NVidia Inno3D GeForce RTX 2080 Twin X2 RGB - 8GB GDDR6 RAM - Karta graficzna
176°Zakończono

NVidia Inno3D GeForce RTX 2080 Twin X2 RGB - 8GB GDDR6 RAM - Karta graficzna

2.799zł3.099zł-10%Proshop Okazje
34
cze 14.
Fajna karta za małe pieniadze (jak na 2080)
W promocji weekendowej w proshop.pl
Aktualizacje społecznościowe
Proshop Okazje

Grupy

34 Komentarze
Jak ta firma wypada przy innych?
Jest tam możliwość kupna na raty?
Nie bierzcie Twina. Gaming Trio ma 70st z OC, Twin 85st bez OC. Niech cena będzie sygnałem, że szrot musi się sprzedać.
KRollMaastaa14/06/2019 14:25

Nie bierzcie Twina. Gaming Trio ma 70st z OC, Twin 85st bez OC. Niech cena …Nie bierzcie Twina. Gaming Trio ma 70st z OC, Twin 85st bez OC. Niech cena będzie sygnałem, że szrot musi się sprzedać.


Jakiś dowód?, ogólnie co to jest za porównanie jak gaming trio chodzi po 3600zl?
Matij4S14/06/2019 14:27

Jakiś dowód?, ogólnie co to jest za porównanie jak gaming trio chodzi po 36 …Jakiś dowód?, ogólnie co to jest za porównanie jak gaming trio chodzi po 3600zl?


No wlasnie, pomysl czemu ten sam układ z jednym wiatrakiem więcej i 2x większą grubościa jest droższy.
KRollMaastaa14/06/2019 14:28

No wlasnie, pomysl czemu ten sam układ z jednym wiatrakiem więcej i 2x w …No wlasnie, pomysl czemu ten sam układ z jednym wiatrakiem więcej i 2x większą grubościa jest droższy.


bo to msi :), whatnext.pl/tes…/7/ tu jest test tej karty tylko, ze w wersji OC, odejmij sobie z 4 stopnie i zobaczysz jakie temperatury ma wersja bez OC
Po 2 jak ludzie wsadzacie takie karty do obudow tzw PIEKARNIKÓW, to ja sie nie dziwie, ze macie takie tempy
KRollMaastaa14/06/2019 14:28

No wlasnie, pomysl czemu ten sam układ z jednym wiatrakiem więcej i 2x w …No wlasnie, pomysl czemu ten sam układ z jednym wiatrakiem więcej i 2x większą grubościa jest droższy.


MSI Ventus 2080Ti w recenzjach i opiniach jest spoko, a kosztuje duuużo mniej niż Gaming, czy Duke.
Matij4S14/06/2019 14:31

bo to msi :), https://whatnext.pl/test-inno3d-geforce-rtx-2080-x2-oc/7/ tu …bo to msi :), https://whatnext.pl/test-inno3d-geforce-rtx-2080-x2-oc/7/ tu jest test tej karty tylko, ze w wersji OC, odejmij sobie z 4 stopnie i zobaczysz jakie temperatury ma wersja bez OCPo 2 jak ludzie wsadzacie takie karty do obudow tzw PIEKARNIKÓW, to ja sie nie dziwie, ze macie takie tempy


Testowałem obie na nzxt h700i i Krakenie x64. Temperatury podaję że swoich testów na testach pod obciążeniem/syntetyki.
Jakub_Michaowski14/06/2019 14:32

MSI Ventus 2080Ti w recenzjach i opiniach jest spoko, a kosztuje duuużo …MSI Ventus 2080Ti w recenzjach i opiniach jest spoko, a kosztuje duuużo mniej niż Gaming, czy Duke.


Spoko jak na kartę TI to za mało. Duke miał u mnie 78st. Gaming Trio TI nie testowałem.
KRollMaastaa14/06/2019 14:32

Testowałem obie na nzxt h700i i Krakenie x64. Temperatury podaję że swoich …Testowałem obie na nzxt h700i i Krakenie x64. Temperatury podaję że swoich testów na testach pod obciążeniem/syntetyki.


No to sorry ziomek, ale tak jak mowilem masz srednia obudowe i zapewne złe ustawienia airflowa w srodku obudowy :), tam masz test od gosci, ktorym wychodzi wynik prawie 10 stopni nizszy w wersji OC
KRollMaastaa14/06/2019 14:33

Spoko jak na kartę TI to za mało. Duke miał u mnie 78st. Gaming Trio TI ni …Spoko jak na kartę TI to za mało. Duke miał u mnie 78st. Gaming Trio TI nie testowałem.


Akurat mam 2080Ti Duke.
Nie wiem jak Ty to robisz, bo u mnie w obudowie za 150 zł max temp to koło 70 stopni przy OC. Potem tylko wiatraki przyspieszają, gdzie max i tak doszły do 1800 rpm
Edytowane przez: "Jakub_Michaowski" cze 14.
Matij4S14/06/2019 14:37

No to sorry ziomek, ale tak jak mowilem masz srednia obudowe i zapewne złe …No to sorry ziomek, ale tak jak mowilem masz srednia obudowe i zapewne złe ustawienia airflowa w srodku obudowy :), tam masz test od gosci, ktorym wychodzi wynik prawie 10 stopni nizszy w wersji OC


Obudowa front chłodnica, za nimi wenty jako wsys, top 3x wenty, tył, wysys. Uwierz mi, wiem co robię. Średnia obudowa? Podaj mi lepsza do tego airflowa do 800pln. 💯👌

2444343.jpg
Edytowane przez: "KRollMaastaa" cze 14.
KRollMaastaa14/06/2019 14:39

Obudowa front chłodnica, za nimi wenty jako wsys, top 3x wenty, tył, w …Obudowa front chłodnica, za nimi wenty jako wsys, top 3x wenty, tył, wysys. Uwierz mi, wiem co robię. Średnia obudowa? Podaj mi lepsza do tego airflowa do 800pln. 💯👌[Obrazek]


Kazda wersja meshify od fractala :), tak czy inaczej nie wiem jak robisz te testy, ze karta osiaga az 85 stopni
2080 to 2080 jak wam się nie podoba to nie kupujcie ale nie mówcie by inni nie brali
Matij4S14/06/2019 14:41

Kazda wersja meshify od fractala :), tak czy inaczej nie wiem jak robisz …Kazda wersja meshify od fractala :), tak czy inaczej nie wiem jak robisz te testy, ze karta osiaga az 85 stopni



Jak Ty mi tu wylatujesz z Fractalem lub Meshify to nie mamy o czym rozmawiać. Mamy zupełnie inny poziom wiedzy, mam wrażenie, że Twój to tylko to co przeczytasz, mój to 100% praktyka - 80 zestawów na zamówienie złożonych.
Dyskusja bezcelowa. 3maj się.
Jakub_Michaowski14/06/2019 14:37

Akurat mam 2080Ti Duke.Nie wiem jak Ty to robisz, bo u mnie w obudowie za …Akurat mam 2080Ti Duke.Nie wiem jak Ty to robisz, bo u mnie w obudowie za 150 zł max temp to koło 70 stopni przy OC. Potem tylko wiatraki przyspieszają, gdzie max i tak doszły do 1800 rpm



Testuj nie w grach, a na syntetykach. Jeden test to "test pod obciążeniem", drugi to wygrzewanie.
KRollMaastaa14/06/2019 14:53

Jak Ty mi tu wylatujesz z Fractalem lub Meshify to nie mamy o czym …Jak Ty mi tu wylatujesz z Fractalem lub Meshify to nie mamy o czym rozmawiać. Mamy zupełnie inny poziom wiedzy, mam wrażenie, że Twój to tylko to co przeczytasz, mój to 100% praktyka - 80 zestawów na zamówienie złożonych.Dyskusja bezcelowa. 3maj się.


Zgadzam się w 100% jak wylatujesz mi tu z h700i i tym jaki ta obudowy ma dobry airflow to nie mamy o czym rozmawiać
To, że potrafisz złożyć zestaw PC gratuluję, aktualnie potrafi to nawet uczen w liceum
Również uważam, że dyskusja bez celu. 3maj się.
Matij4S14/06/2019 15:02

Zgadzam się w 100% jak wylatujesz mi tu z h700i i tym jaki ta obudowy ma …Zgadzam się w 100% jak wylatujesz mi tu z h700i i tym jaki ta obudowy ma dobry airflow to nie mamy o czym rozmawiaćTo, że potrafisz złożyć zestaw PC gratuluję, aktualnie potrafi to nawet uczen w liceumRównież uważam, że dyskusja bez celu. 3maj się.


Skoro zgadzasz się ze mną w 100% to jestem zadowolony z Twojej samokrytyki. Gratuluję odwagi cywilnej. Hej
Edytowane przez: "KRollMaastaa" cze 14.
KRollMaastaa14/06/2019 14:53

Testuj nie w grach, a na syntetykach. Jeden test to "test pod …Testuj nie w grach, a na syntetykach. Jeden test to "test pod obciążeniem", drugi to wygrzewanie.


Nie robię testów.
Puszczam uczenie maszynowe. MLP, RNN i CNN. To ostatnie najmocniej obciąża sprzęt.
Karta osiąga power limit i reliable voltage limit.
Z resztą, niech nawet dojdzie i do 78 stopni. Jeśli wiatraki nie chodziły na maksa, to znaczy, że jest to normalna temperatura pracy dla karty. U mnie wiatraki są w najgorszym wypadku, przy 1800 rpm, ledwo słyszalne.

Inna kwestia, że odchodzimy od tematu.
Edytowane przez: "Jakub_Michaowski" cze 14.
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst