Niestety, ta okazja wygasła 19 września 2021.
543°
Opublikowano 17 września 2021

Monitor 32' Samsung Odyssey C32G55TQWRX Curved WQHD 144Hz 1ms

1 199zł1 399zł-14%
Darmowa dostawa ·
Opublikowane przez
bakteria Lider Okazji
Dołączył w 2021
716
4 474

O tej okazji

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Więcej Zakrzywione monitory

Znajdź więcej okazji Zakrzywione monitory

Sprawdź więcej okazji

Odkryj więcej ofert na głównej stronie

Rodzaj matrycy
LED, VA
Typ ekranu
Zakrzywiony
Rozdzielczość ekranu
2560 x 1440 (WQHD)
Format obrazu
16:9
Częstotliwość odświeżania ekranu
144 Hz
Odwzorowanie przestrzeni barw
Brak informacji
Liczba wyświetlanych kolorów
16,7 mln
HDR
HDR 10
Czas reakcji
1 ms (MPRT)
Wbudowany kalibrator
Nie
Technologia synchronizacji
FreeSync™ Premium
Technologia ochrony oczu
Redukcja migotania (Flicker free)
Filtr światła niebieskiego
Wielkość plamki
Brak informacji
Jasność
250 cd/m²
Kontrast statyczny
2 500:1
x-kom Więcej szczegółów na
Aktualizacje społecznościowe

68 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika Drze_wo
    Jeśli nigdy nie mieliście zakrzywionego monitora i pomyslicie przez chwilę, że jest to fajna rzecz to odradzam. Najgorszemu wrogowi nie życzę. Tylko płaski ekran!
  2. Awatar użytkownika Graph
    Czekam na dobrą promke G9
  3. Awatar użytkownika bakteria
    Autor
    Graph17/09/2021 16:15

    Czekam na dobrą promke G9


    no tutaj to: Jasność 250 cd/m² kłuje w oczy tym bardziej z dopiskiem HDR ale za 1200zł to nie ma za dużego wyboru przy takiej przekątnej..
  4. Awatar użytkownika Kriss_Hietala
    Ten monitor jest dobry jak jest na promce za 999zł. Niestety coś lepszego 32 cala 1440p hdr to gigabyte lub dell z dużą przebitką w cenie bo 1500 - 1800zł. Tak więc glówna zaleta tego monitora to cena. Niestety input lag, smużenie, hdr, pokrycie barw, regulacja ekranu, ergonomia, hub usb i porty wypadają gorzej na tle konkurencji...Ot stąd też niższa cena. G7 za to jest rewelacyjny ale ponad 2x droższy. Tutaj test wariantu 27 calowego Samsung Odyssey G5 LC27G55T Review - RTINGS.com
    To ma hdr tylko na papierze. (Edytowano)
  5. Awatar użytkownika dcase
    Healer17/09/2021 20:29

    nie no bo kupiłem Acera 144hz 2k ips z innej wstawki i tam też ktoś pisał ż …nie no bo kupiłem Acera 144hz 2k ips z innej wstawki i tam też ktoś pisał że smuzy w porównaniu do LG 144hz i wtf dlatego pytam jak może smużyć skoro 144hz



    A co ma smużenie do częstotliwości odświeżania? Jak piksele w matrycy nie będą nadążać ze zmianami to i 500hz będzie smużyć.
  6. Awatar użytkownika Maciej_Szymanski
    Drze_wo17/09/2021 19:52

    Jeśli nigdy nie mieliście zakrzywionego monitora i pomyslicie przez c …Jeśli nigdy nie mieliście zakrzywionego monitora i pomyslicie przez chwilę, że jest to fajna rzecz to odradzam. Najgorszemu wrogowi nie życzę. Tylko płaski ekran!


    Chyba cię pogięło
  7. Awatar użytkownika zbiku20
    Kupiłem dla syna. Curved w formacie 16:9 to nieporozumienie dla mnie. Radzę zobaczyć najpierw na żywo.
  8. Awatar użytkownika zbiku20
    Jeżeli chodzi o jakość to nie mam zastrzeżeń
  9. Awatar użytkownika Beszt
    Dzięki, właśnie polowałem na 32" monitor
  10. Awatar użytkownika Healer
    Kriss_Hietala17/09/2021 16:52

    Ten monitor jest dobry jak jest na promce za 999zł. Niestety coś lepszego 3 …Ten monitor jest dobry jak jest na promce za 999zł. Niestety coś lepszego 32 cala 1440p hdr to gigabyte lub dell z dużą przebitką w cenie bo 1500 - 1800zł. Tak więc glówna zaleta tego monitora to cena. Niestety input lag, smużenie, hdr, pokrycie barw, regulacja ekranu, ergonomia, hub usb i porty wypadają gorzej na tle konkurencji...Ot stąd też niższa cena. G7 za to jest rewelacyjny ale ponad 2x droższy. Tutaj test wariantu 27 calowego Samsung Odyssey G5 LC27G55T Review - RTINGS.comTo ma hdr tylko na papierze.


    jakie smuzenie. 144hz może bardziej smuzyc od innego 144hz??? (Edytowano)
  11. Awatar użytkownika Sephi_Roth
    Drze_wo17/09/2021 19:52

    Jeśli nigdy nie mieliście zakrzywionego monitora i pomyslicie przez c …Jeśli nigdy nie mieliście zakrzywionego monitora i pomyslicie przez chwilę, że jest to fajna rzecz to odradzam. Najgorszemu wrogowi nie życzę. Tylko płaski ekran!


    No a ja z kolei po przesiadce na zakrzywione nie wyobrażam sobie powrotu do płaskich matryc :P
  12. Awatar użytkownika zbiku20
    Dipi_PLo.17/09/2021 17:31

    Za duża krzywizna dla tej szerokości, czy coś innego?


    Tak. Dla mnie zbyt duża krzywizna. Siedząc przed nim ekran wydaje się jakby był 4/3
  13. Awatar użytkownika Healer
    dcase17/09/2021 21:08

    A co ma smużenie do częstotliwości odświeżania? Jak piksele w matrycy nie b …A co ma smużenie do częstotliwości odświeżania? Jak piksele w matrycy nie będą nadążać ze zmianami to i 500hz będzie smużyć.


    no to poco robić odświeżanie 144hz skoro pixele matrycy za tym nie nadarzą? I konsument nie wie że będzie smużyć a miało być piękne 144 FPS (Edytowano)
  14. Awatar użytkownika Kriss_Hietala
    Healer17/09/2021 20:07

    jakie smuzenie. 144hz może bardziej smuzyc od innego 144hz???


    Tak. Jeden monitor va na 144hz może mieć inne smużenie I input lag od innego monitora va 144
  15. Awatar użytkownika dcase
    Pepperysta19/09/2021 16:53

    Chyba jednak nie rozumiesz, że 1 Hz oznacza TYLKO jeden cykl na sekundę, t …Chyba jednak nie rozumiesz, że 1 Hz oznacza TYLKO jeden cykl na sekundę, także w nieidealnym świecie.Gdyby w czasie jednohercowego cyklu monitor z czasem reakcji 1 sekunda zaczynał tracić ustawienie pikseli, to trzeba by go uznać za zepsuty.Masz rację jednak w tym, że złe dobranie parametrów tej pary względem siebie skutkuje lagiem.To ta sama zasada, która stoi za utraconymi cyklami zegara w PC w wyniku oczekiwania, gdy RAM czeka na procesor, ale i wtedy, gdy procesor czeka na RAM. Obydwa przypadki wstrzymują obliczenia, a nie tylko jeden z nich, jak próbowałeś twierdzić.



    W idealnym świecie piksele w nieskończenie krótkim czasie zmienią się na docelową barwę. W nieidealnym świecie zmiana taka zajmuje pewien czas, który jest właśnie opisana jako czas reakcji. Czas reakcji, to czas który zajmuje pikselom na zmianę z jednej barwy na inną, nie czas po której ta zmiana następuję "skokowo".

    Nie da się dobrać parametrów czasu reakcji pikseli i odświeżania. Czas reakcji zależy od tego z jakiej na jaką barwę zostanie zmieniony piksel. Nawet naprzemienne wyświetlanie 2 barw przez wszystkie piksele nie będzie miało takiego samego czasu reakcji, ponieważ zmiana z czarnego na biały zajmie inny czas niż z białego na czarny. (Edytowano)
  16. Awatar użytkownika CebulaczekPL
    Mam G7 pierwszy przyszedl z dwoma wypalonymi pixelami na środku matrycy. Drugi zostawiłem bo jest już lux. Polecam
  17. Awatar użytkownika outsider102
    Miałem g7 wersje 27 cali i oddałem, kolory ładne ostrość też ale, smużenie straszne jak dla mnie. (Edytowano)
  18. Awatar użytkownika Dipi_PLo.
    zbiku2017/09/2021 16:19

    Kupiłem dla syna. Curved w formacie 16:9 to nieporozumienie dla mnie. …Kupiłem dla syna. Curved w formacie 16:9 to nieporozumienie dla mnie. Radzę zobaczyć najpierw na żywo.


    Za duża krzywizna dla tej szerokości, czy coś innego?
  19. Awatar użytkownika AbdulAlhazred
    Dipi_PLo.17/09/2021 17:31

    Za duża krzywizna dla tej szerokości, czy coś innego?


    Hm z tego co pamiętam to samsungi mają większą krzywiznę od innych curved, może dlatego
  20. Awatar użytkownika stark2991
    outsider10217/09/2021 17:29

    Miałem g7 wersje 27 cali i oddałem, kolory ładne ostrość też ale, smużenie …Miałem g7 wersje 27 cali i oddałem, kolory ładne ostrość też ale, smużenie straszne jak dla mnie.


    Smużenie w G7 występuje tylko w najciemniejszych przejściach. Jesteś pewien że miałeś G7, a nie G5? Overdrive prawidłowo ustawiony?
Awatar użytkownika