Niestety, ta okazja wygasła 1 czerwca 2023.
176°
Opublikowano 16 maja 2023

NOCO GENIUS 5 EU, w pełni automatyczna, inteligentna ładowarka/prostownik do akumulatorów 12 V i 6 V

315,99zł379zł-17%
Darmowa dostawa ·
Awatar użytkownika l.ukasz
Opublikowane przez
l.ukasz
Dołączył w 2018
13
147

O tej okazji

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Więcej Ładowarki

Znajdź więcej okazji Ładowarki

Sprawdź więcej okazji

Odkryj więcej ofert na głównej stronie

Znana i lubiana automatyczna ładowarka akumulatorów 12V i 6V. Obsługuje zwykłe akumulatory kwasowe, AGM, żelowe i litowe (z BMS). Posiada tryb Repair do odświeżenia akumulatora kwasowego wyższym napięciem, a także tryb mocy do "wskrzeszenia" mocno rozładowanego akumulatora. Ładowarka bezobsługowa, można zostawić i zapomnieć.

Prąd ładowania 5A, optymalny do akumulatorów poniżej 80 Ah/100 Ah (zależnie czy przyjąć 1/8 czy 1/10 pojemności). Od 100 Ah prawdopodobnie lepszym wyborem będzie Noco Genius 10, też na promocji.

Najniższa znaleziona cena na Ceneo to 379 zł (w tej wstawce 315.99 zł). Przekreślona Amazona z 30 dni 387,42 zł.

677140-feRsr.jpg677140-I6bfR.jpg
Amazon.pl Więcej szczegółów na
Aktualizacje społecznościowe

24 Komentarze

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika l.ukasz
    l.ukasz Autor
    Tu masz porównanie wersji 10A CTEK i NOCO:


    Zależy, NOCO ma oddzielny tryb repair, CTEK ma jako dodatek po ładowaniu (Recond; z niższym napięciem niż NOCO). Oba mają trochę inne algorytmy ładowania.

    CTEK
    13869072_1.jpg13869072_1.jpg
    NOCO
    13869072_1.jpg13869072_1.jpg
    Nie miałem w rękach CTEKa, po przeanalizowaniu instrukcji wybrałem NOCO GENIUS 5. Ma tryb mocy (w razie jakby akumulatorowi spadło mocno napięcie, wymusza ładowanie), a także oddzielny tryb repair z wyższym niż CTEK napięciem. W CTEK ciekawe jest impulsowe, wyższe napięcie na początku ładowania. Chociaż może NOCO też ma coś podobnego, ale nie pisze. CTEK ma 5 lat gwarancji, NOCO 3 lata (w tym 2 lata Amazona). (Edytowano)
  2. Awatar użytkownika Makaron25
    Makaron25
    Szczerze to jak potrzebowałbym kupić to wziąłbym MW Power MW-SC8E za połowę tej ceny, AGM naładuje się wszystkim, a w kwasiaku i tak trzeba kombinować z trybami repair, więc obie wypadną tak samo, a mw power ma przewagę wyboru natężenia ładowania, przez co naładujemy małe aku.
  3. Awatar użytkownika xyz2a
    xyz2a
    Niech mi ktoś powie czy to coś z ładowarką (NOCO genius 10) czy akumulatorem nie tak? Ładuję powiedzmy 12 godz. świeci się zielona lampka (naładowany). Odłączam ładowarkę od aku. Jak po 5 minutach podłączę to świeci się pierwsza lampka czerwona czyli aku rozładowany, po minucie, dwóch zapala się druga, itd. i po około 10 minutach świeci się już zielona. Nigdy nie mam tak że jak podłączę ładowarkę do aku to nie świecą się 3 czerwone tylko zawsze zaczyna od pierwszej czerwonej. Aku dobrze działa (silnik benzyna) lekko kręci. Podczas jazdy na zapalniczce pokazuje ładowanie 14.9V a 10 minut po zgaszeniu silnika napięcie na aku to 12.4V. Aku młody blisko 2 letni.
    Awatar użytkownika ArturArci
    ArturArci
    Masz nie rozładowany do końca akum. I to tyle. Dlatego ładowarką sprawdza i ładuje tyle ile trzeba. Ja po takim ładowaniu. Oczekuje kilka godz najlepiej dobę i wrzucam riper 1, 2 zależy. Najlepiej było by się dostać do elektrolitu i zobaczyć jaka ma gestosc. Ale to nie takie proste w nowych akum. Trzeba by wiercić otwory dokupić zatyczki. Rzadko który ma org korki żeby to sprawdzić. Jeśli doładujesz raz i sprawdziłbyś gestosc który byłby ok to już riper zbędne a jeśli nie ma gęstości to riper daje rade i robi gestosc. Bo o gestosc chodzi w akum. To podstawa! Polecam mr akumulator na yot trochę rzeczy wyjaśnianiaja. Na postoju (kilkanaście godz po jeździe) otworzyć maskę zamknąć drzwi odczekać z 15 min aż się pozamykają systemy i podłączyć multimetr. Dobry akumulator powinien mieć 12.7 12.8. Podstawa jest ładowanie + - 14.5 to bardzo dobrze poniżej 14 coś gdzieś szanuje albo alternator albo np któryś przewod smurszalu zaśniedziały. Trzeba by sprawdzić ile daje na wyjściu alternator. Jest sporo rzeczy do sprawdzenia. Po włączeniu np ogrzewania tylnej szyby czy klimy zobaczyć czy regulator podciąga do tego ponad 14. Być może spada pod obciążeniem poniżej 14 i akum nie jest doładowywany odpowiednio. Wiem że jak akum ma plus minus 14 to ta funkcja riper nawet piszczona kilku krotnie ale z przerwami np 24 h. Robi robotę. W tym, trybie odłączyć klemy jeśli jest to możliwe w danym aucie. Można tym trybem popsuć elektronikę w aucie jak akum będzie podłączony. Przepraszam za chaotyczna wypowiedź jeśli gdzieś się mylę proszę poprawić. Jeszcze raz polecam mr akumulator na yout testuje i noco i ceteka i inne ładowarki jak i prostowniki. Polecam (Edytowano)
  4. Awatar użytkownika duke_nukem
    duke_nukem
    Mam cteka 5A i chińczyka foxsur 12A i szczerze chinol wskrzesił już 4 aku do 75% a ctek nawet się nie podejmował naprawy... Ale warto mieć 2 ladowarki
    Awatar użytkownika Luk_Woj
    Luk_Woj
    AGMy też poprawia chińczyk?
  5. Awatar użytkownika Mich_al7
    Mich_al7
    Kupione dzieki
  6. Awatar użytkownika jakobian
    jakobian
    Skusiłem się i ja.
  7. Awatar użytkownika PaweLBN
    PaweLBN
    Czy ja dobrze widzę że on nie posiada trybu do ładowania małych akumulatorów i taką motocyklową ósemkę będzie bił pięcioma amperami? W instrukcji pada jedynie 5A i 20 Ah. (Edytowano)
    Awatar użytkownika l.ukasz
    l.ukasz Autor
    Wygląda na to, że tak właśnie jest, przynajmniej według instrukcji.
Awatar użytkownika