






713°
Opublikowano dzień temu
Motocykl KTM 1290 SUPER DUKE R 2023 GWARANCJA 2+2
Darmowa dostawa


Opublikowane przez
motocyklista
Dołączył w 2015
780
1 712
O tej okazji
Dostępny również w wyprzedaży wyczynowy KTM SX-F 250 w innej wstawce:
pepper.pl/share-deal-from-app/749671
DANE TECHNICZNE KTM 1290 SUPER DUKE R 2023
SILNIK
MOMENT OBROTOWY 140 Nm
SKRZYNIA BIEGÓW 6-biegowa
CHŁODZENIE Chłodzenie cieczą
MOC W KW 132 kW
ROZRUSZNIK Rozrusznik elektryczny
SUW 71 mm
ŚREDNICA 108 mm
SPRZĘGŁO Załączane hydraulicznie sprzęgło poślizgowe PASC (TM)
EMISJA CO2 130 g/km
POJEMNOŚĆ SKOKOWA 1301 cm³
EMS Keihin EMS z RBW i tempomatem, zapłon podwójny
DESIGN 2-cylinder, 4-stroke, V 75°
ZUŻYCIE PALIWA 5.6 l/100 km
SMAROWANIE Układ smarowania z wymuszonym przepływem oleju z 3 pompami oleju
PODWOZIE
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA (OK.) 16 l
ABS Bosch 9.1MP 2.0 (z cornering ABS i SUPERMOTO ABS)
ŚREDNICA PRZEDNIEJ TARCZY HAMULCOWEJ 320 mm
ŚREDNICA TYLNEJ TARCZY HAMULCOWEJ 240 mm
PRZEDNI HAMULEC 2 x Czterotłoczkowy zacisk Brembo Stylema Monobloc, montowany promieniowo
TYLNY HAMULEC Tarcza hamulcowa Brembo z 2-tłokowym stałym zaciskiem
ŁAŃCUCH 525 Pierścień X
KONSTRUKCJA RAMY Rama rurowa przestrzenna ze stali chromowo-molibdenowej, malowana proszkowo
PRZEDNIE ZAWIESZENIE WP APEX 48
PRZEŚWIT 160 mm
TYLNE ZAWIESZENIE WP APEX - Monoshock
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA 835 mm
KĄT GŁÓWKI RAMY 64.8 °
SKOK ZAWIESZENIA (PRZÓD) 125 mm
SKOK ZAWIESZENIA (TYŁ) 140 mm
Postawiono też na reedukację masy (a jakże inaczej!), którą osiągnięto m.in. poprzez zastosowanie cieńszego korpusu silnika, czy ulepszenie mocowania chłodnic wody i oleju. Tylko na tym zaoszczędzono 0,8 kg. Najwięcej jednak względem generacji 2021 "urwano" na ramie. Jest ona 3-krotnie sztywniejsza niż w poprzedniku, a dzięki zastosowaniu większych średnic ruch i cieńszych ścianek, udało się obniżyć masę o 2 kg. KTM 1290 Super Duke R, jest więc lżejszy i generuje 180 KM oraz 140 Nm momentu obrotowego. Aby móc korzystać z tej potęgi mocy w każdych warunkach, jeździec może liczyć na wsparcie zaawansowanej elektroniki oferującej 3 tryby jazdy: RAIN / STREET / SPORT oraz systemy MTC, MSR, cornering ABS z trybem Supermoto ABS. Opcjonalnie BESTIĘ można doposażyć w tryb torowy TRACK oraz PERFORMANCE umożlwiający dostosowywanie reakcji przepustnicy, poślizgu tylnego koła, czy też działania anti-stoppie. Nie zabrakło natomiast Quickshiftera+.
pepper.pl/share-deal-from-app/749671
DANE TECHNICZNE KTM 1290 SUPER DUKE R 2023
SILNIK
MOMENT OBROTOWY 140 Nm
SKRZYNIA BIEGÓW 6-biegowa
CHŁODZENIE Chłodzenie cieczą
MOC W KW 132 kW
ROZRUSZNIK Rozrusznik elektryczny
SUW 71 mm
ŚREDNICA 108 mm
SPRZĘGŁO Załączane hydraulicznie sprzęgło poślizgowe PASC (TM)
EMISJA CO2 130 g/km
POJEMNOŚĆ SKOKOWA 1301 cm³
EMS Keihin EMS z RBW i tempomatem, zapłon podwójny
DESIGN 2-cylinder, 4-stroke, V 75°
ZUŻYCIE PALIWA 5.6 l/100 km
SMAROWANIE Układ smarowania z wymuszonym przepływem oleju z 3 pompami oleju
PODWOZIE
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA (OK.) 16 l
ABS Bosch 9.1MP 2.0 (z cornering ABS i SUPERMOTO ABS)
ŚREDNICA PRZEDNIEJ TARCZY HAMULCOWEJ 320 mm
ŚREDNICA TYLNEJ TARCZY HAMULCOWEJ 240 mm
PRZEDNI HAMULEC 2 x Czterotłoczkowy zacisk Brembo Stylema Monobloc, montowany promieniowo
TYLNY HAMULEC Tarcza hamulcowa Brembo z 2-tłokowym stałym zaciskiem
ŁAŃCUCH 525 Pierścień X
KONSTRUKCJA RAMY Rama rurowa przestrzenna ze stali chromowo-molibdenowej, malowana proszkowo
PRZEDNIE ZAWIESZENIE WP APEX 48
PRZEŚWIT 160 mm
TYLNE ZAWIESZENIE WP APEX - Monoshock
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA 835 mm
KĄT GŁÓWKI RAMY 64.8 °
SKOK ZAWIESZENIA (PRZÓD) 125 mm
SKOK ZAWIESZENIA (TYŁ) 140 mm
Postawiono też na reedukację masy (a jakże inaczej!), którą osiągnięto m.in. poprzez zastosowanie cieńszego korpusu silnika, czy ulepszenie mocowania chłodnic wody i oleju. Tylko na tym zaoszczędzono 0,8 kg. Najwięcej jednak względem generacji 2021 "urwano" na ramie. Jest ona 3-krotnie sztywniejsza niż w poprzedniku, a dzięki zastosowaniu większych średnic ruch i cieńszych ścianek, udało się obniżyć masę o 2 kg. KTM 1290 Super Duke R, jest więc lżejszy i generuje 180 KM oraz 140 Nm momentu obrotowego. Aby móc korzystać z tej potęgi mocy w każdych warunkach, jeździec może liczyć na wsparcie zaawansowanej elektroniki oferującej 3 tryby jazdy: RAIN / STREET / SPORT oraz systemy MTC, MSR, cornering ABS z trybem Supermoto ABS. Opcjonalnie BESTIĘ można doposażyć w tryb torowy TRACK oraz PERFORMANCE umożlwiający dostosowywanie reakcji przepustnicy, poślizgu tylnego koła, czy też działania anti-stoppie. Nie zabrakło natomiast Quickshiftera+.
Więcej szczegółów od
Aktualizacje społecznościowe
93 Komentarze
sortowanie:Sorki,ale to taki rozrzut,że hej.