Niestety, ta okazja wygasła 4 minuty temu.


1645°
Opublikowano 25 września 2023
Motocykl szosowy Kawasaki Vulcan S 2023 650 cm³


Opublikowane przez
13782840
Dołączył w 2023
396
2 066
O tej okazji
Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:
Vulcan S nie jest przeciętnym cruiserem. Jego dwucylindrowy silnik oraz unikalny układ zawieszenia czynią z niego maszynę dla niezależnych jeźdźców i nie tylko dla zagorzałych chopperowców. Vulcan S nie wymaga od kierowcy dostosowania się do jakiejś „stadnej większości”, przestarzałej mody lub stylu życia. Możliwość personalizacji ustawień sprawia, że jest tak samo odpowiedni dla doświadczonych jak i początkujących motocyklistów. Nowy Vulcan S zachęca do pójścia własną drogą!
Nowoczesna, miejska stylizacjaMiejski wygląd i nowoczesne elementy stylizacji takie jak oryginalny reflektor oraz charakterystyczne, odlewane koła powodują, że model ten jest wyjątkowo nietuzinkowy.
Daleki zasięgDzięki zbiornikowi o pojemności 14 litrów oraz niskiemu zużyciu paliwa Vulcan S ma wyjątkowo duży zasięg. Ta cecha przyda się zarówno podczas jazdy miejskiej jak i w czasie wycieczek poza miasto.


Nowoczesna, miejska stylizacjaMiejski wygląd i nowoczesne elementy stylizacji takie jak oryginalny reflektor oraz charakterystyczne, odlewane koła powodują, że model ten jest wyjątkowo nietuzinkowy.
Daleki zasięgDzięki zbiornikowi o pojemności 14 litrów oraz niskiemu zużyciu paliwa Vulcan S ma wyjątkowo duży zasięg. Ta cecha przyda się zarówno podczas jazdy miejskiej jak i w czasie wycieczek poza miasto.

- Hamulce i Zawieszenie
- Hamulce, przednie: Pojedyncza tarcza 300 mm. Zacisk: 2-tłoczkowy
- Hamulce, tylne: Pojedyncza tarcza 250 mm. Zacisk: jednotłoczkowy
- Zawieszenie, przednie: Widelec teleskopowy 41 mm
- Zawieszenie, tylne: Układ typu offset z pojedynczym amortyzatorem, z układem cięgnowym, z 7-stopniową regulacją napięcia wstępnego
- Osiągi i Przeniesienie Napędu
- Zestaw dławiący 35 kW: Dostępny
- Zużycie paliwa przy zastosowaniu zestawu dławiącego 35 kW: 4.5 l/100 km
- Emisja C02: 102 g/km
- Emisja C02 przy zastosowaniu zestawu dławiącego 35 kW: 104 g/km
- Wersja o ograniczonej mocy: 35 kW
- Sprzęgło: Mokre wielotarczowe, manualne
- Przeniesienie napędu: Łańcuch uszczelniony
- Przełożenie podstawowe: 2.095 (88 / 42)
- Moc maksymalna: 44.7 kW {61 KM} / 7,500 obr./min
- Maksymalny moment obrotowy: 62.4 N•m {6.4 kgf•m} / 6,600 obr./min
- Przełożenie: 6-biegowa
- Przełożenie biegu 1: 2.438 (39 / 16)
- Przełożenie biegu 2: 1.714 (36 / 21)
- Przełożenie biegu 3: 1.333 (32 / 24)
- Przełożenie biegu 4: 1.111 (30 / 27)
- Przełożenie biegu 5: 0.966 (28 / 29)
- Przełożenie biegu 6: 0.852 (23 / 27)
- Przełożenie całkowite: 3.067 (46 / 15)
- Silnik
- Typ silnika: Chłodzony cieczą, 4-suwowy, silnik dwucylindrowy w układzie równoległym
- Pojemność skokowa silnika: 649 cm³
- Średnica x skok: 83.0 x 60.0 mm
- Stopień sprężania: 10:8:1
- Układ zaworów: 8 zaworów DOHC
- Układ paliwowy: Wtrysk paliwa: 38 mm x 2 z podprzepustnicami
- Zapłon: Elektroniczny
- Układ rozruchowy: Elektryczny
- Smarowanie: Smarowanie wymuszone, półsucha miska olejowa

Więcej szczegółów od
Aktualizacje społecznościowe
229 Komentarzy
sortowanie:moc to z grubsza połowa przeciętnej osobówki, waga 5 razy mniejsza a spalanie też koło połowy zwykłego wozidła (a nawet zbliżone w tych oszczędniejszych) . Cx czyli opór powietrz chyba nie tłumaczy wszystkiego bo przecież powierzchni 1 osobowego motocykla większa nie jest.
PS. Ktoś wiem może ile kWh realnie zużywają na 100km motocykle elektryczne ?
Edit znalazłem że Zero Sr zużywa około 5kWh na 100 więc jest to 3-4 razy mniej niż auto elektryczne ! (Edytowano)
2) motocykl z kierowcą ma Cx (Cd) >1 (gorszy niż kostka) natomiast przeciętny samochód ma 0,3 (Edytowano)
Jeżdżę nim juz drugi sezon i mam zrobione ok 15K kilometrów.
Plusy:
-niski srodek ciężkości
(łatwośc w manewrowaniu- praktycznie na każdej drodze spokojnie i bez nerwów możemy się nakręcić)
-stosunkowo nisko osadzone siedzenie (dla osób poniżej 180cm idealnie)
-czytelny cyfrowo-analogowy zegar
(funkcje: trasa 1, trasa 2, dystans ogólny, dystans na paliwie, spalanie rzeczywiste)
-spalanie "turystyczne" ok 4l (do 80-90 km/h)
-ABS który już mi dwa razy uratował skórę...
-silnik/system chłodzenia (nawet po ciągłej, sportowej jeździe bardzo ciężko go zagotować...
-brak kontroli trakcji (ogólnie po dobrym "strzale" ze sprzęgła można spokojnie ruszyć z poślizgiem spod świateł
-system kawasaki ergo-fit pozwalający na dostosowanie potocykla do siebie (nie jest ich dużo ale zawsze mamy jakiś zakres do zmian
Minusy:
-spalanie "dynamiczne/autostradowe" na trasie powyżej 100km/h, autostrada 120km/h - waha się od 5 do 6 litrów. Fabryczny v-max to 183km/h
-przekłamanie na liczniku względem realnej prędkości ( 100km/h licznik, realnie 94-95km/h)
-spore wibracje na kierownicy
-fabryczny reflektor (polecam od razu je wymienić na dobry LED)
-brak gmoli w podstawowym wyposarzeniu
-brak trybów kontroli trakcji (przydałby się tryb jazdy w dzeszczu gdyż czuć uślizg koła gdy za mocno odkręcimy manetkę na mokrej nawierzchni)
-fabryczny tłumik z KATEM(całośc waży jakieś 7kg)
*zmieniłem kolektor wraz z końcówką na pełen przelot- silnik wreszcie oddycha i wyraźnie chętniej wkręca się na obroty- kolektor Delkevic a końcówka od Blackwidow. Wystarczy tylko sondę przełozyć do nowego kolektora)
-sztywne, fabryczne siedzenie
**miękki amortyzator tylny. Jestem takim krasnalem-ulańcem gdzie netto waże ok 100kg wiec po namowach ze strony zachodnich forumowiczów, zamówiłem inny amor tylny od atv (chińczyk ale sprawdzony). Motor stał się sztywniejszy jednak kosztem komfortu. Przed "leżącymi policjantami" trzeba hamować.
Czy po tych dwóch sezonach chiałoby się mieć więcej mocy? - zdecydowanie tak. Wtedy jednak przypominam sobie, że ta maszynę kupłem w innym celu i po prostu ciesze się jazdą. Pamiętajcie że wieksza moc nie bierze się z nikąd- jesli upolujemy HD-ka z silnikiem 1200 to nie liczcie na realne spalanie rzędu 5 litrów....
Kolejny sezon najprawdopodobniej przywitam z Hondą Rebel 1100 w manualu
Będzie to ważyć z 230 kg. Spalanie koło 5 litrów, dość mały zbiornik - nawet 300 kilometrów się nie zrobi na baku.
Poza tym to jest taki pseudo cruiser, udający coś, czym nie jest.
Nie mam tego moto, nie jeździłem, ale że lubię jeździć różnymi maszynami to muszę go kiedyś sprawdzić. Jednak chyba wolałbym NC w tych pieniądach i parametrach
Dodatkowo możliwość odblokowania jest z założenia zła - nie powinno sie robić takich motocykli. W zasadzia każdy, kto kupi taką zdławioną maszynę będzie ją odblokowywać i będą tym jeździć potencjalnie ludzie bez uprawnień. Tak to przecież działa jako standard w motorowerkach 50cm3 - mało który nie jest odblokowany. (Edytowano)
dodatkowo zdławiony do kategorii a2, w założeniu jako pierwszy motocykl po 125, ma być uniwersalny, z możliwością odblokowania jak zrobisz wyższe prawko, pewnie wielu odblokuje od razu, ale na szczęście jakiś mega prędkości nie uzyskają na tym, zresztą od tego są przeglądy żeby wychwytywać takich ludzi
do tego motocykl dość fajnie wygląda, ale ja tam tęsknię za starymi vulcanami... to były maszyny, szkoda że normy spalin wycięły większość produkcji chopper/cruiser i już tego się nie produkuje, bo teraz jak chcesz coś ciekawego powyżej 750cm czy nawet powyżej litra to masz w zasadzie do wyboru, harleya, bmw r(tu ukłon w stronę niemców bo zrobili fajny nieszablonowy motocykl, podczas gdy pozostali zwijają produkcję zmniejszając silniki i robiąc wszystko na jedno kopyto, szkoda że cena powoduje że jest niedostępny dla przeciętnego człowieka), indiana, no może jeszcze na siłę hondę rebel 1100, a tak wszyscy przerzucili się na robienie jednakowo wyglądających i jeżdżących "pięćsetek" i "sześćsetek"
Możecie coś polecić?
Znacie może sprawdzonego człowieka handlującego używanymi?
Ale ja nie o tym. Ten Vulcan nie ma bagażnika z tyłu a moja Shadow miała. Jak z tyłu coś przewieźć w tym Vulcanie? Kompletnie nieużytkowy jest.
najdluzej istniejaca marka motocykli na swiecie. silni R2 z wykorbieniem 270stopni co pozwala gadac temu silnikowi znaczeni lepiej niz temu kawasaki
royalenfield.pl/sup…650
W innych krajach UE być może tak i wystarczy jego zdławienie w Polsce motocykl musi spełniać określone warunki i jednym z nich jest pojemność, nie większa niż 125ccm.
Ktoś pisał poniżej, że tego nikt nie sprawdza... do pierwszego zdarzenia drogowego, bo jeżeli będzie szkoda tylko materialna to czeka takiego delikwenta pokrycie wszystkich kosztów z własnej kieszeni, bo ubezpieczenie nie działa, plus kara jaką nałoży sąd. Jeżeli ktoś będzie poszkodowanym to... sami sobie dopowiedzcie.