Niestety, ta okazja wygasła 5 minut temu.
387°
Opublikowano 6 dni temu

Opony całoroczne Pirelli Cinturato All Season Plus 205/55 R16 91 V | Oponeo

385zł425zł-9%
Darmowa dostawa ·
Awatar użytkownika lewy1807
Opublikowane przez
lewy1807 Lider Okazji
Dołączył w 2020
479
1 402

O tej okazji

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Więcej Opony

Znajdź więcej okazji Opony

Sprawdź więcej okazji

Odkryj więcej ofert na głównej stronie

  • Typ:Osobowe
  • Sezon:Całoroczne
  • Rozmiar:205/55 R16
  • Indeks prędkości:V = max 240 km/h
  • Indeks nośności:91 = max 615 kg
  • Rok produkcji:2023
  • Gwarancja:7 lat od daty zakupu

oponeo Więcej szczegółów na
Aktualizacje społecznościowe

97 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika vanport
    Mam te opony od 3.5 roku. Pod względem przyczepności na śniegu bardziej zadowolony jestem z kleber quadraxer 2. Natomiast kleber po 2.5 roku lekko parcieje, a Pirelli trzyma się dobrze.
    W odniesieniu do warunków zimowych Pirelli jest chyba najsłabszym wielosezonem z jakim mialem dotychczas do czynienia - odnosnie lata nie mam uwag.
    Ogólnie z dotychczasowych wielosezonów najlepiej wspominam Goodyear Vector 4S gen. 2. Gen. 3 trochę parciała. Będąc w temacie parcienia hitem w rodzinie okazał się Nokian, w którym bieżnik wykruszał się po 2 latach. (Edytowano)
    Awatar użytkownika Yodass
    15554827-Bm9G8.jpgRoczne bridgestone
  2. Awatar użytkownika borek91
    Odnośnie opon, warto zastanowić się czy taniej znaczy lepiej. Opony są testowane najczęściej na danym odcinku, w danych warunkach ale nie podlegają rzeczywistej próbie czasowej i próbie ścieralności. Taka opona za 200-300 zł po roku czasu ma całkowicie inne właściwości niż opony premium, z lepszej gatunkowo gumy. Najważniejsze pytanie czy ta oszczędność 1000-2000 na te parę lat, jest warta większego ryzyka na drodze?
    Opony powinno się wybierać przede wszystkim z jak najlepszymi parametrami hamowania oraz przyczepności.
    (zakładam, że opony powinno się zmieniać co ok 3-4 lata lub do 50 tys km.

    Serio, jeśli jest się odpowiedzialnym za rodzinę, to nie wyobrażam sobie by oszczędzać na jednym z najważniejszych elementów pojazdu. To czy droga hamowania w krytycznej sytuacji wyniesie 70 czy 100 metrów ma mega duże znaczenie. (Wg badań przy prędkości 130 km/h auta w zależności od ogumienia i systemów bezpieczeństwa mają drogę hamowania nawet do 140 metrów.)

    Podsumowując:
    Jeśli samochód do jazdy do kościoła, krótkie odcinki i niskie prędkości można się bawić w tańsze zamienniki lub całoroczne. Jednak jeśli prędkości są większe (drogi szybkiego ruchu) i dystans pokonywany rocznie wynosi kilkanaście tysięcy kilometrów to warto zadbać o bezpieczeństwo:)
    Osobiście mam 2 komplety, letnie i zimowe.
    Ten kto w zimę musiał jechać po ośnieżonej trasie w górę lub z górki wie jak ważna jest przyczepność (Edytowano)
    Awatar użytkownika Czemu
    To jest tylko i wyłącznie twoje zdanie. Świat się zmienił, technologie się zmieniły . Jeden będzie narzekał na Dębice frigo, bo jest słaba na mokrej nawierzchni, że śmierć przed oczami itd. , a drugi powie, że dla niego jest świetna, bo wyjedzie z wsi zasypanej śniegiem, a na mokrym asfalcie zachowa dystant i nie będzie jechać nieprzepisowo. Jak masz super opony, a słabe hamulce to ta opona niewiele ci pomoże. W tę stronę też możemy uderzyć, ludzie zakładają tanie klocki i tarcze no-name za 250zl kpl osi i jeżdżą i będą jeździć, a są i tacy co muszą mieć zestaw z najwyższej półki. Nie wspominamy już o całej reszcie.
    Nic nie zastąpi rozsądku na drodze i zachowanego dystansu.
  3. Awatar użytkownika SprytnyZbyś
    Pany kupiłem kiedyś continetale premium w sporej cenie ale jak jeblem na hamulec to auto stalolo.. później jak prawdziwy polak przyżydzitem i kupiłem "całoroczne" i niespodzianka auto szlo jakby było na sankach - nigdy więcej nie popełnię tego błędu - opony maja być premium - tylko to moze uratować wam życie - teraz pośladki strzelają jak zamawiam ogumienie za 3000zl jednak wiem ze kiedys to odrobię.. bo będę żył
    Awatar użytkownika radgal6633
    Opona uratować życie? Ile razy miałeś taką sytuację że byłeś na krawędzi przepaści i gdyby nie ta ultra premium opona to byś zginął, no chłopie, daj spokój. Nie doprowadzaj do takich sytuacji to i zime na letnich przejedziesz.
  4. Awatar użytkownika SprytnyZbyś
    bierzcie chwilowki raty czy cokolwiek ale na życiu nie oszczędzacie - u mnie dziś wjechały Goodyear UltraGrip Performance + - serce boli jednak warto zadbać o bezpieczeństwo
    Awatar użytkownika NOSACZE
    Jeśli trzeba brać chwilówki na opony to strach się bać w jakim stanie jest samochód.
  5. Awatar użytkownika Rezz17
    Za tyle to 225/45r17 kupiłem...
    Awatar użytkownika HawkEU
    I z całą pewnością w tych pieniądzach były to nowe Pirelli i ten konkretny model
  6. Awatar użytkownika just
    Tak bierzcie chwilówki xD albo kupcie mózg, opony typu Falken, Kleber, Nexen, Kumho to też dobre kapcie. Więcej rozwagi na drodze opony za 3tys tu nie pomogą. (Edytowano)
    Awatar użytkownika tantal84
    W jednym aucie mam goodyear 4s gen 2, rewelacja w każdych warunkach. Dobijam na nich do 70kkm przebiegu, zostało jeszcze ponad 4mm bieżnika. W drugim mam Fallken'y euroallsaeson (z takimi go kupiłem). Tragedia, mimo wysokiego bieżnika. Zima nie mogłem podjechać pod rondo na lekkim wzniesieniu, jak ślisko to prawie zawsze przy hamowaniu (delikatnym) załącza się ABS. Jedyna ich zaletą jest względna cisza. Jeżeli opona wielosezonowa, to tylko klasy premium.
  7. Awatar użytkownika Michal_Golinowski
    Klient sobie kupił ostatnio i po dwóch tygodniach wrócił, że mu biją, że może ma felgi krzywe
    Awatar użytkownika NOSACZE
    A jaka jest puenta?
  8. Awatar użytkownika Doc83
    W zimie dostałem auto zastępcze z tymi oponami. Pech chciał, że musiałem pojechać w okolice Krakowa i padał deszcz ze śniegiem. Myślałem, że zginę na drodze. Nigdy więcej całorocznych. Never.
    Awatar użytkownika Dydy.Dydy
    Dla tego poluje na zimowe.
  9. Awatar użytkownika Zolviq
    I gdzie ta promocja?
  10. Awatar użytkownika Marek_Pieczarek
    Raz się naciąłem na Pirelli i nigdy w życiu, myślałem, że silnik mi się zepsuł - były to najgłośniejsze opony jakie kiedykolwiek miałem. Tragedia.
    Awatar użytkownika Rezz17
    Te, przynajmniej w rozmiarze 225/45r17 mają 69db co czyni je bardzo cichymi, nie wiem jak ten rozmiar ze wstawki
  11. Awatar użytkownika weendus
    Mam te opony i jeździli ktoś jeździ po odśnieżonych nizinnych drogach(okolice dużych miast) jest OK. W lato też nie ma tragedii. Wg mnie gorzej spisują się na mokrym. Nie są przesadnie głośne i zużycie ich jest na akceptowalnym poziome. Ale ja jeżdżę w miarę płynnie i głownie krajówkami pod miastem. 1 zimę przejeździłem teraz będzie ich druga zima. Przebieg jaki na nich zrobiłem to ok 25-30k. (Edytowano)
  12. Awatar użytkownika To_JaIBL
    Z zimówek miałem Pirelli Carving z wejściem na kolce.Super opony.Polecam.A co jest do wszystkiego to wiadomo. (Edytowano)
  13. Awatar użytkownika xfremitus
    To już takie są lepsze i typowo autostradowe 395 zł bez promocji a w jakieś 290 zł

    oponeo.pl/dan…1-v
    Awatar użytkownika WeaH
    Mam je w służbowym. Wszystko pięknie ale w deszczu to ledwo idzie ruszyć
  14. Awatar użytkownika PaczHalyna
    Jak to cale narzekanie ma sie do opini setek ludzi 6/6 na oponeo, ze caloroczne takie zajebiste (Edytowano)
    Awatar użytkownika NOSACZE
    A myślisz że oponeo nie moderuje komentarzy skoro jest sprzedawcą tych opon?
  15. Awatar użytkownika DJVahn
    Najtansze bierzcie, guma jak guma. I tak jedziecie samochodem nie motorem. Niech sie martwią inni i oglądają na przejsciach a nie wchodzą jak swiete krowy
    Awatar użytkownika Svietek
    niestety to nie slowacja, gdzie swiete krowy wymarly na pasach tylko upo polsza
  16. Awatar użytkownika piterosbomberos
    Też szukałem parę dni temu wielosezonówek 205/45/17 i wybór padł na Toyo celcius.
    Toyo w Europie nie lubiane za to w stanach bardzo dobre opinie.
    Mam też zimówki tej marki w drugim aucie i są mega.
    Toyo wypada bardzo dobrze cena- jakość
    Awatar użytkownika tantal84
    Toyo słabo wypada w testach. Nawet gorzej niż moje beznadziejne Falken'y.
    tyrereviews.com/Art…htm (Edytowano)
  17. Awatar użytkownika Online_Purshares
    Poleci ktoś jakieś 215/45/18 na zimę?
    Awatar użytkownika Haris.Pilton
    Od najtańszych:

    Debica Frigo HP2 (Sava Eskimo HP2)/ Barum Polaris 5
    kleber krisalp hp3
    Vredestein Wintrac Pro
    Hankook winter i*cept evo3 W330
    Dunlop Winter Sport 5

    Taniej to już chinole. (Edytowano)
  18. Awatar użytkownika Haris.Pilton
    Miałem w służbowej skodzie. Na mokrym fatalne, po dwóch sezonach zimą fatalne. Zerowa oszczędność.
    Awatar użytkownika PieprznikJadalny
    Też bym wydupił Skodę po max 2 latach.
  19. Awatar użytkownika PieprznikJadalny
    Kupowanie zimowych opon w Polsce to niezła beka.
Awatar użytkownika