Niestety, ta okazja już wygasła
Obudowa adapter dysku M.2 2280 NGFF do SATA 2,5" $3,26
487° Zakończono

Obudowa adapter dysku M.2 2280 NGFF do SATA 2,5" $3,26

12,36zł Darmowa dostawa DarmowaAliExpress Okazje
26
sty 20. 2019

Ta okazja wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Obsługuje dyski M.2 w formatach 2230, 2242, 2260, 2280
Nie obsługuje dysków PCIe NVMe
Może komuś sie przyda.
W X-KOM jest dysk GOODRAM M.2 współpracujący z tą obudowa. Koszt dysku 69zł i darmowa wysyłka do paczkomatu.
Wstawiłem już na Peppera ofertę dysku, ale czeka na akceptację administratorów.
Pozdro
Aktualizacje społecznościowe

Grupy

Najlepsze komentarze
Osobiście olałbym sprawę. Lepiej kupić odrazu sata aniżeli bawić się w jakiś przejściówki.

Fakt faktem przy zmianie platformy możemy dysk włożyć do nowego komputera ale zanim to nastąpi zapewne znajdą się lepsze i szybsze.
26 Komentarzy
Osobiście olałbym sprawę. Lepiej kupić odrazu sata aniżeli bawić się w jakiś przejściówki.

Fakt faktem przy zmianie platformy możemy dysk włożyć do nowego komputera ale zanim to nastąpi zapewne znajdą się lepsze i szybsze.
Ten dysk z xkomu jest już od dawna na peperku.

Jak wyżej, to ma sens jak już masz dysk albo chcesz coś z niego zgrać. Przecież lepiej kupić gotowy dysk.
Edytowane przez: "PepperMajster" sty 20. 2019
allegro.pl/Sho…605 na allegro 17,49 plus przesyłka chyba, że mamy Smart i dokupujemy inne bajery
generalnie to kosz nie duży a może się przydać. Zastanawia mnie czy jest jakiś "spadek" wydajności takiego dysku na takiej przejściówce czy też na przykład nie zwiększa się jego awaryjność itp.

a tak generalnie zastanawia mnie sam dysk SSD z Alieexpress. Wiem że kiedyś było z tym średnio. Ale teraz wydaje mi się że chińczycy powinni umieć podrobić takiego evo 860 itp. Wiece coś w tym temacie ? Czy lepiej nie ryzykować od chińczyka ?

Swego czasu bardzo słabo było na przykład z kartami microSD tak więc z SSD może być podobnie.
Edytowane przez: "szaco" sty 20. 2019
szaco22 min

generalnie to kosz nie duży a może się przydać. Zastanawia mnie czy jest ja …generalnie to kosz nie duży a może się przydać. Zastanawia mnie czy jest jakiś "spadek" wydajności takiego dysku na takiej przejściówce czy też na przykład nie zwiększa się jego awaryjność itp.a tak generalnie zastanawia mnie sam dysk SSD z Alieexpress. Wiem że kiedyś było z tym średnio. Ale teraz wydaje mi się że chińczycy powinni umieć podrobić takiego evo 860 itp. Wiece coś w tym temacie ? Czy lepiej nie ryzykować od chińczyka ?Swego czasu bardzo słabo było na przykład z kartami microSD tak więc z SSD może być podobnie.


Jest mnóstwo dyskó ssd z Chin. Takie same jak u nas. Dużo ludzi kupuje. Chwalą raczej.
Sam adapter super, ale niestety w większości przypadków jak płyta nie ma m.2 to i nie da się uruchomić systemu z takiego dysku bo bios/uefi go nie zobaczy więc musi on wtedy być np na dane gdy OS go wykryje, bo na system już nie.
Dlatego jak to ma być dysk systemowy to bezpieczniej kupić już gotowy na SATA.
Edytowane przez: "pimpek" sty 20. 2019
pimpek20/01/2019 11:32

Sam adapter super, ale niestety w większości przypadków jak płyta nie ma m. …Sam adapter super, ale niestety w większości przypadków jak płyta nie ma m.2 to i nie da się uruchomić systemu z takiego dysku bo bios/uefi go nie zobaczy więc musi on wtedy być np na dane gdy OS go wykryje, bo na system już nie.Dlatego jak to ma być dysk systemowy to bezpieczniej kupić już gotowy na SATA.



opowiadasz głupoty;
w tą przejściówke montujesz dysk m2 mSATA i płyta głowna nie ma szans rozpoznać że to nie jest normalne 2,5" sata
ty myślisz chyba o dyskach m2 nvme, ale na nie nie ma przejściówek na sata tylko na pci-e
karpaciarz20/01/2019 11:38

opowiadasz głupoty;w tą przejściówke montujesz dysk m2 mSATA i płyta głow …opowiadasz głupoty;w tą przejściówke montujesz dysk m2 mSATA i płyta głowna nie ma szans rozpoznać że to nie jest normalne 2,5" sataty myślisz chyba o dyskach m2 nvme, ale na nie nie ma przejściówek na sata tylko na pci-e



