Niestety, ta okazja już wygasła
Msi B350 Pro Carbon
433° Zakończono

Msi B350 Pro Carbon

379zł499zł-24%MSI Okazje
47
maj 12.
Tak tanio tej płyty nie było od dawna, jeżeli ktoś składa komputer warto przemyśleć zakup.
Aktualizacje społecznościowe
MSI Okazje

Grupy

Najlepsze komentarze
Fajna płyta, ale już kupiłem z poprzedniej okazji B450.
Niniejszym chciałbym podziękować wszystkim wrzucający okazje na AMD, bo przez ostatnie 2 tygodnie zebrałem wszystkie graty na komputer.
Za MSI B450 A-PRO, Ryzen 7 1700, Patriot DDR4 3200 16GB, SilentiumPC SG1 TG, Gigabyte RX580 8GB, Adata SX6000 lite 512 GB, Thermaltake Smart 600W oraz dodatkowy SilentiumPC 120 PWM łącznie zapłaciłem 2193 zł
Wszytko kupione z ostatnich okazji, złożone i działa pięknie. A niewiele brakowało żebym kupił ten gotowy za 2999 zł z X-kom
Edytowane przez: "_MarSs_" maj 12.
47 Komentarzy
Jak się ma ten model do popularnych B450-tek A-PRO lub Tomahawk?
tomos3k12/05/2019 10:45

Jak się ma ten model do popularnych B450-tek A-PRO lub Tomahawk?



Najistotniejsza różnica to lepszy kodek dźwięku, ALC1220 +wyjście optyczne. Do tego lepsza sieciówka (Intel zamiast Realteka) i radiator na M.2
Edytowane przez: "r.d.k" maj 12.
Pod nowe AMD będzie dobra ?
Mam już amd 1600 jeszcze jakie ramy i lecimy
Kozacka okazja
Jakie ramy do tej płyty polecicie?
Ram Adata XPG Spectrix D41 DDR4 8GB 3000 CL16 ? przymierzałem się do g.skill ale przemyślę jeszcze.
interpunkcyjnyterroysta12/05/2019 13:34

Ram Adata XPG Spectrix D41 DDR4 8GB 3000 CL16 ? przymierzałem się do g …Ram Adata XPG Spectrix D41 DDR4 8GB 3000 CL16 ? przymierzałem się do g.skill ale przemyślę jeszcze.


tak, jak zalezy Ci na rgb. Jezeli nie to wez tansze g.skille/cruciale.
r.d.k12/05/2019 10:57

Najistotniejsza różnica to lepszy kodek dźwięku, ALC1220 +wyjście opty …Najistotniejsza różnica to lepszy kodek dźwięku, ALC1220 +wyjście optyczne. Do tego lepsza sieciówka (Intel zamiast Realteka) i radiator na M.2


Kodek dźwięku? Na płycie głównej?
CebuFLOP12/05/2019 13:35

tak, jak zalezy Ci na rgb. Jezeli nie to wez tansze g.skille/cruciale.



zależy mi tylko na wydajności, celuje w 3200 ale nad tymi rgb dość mocno muszę się zastanowic
interpunkcyjnyterroysta12/05/2019 14:16

zależy mi tylko na wydajności, celuje w 3200 ale nad tymi rgb dość mocno mu …zależy mi tylko na wydajności, celuje w 3200 ale nad tymi rgb dość mocno muszę się zastanowic


Do jutra promo, wiec musisz sie spieszyc :D. Mysle ze te adaty pojda po lekkim oc na te 3200, ale reki nie dam uciac.
CebuFLOP12/05/2019 14:20

Do jutra promo, wiec musisz sie spieszyc :D. Mysle ze te adaty pojda po …Do jutra promo, wiec musisz sie spieszyc :D. Mysle ze te adaty pojda po lekkim oc na te 3200, ale reki nie dam uciac.



chyba się skuszę, nie jestem fanem robienia z komputerka choinki, ale co tam
interpunkcyjnyterroysta12/05/2019 14:22

chyba się skuszę, nie jestem fanem robienia z komputerka choinki, ale co t …chyba się skuszę, nie jestem fanem robienia z komputerka choinki, ale co tam


Zawsze mozna wylaczyc Tez nie lubie kompow z paskami ledowymi, rgb na wszystkim co sie da. Ram spoko, pompka -, plyta delikatnie fajnie. Wentylatory spoko ale z bardzo malym natezeniem swiatla np. Sp120 od corsaira. Trzeba znac umiar i dopasowac pod siebie
Edytowane przez: "CebuFLOP" maj 12.
CebuFLOP12/05/2019 14:27

Zawsze mozna wylaczyc Tez nie lubie kompow z paskami ledowymi, rgb na …Zawsze mozna wylaczyc Tez nie lubie kompow z paskami ledowymi, rgb na wszystkim co sie da. Ram spoko, pompka -, plyta delikatnie fajnie. Wentylatory spoko ale z bardzo malym natezeniem swiatla np. Sp120 od corsaira. Trzeba znac umiar i dopasowac pod siebie



Dokładnie, w komentarzu pod tymi ramami ktoś pisał że HyperX Predator XMP 16GB [2x8GB 3200MHz są lepszym wyborem, ale bez rgb ;d
interpunkcyjnyterroysta12/05/2019 14:41

Dokładnie, w komentarzu pod tymi ramami ktoś pisał że HyperX Predator XMP 1 …Dokładnie, w komentarzu pod tymi ramami ktoś pisał że HyperX Predator XMP 16GB [2x8GB 3200MHz są lepszym wyborem, ale bez rgb ;d


Z tego co pamietam sa drozsze, ale maja te 200mhz wiecej, no i sa bez rgb. Wybor nalezy do Ciebie
Fajna płyta, ale już kupiłem z poprzedniej okazji B450.
Niniejszym chciałbym podziękować wszystkim wrzucający okazje na AMD, bo przez ostatnie 2 tygodnie zebrałem wszystkie graty na komputer.
Za MSI B450 A-PRO, Ryzen 7 1700, Patriot DDR4 3200 16GB, SilentiumPC SG1 TG, Gigabyte RX580 8GB, Adata SX6000 lite 512 GB, Thermaltake Smart 600W oraz dodatkowy SilentiumPC 120 PWM łącznie zapłaciłem 2193 zł
Wszytko kupione z ostatnich okazji, złożone i działa pięknie. A niewiele brakowało żebym kupił ten gotowy za 2999 zł z X-kom
Edytowane przez: "_MarSs_" maj 12.
r.d.k12/05/2019 10:57

Najistotniejsza różnica to lepszy kodek dźwięku, ALC1220 +wyjście opty …Najistotniejsza różnica to lepszy kodek dźwięku, ALC1220 +wyjście optyczne. Do tego lepsza sieciówka (Intel zamiast Realteka) i radiator na M.2


A zakładając, że ze zintegrowanej dzwiękówki nie korzystam (potrzebuję wyjść RCA) a kiedyś chciałbym zmienić procka na nadchodzące ryzeny lepiej brać tą płytę czy nowsze B450?

Delikatne OC zapewne będzie, ale bez szaleństw.
_MarSs_12/05/2019 14:47

Fajna płyta, ale już kupiłem z poprzedniej okazji B450.Niniejszym ch …Fajna płyta, ale już kupiłem z poprzedniej okazji B450.Niniejszym chciałbym podziękować wszystkim wrzucający okazje na AMD, bo przez ostatnie 2 tygodnie zebrałem wszystkie graty na komputer.Za MSI B450 A-PRO, Ryzen 7 1700, Patriot DDR4 3200 16GB, SilentiumPC SG1 TG, Gigabyte RX580 8GB, Adata SX6000 lite, Thermaltake Smart 600W oraz dodatkowy SilentiumPC 120 PWM łącznie zapłaciłem 2193 złWszytko kupione z ostatnich okazji, złożone i działa pięknie. A niewiele brakowało żebym kupił ten gotowy za 2999 zł z X-kom


Mam taki sam plan, tyle że z Ryzen 5 2600, bo w grach lepiej wypada
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst