307°
Zakończone
Mini M8S TV Box - Android 5.1 2GB RAM 8GB ROM gearbest.com
39 Komentarzy

będzie hasać na tym horizon go?

Śmignie na tym nc+go i twich?

Jestem całkiem niezapoznany z czymś takim jak TV Box, bo nigdy niewidziałem w tym sensu, aczkolwiek chodzi mi po głowie odbiornik bluetooth, bo mam słuchawki bezprzewodowe (radiowe) więc żeby sobie spokojnie coś na komórce oglądnąć to chciałbym właśnie podłączyć bazę słuchawek do odbiornika bluetooth i tak sobie puszczać dźwięk.

Pytanie brzmi, czy taki TV box z bluetooth zadziała jak zwykły odbiornik bluetooth i poprostu sparuje go z komórką, podłączę jack <-> jack słuchaweczki i będzie śmigać ?

Mam polecam ale horizon go nie działa bo wina andka 5.1

Ile może iść do PL +/-? myślałem o prezencie dla rodziców ;-)
Jaka szansa na vat jest? Pozdrawiam

VATu nie bedzie, bo za mała kwota. Przesyłka min 2 tygodnie, zazwyczaj 3, max 4.



Sprzecik fajny, sam taki posiadam. Jako TV Box wystarczajacy. Ida wszystkie Netflixy, HBO Go, NC+ GO, Twitch, TVN i inne playery. Horizon Go tez mi dziala do zalogowania. Niestety nie mam danych zeby przetestowac, ale program sie uruchamia. Nie wiem o czym pisze Stefan.

Dziala plynnie i bez problemow. Niby nawet 4K idzie, ale osobiscie nie testowalem.

W zestawie jest pilocik, ale sluzy mi on tylko do wlaczania i wylaczania urzadzenia. Do normalnej obslugi potrzebny jest chocby najtanszy pilot na zyroskopie, najlepiej od razu z klawiaturka. Ja uzywam pilota MX3. Rowniez moge polecic. Do kupienia za ok $10-15.
Edytowane przez: "Doman" Paź 4.

Doman37 min

VATu nie bedzie, bo za mała kwota. Przesyłka min 2 tygodnie, zazwyczaj 3, max 4. Sprzecik fajny, sam taki posiadam. Jako TV Box wystarczajacy. Ida wszystkie Netflixy, HBO Go, NC+ GO, Twitch, TVN i inne playery. Horizon Go tez mi dziala do zalogowania. Niestety nie mam danych zeby przetestowac, ale program sie uruchamia. Nie wiem o czym pisze Stefan. Dziala plynnie i bez problemow. Niby nawet 4K idzie, ale osobiscie nie testowalem. W zestawie jest pilocik, ale sluzy mi on tylko do wlaczania i wylaczania urzadzenia. Do normalnej obslugi potrzebny jest chocby najtanszy pilot na zyroskopie, najlepiej od razu z klawiaturka. Ja uzywam pilota MX3. Rowniez moge polecic. Do kupienia za ok $10-15.


Kwestia przyzwyczajenia i da się tym pilotem wszystko ogarnąć.
Jak wybierzesz Registered Air Mail + Netherlands Registered
to 5-10 dni powinien być u Ciebie - nie zdarzyło mi się dłużej.

To powodzenia. Nie jestem masochista, nie chce sie przyzwyczjac, tylko normalnie komfortowo korzystac ze sprzetu. Ale co kto lubi.

5 dni od zlozenia zamowienia? Chyba przy dobrych wiatrach i z magazynu w Europie. Chinczyk na poczte czasami tydzien sie wybiera

Z Chin paczki ida srednio 2-3 tygodnie, wiec nie czaruj tutaj 5-10 dni, szczegolnie jak ktos pyta pod katem prezentu. To ze cos tam moze kiedys dostales po 10 dniach to nie norma, tylko przypadek.

a mi wyskakuje 36,99$ po wklepaniu kuponu ...

Doman1 godz., 3 min

To powodzenia. Nie jestem masochista, nie chce sie przyzwyczjac, tylko normalnie komfortowo korzystac ze sprzetu. Ale co kto lubi. 5 dni od zlozenia zamowienia? Chyba przy dobrych wiatrach i z magazynu w Europie. Chinczyk na poczte czasami tydzien sie wybiera Z Chin paczki ida srednio 2-3 tygodnie, wiec nie czaruj tutaj 5-10 dni, szczegolnie jak ktos pyta pod katem prezentu. To ze cos tam moze kiedys dostales po 10 dniach to nie norma, tylko przypadek.


W załączniku 2, bo nie chce mi się szukać więcej tych z NL i Belgium POST. ŻADNA paczka nie szła do mnie dłużej niż 10 dni z GearBest pocztą Belgijską lub NL103685-SwE9W.jpg103685-wXTgB.jpgWięc następnym razem zanim napiszesz nie mierz wszystkich swoją miarą.

I nie piszę tu o chińczyku, tylko temat dotyczy konkretnie GB, tam skąd jest podany ten link. więc poślady ściśnij i zanim zaczniesz pisać o chińczyku zobacz z jakiego sklepu jest ten tv box. GB ostatnio wrzuciło ponaglenie o wysłanie i jak to klikniesz to masz praktycznie w ten sam dzień wysyłkę co płaciłeś.


Peppcio8 min

W załączniku 2, bo nie chce mi się szukać więcej tych z NL i Belgium POST. ŻADNA paczka nie szła do mnie dłużej niż 10 dni z GearBest pocztą Belgijską lub NL[Obrazek] [Obrazek] Więc następnym razem zanim napiszesz nie mierz wszystkich swoją miarą.I nie piszę tu o chińczyku, tylko temat dotyczy konkretnie GB, tam skąd jest podany ten link. więc poślady ściśnij i zanim zaczniesz pisać o chińczyku zobacz z jakiego sklepu jest ten tv box. GB ostatnio wrzuciło ponaglenie o wysłanie i jak to klikniesz to masz praktycznie w ten sam dzień wysyłkę co płaciłeś.



Potwierdzam. Dokładnie, to zamawiając M8S z GB poprzez NL post, po 10dniach był u mnie na chacie. Mają tempo.

Doman2 godz., 4 min

VATu nie bedzie, bo za mała kwota. Przesyłka min 2 tygodnie, zazwyczaj 3, max 4. Sprzecik fajny, sam taki posiadam. Jako TV Box wystarczajacy. Ida wszystkie Netflixy, HBO Go, NC+ GO, Twitch, TVN i inne playery. Horizon Go tez mi dziala do zalogowania. Niestety nie mam danych zeby przetestowac, ale program sie uruchamia. Nie wiem o czym pisze Stefan. Dziala plynnie i bez problemow. Niby nawet 4K idzie, ale osobiscie nie testowalem. W zestawie jest pilocik, ale sluzy mi on tylko do wlaczania i wylaczania urzadzenia. Do normalnej obslugi potrzebny jest chocby najtanszy pilot na zyroskopie, najlepiej od razu z klawiaturka. Ja uzywam pilota MX3. Rowniez moge polecic. Do kupienia za ok $10-15.



Trochę wprowadzasz w błąd gościa. Bo tak jak wczesniej ktoś napisal, Horizon nie działa. To że się uruchamia do zalogowania to nie znaczy że da się coś obejrzeć....

kolan.kobulka4 min

Potwierdzam. Dokładnie, to zamawiając M8S z GB poprzez NL post, po 10dniach był u mnie na chacie. Mają tempo.


5-6 dni roboczych to taki średni czas jak leci elektronika nawet z Shenzen pocztą NL z GB. Nie wiem jak to ślą, ale tak idzie, nie szło dłużej niż 10, więc jak mam coś kupić na szybko i jest nie dużo droższe na GB to biorę tam + NL Post.

Doman6 godz., 5 min

VATu nie bedzie, bo za mała kwota. Przesyłka min 2 tygodnie, zazwyczaj 3, max 4. Sprzecik fajny, sam taki posiadam. Jako TV Box wystarczajacy. Ida wszystkie Netflixy, HBO Go, NC+ GO, Twitch, TVN i inne playery. Horizon Go tez mi dziala do zalogowania. Niestety nie mam danych zeby przetestowac, ale program sie uruchamia. Nie wiem o czym pisze Stefan. Dziala plynnie i bez problemow. Niby nawet 4K idzie, ale osobiscie nie testowalem. W zestawie jest pilocik, ale sluzy mi on tylko do wlaczania i wylaczania urzadzenia. Do normalnej obslugi potrzebny jest chocby najtanszy pilot na zyroskopie, najlepiej od razu z klawiaturka. Ja uzywam pilota MX3. Rowniez moge polecic. Do kupienia za ok $10-15.



Bo sam program się uruchomi ale jest błąd jak klikasz jakiś program. Wystarczy poczytać komentarze w sklepie PLAY

JA chętnie kupię coś innego z andkiem 6.0 (tam działa horizon go) w podobnej cenie (coś polecacie?) I sprzedam mojego (ma 4-5 miesięcy)

Niestety VAT jak najbardziej możliwy, GearBest nie oznacza paczek jako Gift. W zeszłym tygodniu płaciłem VAT przy kwocie 130zl za elektronikę
Edytowane przez: "Haller" Paź 4.

Dokładnie, VAT może być od 20 euro.

Nie zdarzyło mi sie jeszcze vatu zapłacić a kupowałem spore ilości w cenach ok 150/400 zł
Z tego co piszą VAT pojawia sie przy 150$ +

324848413 min

Nie zdarzyło mi sie jeszcze vatu zapłacić a kupowałem spore ilości w cenach ok 150/400 zł Z tego co piszą VAT pojawia sie przy 150$ +

​jak rząd w końcu zobaczy, że nie starcza 'od 1. do 1.' to i $20 po najniższym kursie ovatuje

324848421 min

Nie zdarzyło mi sie jeszcze vatu zapłacić a kupowałem spore ilości w cenach ok 150/400 zł Z tego co piszą VAT pojawia sie przy 150$ +

​Też byłem taki pewny, ale to wszystko do czasu, a również zamawiam sporo.

Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst