Niestety, ta okazja wygasła 4 minuty temu.
1645°
Opublikowano 25 września 2023

Motocykl szosowy Kawasaki Vulcan S 2023 650 cm³

39 900zł43 500zł-8%
Awatar użytkownika 13782840
Opublikowane przez
13782840
Dołączył w 2023
396
2 066

O tej okazji

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Vulcan S nie jest przeciętnym cruiserem. Jego dwucylindrowy silnik oraz unikalny układ zawieszenia czynią z niego maszynę dla niezależnych jeźdźców i nie tylko dla zagorzałych chopperowców. Vulcan S nie wymaga od kierowcy dostosowania się do jakiejś „stadnej większości”, przestarzałej mody lub stylu życia. Możliwość personalizacji ustawień sprawia, że jest tak samo odpowiedni dla doświadczonych jak i początkujących motocyklistów. Nowy Vulcan S zachęca do pójścia własną drogą!
Nowoczesna, miejska stylizacjaMiejski wygląd i nowoczesne elementy stylizacji takie jak oryginalny reflektor oraz charakterystyczne, odlewane koła powodują, że model ten jest wyjątkowo nietuzinkowy.
Daleki zasięgDzięki zbiornikowi o pojemności 14 litrów oraz niskiemu zużyciu paliwa Vulcan S ma wyjątkowo duży zasięg. Ta cecha przyda się zarówno podczas jazdy miejskiej jak i w czasie wycieczek poza miasto.



724756_1.jpg
  • Hamulce i Zawieszenie
  • Hamulce, przednie: Pojedyncza tarcza 300 mm. Zacisk: 2-tłoczkowy
  • Hamulce, tylne: Pojedyncza tarcza 250 mm. Zacisk: jednotłoczkowy
  • Zawieszenie, przednie: Widelec teleskopowy 41 mm
  • Zawieszenie, tylne: Układ typu offset z pojedynczym amortyzatorem, z układem cięgnowym, z 7-stopniową regulacją napięcia wstępnego

  • Osiągi i Przeniesienie Napędu
  • Zestaw dławiący 35 kW: Dostępny
  • Zużycie paliwa przy zastosowaniu zestawu dławiącego 35 kW: 4.5 l/100 km
  • Emisja C02: 102 g/km
  • Emisja C02 przy zastosowaniu zestawu dławiącego 35 kW: 104 g/km
  • Wersja o ograniczonej mocy: 35 kW
  • Sprzęgło: Mokre wielotarczowe, manualne
  • Przeniesienie napędu: Łańcuch uszczelniony
  • Przełożenie podstawowe: 2.095 (88 / 42)
  • Moc maksymalna: 44.7 kW {61 KM} / 7,500 obr./min
  • Maksymalny moment obrotowy: 62.4 N•m {6.4 kgf•m} / 6,600 obr./min
  • Przełożenie: 6-biegowa
  • Przełożenie biegu 1: 2.438 (39 / 16)
  • Przełożenie biegu 2: 1.714 (36 / 21)
  • Przełożenie biegu 3: 1.333 (32 / 24)
  • Przełożenie biegu 4: 1.111 (30 / 27)
  • Przełożenie biegu 5: 0.966 (28 / 29)
  • Przełożenie biegu 6: 0.852 (23 / 27)
  • Przełożenie całkowite: 3.067 (46 / 15)

  • Silnik
  • Typ silnika: Chłodzony cieczą, 4-suwowy, silnik dwucylindrowy w układzie równoległym
  • Pojemność skokowa silnika: 649 cm³
  • Średnica x skok: 83.0 x 60.0 mm
  • Stopień sprężania: 10:8:1
  • Układ zaworów: 8 zaworów DOHC
  • Układ paliwowy: Wtrysk paliwa: 38 mm x 2 z podprzepustnicami
  • Zapłon: Elektroniczny
  • Układ rozruchowy: Elektryczny
  • Smarowanie: Smarowanie wymuszone, półsucha miska olejowa


724756_1.jpg
Więcej szczegółów od
Aktualizacje społecznościowe

229 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika Budniu
    Od kwietnia 2022 r. mam ten motocykl. Na moje potrzeby jest jak znalazł. Producent dobrze określił go jako urban cruiser. Tak, do miasta nadaje się idealnie, waga 230 kg, czyni manewrowanie nim bardzo łatwym. Jedna tarcza z przodu nie stanowi problemu przy ABS-ie (pomimo przyzwyczajenia już do hamowania obydwoma hamulcami, ze dwa czy trzy razy, zwyczajnie nie zdążyłem nacisnąć pedału tylnego hamownika bo puszka przede mną nagle wpadła na pomysł ustąpienia pierwszeństwa drugiej puszce wyjeżdzającej z drogi podporządkowanej - ABS zrobił robotę i obyło się bez przygód). Spalanie przy prędkości do ok 130 km/h spada poniżej 5L/100 km tj. u mnie jakieś 4,5L, jak odkręcam więcej, to jest i 5,3L. Akcesoria do niego kosztują chore pieniądze, ale to jak do wszystkich moto chyba. W dalszą trasę można nim się kopnąć, ale wg mnie co 100 km postój na jakieś 10 min dla rozprostowania się. Pozycja na nim, wbrew deklaracji producenta, nie jest jak na typowym cruiserze - jest bardziej wymuszona przez co męczy i dłuższych tras bym nim nie polecał. Mam jakieś tam porównanie po poprzednim Intruderze 1800 który ważył dwa razy tyle i manewrowanie nim na postoju to był jakiś dramat. Ale, Intruzem objeździłem całą Rumunię i jak pamiętam, gdyby nie kończące się paliwo, to w zasadzie nie musiałem się zatrzymywać. Osoby zainteresowane tematem, z całą pewnością pomyślą z jakiego powodu porzuciłem pojemność 1800 na rzecz 650 cm. Otóż Intruzem niestety rok temu miałem kolizję w której skrzywieniu uległa rama na główce. Kolizja z winy puszki, ubezpieczyciel mi chciał go naprawić i nawet nową ramę uwzględnili w kosztorysie, ale jak dla mnie moto z wymienianą ramą, to już nie to moto. Sam bym nie kupił gdyby sprzedający mi o tym powiedział, a ukryć nie ma jak bo przy wymianie ramy numer VIN jest nabijany przez diagnostę (przynajmniej w Suzuki - z Japonii ramy przychodzą bez numerów). Rozglądałem się za innym Intruzem, ale generalnie to co się widzi w ogłoszeniach to w 99% ulepy jakieś czy inne przeszczepy, przywleczone z USA, które tam niby były prawie bezwypadkowe, a tylko błotnik miał uszkodzony i "gupi amerykanin" go sprzedał Januszowi z Polski za bezcen. Nie łykam takich bajek, pracuję m. in. dla ubezpieczycieli i widzę międzynarodową historię pojazdów których dotyczą zlecenia, które otrzymuję. Możecie mi wierzyć, większość to szroty, a poza granicami naszej kartoflandii nie mieszkają debile, którzy praktycznie za darmo oddają w ręce polaczka idealne maszyny - kto tak myśli, jest w błędzie. Dla mnie lvl 45-50 tysi za moto (taką wartość reprezentował sobą mój Intruz) to zbyt dużo żeby ryzykować i kupić dwuślad. Vulcan S natomiast był moim kompromisem, pomiędzy chęcią posiadania cruisera, a obawą o natknięcie się na wałek i wtopienie hajsu. Dlatego zdecydowałem się przeskoczyć na niego. Jak ktoś ma jakieś pytania dot. samej praktycznej eksploatacji, chętnie odpowiem. Od kwietnia 2022 r. nakręciłem 13k km, więc trochę już nim przejechałem. Jedyne co bym zmienił i zrobiłem to u siebie po ok 1000 km to wymiana wydechu. Ten fabryczny pracuje jak 125 cm, albo nawet i to nie. Nie twierdzę, że musi być mnie słychać na 2 km dalej, ale coś tam mogłoby mruczeć jak się jedzie takim moto. Kupiłem chińczyka na Aliexpress razem z kolektorem wydechowym (w oryginale tłumik jest na stałe razem z kolektorem). Kompletne wydechy Delkiewich czy Arrow, że o Acrapovitch nie wspomnę, to wydatek na poziomie 5k zł ten pierwszy i 3k zł ten drugi (trzeciego nie sprawdzałem). Ceny takie wynikają z potrzeby montażu razem z kolektorem i tu rozsądek wziął górę - chińczyk na którym jeżdżę od ok 12k km daje rade i kosztował z przesyłką 700 zł. Pozostaję z harcerskim pozdroweniem LwG. (fotka z mojej pracy)
    15338120_1.jpg (Edytowano)
    Awatar użytkownika Pierdyliard
    cyknij fotke tego wydechu z chin jeszcze jak juz wspomniales ze daje rade
  2. Awatar użytkownika homik
    można dostać dodatkowe 30 zł rabatu na pierwsze zakupy po zapisaniu sie do newslettera
    Awatar użytkownika misiek01
    Dzięki, bierę!
  3. Awatar użytkownika Onion-ring
    Trzeba mieć na niego prawko kat A? Czy B wystarczy
    Awatar użytkownika bandziorzysko
    Karta rowerowa
  4. Awatar użytkownika syr
    tak przy okazji to z czego wynika tak wysokie spalanie większości motocykli ?
    moc to z grubsza połowa przeciętnej osobówki, waga 5 razy mniejsza a spalanie też koło połowy zwykłego wozidła (a nawet zbliżone w tych oszczędniejszych) . Cx czyli opór powietrz chyba nie tłumaczy wszystkiego bo przecież powierzchni 1 osobowego motocykla większa nie jest.
    PS. Ktoś wiem może ile kWh realnie zużywają na 100km motocykle elektryczne ?
    Edit znalazłem że Zero Sr zużywa około 5kWh na 100 więc jest to 3-4 razy mniej niż auto elektryczne ! (Edytowano)
    Awatar użytkownika bodjo87
    1) niska sprawność silnika spalinowego
    2) motocykl z kierowcą ma Cx (Cd) >1 (gorszy niż kostka) natomiast przeciętny samochód ma 0,3 (Edytowano)
  5. Awatar użytkownika Czoko_Anal
    Po co te lamentowanie w komentarzach? Chcesz mieć potwora to rozgladaj się za HD-kiem, Hondą rebel 1100 lub innym, ponad 1 litrowym pociskiem. Dla mnie ten motor jest jak najbardziej ok gdzie jest to moja 4-ta maszyna w ciagu 3/4 sezonów. Wybrałem ją ze względu na pozycję/łatowość w manewrowaniu oraz wzglednie niskie spalanie, jak na potwora +220kg)
    Jeżdżę nim juz drugi sezon i mam zrobione ok 15K kilometrów.
    Plusy:
    -niski srodek ciężkości
    (łatwośc w manewrowaniu- praktycznie na każdej drodze spokojnie i bez nerwów możemy się nakręcić)
    -stosunkowo nisko osadzone siedzenie (dla osób poniżej 180cm idealnie)
    -czytelny cyfrowo-analogowy zegar
    (funkcje: trasa 1, trasa 2, dystans ogólny, dystans na paliwie, spalanie rzeczywiste)
    -spalanie "turystyczne" ok 4l (do 80-90 km/h)
    -ABS który już mi dwa razy uratował skórę...
    -silnik/system chłodzenia (nawet po ciągłej, sportowej jeździe bardzo ciężko go zagotować...
    -brak kontroli trakcji (ogólnie po dobrym "strzale" ze sprzęgła można spokojnie ruszyć z poślizgiem spod świateł
    -system kawasaki ergo-fit pozwalający na dostosowanie potocykla do siebie (nie jest ich dużo ale zawsze mamy jakiś zakres do zmian

    Minusy:
    -spalanie "dynamiczne/autostradowe" na trasie powyżej 100km/h, autostrada 120km/h - waha się od 5 do 6 litrów. Fabryczny v-max to 183km/h
    -przekłamanie na liczniku względem realnej prędkości ( 100km/h licznik, realnie 94-95km/h)
    -spore wibracje na kierownicy
    -fabryczny reflektor (polecam od razu je wymienić na dobry LED)
    -brak gmoli w podstawowym wyposarzeniu
    -brak trybów kontroli trakcji (przydałby się tryb jazdy w dzeszczu gdyż czuć uślizg koła gdy za mocno odkręcimy manetkę na mokrej nawierzchni)
    -fabryczny tłumik z KATEM(całośc waży jakieś 7kg)
    *zmieniłem kolektor wraz z końcówką na pełen przelot- silnik wreszcie oddycha i wyraźnie chętniej wkręca się na obroty- kolektor Delkevic a końcówka od Blackwidow. Wystarczy tylko sondę przełozyć do nowego kolektora)
    -sztywne, fabryczne siedzenie
    **miękki amortyzator tylny. Jestem takim krasnalem-ulańcem gdzie netto waże ok 100kg wiec po namowach ze strony zachodnich forumowiczów, zamówiłem inny amor tylny od atv (chińczyk ale sprawdzony). Motor stał się sztywniejszy jednak kosztem komfortu. Przed "leżącymi policjantami" trzeba hamować.
    Czy po tych dwóch sezonach chiałoby się mieć więcej mocy? - zdecydowanie tak. Wtedy jednak przypominam sobie, że ta maszynę kupłem w innym celu i po prostu ciesze się jazdą. Pamiętajcie że wieksza moc nie bierze się z nikąd- jesli upolujemy HD-ka z silnikiem 1200 to nie liczcie na realne spalanie rzędu 5 litrów....
    Kolejny sezon najprawdopodobniej przywitam z Hondą Rebel 1100 w manualu
    15346341-Vjm8y.jpg
    15346341-rJXft.jpg:-)
  6. Awatar użytkownika palumar
    [deleted]
    Awatar użytkownika EligiuszGrobelny
    Co, wszyscy muszą słyszeć, że jedziesz? Wiesz, na nikim to wrażenia nie robi, a głośny wydech jedynie przeszkadza innym. Wydech to najbardziej wiejski tuning z wiejskich.
  7. Awatar użytkownika kossmann
    Tak patrzę na ten motocykl i się zastanawiam jak to jest możliwe, że on kosztuje tyle co dwa dobre rowery?
    Awatar użytkownika zygzak.burek
    Jest gorzej niż myślisz, dwa takie motocykle kosztują tyle co jeden dobry rower 15332932-7m0Uh.jpg
  8. Awatar użytkownika wieraf
    Jestem motocyklowym laikiem i zaintrygowała mnie nazwa "szosowy" która mi się kojarzy z rowerem Rozumiem że sprawdzają
    Awatar użytkownika Kamil_123_
    nie chodzi o sprawdzanie, pojedziesz nim w teren to sam się przekonasz że jednak jest szosowy.
  9. Awatar użytkownika steffan
    Nie rozumiem tego motocykla
    Będzie to ważyć z 230 kg. Spalanie koło 5 litrów, dość mały zbiornik - nawet 300 kilometrów się nie zrobi na baku.
    Poza tym to jest taki pseudo cruiser, udający coś, czym nie jest.
    Nie mam tego moto, nie jeździłem, ale że lubię jeździć różnymi maszynami to muszę go kiedyś sprawdzić. Jednak chyba wolałbym NC w tych pieniądach i parametrach

    Dodatkowo możliwość odblokowania jest z założenia zła - nie powinno sie robić takich motocykli. W zasadzia każdy, kto kupi taką zdławioną maszynę będzie ją odblokowywać i będą tym jeździć potencjalnie ludzie bez uprawnień. Tak to przecież działa jako standard w motorowerkach 50cm3 - mało który nie jest odblokowany. (Edytowano)
    Awatar użytkownika Przemek_Wosinski
    to jest hybryda cruisera z motocyklem miejskim, pozycja jest bardziej wyprostowana mniej wygodna
    dodatkowo zdławiony do kategorii a2, w założeniu jako pierwszy motocykl po 125, ma być uniwersalny, z możliwością odblokowania jak zrobisz wyższe prawko, pewnie wielu odblokuje od razu, ale na szczęście jakiś mega prędkości nie uzyskają na tym, zresztą od tego są przeglądy żeby wychwytywać takich ludzi
    do tego motocykl dość fajnie wygląda, ale ja tam tęsknię za starymi vulcanami... to były maszyny, szkoda że normy spalin wycięły większość produkcji chopper/cruiser i już tego się nie produkuje, bo teraz jak chcesz coś ciekawego powyżej 750cm czy nawet powyżej litra to masz w zasadzie do wyboru, harleya, bmw r(tu ukłon w stronę niemców bo zrobili fajny nieszablonowy motocykl, podczas gdy pozostali zwijają produkcję zmniejszając silniki i robiąc wszystko na jedno kopyto, szkoda że cena powoduje że jest niedostępny dla przeciętnego człowieka), indiana, no może jeszcze na siłę hondę rebel 1100, a tak wszyscy przerzucili się na robienie jednakowo wyglądających i jeżdżących "pięćsetek" i "sześćsetek"
  10. Awatar użytkownika eldo16
    Po odblokowaniu 61KM czy idzie coś jeszcze wyciągnąć?
    Awatar użytkownika zdun23_
    Raczej więcej nie wyciągniesz, do tego trochę hamulce słabe do większych mocy
  11. Awatar użytkownika xadoxon
    Mnie się marzy Vespa, taka co bym mógł pojeździć na prawie jazdy kat. B.
    Możecie coś polecić?
    Znacie może sprawdzonego człowieka handlującego używanymi?
    Awatar użytkownika PioterCebularz
    Polecam vespę.
  12. Awatar użytkownika R4TEL
    Kawał suki
  13. Awatar użytkownika Marian_Ząbek
    Całe życie jeździłem Honda SHADOW 750 z 87 r. (coś podobnego do starego Vulcana Aleksandra lepsze) ale ostatnio odkryłem skuter. Jakaż to wygoda w jeździe i w ogóle! Mój Boże. Sprzedałem od razu ten motor i przesiadłem sie na 150cc. Żałuję tylko że tak późno.
    Ale ja nie o tym. Ten Vulcan nie ma bagażnika z tyłu a moja Shadow miała. Jak z tyłu coś przewieźć w tym Vulcanie? Kompletnie nieużytkowy jest.
    Awatar użytkownika Kamil_123_
    Shadow ma bagażnik? ale że pod siedzeniem jak skuter czy gdzie? Pokaż fotkę jakąś.

    15419302-BhdfJ.jpgpod siedzeniem chyba na czapkę miejsce może być się znalazło (Edytowano)
  14. Awatar użytkownika PiterSan
    Piękny!
    Awatar użytkownika g0ral
    a co powiesz o tym? 38tys zł bez promocji
    najdluzej istniejaca marka motocykli na swiecie. silni R2 z wykorbieniem 270stopni co pozwala gadac temu silnikowi znaczeni lepiej niz temu kawasaki

    royalenfield.pl/sup…650
  15. Awatar użytkownika Lord_Cebula
    Mixol trzeba lać?
    Awatar użytkownika Dusha
    Typ silnika: Chłodzony cieczą, 4-suwowy
  16. Awatar użytkownika marpak69
    Ludzie, ten motocykl ma pojemność 650ccm, więc na tym się nie daj jeździć na kat. B w Polsce.
    W innych krajach UE być może tak i wystarczy jego zdławienie w Polsce motocykl musi spełniać określone warunki i jednym z nich jest pojemność, nie większa niż 125ccm.
    Ktoś pisał poniżej, że tego nikt nie sprawdza... do pierwszego zdarzenia drogowego, bo jeżeli będzie szkoda tylko materialna to czeka takiego delikwenta pokrycie wszystkich kosztów z własnej kieszeni, bo ubezpieczenie nie działa, plus kara jaką nałoży sąd. Jeżeli ktoś będzie poszkodowanym to... sami sobie dopowiedzcie.
    Awatar użytkownika pwil
    Chodziło o A2, czyli ~47KM limitu mocy
  17. Awatar użytkownika Cwaniak
    Nienawidzę dźwięku tych motocykli tak samo jak skuterków itym podobnych. Ścigacze jedynie mają jeszcze znośne dźwięki. Każdego bym ***** ***** co jeździ na tym śmieciu pod moim domem
    Awatar użytkownika lark
    Ja nienawidzę palaczy smrodzacych całymi dniami na balkonach. Nienawidzę też psiarzy których pieski potrafią ujadać z godzinę dziennie. Te grupy społeczne, szkodzą i wiele bardziej i mają mnie w d. to ja mam głośny wydech, bo czemu nie? (Edytowano)
  18. Awatar użytkownika madmad
    Zajebista maszyna !
  19. Awatar użytkownika michal.wu
    Kupione. Dzięki
  20. Awatar użytkownika wpyte
    za to 10 passatów kupisz
Awatar użytkownika