Ta okazja została opublikowana ponad 2 tygodnie temu i może już nie być dostępna.
Odkurzacz piorący Karcher Puzzi 10/1 + proszek 10kg RM 760
87°

Odkurzacz piorący Karcher Puzzi 10/1 + proszek 10kg RM 760

2.999zł3.143,88zł-5% Darmowa dostawa Darmowa
17
87°
Odkurzacz piorący Karcher Puzzi 10/1 + proszek 10kg RM 760
paź 13. 2020
Ostatnio na pepper była okazja z allegro na ten sam zestaw za 3143.88 (zaznaczone jako cena regularna). Okazja znaleziona w zaufanym sklepie, w którym robiłem kilkukrotnie zakupy.Cena jak na ten model atrakcyjna.
Aktualizacje społecznościowe
17 Komentarzy
Jaka ta cena atrakcyjna? Za 2800 spokojnie mozna znalezc pussi do tego za 150 chemspec formula 90 i jest to duzo lepszy proszek od tego rm760.
Czy znajdzie się coś zbliżonego w budżecie do 1500 zł?
Zastosowanie amatorskie - 3 razy w roku odświeżyć narożnik i kanapę oraz wyprać 3 małe dywany.
Dziękuję za każdą sugestię.
jedengram13/10/2020 13:44

Czy znajdzie się coś zbliżonego w budżecie do 1500 zł? Zastosowanie amat …Czy znajdzie się coś zbliżonego w budżecie do 1500 zł? Zastosowanie amatorskie - 3 razy w roku odświeżyć narożnik i kanapę oraz wyprać 3 małe dywany.Dziękuję za każdą sugestię.


Bezsprzecznie Numatic George. Za 1500 kupisz. Dobra turbina, solidne akcesoria. Sprzęt na lata.
jedengram13/10/2020 13:44

Czy znajdzie się coś zbliżonego w budżecie do 1500 zł? Zastosowanie amat …Czy znajdzie się coś zbliżonego w budżecie do 1500 zł? Zastosowanie amatorskie - 3 razy w roku odświeżyć narożnik i kanapę oraz wyprać 3 małe dywany.Dziękuję za każdą sugestię.


Karcher SE 5.100, uzywam i jest ok. Nie mam porownania do innych sprzetow, ale fotele w aucie, czy kanape w mieszkaniu odswieza fajnie.
fatcartman13/10/2020 13:49

Bezsprzecznie Numatic George. Za 1500 kupisz. Dobra turbina, solidne …Bezsprzecznie Numatic George. Za 1500 kupisz. Dobra turbina, solidne akcesoria. Sprzęt na lata.



macie_jk13/10/2020 13:54

Karcher SE 5.100, uzywam i jest ok. Nie mam porownania do innych sprzetow, …Karcher SE 5.100, uzywam i jest ok. Nie mam porownania do innych sprzetow, ale fotele w aucie, czy kanape w mieszkaniu odswieza fajnie.


Dzięki. Sprawdzę polecane przez was sprzęty.
3tys to regularna cena za ten sprzet z chemią 10kg
Syn_Proboszcza13/10/2020 13:21

Jaka ta cena atrakcyjna? Za 2800 spokojnie mozna znalezc pussi do tego za …Jaka ta cena atrakcyjna? Za 2800 spokojnie mozna znalezc pussi do tego za 150 chemspec formula 90 i jest to duzo lepszy proszek od tego rm760.


Też myślę, że za 2800 spokojnie można znaleźć pussi😁
jedengram13/10/2020 13:44

Czy znajdzie się coś zbliżonego w budżecie do 1500 zł? Zastosowanie amat …Czy znajdzie się coś zbliżonego w budżecie do 1500 zł? Zastosowanie amatorskie - 3 razy w roku odświeżyć narożnik i kanapę oraz wyprać 3 małe dywany.Dziękuję za każdą sugestię.


Doba wypożyczenia takiego sprzętu jak z okazji wraz z proszkiem kosztuje 50zł w różnych miastach, więc jeśli masz taką możliwość, to za 1500zł byś mógł wypożyczać odkurzacze piorące 3 razy na rok przez 10 lat (nie licząc inflacji).
Edytowane przez: "Szwagir" paź 13.
jedengram13/10/2020 13:44

Czy znajdzie się coś zbliżonego w budżecie do 1500 zł? Zastosowanie amat …Czy znajdzie się coś zbliżonego w budżecie do 1500 zł? Zastosowanie amatorskie - 3 razy w roku odświeżyć narożnik i kanapę oraz wyprać 3 małe dywany.Dziękuję za każdą sugestię.


Znany i lubiany: NUMATIC George GVE370. Kupowałem jak był po ok 1500. Teraz znajdziesz taniej - za ok 1400.
Puzzi jest niezły, ale trzeba sprawdzać czy dają dysze podłogowe, bo zazwyczaj w zestawie jest tylko dysza do tapicerki. A dokupienie dyszy podłogowej to dodatkowe 400 do 700zeta,zależy od rodzaju.
Edytowane przez: "tdragoni" paź 13.
Szwagir13/10/2020 14:42

Doba wypożyczenia takiego sprzętu jak z okazji wraz z proszkiem kosztuje 5 …Doba wypożyczenia takiego sprzętu jak z okazji wraz z proszkiem kosztuje 50zł w różnych miastach, więc jeśli masz taką możliwość, to za 1500zł byś mógł wypożyczać odkurzacze piorące 3 razy na rok przez 10 lat (nie licząc inflacji).


Jest to jakieś rozwiązanie ale szkoda mi trochę czasu i pieniędzy na całą logistykę związaną z wypożyczeniem. Zresztą niewiadomo co taki sprzęt przede mną sprzątał
jedengram13/10/2020 15:01

Jest to jakieś rozwiązanie ale szkoda mi trochę czasu i pieniędzy na całą l …Jest to jakieś rozwiązanie ale szkoda mi trochę czasu i pieniędzy na całą logistykę związaną z wypożyczeniem. Zresztą niewiadomo co taki sprzęt przede mną sprzątał


No ja musiałem wyprać tapicerkę w samochodzie i taki sprzęt pożyczyłem w Warszawie (firma "Do Prania"), byłem bardzo pozytywnie zaskoczony całym przedsięwzięciem. Sprzętów mieli sporo różnych, głównie tych odkurzaczy. Puzzi który dostałem był czysty, miał oczywiście kosmetyczne ślady użytkowania jak na sprzęt przemysłowy przystało, ale w pełni sprawny i w nienagannym stanie.

Żeby samemu nabyć odkurzacz piorący to musiałbym mieć jakiś zestaw potrzeb i możliwości czyli dom w którym jest gdzie taki sprzęt trzymać, są dywany i tapicerki oraz niezdarne małe dzieci, hehehe, w innym wypadku wolałbym wypożyczać taki sprzęt, a czasem wręcz oddawałbym pewne rzeczy do prania profesjonalistom, bo o ile teraz jeszcze chce mi się pewne rzeczy robić to podejrzewam, że za 10 czy 15 to będę wolał to zlecić, dać komuś zarobić a sobie dać odpocząć, hehe.
tdragoni13/10/2020 14:55

Puzzi jest niezły, ale trzeba sprawdzać czy dają dysze podłogowe, bo zaz …Puzzi jest niezły, ale trzeba sprawdzać czy dają dysze podłogowe, bo zazwyczaj w zestawie jest tylko dysza do tapicerki. A dokupienie dyszy podłogowej to dodatkowe 400 do 700zeta,zależy od rodzaju.


Ta dysza do dywanu to najgorsze co moze byc. Za slaba turbina zeby dobrze ściągnąć brud z dywanu
Syn_Proboszcza13/10/2020 16:02

Ta dysza do dywanu to najgorsze co moze byc. Za slaba turbina zeby dobrze …Ta dysza do dywanu to najgorsze co moze byc. Za slaba turbina zeby dobrze ściągnąć brud z dywanu


Zależy od dywanu, do shaggy żadna nie jest idealna, ale do wykładzin zdaje egzamin.
tdragoni13/10/2020 16:37

Zależy od dywanu, do shaggy żadna nie jest idealna, ale do wykładzin zdaje …Zależy od dywanu, do shaggy żadna nie jest idealna, ale do wykładzin zdaje egzamin.


Nie wiesz co mówisz. Nierdzewka plus teflon i dlugi wlos nie straszny.
Syn_Proboszcza13/10/2020 16:43

Nie wiesz co mówisz. Nierdzewka plus teflon i dlugi wlos nie straszny.


Spróbuj wylać wiadro wody na shaggy i go osuszać swoją metodą. Tak zdarzają się takie wypadki, a wtedy nawet środek lipcowych upałów nie pomaga.
tdragoni13/10/2020 18:16

Spróbuj wylać wiadro wody na shaggy i go osuszać swoją metodą. Tak zdar …Spróbuj wylać wiadro wody na shaggy i go osuszać swoją metodą. Tak zdarzają się takie wypadki, a wtedy nawet środek lipcowych upałów nie pomaga.


Mam firme ktora sie tym zajmuje kilka lat wiec wiem jak to się robi
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst