Niestety, ta okazja już wygasła
Narzędziowa ścianka metalowa Jan Nowak
754° Zakończono

Narzędziowa ścianka metalowa Jan Nowak

457zł997zł-54% 99zł
29
754° Zakończono
Narzędziowa ścianka metalowa Jan Nowak
sie 2. 2020

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Niebieski wózek narzędziowy JAN NOWAK model MARIUSZ – metalowy, na narzędzia, na akcesoria, do warsztatu, do zakładu
MARIUSZ – stalowy wózek narzędziowy
Metalowy wózek warsztatowy MARIUSZ to jedyna w swoim rodzaju mobilna ścianka na narzędzia. Prezentowany model zawdzięcza swoją uniwersalność poręcznej konstrukcji, wysokiej funkcjonalności i bezkonkurencyjnej jakości wykonania. Gruba stal nierdzewna, z której powstał model MARIUSZ, da sobie radę w niemal każdych warunkach.

Gdzie sprawdzi się ścianka warsztatowa MARIUSZ?
• warsztaty samochodowe;
• zakłady rzemieślnicze;
• pomieszczenia produkcyjne;
• zakłady wulkanizacyjne;
• domowe warsztaty.

Stalowy wózek narzędziowy MARIUSZ – niezastąpiony w Twoim warsztacie
Najważniejszą zaletą wózka warsztatowego MARIUSZ jest stabilna konstrukcja oraz wykonanie z malowanej proszkowo stali nierdzewnej: 1,6 mm w części antracytowej oraz 1,33 mm w niebieskiej. Do produkcji wykorzystaliśmy mocne i odporne na uszkodzenia płyty o grubości 6 cm (płyta pionowa) oraz 7 cm (płyta pozioma). Dzięki materiałom takiej jakości ścianka jest wyjątkowo odporna na mechaniczne uszkodzenia i sprawdzi się nawet w najcięższych warunkach. Wysoką trwałość wózka na narzędzia MARIUSZ potwierdza aż 6-letni okres gwarancyjny. Mobilność ścianki warsztatowej zapewniają obrotowe kółka oraz poręczny uchwyt, dzięki któremu ciągnięcie bądź pchanie wózka staje się wyjątkowo łatwe, nawet na nierównej powierzchni. Model MARIUSZ posiada udźwig aż do 100 kg, dzięki czemu praca z jego wykorzystaniem staje się sprawna jak nigdy wcześniej. Korzystna cena oraz wyjątkowe połączenie wielofunkcyjności wózka i ścianki warsztatowej sprawia, że model MARIUSZ to jeden z najczęściej wybieranych mebli warsztatowych z kolekcji Jan Nowak.
• TRWAŁOŚĆ
stabilna konstrukcja oraz wykonanie z najwyższej jakości stali nierdzewnej sprawia, że wózek na narzędzia MARIUSZ to model szczególnie odporny na uszkodzenia mechaniczne
• MOBILNOŚĆ
za sprawą obrotowych kółeczek nasza ścianka warsztatowa jest mobilna i porusza się nawet po chropowatych powierzchniach
• FUNKCJONALNOŚĆ
wyposażyliśmy nasz metalowy wózek narzędziowy w uchwyt, dzięki któremu przemieszczanie ścianki, szczególnie przy dużym obciążeniu, staje się wyjątkowo łatwe
• WYTRZYMAŁOŚĆ
udźwig modelu MARIUSZ to aż 100 kg, dzięki czemu wyjątkowo usprawnia i przyspiesza pracę

Wózek narzędziowy MARIUSZ – dane techniczne
• kolor: antracytowo-niebieski RAL 7016 - RAL 5017
• wysokość całkowita: 156,5cm
• wysokość płyty pionowej: 135,5cm
• długość: 61cm
• szerokość: 97cm
• waga: 50kg
wózek nie zawiera wyposażenia dodatkowego widocznego (półek plastikowych, skrzyń, narzędzi, ergobox, kratownic, etc.).
Aktualizacje społecznościowe
Najlepsze komentarze
Plus za nazewnictwo.
Dobrze, że polscy przedsiębiorcy kończą z pedagogiką wstydu. Kiedyś, polski Sphinx, chcąc być "fajnym", wymyślił anglosaskiego Toma Maltoma, a polska firma z niezłą elektroniką nazwała się... Krüger&Matz. I Ferguson.
Edytowane przez: "Mr.O" sie 2.
Daje plusa bo nazwa i model mnie rozłożyły
29 Komentarzy
Plus za nazewnictwo.
Dlaczego to jest w komentowanych ???
Daje plusa bo nazwa i model mnie rozłożyły
Dobra nazwa
Cena dosyć dobra. Kupowałem gdzie indziej po 650 co było najniższą cena w tamtym momencie.
O najprostsze pomysły najtrudniej Wystarczy tych Krzak-exów, Pol-Krzaków, Krzak-Medów i innych dziwnych tworów nazewniczych.
Poleca Darek Stolarz xD
ale to z wyposazeniem czy tylko scianko wozek?
Dobrze, że polscy przedsiębiorcy kończą z pedagogiką wstydu. Kiedyś, polski Sphinx, chcąc być "fajnym", wymyślił anglosaskiego Toma Maltoma, a polska firma z niezłą elektroniką nazwała się... Krüger&Matz. I Ferguson.
Edytowane przez: "Mr.O" sie 2.
Adventure02/08/2020 22:40

ale to z wyposazeniem czy tylko scianko wozek?


"wózek nie zawiera wyposażenia dodatkowego widocznego (półek plastikowych, skrzyń, narzędzi, ergobox, kratownic, etc.)."
Droga wysyłka
Nie dosyć, że bez wyposażenia, to byle haczyk 2 dychy (malutki, najtańszy)... chyba lekka przesada.
Ja sobie takie sam w drewnie zrobiłem. Jedyny minus, to waga, k rozmiar kółek większy. No ale jest satysfakcja
Czekam na model Janusz albo Grazyna. To bedzie upgarde
krx198802/08/2020 23:16

Ja sobie takie sam w drewnie zrobiłem. Jedyny minus, to waga, k rozmiar …Ja sobie takie sam w drewnie zrobiłem. Jedyny minus, to waga, k rozmiar kółek większy. No ale jest satysfakcja


Podrzuć fotę, sam przymierzam się do zrobienia czegoś w tym stylu do komórki.
4842673-kOIuL.jpgJan Nowak, poleca Darek Stolarz
rymcymcym02/08/2020 23:26

[Obrazek] Jan Nowak, poleca Darek Stolarz


ciekawe co powie Mario Budowlaniec
znów wstawka z dupy, normalna cena z dostawą alledrogo to 557 (oferta promowana więc min. 15% płacą od niej)
na stronie 447 + 99zł dostawa

realnie to mogłoby kosztować ok 350zł
miscacy02/08/2020 23:29

ciekawe co powie Mario Budowlaniec


A Bob budowniczy?
Przy tak wysokich cenach haczyków, półek itp ta ścianka powinna być za darmo.
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst