Niestety, ta okazja już wygasła
Niedziela bez handlu - tańsze telefony, tablety, monitor, TV i hulajnogi elektryczne [Play]
344° Zakończono

Niedziela bez handlu - tańsze telefony, tablety, monitor, TV i hulajnogi elektryczne [Play]

499zł639zł-22% Darmowa dostawa DarmowaPlay Okazje
23
maj 19.
Play jak praktycznie co niedzielę niehandlową przygotował promocję. Już dziś możemy kupić telefony, tablety, monitor, TV lub hulajnogi elektryczne w obniżonej cenie. Wszystkie dostępne pod linkiem. Jest również 10 rat 0%. Przykłady poniżej:

159747-BhYvR.jpg159747-BL58y.jpg159747-DVGU4.jpg159747-el4tf.jpg159747-hpk4V.jpg159747-dFw6T.jpg
Aktualizacje społecznościowe
Kolejna odsłona niedzieli nie handlowej w Play, a w niej:
Moto Z3 Play z trzema Moto Mods 1099 z 1699
Meizu M6s za 499 z 649
Lg V30 za 1399 z 1699
Tablety Samsung Tab A Lte za 1099 z 1669
Tab S Lte za 2299 z 3089
I jeszce hulajnogi motus 100 taniej od cen rynkowych
Play OkazjePlay oferta play

Grupy

Najlepsze komentarze
23 Komentarze
Mi banda ze słuchawkami JBL nie ma?
okazjusz19/05/2019 09:49

Mi banda ze słuchawkami JBL nie ma?


Sprawdź, co za problem ?
aus8819/05/2019 10:33

Może nie ma internetu


Najlepiej zgrać Internet na dyskietkę jak Chuck Norris ;).
Motorola zakupiona, ale patrząc po cenach dodatków to niektóre są dość drogawe, np projektor 1300zl.
Damian_G.19/05/2019 17:22

Motorola zakupiona, ale patrząc po cenach dodatków to niektóre są dość drog …Motorola zakupiona, ale patrząc po cenach dodatków to niektóre są dość drogawe, np projektor 1300zl.



Ten projektor to razem z telefonem dajom :P ?
krasno_ludek19/05/2019 17:24

Ten projektor to razem z telefonem dajom :P ?


Właśnie chyba nie, kurcze no pomyślałem że to najlepsza opcja, np pod namiot czy w pracy coś obejrzeć (mam dużo wolnego w robocie) Dodatek projektora kosztuje chyba 1100 Może sprzedam te klawisze do gry i za to coś innego kupię
Edytowane przez: "Damian_G." maj 19.
Damian_G.19/05/2019 17:26

Właśnie chyba nie, kurcze no pomyślałem że to najlepsza opcja, np pod nami …Właśnie chyba nie, kurcze no pomyślałem że to najlepsza opcja, np pod namiot czy w pracy coś obejrzeć (mam dużo wolnego w robocie) Dodatek projektora kosztuje chyba 1100 Może sprzedam te klawisze do gry i za to coś innego kupię


Projektor zajebisty jest ale prawie nie ma go na rynku, chyba najlepsze co wyszło Motoroli
cebulakrzysztof19/05/2019 17:41

Projektor zajebisty jest ale prawie nie ma go na rynku, chyba najlepsze co …Projektor zajebisty jest ale prawie nie ma go na rynku, chyba najlepsze co wyszło Motoroli


m.euro.com.pl/akc…BwE Proszę Tylko cena zaporowa.
Damian_G.19/05/2019 17:43

https://m.euro.com.pl/akcesoria-telefony/lenovo-moto-projektor-do-moto-z-czarny.bhtml?gclsrc=aw.ds&&gclid=CjwKCAjw_YPnBRBREiwAIP6TJ1r81VXYirODDXy9R0uIbKZAxhIq_OKsaq70LTU2U3ESatH6YAYKkBoCNVkQAvD_BwE Proszę Tylko cena zaporowa.


To raczej nie Cebula deal
P20 pro naprawdę tanio haha
Orange mi daje 20 x 100
Mam P20 ale pewnie wymienie na P20 ale z Allegro używany po co przepłacać -1500/1600
Grzegorz_201819/05/2019 18:45

allegro.pl/oferta/projektor-insta-share-moto-mods-motorola-na-gwar-8113294629?item=8113294629Wstawiona oferta kilka godzin temuTa też nowa ofertahttps://allegro.pl/oferta/projektor-motorola-moto-z-z2-z3-moto-mods-okazja-8113501748?item=8113501748


I kurcze, dzięki za wrzute
pakierhakierxd19/05/2019 18:55

P20 pro naprawdę tanio hahaOrange mi daje 20 x 100



Od półtora miesiąca taka cena.
Więc?
Grzegorz_201819/05/2019 11:57

Najlepiej zgrać Internet na dyskietkę jak Chuck Norris ;).


Śmiej się.. Ja jak poszedłem do gimnazjum tam mieliśmy po raz pierwszy Internet to skopiowalem Explorera na dyskotekę i do domu zabrałem..
Bonzo12319/05/2019 23:06

Śmiej się.. Ja jak poszedłem do gimnazjum tam mieliśmy po raz pierwszy Int …Śmiej się.. Ja jak poszedłem do gimnazjum tam mieliśmy po raz pierwszy Internet to skopiowalem Explorera na dyskotekę i do domu zabrałem..


Fajne rzeczy na tej "dyskotece"
krasno_ludek19/05/2019 21:44

Od półtora miesiąca taka cena.Więc?


Wcześniej nie byłem w Orange love więc nie zwracałem uwagi
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst