Ta okazja została opublikowana ponad 2 tygodnie temu i może już nie być dostępna.
MIO MIVUE C560 - Allegro smart okazja
184°

MIO MIVUE C560 - Allegro smart okazja

289zł349zł-17%Allegro Okazje
27
184°
MIO MIVUE C560 - Allegro smart okazja
maj 18.
Aktualnie w smart okazji z Allegro rejestrator MIO MIVUE C560.
Sprzedawca X-KOM taniej niż na stronie sklepu

Specyfikacja techniczna:
  • Przekątna wyświetlacza: 2,0", TFT LCD
  • Dotykowy wyświetlacz: Nie
  • Rozdzielczość nagrywania: FullHD 1080p (do 30 fps)
  • Sensor: Sony STARVIS
  • Przysłona: f/1.8
  • Kąt widzenia kamery: 150°
  • Rodzaj soczewki: Szkło
  • Kamera tylna: Możliwość podłączenia; Brak
  • Format wideo: MP4 (H.264)
  • Miejsce montażu: Szyba
  • Moduł GPS: Nie
  • Złącza: Micro USB - 1 szt.; Czytnik kart pamięci - 1 szt.
  • Bateria: Wbudowana
  • Funkcje: Automatyczne rozpoczęcie nagrywania wraz z uruchomieniem silnika; Nagrywanie zdarzeń; Nagrywanie w pętli; WDR – szeroki zakres dynamiki oświetlenia; Tryb nocny; Tryb parkingowy; Czujnik ruchu (przód); Czujnik wstrząsów
  • Dodatkowe informacje: Wbudowany mikrofon
  • Karta pamięci w zestawie: Brak
  • Maksymalna pojemność karty pamięci: 128GB
  • Dołączone akcesoria: Uchwyt samochodowy; Ładowarka samochodowa
  • Wysokość: 61 mm
  • Szerokość: 54 mm
  • Głębokość: 38 mm
  • Waga: 67,5 g
  • Kod produktu: Mio C560 FullHD/150/2" [*(542069)*]
Aktualizacje społecznościowe
Allegro OkazjeAllegro kupony rabatowe
27 Komentarzy
Warto? Szukam dobrej kamerki do auta. Odpalana na ruch, może z kartą sim żeby z domu podglądać co się dzieje wokół auta. Polecicie coś?
Tront18/05/2020 23:21

Warto? Szukam dobrej kamerki do auta. Odpalana na ruch, może z kartą sim ż …Warto? Szukam dobrej kamerki do auta. Odpalana na ruch, może z kartą sim żeby z domu podglądać co się dzieje wokół auta. Polecicie coś?


Trochę słaby kodek video- myślałem że H.264 mają tylko najtańsze modele.
Zdecydowanie wolałbym coś z H.265 albo wyższym.
Tront18/05/2020 23:21

Warto? Szukam dobrej kamerki do auta. Odpalana na ruch, może z kartą sim ż …Warto? Szukam dobrej kamerki do auta. Odpalana na ruch, może z kartą sim żeby z domu podglądać co się dzieje wokół auta. Polecicie coś?


Nie wiem czy yi dash cam za 240 juz nie bylby lepszy i to z wifi (podgladem wideo w telefonie)
zbiku2019/05/2020 00:16

Trochę słaby kodek video- myślałem że H.264 mają tylko najtańsze modele. Zd …Trochę słaby kodek video- myślałem że H.264 mają tylko najtańsze modele. Zdecydowanie wolałbym coś z H.265 albo wyższym.


A co daje ten format zapisu?
bartox0019/05/2020 06:48

A co daje ten format zapisu?


Mniejsze oliki przy 4k. Bez przesady. To kamera za 400 a nie za 1500. Na yt nagrania wygladaja dobrzem jest FHD i Starvis z optyka 1.8.
Dewota19/05/2020 07:10

Mniejsze oliki przy 4k. Bez przesady. To kamera za 400 a nie za 1500. Na …Mniejsze oliki przy 4k. Bez przesady. To kamera za 400 a nie za 1500. Na yt nagrania wygladaja dobrzem jest FHD i Starvis z optyka 1.8.


Ale i tak zgodzisz się chyba ze w tej klasie cenowej 70mai pro jest bezkonkurencyjny
Nie zgodze sie bo ma slaby tryb parkingowy (pasywny). Jakosc nagrania podobna. Zgodze sie z tym, ze ma opinie najlepszego bo ludzie powtarzaja po innych nie sprawdzajac /porownujac sami.

Tak samo jak OLED jest najlepszym TV dla kazdego
Dewota19/05/2020 07:46

Nie zgodze sie bo ma slaby tryb parkingowy (pasywny). Jakosc nagrania …Nie zgodze sie bo ma slaby tryb parkingowy (pasywny). Jakosc nagrania podobna. Zgodze sie z tym, ze ma opinie najlepszego bo ludzie powtarzaja po innych nie sprawdzajac /porownujac sami. Tak samo jak OLED jest najlepszym TV dla kazdego

To co uważasz za lepsze? Bo szczerze osobiście nie znalazłem nic z lepszą rozdzielczością nagrywania w tej cenie. I co słabego ma w tym trybie parkingowym?
bartox0019/05/2020 07:58

To co uważasz za lepsze? Bo szczerze osobiście nie znalazłem nic z lepszą r …To co uważasz za lepsze? Bo szczerze osobiście nie znalazłem nic z lepszą rozdzielczością nagrywania w tej cenie. I co słabego ma w tym trybie parkingowym?


Nie samą rodzielczościa człowiek żyje. Moześz mieć 2,5k które odda mniej detali w nocy niż FHD bo pixele są bardziej upakowane na matrycy i będzie dużo szumów. Obrazowo 70mail PRO jest w tej cenie fajne ale dopłacając trochę (choćby do c560 z tematu) masz opcje aktywnego trybu parkingowego.

Jaka to różnica? podam na przykładzie z życia wziętym:

Masz kamere z pasywnym trybem parkingowym (jakich na rynku większość). Nagrywanie w niej w praktyce może trwać tyle, na ile wystarczy wewnętrzny akumulator (max 10-15min jeżli zdąży sie naładować do pełna podczas ostatniej jazdy) a nie 72h jak piszą producenci na opakowaniach .
Stawiasz samochód na noc pod blokiem. Rano ok godziny 6 sąsiad zawadza Ci o zderzak a ty nie masz nagrania.....
bo? bo kamera uruchomiła sie 5x w nocy przez przejezdzające auta i do rana nie było w niej zasilania

W trybie aktywnym natomiast masz jeszcze nagrywanie wstecz - czyli masz nagranie nie od momentu stukniecia + kilka sekund na uruchomienie a stukniecie minus 5s -> Czyli jak do tego doszło.

Kamery różnią sie małymi detalami ale jak komuś zależy na takich finkcjahc to moim zdaniem warto dopłacić do Stavis + aktywny tryb czyli np. wyzej wymienione C560. Dodatkowo można ją rozbudować o tylną kamerę A30.

Nie mówie, że któraś jest wyraźnie lepsza ale warto znać różnice
Edytowane przez: "Dewota" maj 19.
Dewota19/05/2020 09:06

Nie samą rodzielczościa człowiek żyje. Moześz mieć 2,5k które odda mniej de …Nie samą rodzielczościa człowiek żyje. Moześz mieć 2,5k które odda mniej detali w nocy niż FHD bo pixele są bardziej upakowane na matrycy i będzie dużo szumów. Obrazowo 70mail PRO jest w tej cenie fajne ale dopłacając trochę (choćby do c560 z tematu) masz opcje aktywnego trybu parkingowego. Jaka to różnica? podam na przykładzie z życia wziętym:Masz kamere z pasywnym trybem parkingowym (jakich na rynku większość). Nagrywanie w niej w praktyce może trwać tyle, na ile wystarczy wewnętrzny akumulator (max 10-15min jeżli zdąży sie naładować do pełna podczas ostatniej jazdy) a nie 72h jak piszą producenci na opakowaniach . Stawiasz samochód na noc pod blokiem. Rano ok godziny 6 sąsiad zawadza Ci o zderzak a ty nie masz nagrania..... bo? bo kamera uruchomiła sie 5x w nocy przez przejezdzające auta i do rana nie było w niej zasilania W trybie aktywnym natomiast masz jeszcze nagrywanie wstecz - czyli masz nagranie nie od momentu stukniecia + kilka sekund na uruchomienie a stukniecie minus 5s -> Czyli jak do tego doszło.Kamery różnią sie małymi detalami ale jak komuś zależy na takich finkcjahc to moim zdaniem warto dopłacić do Stavis + aktywny tryb czyli np. wyzej wymienione C560. Dodatkowo można ją rozbudować o tylną kamerę A30. Nie mówie, że któraś jest wyraźnie lepsza ale warto znać różnice


tylko i tak trzeba mieć stałe źródło zasilania na noc
psycho14419/05/2020 09:28

tylko i tak trzeba mieć stałe źródło zasilania na noc


Zgadza się. Akumulator + smartbox (od 89-199pln) zabezpieczający przed rozładowaniem. Zawsze taniej niż malowanie fury
Edytowane przez: "Dewota" maj 19.
Super mam model Mio 795 a potrzebowałem do drugiego auta bez gps i bazy fotoradarów, świetna jakość za te pieniądze.Poszlo do koszyka :-)
Dewota19/05/2020 09:06

Nie samą rodzielczościa człowiek żyje. Moześz mieć 2,5k które odda mniej de …Nie samą rodzielczościa człowiek żyje. Moześz mieć 2,5k które odda mniej detali w nocy niż FHD bo pixele są bardziej upakowane na matrycy i będzie dużo szumów. Obrazowo 70mail PRO jest w tej cenie fajne ale dopłacając trochę (choćby do c560 z tematu) masz opcje aktywnego trybu parkingowego. Jaka to różnica? podam na przykładzie z życia wziętym:Masz kamere z pasywnym trybem parkingowym (jakich na rynku większość). Nagrywanie w niej w praktyce może trwać tyle, na ile wystarczy wewnętrzny akumulator (max 10-15min jeżli zdąży sie naładować do pełna podczas ostatniej jazdy) a nie 72h jak piszą producenci na opakowaniach . Stawiasz samochód na noc pod blokiem. Rano ok godziny 6 sąsiad zawadza Ci o zderzak a ty nie masz nagrania..... bo? bo kamera uruchomiła sie 5x w nocy przez przejezdzające auta i do rana nie było w niej zasilania W trybie aktywnym natomiast masz jeszcze nagrywanie wstecz - czyli masz nagranie nie od momentu stukniecia + kilka sekund na uruchomienie a stukniecie minus 5s -> Czyli jak do tego doszło.Kamery różnią sie małymi detalami ale jak komuś zależy na takich finkcjahc to moim zdaniem warto dopłacić do Stavis + aktywny tryb czyli np. wyzej wymienione C560. Dodatkowo można ją rozbudować o tylną kamerę A30. Nie mówie, że któraś jest wyraźnie lepsza ale warto znać różnice


Hmm...tak sobie wyobraziłem.A jeśli po incydencie na parkingu sąsiad zauważy że jest kamerka w aucie to może zbić szybkę lub co zdolniejszy innym sposobem otworzyć auto i zabrać dowód nagrania bo przecież karta pamięci jest w kamerce a nie zapisuje się nagranie w chmurze.W takim wypadku tryb parkingowy może narazić nas na większe koszty(stłuczona szyba,skradziona kamerka)niż sama stłuczka.Czy ktoś spotkał się z podobną sytuacją?
adamsky197919/05/2020 11:47

Hmm...tak sobie wyobraziłem.A jeśli po incydencie na parkingu sąsiad za …Hmm...tak sobie wyobraziłem.A jeśli po incydencie na parkingu sąsiad zauważy że jest kamerka w aucie to może zbić szybkę lub co zdolniejszy innym sposobem otworzyć auto i zabrać dowód nagrania bo przecież karta pamięci jest w kamerce a nie zapisuje się nagranie w chmurze.W takim wypadku tryb parkingowy może narazić nas na większe koszty(stłuczona szyba,skradziona kamerka)niż sama stłuczka.Czy ktoś spotkał się z podobną sytuacją?


Tak. Okradnie Ci auto m wybije szybe.... Wiekszosc xwyczajnie ucieka w szoku nie myslac. Malo to filmow na YT. 💪🙃💪

zrobić włam do auta o to żeby uniknąć odpowiedzialności OC to już trzeba być debilem...
Edytowane przez: "Dewota" maj 19.
Dewota19/05/2020 11:48

Tak. Okradnie Ci auto m wybije szybe.... Wiekszosc xwyczajnie ucieka w …Tak. Okradnie Ci auto m wybije szybe.... Wiekszosc xwyczajnie ucieka w szoku nie myslac. Malo to filmow na YT. 💪🙃💪 zrobić włam do auta o to żeby uniknąć odpowiedzialności OC to już trzeba być debilem...


Debili nie brakuje no ale trzeba mieć nadzieję że akurat nas ominą szerokim łukiem
No bo inaczej nie ma sensu miec zadnej kamery w aucie. Mi sie juz zwrocila 2x
A jak to się ma do c540? W podobnej cenie?
Dewota19/05/2020 09:06

Nie samą rodzielczościa człowiek żyje. Moześz mieć 2,5k które odda mniej de …Nie samą rodzielczościa człowiek żyje. Moześz mieć 2,5k które odda mniej detali w nocy niż FHD bo pixele są bardziej upakowane na matrycy i będzie dużo szumów. Obrazowo 70mail PRO jest w tej cenie fajne ale dopłacając trochę (choćby do c560 z tematu) masz opcje aktywnego trybu parkingowego. Jaka to różnica? podam na przykładzie z życia wziętym:Masz kamere z pasywnym trybem parkingowym (jakich na rynku większość). Nagrywanie w niej w praktyce może trwać tyle, na ile wystarczy wewnętrzny akumulator (max 10-15min jeżli zdąży sie naładować do pełna podczas ostatniej jazdy) a nie 72h jak piszą producenci na opakowaniach . Stawiasz samochód na noc pod blokiem. Rano ok godziny 6 sąsiad zawadza Ci o zderzak a ty nie masz nagrania..... bo? bo kamera uruchomiła sie 5x w nocy przez przejezdzające auta i do rana nie było w niej zasilania W trybie aktywnym natomiast masz jeszcze nagrywanie wstecz - czyli masz nagranie nie od momentu stukniecia + kilka sekund na uruchomienie a stukniecie minus 5s -> Czyli jak do tego doszło.Kamery różnią sie małymi detalami ale jak komuś zależy na takich finkcjahc to moim zdaniem warto dopłacić do Stavis + aktywny tryb czyli np. wyzej wymienione C560. Dodatkowo można ją rozbudować o tylną kamerę A30. Nie mówie, że któraś jest wyraźnie lepsza ale warto znać różnice


Co polecisz w takim razie do tych 300zl głównie zależy mi na widoczności tablic także po zmierzchu, łączność wifi by móc ew cos odtworzyc na telefonie bez konieczności podpinania pod komputer czy przekładania kart.. no i fajnie jakby mial gps. Rozważałem miedzy yi dash cam a 70mai pro gps (na ali poniżej 300zl) coś innego równie dobrego znajdę?
bartox0019/05/2020 22:52

Co polecisz w takim razie do tych 300zl głównie zależy mi na widoczności ta …Co polecisz w takim razie do tych 300zl głównie zależy mi na widoczności tablic także po zmierzchu, łączność wifi by móc ew cos odtworzyc na telefonie bez konieczności podpinania pod komputer czy przekładania kart.. no i fajnie jakby mial gps. Rozważałem miedzy yi dash cam a 70mai pro gps (na ali poniżej 300zl) coś innego równie dobrego znajdę?


Mysle, ze juz wybrales tylko chcesz zeby ktos utwierdzil Cie w przekonaniu ze dobrze Jak wifi jest tak wazne to do 300pln nie masz wyboru.
Dewota19/05/2020 22:58

Mysle, ze juz wybrales tylko chcesz zeby ktos utwierdzil Cie w przekonaniu …Mysle, ze juz wybrales tylko chcesz zeby ktos utwierdzil Cie w przekonaniu ze dobrze Jak wifi jest tak wazne to do 300pln nie masz wyboru.


Właśnie liczyłem na jakieś inne opcje o ktorych może nie słyszałem.. a bez wifi co wg cb by było lepsze?
Prześlij Komentarz

Początkujący łowca okazji! To pierwsza okazja od Grzegorz_Majchrzyk. Podziel się wskazówkami odnośnie publikowania lub po prostu podziękuj ;)

Avatar
@
    Tekst