Niestety, ta okazja już wygasła
2094° Zakończono
28

OC graniczne – na 30 dni – dla obywateli Ukrainy będzie finansowane przez Grupę PZU

Darmowa dostawa
Avatar
Resident6
Dołączył w 2018
47
420
lut 27. 2022

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

OC graniczne PZU dla obywateli Ukrainy

Zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 22 maja 2003 roku (z późń. zm.) o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych, każdy właściciel pojazdu mechanicznego tj. samochodu, motocykla lub innego pojazdu mechanicznego zarejestrowanego poza krajami Unii Europejskiej (w tym obywatele Ukrainy), musi posiadać ubezpieczenie Zielonej Karty (ZK) lub w przypadku jego braku – ubezpieczenie OC graniczne. Jest to ubezpieczenie obowiązkowe.

Ubezpieczenie graniczne zawiera się co najmniej na 30 dni.

Mając na względzie wsparcie naszych przyjaciół z Ukrainy, którzy w ostatnim czasie znaleźli się w bardzo trudnej sytuacji, PZU podjął decyzję o sfinansowaniu za nich składki za ubezpieczenie granicznezawarte na okres 30 dni.

Wszyscy obywatele Ukrainy, nie posiadający ubezpieczenia Zielonej Karty, przekraczając granice RP począwszy od dzisiaj, tj. 27.02.2022r. mogą otrzymać ubezpieczenie graniczne w PZU SA, bez konieczności opłacania składki.

Ze względu na pilną potrzebę – nasi agenci będą pełnić dyżury na granicy by wesprzeć proces. Niezależnie od tego produkt i powyższe warunki będą dostępne we wszystkich kanałach dystrybucji oferujących produkty majątkowe PZU.
Aktualizacje społecznościowe
Skomentuj
Najlepsze komentarze
Avatar
"będzie finansowane przez Grupę PZU"

Kłamstwo powtórzone milion razy nie stanie się prawdą.

Prawdziwa informacja winna być taka:
będzie finansowane przez klientów Grupy PZU.
Avatar
Realnie patrząc będzie to około milion samochodów (takie są oficjalne szacunki służb amerykańskich- przyjmując około 4/5 osób na samochód) - miesiąc to dużo czasu na to by ich skierować dalej na zachód europy i by tam dojechali.

Jeśli celem jest by taką liczbę ludzi skierować na zachód i by tam prosili o azyl to jest to bardzo dobry pomysł. Bo przecież my sami nie damy rady z taką ilością (byłoby to dokładnie tyle ile teraz już tu mieszka) i zachód musi wziąć wreszcie odpowiedzialność.
Gaz chcieliby mieć tani a żadnych obowiązków. Jest niezbędna natychmiastowa pomoc zachodu i nasza mobilizacja w tej sprawie bo będzie katastrofa humanitarna.
Niemieckie darmowe pociągi tego nie ogarną, to stanowczo za mało.
28 Komentarzy
  1. Avatar
    Realnie patrząc będzie to około milion samochodów (takie są oficjalne szacunki służb amerykańskich- przyjmując około 4/5 osób na samochód) - miesiąc to dużo czasu na to by ich skierować dalej na zachód europy i by tam dojechali.

    Jeśli celem jest by taką liczbę ludzi skierować na zachód i by tam prosili o azyl to jest to bardzo dobry pomysł. Bo przecież my sami nie damy rady z taką ilością (byłoby to dokładnie tyle ile teraz już tu mieszka) i zachód musi wziąć wreszcie odpowiedzialność.
    Gaz chcieliby mieć tani a żadnych obowiązków. Jest niezbędna natychmiastowa pomoc zachodu i nasza mobilizacja w tej sprawie bo będzie katastrofa humanitarna.
    Niemieckie darmowe pociągi tego nie ogarną, to stanowczo za mało.
  2. Avatar
    JacK228/02/2022 00:13

    Realnie patrząc będzie to około milion samochodów (takie są oficjalne szac …Realnie patrząc będzie to około milion samochodów (takie są oficjalne szacunki służb amerykańskich- przyjmując około 4/5 osób na samochód) - miesiąc to dużo czasu na to by ich skierować dalej na zachód europy i by tam dojechali. Jeśli celem jest by taką liczbę ludzi skierować na zachód i by tam prosili o azyl to jest to bardzo dobry pomysł. Bo przecież my sami nie damy rady z taką ilością (byłoby to dokładnie tyle ile teraz już tu mieszka) i zachód musi wziąć wreszcie odpowiedzialność. Gaz chcieliby mieć tani a żadnych obowiązków. Jest niezbędna natychmiastowa pomoc zachodu i nasza mobilizacja w tej sprawie bo będzie katastrofa humanitarna.Niemieckie darmowe pociągi tego nie ogarną, to stanowczo za mało.

    Edit
    Ten komentarz nie miał za wiele sensu, napisałem go z błędami więc treść zastąpię tym:

    Tak czy inaczej zgadzam się, że trzeba pomóc teraz bo łatwiej zapobiegać niż leczyć i może uda się uniknąć opisanego wyżej i niżej rozwoju sytuacji.
    Edytowane przez: "DELF1NEK" lut 28.
  3. Avatar
    DELF1NEK28/02/2022 01:07

    Założyłeś, że przyjadą tutaj wszyscy, którzy w Ukrainie mieszkają a tak na …Założyłeś, że przyjadą tutaj wszyscy, którzy w Ukrainie mieszkają a tak na pewno nie będzie. Po drugie założyłeś, że każdy przyjedzie samochodem. Całkiem odważne założenia i nie wiem gdzie tu "oficjalne szacunki służb amerykańskich" gdy po prostu podzieliłeś liczbę mieszkańców na 4/5 miejsc w aucie.


    Ukraina liczba ludności 45 415 596

    Realnie licząc 37 do 45 milionów liczy ludność (zależy jak się to liczy)

    Z 45 milionów 10% ucieknie = 4,5 miliona uchodźców - to nie dużo bo zakładam, że ucieknie tylko co 10.

    Czyli na 10 osób ucieknie jedna - jest to realne? Jak najbardziej i to tylko bardzo skromne szacunki...

    Nawet przyjmując liczbę ludności samych Ukraińców na minimum 37 milionów to 12% to 4,5 miliona

    Amerykanie oszacowali liczbę uchodźców na 5 milionów już po 7 dniach wojny będzie chciało wyjechać.

    Te 5 milionów to w milion samochodów ledwo zmieścisz bo przecież bagaże, jedzenie dla dzieci ubrania itd.
    Pieszo nie przejdą bo to miesiącami by szli, Kolej tam zaraz wysiądzie bo wysadzą ZL lada moment przy granicy.

    A ty czym byś uciekał? Nie samochodem?

    Są to realne liczby skoro w 2 dni już mamy 200 000 ludzi przyjętych bez żadnego przygotowania się udało przyjąć a to dopiero wszystko rusza bo drogi dopiero co odblokowane...

    2 dni - 200 tys
    20 dni - 2 miliony minimum bez problemu a jak tylko zwiększymy tempo 2 razy to

    w 20 dni 4 miliony - w ciągu miesiąca 5 milionów ludzi - to poważne wyzwanie i zachód musi pomóc.

    Musimy tym ludziom pomóc bo bez naszej pomocy czeka ich śmierć z głodu i zimna, mają małe dzieci.
    Straszliwe czasy i trzeba znów pomagać i okazać miłosierdzie...
    Edytowane przez: "JacK2" lut 28.
  4. Avatar
    JacK228/02/2022 01:28

    Ukraina liczba ludności 45 415 596Realnie licząc 37 do 45 milionów liczy lu …Ukraina liczba ludności 45 415 596Realnie licząc 37 do 45 milionów liczy ludność (zależy jak się to liczy) Z 45 milionów 10% ucieknie = 4,5 miliona uchodźców - to nie dużo bo zakładam, że ucieknie tylko co 10. Czyli na 10 osób ucieknie jedna - jest to realne? Jak najbardziej i to tylko bardzo skromne szacunki...Nawet przyjmując liczbę ludności samych Ukraińców na minimum 37 milionów to 12% to 4,5 milionaAmerykanie oszacowali liczbę uchodźców na 5 milionów już po 7 dniach wojny będzie chciało wyjechać.Te 5 milionów to w milion samochodów ledwo zmieścisz bo przecież bagaże, jedzenie dla dzieci ubrania itd. Pieszo nie przejdą bo to miesiącami by szli, Kolej tam zaraz wysiądzie bo wysadzą ZL lada moment przy granicy.A ty czym byś uciekał? Nie samochodem?Są to realne liczby skoro w 2 dni już mamy 200 000 ludzi przyjętych bez żadnego przygotowania się udało przyjąć a to dopiero wszystko rusza bo drogi dopiero co odblokowane...2 dni - 200 tys20 dni - 2 miliony minimum bez problemu a jak tylko zwiększymy tempo 2 razy to w 20 dni 4 miliony - w ciągu miesiąca 5 milionów ludzi - to poważne wyzwanie i zachód musi pomóc.Musimy tym ludziom pomóc bo bez naszej pomocy czeka ich śmierć z głodu i zimna, mają małe dzieci.Straszliwe czasy i trzeba znów pomagać i okazać miłosierdzie...


    9333715-hSetw.jpg9333715-ZCusC.jpgJeśli trochę im pomożemy tutaj to oni sobie poradzą
  5. Avatar
    WojKo28/02/2022 01:45

    [Obrazek] [Obrazek] Jeśli trochę im pomożemy tutaj to oni sobie poradzą


    Im kraj po prostu sprzedano jak nam w 1939roku i należy im bezwzględnie pomóc. Każdy tam zniszczony czołg już nigdy do nas nie dojedzie.
    Jakby zachód pomógł Czechosłowacji to by 2 wś nie było.
    Teraz jest czas pomocy (a i tak za późno się zachód ruszył) i jest to bardzo krótki czas bo za dosłownie chwilę będzie po wszystkim...
  6. Avatar
    seba100228/02/2022 02:23

    Komentarz usunięty


    Sorry - nie mam telewizora, nigdy nie miałem... nie wiem co to te całe "TVP Inf0" o którym tu ludzie gadają, nic Ci z tym nie pomogę - nie wiem o czym do mnie piszesz... wybacz i przepraszam. Nic z tv nigdy nie rozumiałem i nie rozumiem. Nie czytam też żadnych gazet czasopism itd Raz z życiu kupiłem gazetę koło 2007 roku bodaj - kolega poprosił...

    Jestem medialnym ciemniakiem nie wiem o co się w Polsce kłócicie nie ogarniam tego - jest to poza moim aparatem pojęciowym. Nie odróżniam polskich polityków nie wiem kto z jakie partii nie nadążam za tym kto gdzie jest - szczerze...? to i partii nie odróżniam. Nie mam po prostu na to czasu - interesują mnie realne przyziemne sprawy, co widać po wątkach - metale, klucze, narzędzia no i inwestowanie i gruba kas zarobiona bez zbędnego wysiłku. Przy każdym zamieszaniu inwestycyjnym chcę po prostu nabić sobie kabzę i tyle, jutro czyli dziś "sądny dzień” i już nie usnę bo już liczę kasę która nadchodzi, takiego dnia dawno nie było...

    Jeszcze raz przepraszam że nie wiem nic z mediów i nic nie odróżniam kto jest kto i o co mu tam chodzi czy cuś - kompletnie jestem w tych przepychankach (tak można to tak nazwać? Jak źle nazwałem to przepraszam) debilem jestem po prostu... Sorry raz jeszcze nic nie pomogę Panu w tym temacie...


    Wracając do tematu
    Oficjalnie teraz mieszka według urzędów bodaj 3.6 miliona (nieoficjalnie szacują na 4.5,) musiałbym znów zapytać o aktualne dane w urzędzie, będę w tym tygodniu to zapytam osoby która się tym zajmuje, ma piękne oczy i zapominam liczb
    Edytowane przez: "JacK2" lut 28.
  7. Avatar
    JacK228/02/2022 02:57

    Oficjalnie teraz mieszka według urzędów bodaj 3.6 miliona, musiałbym znów z …Oficjalnie teraz mieszka według urzędów bodaj 3.6 miliona, musiałbym znów zapytać o aktualne dane w urzędzie, będę w tym tygodniu to zapytam osoby która się tym zajmuje, ma piękne oczy i zapominam liczb


    1 - 1,3 miliona, musi mieć faktycznie piękne oczy
    bankier.pl/wia…tml
    wiadomosci.onet.pl/bia…2kh
  8. Avatar
    seba100228/02/2022 03:02

    1 - 1,3 miliona, musi mieć faktycznie piękne oczy h …1 - 1,3 miliona, musi mieć faktycznie piękne oczy https://www.bankier.pl/wiadomosc/Gorny-Liczba-Ukraincow-w-Polsce-wrocila-do-poziomu-sprzed-pandemii-statystyki-moga-byc-zaburzone-8239097.htmlhttps://wiadomosci.onet.pl/bialystok/ukraina-ilu-ukraincow-mieszka-w-polsce-analiza-danych/jr4l2kh


    Dziwne liczby bo w 2019 było już bardzo dokładnie policzone w bazie Selectivv DMP

    1 250 000 obywateli Ukrainy w Polsce

    O znalazłem po 3 latach i pamiętam dobrze:

    selectivv.com/czy…vv/

    9333785-sWzQQ.jpg
    Edytowane przez: "JacK2" lut 28.
  9. Avatar
    JacK228/02/2022 02:57

    Przy każdym zamieszaniu inwestycyjnym chcę po prostu nabić sobie kabzę i ty …Przy każdym zamieszaniu inwestycyjnym chcę po prostu nabić sobie kabzę i tyle, jutro czyli dziś "sądny dzień” i już nie usnę bo już liczę kasę która nadchodzi, takiego dnia dawno nie było...


    Kupiłeś opcje na rosyjskich rublach po 80-90 za dolara, a teraz czekasz na dzisiejsze 150 - 200
    Ty farciarzu
    No i nie ładnie tak post edytować, już cytowany

    edit: Covid jest wyjaśnieniem Twoich wątpliwości. Dużo ludzi wróciło wtedy do domu, do Ukrainy
    Edytowane przez: "seba1002" lut 28.
  10. Avatar
    seba100228/02/2022 03:35

    Kupiłeś opcje na rosyjskich rublach po 80-90 za dolara, a teraz czekasz na …Kupiłeś opcje na rosyjskich rublach po 80-90 za dolara, a teraz czekasz na dzisiejsze 150 - 200 Ty farciarzu No i nie ładnie tak post edytować, już cytowany edit: Covid jest wyjaśnieniem Twoich wątpliwości. Dużo ludzi wróciło wtedy do domu, do Ukrainy


    Już rozumiem... covid i wracali... Tak masz rację, cowid też w tym amoku zarabiania i życia przeoczyłem bo trzymałem się od tego kompletnie z daleka, miałem co innego na głowie o wiele ważniejszego...

    Na co czekam? Czekam na coś dużo więcej - do końca tygodnia też się wiele zmieni

    Już poszło 30 proc. 118 rubli. = na początek jest super. Ale to tylko początek bo... jest przysłowie o początkach i ...

    Przyjmiemy wszystkich - miejsca starczy, zawsze słynęliśmy z gościnności a "sytuacja wyjątkowa" się szykuje...

    PZU robi wyjątkową robotę a i wskaźniki skoczą w górę...
    Edytowane przez: "JacK2" lut 28.
  11. Avatar
    Panowie, to nie moejsce na polityke i covidka.
  12. Avatar
    "będzie finansowane przez Grupę PZU"

    Kłamstwo powtórzone milion razy nie stanie się prawdą.

    Prawdziwa informacja winna być taka:
    będzie finansowane przez klientów Grupy PZU.
  13. Avatar
    wszystkie te obwieszczenia do dyskusji przenieść.
  14. Avatar
    Ukrainczycy uważajcie, PZU... taki ala ZUS
  15. Avatar
    JacK228/02/2022 01:28

    Ukraina liczba ludności 45 415 596Realnie licząc 37 do 45 milionów liczy lu …Ukraina liczba ludności 45 415 596Realnie licząc 37 do 45 milionów liczy ludność (zależy jak się to liczy) Z 45 milionów 10% ucieknie = 4,5 miliona uchodźców - to nie dużo bo zakładam, że ucieknie tylko co 10. Czyli na 10 osób ucieknie jedna - jest to realne? Jak najbardziej i to tylko bardzo skromne szacunki...Nawet przyjmując liczbę ludności samych Ukraińców na minimum 37 milionów to 12% to 4,5 milionaAmerykanie oszacowali liczbę uchodźców na 5 milionów już po 7 dniach wojny będzie chciało wyjechać.Te 5 milionów to w milion samochodów ledwo zmieścisz bo przecież bagaże, jedzenie dla dzieci ubrania itd. Pieszo nie przejdą bo to miesiącami by szli, Kolej tam zaraz wysiądzie bo wysadzą ZL lada moment przy granicy.A ty czym byś uciekał? Nie samochodem?Są to realne liczby skoro w 2 dni już mamy 200 000 ludzi przyjętych bez żadnego przygotowania się udało przyjąć a to dopiero wszystko rusza bo drogi dopiero co odblokowane...2 dni - 200 tys20 dni - 2 miliony minimum bez problemu a jak tylko zwiększymy tempo 2 razy to w 20 dni 4 miliony - w ciągu miesiąca 5 milionów ludzi - to poważne wyzwanie i zachód musi pomóc.Musimy tym ludziom pomóc bo bez naszej pomocy czeka ich śmierć z głodu i zimna, mają małe dzieci.Straszliwe czasy i trzeba znów pomagać i okazać miłosierdzie...


    Skończ pier*olic, ze bez żadnego przygotowania. Siedzisz tłustym dupskiem za monitorem i wielce ekspert od cyferek sie znalazl. Nawet nie wiesz ile osob weekendami dzien i noc zapieprza, aby zorganizować punkty i przyjąć imigrantow...
  16. Avatar
    mmxv28/02/2022 06:15

    "będzie finansowane przez Grupę PZU"Kłamstwo powtórzone milion razy nie sta …"będzie finansowane przez Grupę PZU"Kłamstwo powtórzone milion razy nie stanie się prawdą.Prawdziwa informacja winna być taka: będzie finansowane przez klientów Grupy PZU.


    Opowiadasz głupstwa i siejesz propagandę. Koszt tego to będzie promil z zysków PZU, dla nich to też reklama i potencjalni klienci w przyszłości.
  17. Avatar
    Ciekawie czy ceny aut używanych pójdą w górę czy w dół jak przyjdzie taka fala Ukrainy a wraz z nim aut które wyjeżdżały z polski w teraz na odwrót
  18. Avatar
    @Michal_BAK na pewno ceny czołgów spadną, bo cyganie wrzucają na OLX. Stan igła.
  19. Avatar
    Jak komuś przeszkadza jakakolwiek pomoc dla uchodźców, uciekających od wojny, to jest nikczemny i głupi - nie wiem jak taka osoba może na siebie patrzeć w lustro.
    Edytowane przez: "Harry_moses" lut 28.
  20. Avatar
    mmxv28/02/2022 06:15

    "będzie finansowane przez Grupę PZU"Kłamstwo powtórzone milion razy nie sta …"będzie finansowane przez Grupę PZU"Kłamstwo powtórzone milion razy nie stanie się prawdą.Prawdziwa informacja winna być taka: będzie finansowane przez klientów Grupy PZU.


    Nie przez klientów, tylko przez pracodawców którzy płacą osobą które są klientami Grupy PZU
Prześlij Komentarz
Avatar