Niestety, ta okazja już wygasła
Nike Air Max 90 259,97 zł rozmiary: 36,5, 37,5, 38,5, 39, 40
219° Zakończono

Nike Air Max 90 259,97 zł rozmiary: 36,5, 37,5, 38,5, 39, 40

207,97zł Darmowa dostawa DarmowaNike Okazje
22
paź 10. 2020

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Aktualizacje społecznościowe
Nike OkazjeNike kody rabatowe
Najlepsze komentarze
piękne
22 Komentarze
piękne
5242509-3MSoq.jpg
Ktoś ma jeszcze takie problemy z pepperem?
Piekna to jest cena! Zamowione, dzieki
Zamowione niech pancia tez ma cos od zycia
Warto dodac ze sa tez czarne w wersji LTR (i deczkontaniej), ale tylko w rozmiarze 37,5 - mojej akurat przypasowalo i zamowielm druga pare
Edytowane przez: "krymtON" paź 10.
Bardzo dobra cena i to na tyle z plusów. Nie polecam nikomu air max 90
mati.mati10/10/2020 12:19

Bardzo dobra cena i to na tyle z plusów. Nie polecam nikomu air max 90


Bardzo dobra cena i same plusy. Polecam każdemu air max 90.

Ps. Mam 3 pary.
Ryszard_R10/10/2020 12:36

Bardzo dobra cena i same plusy. Polecam każdemu air max 90.Ps. Mam 3 pary.


Wow jestes lepszy bo ja tylko dwie
Ciekawe czyvkiedys meskie 90 beda w podobnej cenie
HIKE10/10/2020 14:50

Ciekawe czyvkiedys meskie 90 beda w podobnej cenie


To nawet nie sa damskie tylko dzieciece maja kilka roznic w budowie wzgledem zwyklych. Najtaniej meskie 90 (nie LTR) widzialem w okolicach 350-400, ale slabe kolory :/ w sumie to sie wszystko w cenie rozbija o kolor.
LTRy sa fajne na sezon jesien/wiosna, nie przemakaja tak szybko

Na zime wchodza w dobre ceny np w sizeerze , sam kupowalem granatowe z tego co kojarze poniżej 300
Nie dostepne
Wprawdzie inny kolor, ale zamówione cena super
KaruzeLek11/10/2020 13:24

LTRy sa fajne na sezon jesien/wiosna, nie przemakaja tak szybko :pNa zime …LTRy sa fajne na sezon jesien/wiosna, nie przemakaja tak szybko :pNa zime wchodza w dobre ceny np w sizeerze , sam kupowalem granatowe z tego co kojarze poniżej 300


Mogliby jednak dac skore na ten wstawki, a nie “eko” obczaje sizeera, ciekawe czy cos bedzie. Thx za info
Anulowali dziś, zamawiane w piątek wieczór.
dresiarskie buty nr jeden, co drugi sebek z mojego osiedla w takich śmiga
Szuchov12/10/2020 08:06

Anulowali dziś, zamawiane w piątek wieczór.


Miales status „potwierdzine” lub „w toku” przed anulowaniem?
krymtON12/10/2020 11:18

Miales status „potwierdzine” lub „w toku” przed anulowaniem?


Miałem status potwierdzone. Zamówienie nie przechodziło przez stronę, przeszło przez aplikację. Co ciekawe rozmiar, który zamawiałem jest nadal dostępny. Złożyłem drugi raz to samo zamówienie i póki co potwierdzone.
Jedna para wyslana, jedna anulowana. Jak kolega wyzej napisal - niby dalej sa dostepne, wiec zamowilem ponownie :>
Anulowali, zamówiłem ponownie i dzisiaj wysłali.
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst