Niestety, ta okazja już wygasła
Obudowa NZXT H210 Mini-Itx
475° Zakończono

Obudowa NZXT H210 Mini-Itx

314zł377zł-17% Darmowa dostawa DarmowaAmazon Okazje
24
475° Zakończono
Obudowa NZXT H210 Mini-Itx
sie 3. 2020

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Cena z dostawą do Polski: 71,22 euro.
Cena w Polsce wg ceneo: od 377 zł.
Sprzedawcą jest Amazon.
Nie, nie wiem, co to jest "Profesjonalna porcelana do pizzy i makaronu".
286665.jpg(*) U mnie wszedł jeszcze rabat 5 euro za utworzenie listy.


Parametry techniczne produktu
Typ obudowy: Mini ITX
Konstrukcja: Piwniczka Panel boczny wykonany ze szkła hartowanego
Liczba zainstalowanych wentylatorów: 2
Zainstalowane wentylatory: Góra 1x 120 mm Tył 1x 120 mm
Maksymalna liczba wentylatorów: 4
Podświetlenie: Nie
Złącza na przednim panelu: 1x USB 3.1 1xUSB 3.1 Type-C Audio
Materiał: Stal Szkło hartowane
Położenie zasilacza: Dół
Standard płyty głównej: Mini-ITX
Liczba kieszeni: 4x 2.5" 1x 3.5"
Akcesoria w zestawie: Instrukcja montażu Zestaw elementów montażowych
Liczba gniazd rozszerzeń: 2
Zasilacz: ATX
Kolor: Czarny Czerwony
Waga: 5900 g
Szerokość: 210 mm
Wysokość: 349 mm
Długość: 372 mm
Zabezpieczenia: Filtry przeciwkurzowe
Maksymalna długość zasilacza: 180 mm
Maksymalna wysokość chłodzenia CPU: 165 mm
Maksymalna długość karty graficznej GPU: 325 mm
Możliwości montażu wentylatorów: Góra 1x 120 mm Przód 2x 120mm / 140 mm Tył 1x 120 mm
Maksymalna liczba kieszeni 2.5": 4
Maksymalna liczba kieszeni 3.5": 1
Rodzaj panelu bocznego: Szkło hartowane
Rodzaj panelu frontowego: Stal
Komora zasilacza: Tak
Możliwość instalacji chłodzenia wodnego: Tak

Ulepszyliśmy nasze kultowe obudowy z serii H na PC. W naszym nowym asortymencie nadal znajdują się elementy lubiane przez twórców oryginalnych serii H, w tym nasz opatentowany system zarządzania kablami, wyjmowane wsporniki montażowe wentylatora / chłodnicy i łatwe w użyciu tace napędu, a także nowe aktualizacje, takie jak złącze USB-C na panelu przednim obsługa szybkich urządzeń USB 3.1 Gen 2, boczny panel ze szkła hartowanego, który instaluje się za pomocą jednej śruby skrzydełkowej, i wiele więcej.

NOWE ROZWIĄZANIA
Dzięki złączu USB-C zgodnemu z USB 3.1 Gen2 na panelu przednim podłączenie smartfonów, szybkiej pamięci zewnętrznej lub najnowszych urządzeń peryferyjnych do komputera jest łatwiejsze niż kiedykolwiek.

ŁATWY MONTAŻ
Zarządzanie kablami często zajmuje więcej czasu niż montaż. Zaprojektowaliśmy zestaw do prowadzenia kabli z fabrycznie zainstalowanymi kanałami i paskami dla intuicyjnego i łatwego okablowania.

CHŁODZENIE
W zestawie dwa wentylatory Aer F120mm * dla optymalnego wewnętrznego przepływu powietrza, a przedni panel i wloty zasilacza zawierają wyjmowane filtry. Zawiera zdejmowany wspornik przeznaczony do grzejników do 240 mm upraszcza instalację chłodzenia wodnego w pętli zamkniętej lub niestandardowej.

DESIGN
Czysty, nowoczesny design, kultowy pasek do zarządzania kablami i nieprzerwany panel boczny z hartowanego szkła pokazują Twoją oszałamiającą budowę.
Aktualizacje społecznościowe
Amazon OkazjeAmazon promocje
Najlepsze komentarze
Ketiw03/08/2020 13:40

Kocham obudowy nzxt ale ta jest wyjątkowo brzydka z tym czerwonym, tylko …Kocham obudowy nzxt ale ta jest wyjątkowo brzydka z tym czerwonym, tylko biała 🙉


Przejęzyczyłeś się - to biała jest brzydka, jak nieszczęście, ale ogólnie masz rację, że NZXT są fajne.
Jak już iść w mini ITX to w coś naprawdę małego. H210 to nadal duża buda. Z mainstreamowych obudów to Coolermaster NR200/NR200P to zdecydowanie lepszy wybór, niedługo powinny być ogólnodostępne.
Edytowane przez: "mrvl" sie 3.
24 Komentarze
Kocham obudowy nzxt ale ta jest wyjątkowo brzydka z tym czerwonym, tylko biała 🙉
Ketiw03/08/2020 13:40

Kocham obudowy nzxt ale ta jest wyjątkowo brzydka z tym czerwonym, tylko …Kocham obudowy nzxt ale ta jest wyjątkowo brzydka z tym czerwonym, tylko biała 🙉


Przejęzyczyłeś się - to biała jest brzydka, jak nieszczęście, ale ogólnie masz rację, że NZXT są fajne.
Ciekawe jak z filtrami, dolnym pod zasilaczem itp.
KSI8203/08/2020 13:47

Ciekawe jak z filtrami, dolnym pod zasilaczem itp.



Zoptymalizowane chłodzenie: dwa wentylatory F (120 mm) zapewniają optymalny wewnętrzny przepływ powietrza, a wejścia z przodu i zasilacza są wyposażone w zdejmowane filtry. Posiada zdejmowany uchwyt do chłodzenia do 240 mm, który ułatwia instalację regulowanego lub indywidualnie regulowanego chłodzenia wodą.
krzychu7803/08/2020 13:48

Zoptymalizowane chłodzenie: dwa wentylatory F (120 mm) zapewniają o …Zoptymalizowane chłodzenie: dwa wentylatory F (120 mm) zapewniają optymalny wewnętrzny przepływ powietrza, a wejścia z przodu i zasilacza są wyposażone w zdejmowane filtry. Posiada zdejmowany uchwyt do chłodzenia do 240 mm, który ułatwia instalację regulowanego lub indywidualnie regulowanego chłodzenia wodą.


Miałem NZXT S340 z oknem, z plexi. Niestety bardzo wkurzał mnie filtr pod zasilaczem, bo to była zwykła miękka siatka bez żadnej obwódki usztywniającej. Wyjmowanie filtra było na zasadzie - położyć obudowę na bok i wyciągnąć filtr a potem założyć trafiając w "zaczepy" podtrzymujące. Było to bardzo niewygodne. Czy tu jest choć noralny filtr, gdzie go po prostu wyciągam od tyłu jak szufladę?
Jak już iść w mini ITX to w coś naprawdę małego. H210 to nadal duża buda. Z mainstreamowych obudów to Coolermaster NR200/NR200P to zdecydowanie lepszy wybór, niedługo powinny być ogólnodostępne.
Edytowane przez: "mrvl" sie 3.
Za 209zł jest podobny thermaltake h17 wyższy o 4.5cm ale już z miejscem na normalną płytę główną, można na nim bardzo schludny zestaw złożyć.
Edytowane przez: "Buniaa" sie 3.
mrvl03/08/2020 14:10

Jak już iść w mini ITX to w coś naprawdę małego. H210 to nadal duża buda.


Jestem podobnego zdania. Ja wiem, że można w niej zmontować większe chłodzenie i wodne, standardowy zasilacz itd..ale budowanie Mini-ITX traci wtedy sens...dla mnie mini to mini, ma być małe, sprytne, zajmować kawałek biurka. Jak się dobrze poszuka to są dużo mniejsze budy ( np: Sharkoon QB One) do których też się da wsadzić całkiem mocne komponenty a i cieszyć oko będzie, choć to już kwestia zawsze gustu.
Co do okazji - plus za cenę
Edytowane przez: "subiceman" sie 3.
To jest za duze na ITX.
Obudowa rozmiaru IN-WIN 301 ... ktora jest uATX.

Jak ITX to tylko cos w rodzaju SG13 czy Node 202.
mrvl03/08/2020 14:10

Jak już iść w mini ITX to w coś naprawdę małego. H210 to nadal duża buda. Z …Jak już iść w mini ITX to w coś naprawdę małego. H210 to nadal duża buda. Z mainstreamowych obudów to Coolermaster NR200/NR200P to zdecydowanie lepszy wybór, niedługo powinny być ogólnodostępne.


Fajne te Coolermastery. Sledzę temat itx od dluższego czasu i mam wrażenie, że producenci chcieliby, ale nie do konca mają odwagę. NZXT jest fajny, ale zdecydowanie za duży. Ja szykuje sie na coś pokroju Dan A4, albo NCase M1, tylko cena mnie wciąż blokuje, no i dochodzi zakup porządnego zasilacza SFX. W pracy z kolei składamy stacje robocze na InWin Chopin ze zintegrowanym pico psu i musze powiedziec, że taka mała aluminiowa skrzyneczka robi wrażenie. No ale do domu takiego komputera nie kupie, bo tam juz nie ma miejsca na gpu... z małymi obudowami jest niestety jak z małymi smartfonami, niezagospodarowana nisza rynku.
Wszystkie te DanoA4 podobne obudowy wykorzystują risery do których nie mam zaufania, tzn to działa ale to musi być porządny i sprawdzony produkt by potem nie narzekać na wydajność karty graficznej. Niestety testów samych riserów z konkretnych obudów które mi się podobały, podobają to znaleźć nie mogłem dlatego osobiście stawiam na bezpośredni kontakt karty ze slotem na płycie głównej. Ale jeśli ktoś ma jakieś doswiadczenie to chętnie wysłucham. Risery w grach
Avatar
Usunięty373308
Nie znam się na obudowach, ale dla mnie ładna jest.
Niedawno kupiłem NZXT H710 i szczerze to się trochę zawiodłem. Co mi po śrubkach niewymagających śrubokręta, skoro gwinty są tak zrobione, że inaczej się tego nie da zrobić niż używając właśnie w/w narzędzi. Jestem ciekaw czy to też przypadłość innych modeli/egzemplarzy. Ktoś potwierdzi/zaprzeczy?
Edytowane przez: "nobooya" sie 3.
subiceman03/08/2020 18:06

Wszystkie te DanoA4 podobne obudowy wykorzystują risery do których nie mam …Wszystkie te DanoA4 podobne obudowy wykorzystują risery do których nie mam zaufania, tzn to działa ale to musi być porządny i sprawdzony produkt by potem nie narzekać na wydajność karty graficznej. Niestety testów samych riserów z konkretnych obudów które mi się podobały, podobają to znaleźć nie mogłem dlatego osobiście stawiam na bezpośredni kontakt karty ze slotem na płycie głównej. Ale jeśli ktoś ma jakieś doswiadczenie to chętnie wysłucham. Risery w grach


Miałem wiele obudów itx, sporo na riserach i nigdy nie było problemów, jeśli to nie jest byle paździerz to nie ma się o co obawiać.
nobooya03/08/2020 19:07

Niedawno kupiłem NZXT H710 i szczerze to się trochę zawiodłem. Co mi po śru …Niedawno kupiłem NZXT H710 i szczerze to się trochę zawiodłem. Co mi po śrubkach niewymagających śrubokręta, skoro gwinty są tak zrobione, że inaczej się tego nie da zrobić niż używając właśnie w/w narzędzi. Jestem ciekaw czy to też przypadłość innych modeli/egzemplarzy. Ktoś potwierdzi/zaprzeczy?


Jesli chodzi o jakosc to chyba najlepiej mi podchodzi Li Lian . Jeszcze nie spotkalem aby któraś miala cos tandetnie zrobione, co w przypadku thermaltake, corsair czy coolermaster sie zdarzało.

Idealna kiedys byla obudowa thermaltake level 10 . To jaka tam jest jakosc wykonania to praktycznie poziom lotniczy (no prawie)
KSI8203/08/2020 13:47

Ciekawe jak z filtrami, dolnym pod zasilaczem itp.



w H700i jest na froncie i pod zasilaczem - dają radę. Podejrzewam, że tu jest tak samo.
War03/08/2020 19:16

(...)Idealna kiedys byla obudowa thermaltake level 10 . To jaka tam jest …(...)Idealna kiedys byla obudowa thermaltake level 10 . To jaka tam jest jakosc wykonania to praktycznie poziom lotniczy (no prawie)


Ho Lee Fak! Jaki Mutant!
Kupowałbym!!!
nobooya03/08/2020 19:07

Niedawno kupiłem NZXT H710 i szczerze to się trochę zawiodłem. Co mi po śru …Niedawno kupiłem NZXT H710 i szczerze to się trochę zawiodłem. Co mi po śrubkach niewymagających śrubokręta, skoro gwinty są tak zrobione, że inaczej się tego nie da zrobić niż używając właśnie w/w narzędzi. Jestem ciekaw czy to też przypadłość innych modeli/egzemplarzy. Ktoś potwierdzi/zaprzeczy?



Wszystkie obudowy NZXT mają ten sam problem - większość kasy idzie na marketing, a nie jakość wykonania czy projekt. To nie są złe skrzynki, ale nie w cenach w jakich dostępne są w sklepach. Wystarczy zobaczyć ile minusów tutaj ma model za 700 (!) złotych:
purepc.pl/tes…0,8
subiceman03/08/2020 18:06

Wszystkie te DanoA4 podobne obudowy wykorzystują risery do których nie mam …Wszystkie te DanoA4 podobne obudowy wykorzystują risery do których nie mam zaufania, tzn to działa ale to musi być porządny i sprawdzony produkt by potem nie narzekać na wydajność karty graficznej. Niestety testów samych riserów z konkretnych obudów które mi się podobały, podobają to znaleźć nie mogłem dlatego osobiście stawiam na bezpośredni kontakt karty ze slotem na płycie głównej. Ale jeśli ktoś ma jakieś doswiadczenie to chętnie wysłucham. Risery w grach


Mam phanteksa z tasma PCIE i działa
Tu jest cyfrowo albo działa albo nie
cebulandia03/08/2020 22:18

Mam phanteksa z tasma PCIE i działa Tu jest cyfrowo albo działa albo nie


Gdybyś łaskawie przeczytał artykuł o riserach, który podrzuciłem wcześniej...I zobaczył wyniki Thermaltake PCI-E 3.0 x16 200 mm w zestawieniu z różnymi kartami, który kosztuje niemało.
Edytowane przez: "subiceman" sie 3.
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst