Nawigacje TomTom Professional 620/6200/6250
121°Zakończono

Nawigacje TomTom Professional 620/6200/6250

1.399zł1.549zł-10% Darmowa dostawa DarmowaRTV Euro AGD Okazje
15
maj 13.
Zawodowym kierowcom nie trzeba przedstawiać tych urządzeń. Ja jeżdżę na IGO, ale po paru wpadkach postanowiłem zainwestować w "Tomka". Jak na polskie warunki cena w Euro jest najlepsza. Miałem kupować w normalnej cenie ale udało się trafić na promocję.

Ciekawe ile będzie minusów " bo po co komu navi w czasach gdy każdy ma telefon z google..."

Ceny odpowiednio przed i po obniżce 1549/1699/1939 zł
1399/1529/1749 zł
Aktualizacje społecznościowe

Grupy

15 Komentarzy
Korzystam z wersji 5200 i jestem bardzo zadowolony. Ale płaciłem za niego 250 euro w belgijskim media-markcie (promocja ceny bez VAT) wersja 5xxx i 6xxx ma wbudowany internet na całym świecie (coś jak w kindlu)
A ja nadal czekam na promocje map do aktualizacji i się doczekać nie mogę
Słowo kluczowe ustawione, już liczyłem, że może akurat a tu niestety....
Tak z ciekawosci, co sprawia, ze jest "professional"?
Nowy Tomtom i Igo ma tą samą logikie wyznaczania tras. Mój kolega żałuję wydanych 1600 zł.
stan3c13/05/2019 09:55

Tak z ciekawosci, co sprawia, ze jest "professional"?


Zapewne uwzględnia niskie wiadukty (poniżej 4m), zakazy dla ciężarówek, parkingi czy serwisy, itp.
Wyjaśni mi ktoś sens takich nawigacji w dobie Google maps, Sygica itp.?
Pinionszki_13/05/2019 11:24

Wyjaśni mi ktoś sens takich nawigacji w dobie Google maps, Sygica itp.?


To jest dla kierowców zawodowych nie dla osób które jeżdżą raz w roku na wakcje. Szczególny sens pro nawigacje mają dla kierowcow dużych pojazdów.

Dożywotnie usługi TomTom Traffic i Fotoradary

Dedykowane UM-y dla ciężarówek i autokarów

Planowanie tras dla ciężarówek, autokarów, samochodów dostawczych i osobowych.

Osobiście robię 50-60 tys km osobówką wystarcza mi kompilacja Navi expert + Yanosik.
Edytowane przez: "RedOnionWwa" maj 13.
RedOnionWwa13/05/2019 12:05

To jest dla kierowców zawodowych nie dla osób które jeżdżą raz w roku na wa …To jest dla kierowców zawodowych nie dla osób które jeżdżą raz w roku na wakcje. Szczególny sens mają dla kierowcow dużych pojazdów. Profesjonalne urządzenie nawigacyjne przeznaczone dla dużych pojazdów.Dożywotnie usługi TomTom Traffic i FotoradaryDedykowane UM-y dla ciężarówek i autokarówPlanowanie tras dla ciężarówek, autokarów, samochodów dostawczych i osobowych.Osobiście robię 50-60 tys km osobówką wystarcza mi kompilacja Navi expert + Yanosik.


Dzięki za wyjaśnienie
Pinionszki_13/05/2019 11:24

Wyjaśni mi ktoś sens takich nawigacji w dobie Google maps, Sygica itp.?



Sygic jest słaby, MapsMe nie ma omijania płatnych, w google nie masz ograniczeń prędkości i fotoradarów (można dodać zewnętrznymi apkami w tle).

Generalnie jeśli porównywać na krajowych drogach to NaviExpert jest bezkonkurencyjny ale musisz wygospodarować 12 zł na miesiąc.

Dużą zaletą tych urządzeń jest fakt, że nie musisz pamiętać o powiadomieniach aby pasażerowie nie czytali nadchodzącej korespondencji. Z reguły jest też tak, że kiedy kręcisz albo mijasz fotoradar to akurat masz rozmowę. Poza tym te stacjonarne przeważnie nie logują Twoich tras na jakiś serwer, choć to się zmienia niestety.

Cena urządzenia z tej okazji jest faktycznie mocno przesadzona bo za te pieniądze można mieć już całkiem konkretny smartfon nawet jako drugi tylko do nawigacji poronione
bomber13/05/2019 12:18

Sygic jest słaby, MapsMe nie ma omijania płatnych, w google nie masz o …Sygic jest słaby, MapsMe nie ma omijania płatnych, w google nie masz ograniczeń prędkości i fotoradarów (można dodać zewnętrznymi apkami w tle). Generalnie jeśli porównywać na krajowych drogach to NaviExpert jest bezkonkurencyjny ale musisz wygospodarować 12 zł na miesiąc. Dużą zaletą tych urządzeń jest fakt, że nie musisz pamiętać o powiadomieniach aby pasażerowie nie czytali nadchodzącej korespondencji. Z reguły jest też tak, że kiedy kręcisz albo mijasz fotoradar to akurat masz rozmowę. Poza tym te stacjonarne przeważnie nie logują Twoich tras na jakiś serwer, choć to się zmienia niestety.Cena urządzenia z tej okazji jest faktycznie mocno przesadzona bo za te pieniądze można mieć już całkiem konkretny smartfon nawet jako drugi tylko do nawigacji poronione


Mnie zastanawia dlaczego w takim urządzeniu za 1000 zł lub więcej nadal są ziemniaki zamiast ekranów.
RedOnionWwa13/05/2019 12:05

To jest dla kierowców zawodowych nie dla osób które jeżdżą raz w roku na wa …To jest dla kierowców zawodowych nie dla osób które jeżdżą raz w roku na wakcje. Szczególny sens pro nawigacje mają dla kierowcow dużych pojazdów. Dożywotnie usługi TomTom Traffic i FotoradaryDedykowane UM-y dla ciężarówek i autokarówPlanowanie tras dla ciężarówek, autokarów, samochodów dostawczych i osobowych.Osobiście robię 50-60 tys km osobówką wystarcza mi kompilacja Navi expert + Yanosik.


Jeździsz po za Polskę?
Wolfgar13/05/2019 12:22

Mnie zastanawia dlaczego w takim urządzeniu za 1000 zł lub więcej nadal są …Mnie zastanawia dlaczego w takim urządzeniu za 1000 zł lub więcej nadal są ziemniaki zamiast ekranów. Jeździsz po za Polskę?


Również mnie zastanawia aczkolwiek nie jest to urządzenie dedykowane dla mnie... Za granicę nie wyjeżdżam samochodem częściej niż raz na dwa lata.
Wolfgar13/05/2019 12:22

Mnie zastanawia dlaczego w takim urządzeniu za 1000 zł lub więcej nadal są …Mnie zastanawia dlaczego w takim urządzeniu za 1000 zł lub więcej nadal są ziemniaki zamiast ekranów.


Pewnie dlatego, że te są tanie i wystarczające, a poza tym nie trzeba nowego interfejsu z odpowiednim skalowaniem do wyższych rozdziałek.
TomTom jest OK poza tym że ma słabą wizualizację. No naprawdę słabą. Jak jeździsz w nocy i robisz to często, to jadąc na nawi, w nieznanym terenie, to jedyne co TomTom tobie pokazuje to ... kreska drogi pośrodku niczego. Nic więcej. Kompletny bezsens.

A piszę dlatego bo IGO kiedyś (jak miałem nawi WinCE) miało fantastyczną funkcję w skórkach. Gdyby było więcej niż 3km do najbliższego manewru, ustawiało zadane oddalenie mapy, z możliwością orientacji kierunkowej bądź północnej, dzięki czemu miałeś mapę poglądową gdzie teraz jesteś. Jak się jedzie pośrodku niczego, mikrymi wioskami, nie znając okolicy to jest to BARDZO PRZYDATNA funkcja. Z resztą na autostradach za granicą też świetnie pomagała się zorientować gdzie mniej więcej jesteś. Teraz używam Naviexpert który trochę zagapił tą funkcję ale nie jest tak dopracowana od stareńkiego IGO.


A Google Maps? Nadal ma słabe UI dla kierowcy. Jak kto się wychował na nawigacjach dedykowanych na WInCE to UI Google Maps to wręcz krok wstecz. Ale Google Maps ma jedną niezaprzeczalną zaletę. Świetnie uwzględnia korki, bo jednak zbiera dane od każdego posiadacza smartfona, nawet tego który w ogóle nie korzysta z nawigacji.
Edytowane przez: "xaliemorph" maj 13.
Najlepsza navi pod warunkiem że ma dostęp do danych
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst