Niestety, ta okazja już wygasła
Odkurzacz Philips Performer Active FC8595/09
193° Zakończono

Odkurzacz Philips Performer Active FC8595/09

379zł759zł-50% Darmowa dostawa DarmowaPhilips Okazje
31
193° Zakończono
Odkurzacz Philips Performer Active FC8595/09
maj 27. 2020

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

  • Wydajność

    Nadmuch (maks.)32,17 l/s
    Roczne zużycie energii20,9 kWh
    Moc wejściowa (IEC)600 W
    Poziom głośności77 dB
    Podciśnienie (maks.)17,5 kPa
  • Parametry użytkowe

    Zasięg działania9 m
    Uchwyt do przenoszeniaPrzód
    Długość przewodu6 m
    Typ ruryMetalowa, dwuczęściowa rura teleskopowa
    Typ kółekGumowe
    Łączenie ruryActiveLock
    Regulacja mocyPokrętło
  • Wykończenie

    KolorJasnoszary
  • Filtracja

    Typ worka na kurzs-bag Classic Long Performance
    Pojemność pojemnika na kurz4 L
    Filtr wylotowyFiltr antyalergiczny
    Filtr silnikaMikrofiltr
  • Nasadki i akcesoria

    Akcesoria w zestawie
    • Szczelinówka
    • Zintegrowana szczotka
    • Nasadka do mebli
    Dodatkowa nasadkaNasadka do twardych podłóg
    Standardowa nasadkaNasadka TriActive+
    Dodatkowe akcesoria4 antyalergiczne worki s-bag
  • Zrównoważony rozwój

    Opakowanie> 90% materiału z odzysku
    Instrukcja obsługi100% papier przetworzony
  • Waga i wymiary

    Wymiary produktu (D x S x W)447 x 304 x 234 mm
    Waga produktu5,2 kg
Aktualizacje społecznościowe
Philips OkazjePhilips kupony rabatowe
31 Komentarzy
Avatar
Usunięty175406
Wypowie się ktoś czy warto i czy to faktycznie jest promocja czy standardowa cena. Bo na Ceneo ofert brak, a ostania cena to 400 coś tam.
Usunięty17540627/05/2020 17:15

Wypowie się ktoś czy warto i czy to faktycznie jest promocja czy s …Wypowie się ktoś czy warto i czy to faktycznie jest promocja czy standardowa cena. Bo na Ceneo ofert brak, a ostania cena to 400 coś tam.


Mnie ciekawi jedno , a mianowicie cena worków .
Niby ma jakieś AirflowMax, ale faktyczna moc wejściowa (IEC) to 600 W. Imponująco to nie wygląda.
Beznadzieja jakość. Kupiłem z poprzedniej promocji wyższy model z pilotem w rączce w podobnej cenie. Jak zobaczyłem wykonanie(malowany chyba sprayem) szybko puściłem dalej przepraszając starego Elektroluxa
MaciekWro27/05/2020 17:24

Niby ma jakieś AirflowMax, ale faktyczna moc wejściowa (IEC) to 600 W. I …Niby ma jakieś AirflowMax, ale faktyczna moc wejściowa (IEC) to 600 W. Imponująco to nie wygląda.


Czyli łzy nie lecą ?;)
Mam Philipsa wersję czerwona i jestem zadowolony. Worki kupuje na allegro za grosze.
Edytowane przez: "kamilm84" maj 27.
Wypowie się jakiś ekspert czy lepszy od Philips FC9333/09 PowerPro Compact? Ewentualnie jaki odkurzacz kupić do 300-400 zł?
Zależy mi głównie na trwałości i wygodzie, a nie na mocy, bo odkurzać będę tylko panele.
Edytowane przez: "frank.gastle" maj 27.
MaciekWro27/05/2020 17:24

Niby ma jakieś AirflowMax, ale faktyczna moc wejściowa (IEC) to 600 W. I …Niby ma jakieś AirflowMax, ale faktyczna moc wejściowa (IEC) to 600 W. Imponująco to nie wygląda.


Moc wejściowa nie ma znaczenia, ważne jest podciśnienie jakie wytwarza.
Paradygmat27/05/2020 18:24

Moc wejściowa nie ma znaczenia, ważne jest podciśnienie jakie wytwarza.


Czy to oznacza, ze "podcisnienie jakie wytwarza", czyli jak rozumiem - sila ssaca, nie jest uzalezniona od mocy wejsciowej?
W mojej opinii jednak jest (przynajmniej w okreslonym stopniu), co oznaczaloby, ze moc wejsciowa jednak ma znaczenie.
lllgregorylll27/05/2020 18:36

Czy to oznacza, ze "podcisnienie jakie wytwarza", czyli jak rozumiem - …Czy to oznacza, ze "podcisnienie jakie wytwarza", czyli jak rozumiem - sila ssaca, nie jest uzalezniona od mocy wejsciowej?W mojej opinii jednak jest (przynajmniej w okreslonym stopniu), co oznaczaloby, ze moc wejsciowa jednak ma znaczenie.


Może nie do końca precyzyjnie się wyraziłem za duży skrót myslowy, nie do końca moc silnika ma przełożenie. Możesz wsadzić silnik 3000W który będzie wytwarzał niewielka siłę ssąca i na odwrót, najlepsza analogia jest do silników samochodowych.
Edytowane przez: "Paradygmat" maj 27.
avazav27/05/2020 17:21

Mnie ciekawi jedno , a mianowicie cena worków .


Pasują worki typu s-bag. Są zamienniki dostępne. Ja używam oryginalnych s-bag. Teraz sporo zdrożały bo ludzie maseczki z nich robili (!)
Kupiłem i oddałem. Moc ma wystarczającą, ale był dużo głośniejszy niż mój Zelmer syrius.
Mam bardzo podobny model, działa super.

Zbiłem kiedyś 0,5 Absoluta - wciągnął wszystko bez problemu, szedł dalej prosto. Fakt zionął potem pół roku wódka ale cóż. Działa do dziś.

4464242-FL6wA.jpg
Edytowane przez: "Pankracy666" maj 27.
lllgregorylll27/05/2020 18:36

Czy to oznacza, ze "podcisnienie jakie wytwarza", czyli jak rozumiem - …Czy to oznacza, ze "podcisnienie jakie wytwarza", czyli jak rozumiem - sila ssaca, nie jest uzalezniona od mocy wejsciowej?W mojej opinii jednak jest (przynajmniej w okreslonym stopniu), co oznaczaloby, ze moc wejsciowa jednak ma znaczenie.


I tak i nie. Będzie uzależniona jeśli sprawność jest podobna. Przykładowo zachowując zaproponowana wyżej analogię do aut osobowych. Fiat 126p ma 24KM i pali 6-8l/100km. W obecnych czasach istnieją silniki które mają podobne spalanie przy mocach 10razy większych.

Jak nie było limitów producenci robili odkurzacze o mocy nawet 3000W za to z niską sprawnością bo wielu konsumentów zwracało uwagę wyłącznie na moc. Jednocześnie w tym samym czasie takich absurdów nie było w odkurzaczach do użytku profesjonalnego. Te potrafiły mieć moc w okolicach 1000W np. I jednocześnie wyższą siłę ssania.
lzi27/05/2020 20:08

I tak i nie. Będzie uzależniona jeśli sprawność jest podobna. Przykładowo z …I tak i nie. Będzie uzależniona jeśli sprawność jest podobna. Przykładowo zachowując zaproponowana wyżej analogię do aut osobowych. Fiat 126p ma 24KM i pali 6-8l/100km. W obecnych czasach istnieją silniki które mają podobne spalanie przy mocach 10razy większych.Jak nie było limitów producenci robili odkurzacze o mocy nawet 3000W za to z niską sprawnością bo wielu konsumentów zwracało uwagę wyłącznie na moc. Jednocześnie w tym samym czasie takich absurdów nie było w odkurzaczach do użytku profesjonalnego. Te potrafiły mieć moc w okolicach 1000W np. I jednocześnie wyższą siłę ssania.


Moim zdaniem twoje wywody tylko potwierdzaja, sila ssaca jest uzalezniona od mocy wejsciowej (przynajmniej w okreslonym stopniu).
Cena w miarę ale nie polecam. Jeśli chodzi o moc ssania itp to jest ok ale.. Wąż, krótki i plastikowy. Te wszystkie końcówki w rączce tandetne i niepraktyczne. Komfort użytkowania i odczucia organoleptyczne w porównaniu z starym zelmerem to słabo.
lllgregorylll27/05/2020 20:12

Moim zdaniem twoje wywody tylko potwierdzaja, sila ssaca jest uzalezniona …Moim zdaniem twoje wywody tylko potwierdzaja, sila ssaca jest uzalezniona od mocy wejsciowej (przynajmniej w okreslonym stopniu).


Jest przy zachowaniu podobnej sprawności. Stare odkurzacze o mocy 2-3tys. Wat miały bardzo niską sprawność - większość energii się marnowała. Reasumując najlepiej zwracać uwagę przede wszystkim na siłę ssania. Nowy odkurzacz mający 600 czy 800W może sprawdzić się lepiej od starego który miał 2000W
lllgregorylll27/05/2020 20:12

Moim zdaniem twoje wywody tylko potwierdzaja, sila ssaca jest uzalezniona …Moim zdaniem twoje wywody tylko potwierdzaja, sila ssaca jest uzalezniona od mocy wejsciowej (przynajmniej w okreslonym stopniu).



mylisz się i to bardzo , też tak myslałem przerabiając kuilka odkurzaczy znanych firm- kupowałem z jak największą mocą...od kilku lat mam Rowente 750W i bije siłą ssania na głowę wszystkie jakie do tej pory miałem przy 1/4 mniejszej mocy!na największej sile ssania nie dasz rady ruszyć na dywanie szczotki...po prostu kiedyś wstawiano duże silniki nie martwiąc się o szczelność , konstrukcję-teraz jest inaczej UE wymusiła to na producentach tak jak z żarówkami teraz 27W daje tyle samo światła co 100W
jacent27/05/2020 20:31

mylisz się i to bardzo , też tak myslałem przerabiając kuilka odkurzaczy zn …mylisz się i to bardzo , też tak myslałem przerabiając kuilka odkurzaczy znanych firm- kupowałem z jak największą mocą...od kilku lat mam Rowente 750W i bije siłą ssania na głowę wszystkie jakie do tej pory miałem przy 1/4 mniejszej mocy!na największej sile ssania nie dasz rady ruszyć na dywanie szczotki...po prostu kiedyś wstawiano duże silniki nie martwiąc się o szczelność , konstrukcję-teraz jest inaczej UE wymusiła to na producentach tak jak z żarówkami teraz 27W daje tyle samo światła co 100W


Kolego, przeczytaj jeszcze raz do czego sie odniosles, a potem przeczytaj do czego ja sie odnioslem i wydedukuj, dlaczego jedno z drugim ma niewiele wspolnego.
Illgregorylll kilka osób już to wytlumaczyło, ale jak widać....na próżno. Inne konstrukcje odkurzaczy, obudowy, materiału, konstrukcje samych silników...czytaj nowsze. To tak, jak na chłopski rozum z prockiem, kiedyś szafa i kalkulator, teraz telefon...inaczej się już nie da...... Heh
Edytowane przez: "Morandi13PL" maj 27.
Prześlij Komentarz

Początkujący łowca okazji! To pierwsza okazja od Mikolaj_lazard. Podziel się wskazówkami odnośnie publikowania lub po prostu podziękuj ;)

Avatar
@
    Tekst