713°
Opublikowano dzień temu

Motocykl KTM 1290 SUPER DUKE R 2023 GWARANCJA 2+2

79 800zł93 600zł-15%
Darmowa dostawa
Awatar użytkownika motocyklista
Opublikowane przez
motocyklista
Dołączył w 2015
780
1 712

O tej okazji

Dostępny również w wyprzedaży wyczynowy KTM SX-F 250 w innej wstawce:
pepper.pl/share-deal-from-app/749671

DANE TECHNICZNE KTM 1290 SUPER DUKE R 2023

SILNIK
MOMENT OBROTOWY 140 Nm
SKRZYNIA BIEGÓW 6-biegowa
CHŁODZENIE Chłodzenie cieczą
MOC W KW 132 kW
ROZRUSZNIK Rozrusznik elektryczny
SUW 71 mm
ŚREDNICA 108 mm
SPRZĘGŁO Załączane hydraulicznie sprzęgło poślizgowe PASC (TM)
EMISJA CO2 130 g/km
POJEMNOŚĆ SKOKOWA 1301 cm³
EMS Keihin EMS z RBW i tempomatem, zapłon podwójny
DESIGN 2-cylinder, 4-stroke, V 75°
ZUŻYCIE PALIWA 5.6 l/100 km
SMAROWANIE Układ smarowania z wymuszonym przepływem oleju z 3 pompami oleju

PODWOZIE
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA (OK.) 16 l
ABS Bosch 9.1MP 2.0 (z cornering ABS i SUPERMOTO ABS)
ŚREDNICA PRZEDNIEJ TARCZY HAMULCOWEJ 320 mm
ŚREDNICA TYLNEJ TARCZY HAMULCOWEJ 240 mm
PRZEDNI HAMULEC 2 x Czterotłoczkowy zacisk Brembo Stylema Monobloc, montowany promieniowo
TYLNY HAMULEC Tarcza hamulcowa Brembo z 2-tłokowym stałym zaciskiem
ŁAŃCUCH 525 Pierścień X
KONSTRUKCJA RAMY Rama rurowa przestrzenna ze stali chromowo-molibdenowej, malowana proszkowo
PRZEDNIE ZAWIESZENIE WP APEX 48
PRZEŚWIT 160 mm
TYLNE ZAWIESZENIE WP APEX - Monoshock
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA 835 mm
KĄT GŁÓWKI RAMY 64.8 °
SKOK ZAWIESZENIA (PRZÓD) 125 mm
SKOK ZAWIESZENIA (TYŁ) 140 mm

Postawiono też na reedukację masy (a jakże inaczej!), którą osiągnięto m.in. poprzez zastosowanie cieńszego korpusu silnika, czy ulepszenie mocowania chłodnic wody i oleju. Tylko na tym zaoszczędzono 0,8 kg. Najwięcej jednak względem generacji 2021 "urwano" na ramie. Jest ona 3-krotnie sztywniejsza niż w poprzedniku, a dzięki zastosowaniu większych średnic ruch i cieńszych ścianek, udało się obniżyć masę o 2 kg. KTM 1290 Super Duke R, jest więc lżejszy i generuje 180 KM oraz 140 Nm momentu obrotowego. Aby móc korzystać z tej potęgi mocy w każdych warunkach, jeździec może liczyć na wsparcie zaawansowanej elektroniki oferującej 3 tryby jazdy: RAIN / STREET / SPORT oraz systemy MTC, MSR, cornering ABS z trybem Supermoto ABS. Opcjonalnie BESTIĘ można doposażyć w tryb torowy TRACK oraz PERFORMANCE umożlwiający dostosowywanie reakcji przepustnicy, poślizgu tylnego koła, czy też działania anti-stoppie. Nie zabrakło natomiast Quickshiftera+.
Więcej szczegółów od
Aktualizacje społecznościowe

93 Komentarze

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika Wrong_way
    Jeździłem tym sprzętem na jeździe próbnej, na każdym biegu szedł na koło z gazu. Zamiast jeździć 2h oddałem blady po 20 min, wsiadłem na swoje Moto Guzzi V7 i poprykalem do domu ochłonąć:) Kiedyś miałem Kawasaki Z750 ale Duke to inne doznania, wyrywa kierownicę z rąk jak wściekły to trzeba mieć łeb na karku, a ja nie mam, myślałem, że dojrzałem ale nic z tego. Po tej maszynie już wiem, że szybkie motocykle nie są dla mnie.
    Awatar użytkownika Kyjo
    Ja miałem tak z tigerem 900 po długiej przerwie z moto, okazało się że jest zbyt agresywny nawet w trybie rain. Jak wrażenia z moto guzzi v7? Nie byłem na jeździe próbnej ale podoba mi się niesamowicie. Na przyszły sezon celuje w bonneville t120(tym jeździłem na jeździe próbnej)
  2. Awatar użytkownika Kuba44
    Kumpel go ma, kupiliśmy w tym samym czasie w 2022 tyle ze ja duke 890 bez r. Na dzień dzisiejszy kumpel kupiłby 890 albo nowe 990. Moja maszyna bez żadnych problemów, a jego 1290 łącznie ze 4 miesiące w serwisie z przerwami, oddawal go chyba z 6 razy. Ciagle komunikaty mtc failure, błąd klapy wydechu, przetarta wiązka kierownicy 2 razy, moto się nie odpalał. Teraz wymieniają mu na kompletnie nowa wiązkę niby coś ma być poprawione. Lokalnie kumpel już ma ksywkę „failure” Ogólnie odradzam chyba ze puścić go dalej przed końcem gwarancji i niech ktoś się potem z tym bublem buja.
    Awatar użytkownika imil
    otóż się nie zgodzę trochę z tobą, na zagranicznych grupach o dukach jest masa problemów z sypiącymi się 790/890 a to uszczelka od pokrywy zaworów (typowa wada tego modelu), wywalanie błędu mtc, czy to tam jakieś inne błędy kompa ale każdy motocykl ma jakieś wady młodego wieku (nie żebym krytykował 790/890 bo sam jeżdżę duksem 790 i uważam go za cudowny motocykl) i jak to mawiali chłopaki, zależy jak trafisz, można trafić sztukę nową co będzie miała co chwilę coś a można trafić takie co nie będzie nic ją bolało, u mnie na szczęście nic się nie dzieje (odpukać nie malowane) i również tobie jak i innym użytkownikom 790/890/990/1290 życzę tego (Edytowano)
  3. Awatar użytkownika Agent_z_07
    Spoko ale w Polsce można policzyć na palcach ludzi potrafiących wyciągnąć cały potencjał tej bestii, ale nikt nie zabrania szpanu
    Awatar użytkownika coop_cooper
    Jak dla mnie to jazda na moto ma sprawiać fun motocykliście, a inni niech sobie myślą co chcą 😁 nie każdy kupuje moto, żeby wykorzystywać jego możliwości w pełni, podobnie z autami. Kogoś stać, umie opanować maszynę to w czym problem.
  4. Awatar użytkownika M_Wojciak
    Kozak maszyna
    Awatar użytkownika motocyklista
    Autor
    Dokładnie fajna zabawka 😃
  5. Awatar użytkownika Kyjo
    To może być twoje pierwsze i ostatnie moto. Dobra okazja. Plus
    Awatar użytkownika motocyklista
    Autor
    Dokładnie takie mocne motocykle nie wybaczają błędów
  6. Awatar użytkownika Bullfrog_boss
    Rabini się wypowiedzieli.
    Awatar użytkownika motocyklista
    Autor
  7. Awatar użytkownika lukkibuggi
    Ten motocykl czy Zontes 125 z innej wstawki :/ (Edytowano)
    Awatar użytkownika nordi
    Bugatti,czy Golf z innej wstawki?
    Sorki,ale to taki rozrzut,że hej.
  8. Awatar użytkownika zawa131
    Słaby motorek
    Awatar użytkownika MarN8
    Słaby ?Przeciez to zapier...a
  9. Awatar użytkownika estiaj555
    Stosunek cena/moc absolutnie nie do pobicia.
    Awatar użytkownika motocyklista
    Autor
    Oczywiście 😃
  10. Awatar użytkownika LisekJG
    Paskudny odpustowy
    Awatar użytkownika motocyklista
    Autor
    Wygląd rzecz indywidualna jednemu będzie się coś podobało drugiemu nie
  11. Awatar użytkownika CebulaWeszlaMocno
    Ale kocur. Szkoda, że człowiek głupi był i się ożenił po czym wziął kredyt.
    Awatar użytkownika cozatyp
    Kup drugiej 0,5 i powiedz, że myślałeś, że zawsze o takim marzyła, a jak się nie spodoba to powiedz, że szkoda oddawać i sprzedawać bo przecież stracił po kupnie 30% na wartości ; )
  12. Awatar użytkownika Marekaro
    Dobre dla nastoletniego Batmana
    Awatar użytkownika motocyklista
    Autor
    Nie będzie złe
  13. Awatar użytkownika Wequel
    Paskudne kolory
    Awatar użytkownika Wequel
    Ale motor i okazja fajna (Edytowano)
  14. Awatar użytkownika drFlox
    Przesadzają z cenami tych zestawów Lego..
  15. Awatar użytkownika Mat_P
    Zajzajer
    Awatar użytkownika motocyklista
    Autor
    Jak nie jak tak 😃
  16. Awatar użytkownika Morningstar
    Slaby. Ani owiewki, ani bagaznika. Gdzie sie wsadzi butle od LPG?
  17. Awatar użytkownika doner_kebab
    Gdzie się czymś takim jeździ? Po zachodniej Polsce? Po warmińsko-mazurskich drogach sobie nie wyobrażam bezstresowej jazdy
    Awatar użytkownika mateuszkt
    To nie jest sprzęt do bezstresowej jazdy
  18. Awatar użytkownika MZy
    Jeśli kupować to z pewnością omijać salon/ASO Warszawa. Niestety jakość drogowych KTM to kpina zarówno tych małych składanych u Bajaja jak i tych dużych. W związku z powyższym przed zakupem poczytaj o sowim lokalnym serwisie!
  19. Awatar użytkownika pcuser
    Spalanie jak diesel a wejdzie tam 2x wiecej osob i bagaznik
    Awatar użytkownika Qqdyl
    A do autobusu ile wejdzie dopiero
  20. Awatar użytkownika Mirden
    Znów myślałem, że Lego
Awatar użytkownika