Niestety, ta okazja wygasła 51 sekund temu.
346°
Opublikowano 17 godzin temu

Olej silnikowy Castrol 5W-30 stop start C2.

105,99zł143zł-26%
8,99zł ·
Awatar użytkownika Ugabuga
Opublikowane przez
Ugabuga
Dołączył w 2016
4
4

O tej okazji

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Myślę że bardzo dobry olej jak za tę cenę z normą PSA. Sprzedaje oficjalny sklep Castrol na Allegro. Darmowa dostawa ze smartem.

Dane techniczne:
Klasa lepkości: 5W-30
Klasa jakości: ACEA C2; API SN
Specyfikacja: PSA Approval B71 2290; Fiat 9.55535-S1
Allegro Więcej szczegółów na
Aktualizacje społecznościowe
Awatar użytkownika pepe22
4 litry

42 Komentarze

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika Speekie01
    Jak ostatnio zalałem CASTROL EDGE TITANIUM FST LL 5W-30, parametry ponizej
    Klasa lepkości: SAE 5W30
    Klasa jakości: ACEA C3
    Specyfikacje: MB-Approval 229.31/ 229.51; VW 504 00/ 507 00

    Można wymieniać na ten ze wstawki, jego parametry poniżej.

    Klasa lepkości: 5W-30
    Klasa jakości: ACEA C2; API SN
    Specyfikacja: PSA Approval B71 2290; Fiat 9.55535-S1

    Czy lepiej się trzymać tego co miałem wcześniej?
    Awatar użytkownika Qasz
    Zawsze lepiej trzymać się jednego oleju, chyba że robisz płukankę to wtedy nie ma to znaczenia (ważne żeby norma była zachowana oczywiście) i o ile robisz wymianę co 8-10k to problemów nie uświadczysz. Różnie jest z przechodzeniem między producentami, wtedy można zastosować płukankę długodystansową na 2k km i wtedy zmienić, wiąże się to bardziej z innym odczynem/zasadowością oleju między producentami niżeli jakimiś konkretnymi składnikami (np. dodatek dwusiarczku molibdenu). Niektórzy robią wymianę bez płukanek i też jeżdżą, ale jak to wpływa na resztę układu olejowego to Ci nie powiem, bo nie wiem, ja płukanki stosuję.
  2. Awatar użytkownika LoveJesus
    Czy bez problemu można mieszać oleje syntetyczne mające te same oznaczenia : czyli 5w30 z 5w30, 5w40 z 5w40 itd?
    Awatar użytkownika Nom_Nomek
    Tak, wszystkie oleje są mieszalne. Lepkość oleju nie jest stała w całym okresie eksploatacji i się zmienia, zarówno w dół jak iw górę. Idealny olej to taki, którego lepkość nie zależy od temperatury i przebiegu, ale nie ma jeszcze takiego
  3. Awatar użytkownika CebulakPrime
    Dzięki, kupione. Akurat na następną wymianę będzie
  4. Awatar użytkownika Kozoii
    Super okazja
  5. Awatar użytkownika Kamil_JB
    Olej w porządku, do silników 1.6 HDi, Fiatowskich jak znalazł. Cena super, autoryzowany sprzedawca Castrol (olej przychodzi w zgrzewanej folii więc jest bardzo dobrze zabezpieczony na czas transportu). Brać nawet na kolejne wymiany
  6. Awatar użytkownika rstpl
    normą PSA? myślałem że do peugeota to TOTAL QUARTZ
  7. Awatar użytkownika maciek85
    Dopiero co kupowałem za ok 145 zł.
    Awatar użytkownika Maku637
    Zwrot
  8. Awatar użytkownika rm_125
    Ajc tylko 4 l
    Awatar użytkownika turbokozik
    Do 1.6 HDI idealnie
  9. Awatar użytkownika wsiok
    Dobra cena. Plus. Ale normy tylko pod PSA i Fiata. Tam nic się nie stanie jak wlejecie do jakiego VAG`a ale jak się pojawicie z tym w ASO... będą mlaskać.
    Awatar użytkownika pitoleko
    Idealny do Toyoty
  10. Awatar użytkownika Speekie01
    Podpinam się pod pytanie, też taki ostatnio lałem
  11. Awatar użytkownika Maciej_Derdaś
    Jak myślicie do Suzuki Swift 1.3 benzyna się nada ? Bo to chyba teraz uniwersalne ooeje i do benzyny i do diesla ?
  12. Awatar użytkownika siara
    chyba przez tańszego magnateca wziął się hejt na castrola, albo przez pseudo long life czyli wymiana co 30k
  13. Awatar użytkownika Pysio
    Jest różnica, między klasa C2 a C3? Mam corse E i zastanawiam się czy będzie problem?
    Awatar użytkownika speedy51
    ACEA C2 – lekkobieżny olej – znacznie wpływa na oszczędność paliwa > 2,5%, średnia zawartość pierwiastków SAPS (wydłuża żywotność DPF i katalizatorów), olej przeznaczony na wydłużone przebiegi, oleje na bazach specjalnych, syntetycznych. Może nie być odpowiedni do niektórych typów silników. Zalecany przez Peugeota, Citroena, Toyotę i Fiata (silniki Diesla).
    ACEA C3 – olej o niewielkim wpłynie na oszczędność paliwa, >1% dla oleju klasy xW30, średnia zawartość pierwiastków SAPS (wydłuża żywotność DPF i katalizatorów), olej przeznaczony na wydłużone przebiegi, oleje na bazach specjalnych, syntetycznych. Odpowiedni do większości typów silników najbardziej popularnych marek: BMW, VW, MB, GM, Toyota, Hyundai, Kia, Fiat (silniki benzynowe).

    Podsumowując, jak twardo stąpasz po ziemi i nie wierzysz, że testy laboratoryjne są w stanie przełożyć się na widoczną oszczędność paliwa, to nie ma znaczenia co wlejesz. Różnica tak znikoma, że nawet tankując paliwo premium powinieneś teoretycznie dalej dojechać w porównaniu do korzyści płynących z zastosowania oleju C2 względem C3. (Edytowano)
  14. Awatar użytkownika pitoleko
    Chyba już po. 159zl mi wyskakuje.
  15. Awatar użytkownika maxlowcacebuli
    Dziękuję. Kupiłem 3. Będzie na zapas.
  16. Awatar użytkownika Mr.Walec
    Olej C2 lub C3 stosuje się w silnikach z filtrem cząstek stałych. W silnikach bez tego filtra lepiej stosować klasę A3/B3 lub A3/B4, bo daje lepszą ochronę silnika. Klasa C2 i C3 ma za zadanie wydłużać żywotność filtra cząstek stałych. Coś za coś. Mało kto o tym wie. (Edytowano)
    Awatar użytkownika maxlowcacebuli
    Lubi Toyota hybrydowa.
  17. Awatar użytkownika wsiok
    Już 160zł... także "po zawodach"
Awatar użytkownika