A tak masz rację, pomyliło mi się z pci-e pisałem o m.2 nvme z tej promo obok pepper.pl/pro…752 , pomyliłem okienka ta powinna działać OK
Edytowane przez: "pimpek" sty 20. 2019
W takich przypadkach można wtedy bootloader zainstalować tam gdzie bios wykrywa nośnik (małym pendrive czy hdd) i wtedy bootloader może niemalże z każdego źródła załadować system.
Zakup nvme\m2 pod kontroler sata mija się z celem, chyba że plyta ma jakieś ficzery.
pimpek4 min

A tak masz rację, pomyliło mi się z pci-e pisałem o m.2 nvme z tej promo ob …A tak masz rację, pomyliło mi się z pci-e pisałem o m.2 nvme z tej promo obok https://www.pepper.pl/promocje/adapter-dysku-m2-nvme-do-pcie-30-x16-277-133752 , pomyliłem okienka ta powinna działać OK



tu mogę się zgodzić, ale nie do końca
są płyty które nie mają fizycznie m2 nvme, ale w biosie mogą mieć opcje bootowania nvme (np z dysku pci-e), np moja dostała coś takiego w updacie biosu; ale masz racje nie jest to plugandplay i nieświadomych użytkowników może sprawić problemy
panowie może tak trochę obok. Ale da się gdzieś kupić gift card do alieexpress takie jak na amazona ??
Edytowane przez: "szaco" sty 20. 2019
Sata3 ma przepustowość max 600MB/s, a NVMe pod dyski M.2 dużo więcej w zależności od technologii.

Ten adapter będzie wąskim gardłem dla większości dysków m.2, mających odczyt/zapis powyżej 600MB/s.
Edytowane przez: "PJOTER_96" sty 20. 2019
PJOTER_9620/01/2019 12:02

Sata3 ma przepustowość max 600MB/s, a NVMe pod dyski M.2 dużo więcej w zal …Sata3 ma przepustowość max 600MB/s, a NVMe pod dyski M.2 dużo więcej w zależności od technologii. Ten adapter będzie wąskim gardłem dla większości dysków m.2, mających odczyt/zapis powyżej 600MB/s.


Pod M2 mamy zarówno dyski Sata jak i nvme. Trzeba sprawdzić w specyfikacji dysku jaki mamy. Ten adapter zadziała tylko pod te Sata i nie ograniczy im transferów ( bo już są ograniczone)
DanielNowak20/01/2019 06:42

Osobiście olałbym sprawę. Lepiej kupić odrazu sata aniżeli bawić się w jaki …Osobiście olałbym sprawę. Lepiej kupić odrazu sata aniżeli bawić się w jakiś przejściówki.Fakt faktem przy zmianie platformy możemy dysk włożyć do nowego komputera ale zanim to nastąpi zapewne znajdą się lepsze i szybsze.


Nie zgodzę się, bardzo fajny gadżet, dzięki temu można awaryjnie wstawić dysk do tanich przejściówek SATA na USB czy też obudowy takiej jak Orico, a te zapewne wielu pepperowiczów posiada.
Dla mnie sprawa idealna. Niektórzy piszą, że bez sensu i lepiej kupić od razu zwykły bez przejściówki. Jeżeli do użytku na co dzień to pewnie, że tak. Natomiast ja mam m.2 na system w stacjonarnym komputerze HTPC, ponieważ każdy cm3 obudowy się liczy. Teraz kupuję 4 razy większy, oczywiście też m.2. Bez tej przejściówki miałbym problem z przeniesieniem danych.
Edytowane przez: "K-K-K" sty 20. 2019
A0MIN_prawdziwy57 min

Nie zgodzę się, bardzo fajny gadżet, dzięki temu można awaryjnie wstawić dy …Nie zgodzę się, bardzo fajny gadżet, dzięki temu można awaryjnie wstawić dysk do tanich przejściówek SATA na USB czy też obudowy takiej jak Orico, a te zapewne wielu pepperowiczów posiada.


Ok, jakieś rozwiązanie jest ale bardziej skupiłem się tutaj na kupno specjalnie przejściówki i dysku z xkom
Jakiś mSata około 120gb na system w dobrej cenie? Ktoś Coś ?
Dzięki zamówione , może wypchnę w końcu te 256gb m.2 co nie chcą zejść na allegro za 145 zł
Edytowane przez: "Konrad_G" sty 20. 2019
Konrad_G27 min

Dzięki zamówione , może wypchnę w końcu te 256gb m.2 co nie chcą zejść na a …Dzięki zamówione , może wypchnę w końcu te 256gb m.2 co nie chcą zejść na allegro za 145 zł



Zanim to dojdzie to dyski beda po 50zł
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst