Niestety, ta okazja wygasła 21 lutego 2023.
377°
38
Opublikowano 19 lutego 2023

Agata okazje w sklepie online: lampy naturalne materiały, puchowa pościel, dywaniki + dostawa gratis (zbiorcza)

Darmowa dostawa · Agata Meble Okazje
Awatar użytkownika kot_schrodingera
Opublikowane przez kot_schrodingera
Dołączył w 2023
1
0

O tej okazji

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Fajne okazje na różne produkty i do 21.02 dostawa gratis - łączy się z promocjami. Polecam głównie ze względu na pościel puchową w dobrych cenach, kupowaliśmy z dziewczyną na Black Friday kołdry i poduszki puchowe, za taką jakość to bardzo dobra cena
agatameble.pl/akc…0cm
a jak nie puchowe to jest na promce tańsza (Ecoline) z mikrowłókien. IMHO Agata ma lepsze pościele niż IKEA.
Są fajne lampy, naturalne materiały przecenione nawet o 100 zł
agatameble.pl/osw…y-4
agatameble.pl/osw…rny
agatameble.pl/osw…y-2
W oko mi wpadła drewniana półka na buty za 29,90 zł,
agatameble.pl/meb…y-2

Ogólnie warto zerknąć, Agata ma spoko te dodatki
Agata Meble Więcej szczegółów na Agata Meble
Aktualizacje społecznościowe

38 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika pleban
    Reklamowałem kanapę w Agacie. Sklep mnie zlewał przesyłając odpowiedź od producenta i nie przyjmował do wiadomości, że mam gdzieś pitolenie producenta, bo kupiłem u nich, a nie od producenta. Udałem się do Rzecznika Konsumentów w Gdańsku, a tam pokazali mi, że skargi na Agata Meble to chyba zajmują większość ich segregatorów. Agata Meble z nikim nie zamierza rozmawiać, żadnych polubownych rozwiązań. Never ever
    Awatar użytkownika tomasz.szalach
    Podzielę się swoim doświadczeniem - reklamowałem zakupiony tam stół. Po trzech miesiącach użytkowania wyglądał jakby był używany 5 lat w podmiejskiej restauracji - blat się rozklejał, a farba z nóg schodziła po przejechaniu paznokciem. Złożyłem reklamację z tytułu rękojmi i jedyne co otrzymałem w przeciągu miesiąca od złożenia to parę SMS z treścią, że moje zgłoszenie jest nadal w realizacji. Oczywiście na maile z pytaniami co w związku ze złożoną reklamacja robimy, byl kompletny brak odzewu. W związku z tym, powołując się na prawo konsumenta, wysłałem do nich pismo z wezwaniem do spełnienia żądania, ze względu na brak ustosunkowania się do reklamacji w terminie zawartym w ich regulaminie.
    Odpowiedź otrzymałem w przeciągu, maksymalnie, godziny. Nagle okazało się, że reklamacja jest uznana, ale jest problem z producentem. Oczywiście parę dni jeszcze zajęło wytłumaczenie, że gwarantem w umowie zawartej między mną a Agatą są oni jako sklep, ale co do czego, odzyskałem pieniądze, a produkt zwróciłem. Nie polecam.
  2. Awatar użytkownika Jacek_STKm
    ten sklep to patologia. O cyrkach ktore sie tam dzieja to mozna by serial nakrecic i puszcac na TVP Dokument. Gereralnie jest tam tak ze "gwarancja do bramy i sie nie znamy".
  3. Awatar użytkownika Mariqa
    Agata, Sensley, nigdy więcej od takich szmaciarzy mebli Problemy z dostawą, z 4 tygodni robią się 3 miesiące, nikt nic nie wie, w ramach przeprosin darmowa dostawa, ostatecznie przyjeżdża i doliczają dostawę zasłaniając się pomyłka pracownika, który już nie pracuje. Ha tfu na takie molochy 😏 (Edytowano)
  4. Awatar użytkownika Jednoryb
    Ogólnie polityka tego sklepu działa podobnie jak jysk i tego typu. Cena zawyżona o 30% i robią promocje na 20%
    Przykład lampy w Castoramie normalna cena niższa niz tu po rabacie
    castorama.pl/lam…tml
  5. Awatar użytkownika Krystian_2mG
    W Agacie kupiłem w jednym czasie narożnik i stolik. Na narożnik z obiecanych 4 tygodni po wielu przeprawach otrzymałem go po 13 tygodniach a stolik po pół roku wygląda tragicznie i z wierzchu ściera mu się laminat, jakość tragiczna a gwarancje odrzucają. Nie polecam kupować tam nic droższego. (Edytowano)
    Awatar użytkownika J.S..
    Niezupełnie. Agata miała kiedyś w umowach zapisane kary za zbyt długo trwająca dostawę. Kary wypłacane kupującemu.

    Polecam brać drogie rzeczy na kredyt 0% i modlić się, żeby dostawa przyciągnęła się z pół roku - rok. I broń Boże nie przypominać o zamówieniu. A na konie wyegzekwować karę.

    Cebula+
  6. Awatar użytkownika eter
    Nie wiem czy cebula ale + za pierwszą i nicka
  7. Awatar użytkownika Davvy
    Plusem Agaty jest to że dzięki niej to ja decyduje w domu co kupujemy.

    Po tym jak żona wybrała kanapę i bujalismy się z reklamowaniem jej 3 miesiące to uznała ze miałem rację od samego początku że tam się mebli nie kupuje i ona decyzji już nie podejmuje.
    Awatar użytkownika Jacek_STKm
    ale w ogole czy tylko decyzji dotyczacych mebli?
  8. Awatar użytkownika hannax2
    Na Facebooku są specjalne grupy gdzie ludzie narzekają na sklep Agata Meble 😃
  9. Awatar użytkownika EdwardĄckiĄĘ
    Nic nadzwyczajnego, przeceny na poziomie 25% na wybrany asortyment, przy agatowsko zawyżomych cenach wyjściowych
  10. Awatar użytkownika LittleOnion
    Agata ma chory system realizowania zamówień internetowych odbieranych w sklepie.
    Poza tym potrafią po kilku dniach zadzwonić z prośbą o anulowanie zamówienia bo nie mają towaru, przy czym ten towar przez cały czas jest dostępny do zamówienia. (Edytowano)
    Awatar użytkownika anet.kaleta
    W jakim sensie chory system odbioru w sklepie? Raczej standardowo. Zamawiałam wiele razy (Edytowano)
  11. Awatar użytkownika DonCasio
    Mam złe doświadczenia z reklamacjami w Agacie. Odrzucili reklamacje ewidentnej wady narożnika. Na szczęście byli na tyle niekompetentni że zrobili to 15 dnia po przyjęciu zgłoszenia więc nie mieli nic do gadania i musieli ją uznać
  12. Awatar użytkownika Stecu
    Nie polecam mebli z agaty. W sobotę składałem komodę Arista 2 zamówioną przez internet. Gdybym miał okazję zobaczyć ją na miejscu w sklepie to nigdy bym takiego gówna nie kupił. Już w trakcie składania złożyłem reklamację bo śrubki w szufladach ocierają się o prowadnice. Nigdy więcej
    Awatar użytkownika Razorn3_
    Jesteś pewien że z dobrej strony wkręciłeś śruby? Ja na początku wsadziłem śruby od ścianki komody do szuflady i obcieralo a trzeba było na odwrót i jest gir
  13. Awatar użytkownika Pinky
    Agata to najgorsza jakość za dość wysoką cenę. Po gwarancji wszystko się rozlatuje. Brak jakiejkolwiek odpłatnej pomocy. Wyrzuć se pan kanapę na śmietnik po dwóch latach, nie nasz problem
  14. Awatar użytkownika AgiM
    Fajny nick ️ plus za okazję+
  15. Awatar użytkownika 8888
    Piszą tu ludzie o negatywnych opiniach to ja napiszę pozytywną kupiłem u nich zestaw GALA z dwoma fotelami LAZY pełna skóra garbowana. Zestaw ma już 8lay i nic się z nim nie dzieje, dodatkowo meble stojące od KRYSIAKA - Brak zarzutów... Więc może nie chodzi o Agata meble tylko o to co i za ile kupujemy u nich!
    Awatar użytkownika Jacek_STKm
    chodzi o obslugę Klienta i podejscie do reklamacji.
Awatar użytkownika