Niestety, ta okazja już wygasła
NordVPN -70% na 3 lata + cashback 64%
179° Zakończono

NordVPN -70% na 3 lata + cashback 64%

177zł491zł-64%NordVPN Okazje
81
lis 19. 2019

Ta okazja wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

3 miesiące temu wstawiałem okazję na cashback 60% z Quidco na 3-letni plan NordVPN:
pepper.pl/pro…160

Cashback został zatwierdzony, wypłacony na PayPal, a później wypłata na konto także była bezproblemowa:
204058.jpg204058.jpg

Dzisiaj zauważyłem, że promocja na cashback znów jest dostępna! (teoretycznie już od 11 listopada, data zakończenia nieznana)
204058.jpg
Widać ją tylko po zalogowaniu na konto. Proces jest identyczny jak w poprzedniej promocji.
Rejestrujemy się na Quidco, na stronę NordVPN kierujemy się przez przycisk "Get cashback" widoczny na zdjęciu.
Klikamy, że chcemy skorzystać z promocji -70% na 3 lata + 3 miesiące gratis (114.33€).
Przy płatności cena zmieni się na $. Poprzednim razem płaciłem Revolutem (NordVPN wtedy był troszkę tańszy i wyszło 107.55$ (415.53zł)

Po kilku godzinach dostaniecie email o potwierdzeniu śledzenia cashback. Z racji, że NordVPN zdrożał i cashback jest większy o 4% to pewnie będzie około ~£62 zwrotu.
204058.jpg
Teraz pozostaje tylko czekać 3 miesiące, aż zaakceptują nam cashback. Wypłata na PayPal trwa ~2 dni. Jedyny problem jest z podpięciem konta PayPal. U mnie ciągle pojawiał się błąd serwera, ich support to Ctrl+C, Ctrl+V ustalonych wcześniej regułek.
Po kilku dniach rozłożyli ręce i powiedzieli, żeby spróbować zalogować się na telefonie z włączonymi danymi mobilnymi, a nie wifi. Na szczęście takim sposobem konto PayPal podłączyło się bez problemu.

Myślę, że dla osób szukających dobrego VPN bez logów i z wieloma serwerami - super okazja

NordVPN zaliczył ostatnio wpadkę z małym włamem na serwery w Finlandii. Stosują no-log policy, żadne hasła nie wyciekły, nie korzystałem w sumie z serwerów w Finlandii to jak dla mnie są nadal wśród najlepszych VPNów. Szczególnie, że obiecali do końca roku przejście wszystkich serwerów na pracę w RAMie, co skutecznie utrudni podobne ataki:
niebezpiecznik.pl/pos…ia/
Aktualizacje społecznościowe
NordVPN OkazjeNordVPN promo

Grupy

Najlepsze komentarze
mohammad.rezapahlawi19/11/2019 09:52

Dobra wstawka. Cały czas się zastanawiam nad VPN, niby większe be …Dobra wstawka. Cały czas się zastanawiam nad VPN, niby większe bezpieczeństwo, ale jak to się faktycznie przekłada na zwykłego użytkownika, który nie przesyła wrażliwych danych ?


@mohammad.rezapahlawi
Gdy korzystasz z jakieś darmowego hotspota przykładowo w restauracji, wtedy jak najbardziej nawet zwykłemu użytkownikowi zalecam używanie VPN. Nie ma stresu, że zostanie podsłuchany nieszyfrowany ruch wychodzący z naszego laptopa/telefonu itp.
Ja mam cały czas podpięty polski serwer, prędkość jest minimalnie niższa ale nie odczuwam tego ani innych skutków ubocznych. Dostawca internetu widzi tylko, że łączysz się na adres IP serwera VPN, nic więcej. Wiadomo, użytkownika można na wiele sposobów zidentyfikować ale jest to znacznie utrudnione + nawet odwiedzanie stron, które nie mają zainstalowanego certyfikatu SSL odbywa się przez szyfrowany ruch dzięki VPN.

B_Pi19/11/2019 09:55

po co mi ten las ? https://gist.github.com/joepie91/5a9909939e6ce7d09e29


@B_Pi
I tak i nie. Zgadzam się z punktem kiedy używać: You are on a known-hostile network (eg. a public airport WiFi access point, or an ISP that is known to use MITM), and you want to work around that.

Z tym, że nie jesteśmy sprawdzić czy dostawca VPN nie przetrzymuje logów to po części prawda ale w przypadku NordVPN włamanie na serwery w Finlandii to potwierdziło, że w logach nic się nie znajdowało.
But I pay anonymously, using Bitcoin/PaysafeCard/Cash/drugs! • Doesn't matter. You're still connecting to their service from your own IP, and they can log that.
Strasznie naciągane, używając VPN nie łączysz się z własnego IP, logują jedynie IP serwera VPN z którego wychodzi ruch. Nawet służbom bardzo cięzko byłoby namierzyć użytkownika w takiej sytuacji. Wymaga to sporych nakładów finansowych i współpracy wielu służb (przykładowo użytkownik łączył się z bardzo mało popularnego serwera VPN i dostawca internetu ze swoich logów wyczytał, że w okolicy tylko ta osoba się łączyła do danego IP w danym obrębie czasowym)
Generalnie tak jak napisał @czadomen , lepiej używać dobrego VPN, który zatrudnia specjalistów od bezpieczeństwa itd. niż stawiać swój VPS gdzie dostawca raczej na pewno trzyma logi, w prosty sposób można zidentyfikować właściciela i na własną rękę trzeba dbać o aktualizacje itp.

@LeszekT
Na końcu opisu okazji również podałem link do tego artykułu. Duży błąd z ich strony ale pytanie zawsze jest "Kiedy?", a nie "Czy nas zhackują?". Padli ofiarą tak samo jak wiele banków, producentów telefonów itd. Włamanie dotyczyło tylko serwerowni w Finlandii, obiecali znacznie zwiększyć zabezpieczenia i bardziej weryfikować dostawców serwerów. Teoretycznie dzięki temu ich usługa będzie jeszcze lepsza, niż gdyby tego wycieku nie było. Wiadomo, zobaczymy jak to wyjdzie w praktyce ale są jedną z największych firm w tym sektorze to muszą dbać o takie rzeczy.
Edytowane przez: "Zafahix" lis 19. 2019
81 Komentarzy
Dobra wstawka. Cały czas się zastanawiam nad VPN, niby większe bezpieczeństwo, ale jak to się faktycznie przekłada na zwykłego użytkownika, który nie przesyła wrażliwych danych ?
Jaka wynosi obecnie prowizja PayPala za przewalutowanie? Cały czas 2,95%?
B_Pi19/11/2019 09:55

po co mi ten las ? https://gist.github.com/joepie91/5a9909939e6ce7d09e29


P
Brak rosyjskiego. Duży minus. Do zakupów tylko, oczywiście. A rok temu były.
mohammad.rezapahlawi19/11/2019 09:52

Dobra wstawka. Cały czas się zastanawiam nad VPN, niby większe be …Dobra wstawka. Cały czas się zastanawiam nad VPN, niby większe bezpieczeństwo, ale jak to się faktycznie przekłada na zwykłego użytkownika, który nie przesyła wrażliwych danych ?


Spowolni Ci internet. Ja używam do obejścia geolokalizacji.
Nie wiesz czy problem z podpięciem konta PayPal występuję u wszystkich? I czy zawsze ostatecznie da się podpiąć? Ciekawe czy u Ciebie chodziło tylko o logowanie z telefonu. Może próbowałeś się logować przez VPN i dlatego był problem.
B_Pi19/11/2019 09:55

po co mi ten las ? https://gist.github.com/joepie91/5a9909939e6ce7d09e29


Trochę aluminiowa czapeczka.
Poza tym jaka różnica czy kupisz VPN, czy postawisz swój na VPS, skoro dostawca VPS też może trzymać logi i z pewnością to robi?
Nie ma lepszej alternatywy do dobrego VPN i tyle.
mohammad.rezapahlawi19/11/2019 09:52

Dobra wstawka. Cały czas się zastanawiam nad VPN, niby większe be …Dobra wstawka. Cały czas się zastanawiam nad VPN, niby większe bezpieczeństwo, ale jak to się faktycznie przekłada na zwykłego użytkownika, który nie przesyła wrażliwych danych ?


@mohammad.rezapahlawi
Gdy korzystasz z jakieś darmowego hotspota przykładowo w restauracji, wtedy jak najbardziej nawet zwykłemu użytkownikowi zalecam używanie VPN. Nie ma stresu, że zostanie podsłuchany nieszyfrowany ruch wychodzący z naszego laptopa/telefonu itp.
Ja mam cały czas podpięty polski serwer, prędkość jest minimalnie niższa ale nie odczuwam tego ani innych skutków ubocznych. Dostawca internetu widzi tylko, że łączysz się na adres IP serwera VPN, nic więcej. Wiadomo, użytkownika można na wiele sposobów zidentyfikować ale jest to znacznie utrudnione + nawet odwiedzanie stron, które nie mają zainstalowanego certyfikatu SSL odbywa się przez szyfrowany ruch dzięki VPN.

B_Pi19/11/2019 09:55

po co mi ten las ? https://gist.github.com/joepie91/5a9909939e6ce7d09e29


@B_Pi
I tak i nie. Zgadzam się z punktem kiedy używać: You are on a known-hostile network (eg. a public airport WiFi access point, or an ISP that is known to use MITM), and you want to work around that.

Z tym, że nie jesteśmy sprawdzić czy dostawca VPN nie przetrzymuje logów to po części prawda ale w przypadku NordVPN włamanie na serwery w Finlandii to potwierdziło, że w logach nic się nie znajdowało.
But I pay anonymously, using Bitcoin/PaysafeCard/Cash/drugs! • Doesn't matter. You're still connecting to their service from your own IP, and they can log that.
Strasznie naciągane, używając VPN nie łączysz się z własnego IP, logują jedynie IP serwera VPN z którego wychodzi ruch. Nawet służbom bardzo cięzko byłoby namierzyć użytkownika w takiej sytuacji. Wymaga to sporych nakładów finansowych i współpracy wielu służb (przykładowo użytkownik łączył się z bardzo mało popularnego serwera VPN i dostawca internetu ze swoich logów wyczytał, że w okolicy tylko ta osoba się łączyła do danego IP w danym obrębie czasowym)
Generalnie tak jak napisał @czadomen , lepiej używać dobrego VPN, który zatrudnia specjalistów od bezpieczeństwa itd. niż stawiać swój VPS gdzie dostawca raczej na pewno trzyma logi, w prosty sposób można zidentyfikować właściciela i na własną rękę trzeba dbać o aktualizacje itp.

@LeszekT
Na końcu opisu okazji również podałem link do tego artykułu. Duży błąd z ich strony ale pytanie zawsze jest "Kiedy?", a nie "Czy nas zhackują?". Padli ofiarą tak samo jak wiele banków, producentów telefonów itd. Włamanie dotyczyło tylko serwerowni w Finlandii, obiecali znacznie zwiększyć zabezpieczenia i bardziej weryfikować dostawców serwerów. Teoretycznie dzięki temu ich usługa będzie jeszcze lepsza, niż gdyby tego wycieku nie było. Wiadomo, zobaczymy jak to wyjdzie w praktyce ale są jedną z największych firm w tym sektorze to muszą dbać o takie rzeczy.
Edytowane przez: "Zafahix" lis 19. 2019
To był do niedawna moim zdaniem chyba najlepszy dostawca tego typu usług, z jakim się spotkałem.
Niedawno jednak słyszałem o tym, że mieli wpadkę w postaci włamania na serwer i wycieku certyfikatu serwera. Poczytajcie i zdecydujcie:
niebezpiecznik.pl/pos…ia/

Niektórym może to nie przeszkadzać, bo nie chcą ukrywać tego, co wysyła przez Internet, a tylko sprawić wrażenie, że są w innej części świata.
Mam, używam i polecam. Na światłowodzie nie odczuwam spowolnienia, na radiówce mi prędkość neta spada do 20%. Serwery w większości krajów.
Plus za opis, w tym informacje o wpadce, którą zaliczyli i ukrywali przez dłuższy czas. Dobrze że dostajemy komplet informacji i sami zdecydujemy czy warto. Jestem w miarę na bieżąco z tego typu informacjami ale być może ktoś nie ma potrzeby czytania tego typu stron i dostaje info do zapoznania.
Gramz19/11/2019 10:12

Nie wiesz czy problem z podpięciem konta PayPal występuję u wszystkich? I c …Nie wiesz czy problem z podpięciem konta PayPal występuję u wszystkich? I czy zawsze ostatecznie da się podpiąć? Ciekawe czy u Ciebie chodziło tylko o logowanie z telefonu. Może próbowałeś się logować przez VPN i dlatego był problem.


@Gramz
Nie mam pojęcia. Support zalecał spróbowanie bez VPN i na innej przeglądarce i to nie pomogło. Próbowałem łączyć się z IP domowego i firmowego bez VPN. IP z danych mobilnych na telefonie i od razu udało się podpiąć. Możliwe, że mój adres był na jakiejś czarnej liście i inni użytkownicy nie będą mieli tego problemu.
czadomen19/11/2019 10:14

Trochę aluminiowa czapeczka. Poza tym jaka różnica czy kupisz VPN, czy po …Trochę aluminiowa czapeczka. Poza tym jaka różnica czy kupisz VPN, czy postawisz swój na VPS, skoro dostawca VPS też może trzymać logi i z pewnością to robi? Nie ma lepszej alternatywy do dobrego VPN i tyle.


jak dla mnie VPN to papierowa czapeczka albo raczej condon z siatki na cebule... nord już się rozkraczył raz wiec co mu broni się znów rozkraczyć, a może leży z rozłożonymi nogami własnie teraz a ty jej płacisz...
kolejnynick19/11/2019 09:58

Jaka wynosi obecnie prowizja PayPala za przewalutowanie? Cały czas 2,95%?


@kolejnynick
U mnie policzyli tak
51,44 GBP = 246,47 PLN
1 GBP = 4,7914 PLN
a kurs NBP wynosił około ~4.94 PLN czyli ~3.1% wyższy. Zgadzałoby się, że biorą ~3% prowizji za przewalutowanie
Edytowane przez: "Zafahix" lis 19. 2019
Opis klasa sama w sobie.
@Zafahix masz może jakiś test/artykul etc. który vpn najlepszy
Obecnie mam Windscribe. Można im ufać?
Jaka jest przewaga płatnych nad darmowymi vpn? Użytek typowo prywatny.. nie potrzebuje prędkości 1:1 i TB danych
Edytowane przez: "www" lis 19. 2019
O, to ci którym dane wyciekły xD
Mam, używam. Jednak coraz więcej serwisów posiada listę IP serwerów Norda i wie, że wchodzisz przez VPNa. Ostatnio miałem problem z HBO Go, mimo że wybrałem polski serwer to i tak nie mogłem oglądać filmów.
Też otrzymałem cashback z poprzedniej okazji - na PayPal, bezproblemowo
www19/11/2019 10:43

Opis klasa sama w [email protected] masz może jakiś test/artykul etc. który vp …Opis klasa sama w [email protected] masz może jakiś test/artykul etc. który vpn najlepszyObecnie mam Windscribe. Można im ufać?Jaka jest przewaga płatnych nad darmowymi vpn? Użytek typowo prywatny.. nie potrzebuje prędkości 1:1 i TB danych


@www
pl.thatoneprivacysite.net/
Drugi arkusz Detailed VPN Comparison zawiera informacje o jurysdykcji, przechowywanych logach i innych ważnych parametrach wielu VPN.
Też używałem kiedyś WindScribe. Nie przechowują logów i robiąc własny pakiet (polski serwer + nielimitowany transfer) wychodziła cena 2$/mc bez konieczności płacenia na kilka lat z góry.
Jeden z minusów to siedziba w Kanadzie ale generalnie to nie jest problem dla zwykłego użytkownika ani jakieś zagrożenie bezpieczeństwa. Denerwował mnie czasami bardzo wolny transfer wieczorami na polskich serwerach (mają chyba tylko 3), na temat innych krajów nie mogę się wypowiedzieć, bo nie testowałem.
Edytowane przez: "Zafahix" lis 19. 2019
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst