Niestety, ta okazja wygasła 13 października 2022.
714° Zakończono
50
Opublikowano 11 października 2022

Maszynka do Strzyżenia Philips Series 7000 model ‎MG7735/15 - Amazon Prime

179,99zł
Darmowa dostawa · Amazon.pl Okazje
Avatar
Opublikowane przez BoooB
Dołączył w 2016
145
694

O tej okazji

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

30 dniowy okres próbny 𝗔𝗺𝗮𝘇𝗼𝗻 𝗣𝗿𝗶𝗺𝗲 (darmowa dostawa, dostęp do VOD i inne) aktywujecie tutaj
U nas cena oscyluje w okolicach 200 zł
Oferta wyłącznie dla klientów Amazon Prime
Czas działania około 120 minut.
GOLARKA DO CIAŁA PHILIPS MULTIGROOM MG7735/15Najwyższy poziom stylizacji i precyzji. Doskonal swój styl za pomocą naszego najbardziej precyzyjnego i wszechstronnego trymera. 12 wysokiej jakości nasadek pozwala stworzyć wyjątkową stylizację na całym ciele. Korzystaj z maksymalnej precyzji dzięki ostrzom DualCut oraz z dodatkowej kontroli dzięki antypoślizgowemu gumowemu uchwytowi.

Precyzyjna golarka udoskonala krawędzie policzków, podbródka i szyi. Po przycięciu użyj precyzyjnej golarki, aby udoskonalić krawędzie policzków, podbródka i szyi.

Metalowy trymer do modelowania umożliwia wyprofilowanie brody lub koziej bródki. Podkreśl lub zmień swój styl, tworząc precyzyjne linie oraz dopracowując krawędzie i detale.

Trymer do włosów w nosie delikatnie usuwa zbędne owłosienie z nosa i uszu. Szybko i łatwo usuń niechciane włosy z nosa i uszu.

8 nasadek do włosów na twarzy, głowie i ciele2 nasadki do zarostu (1, 2 mm), 1 regulowana nasadka do brody (3–7 mm), 3 nasadki do włosów (9, 12, 16 mm) i 2 nasadki do ciała (3, 5 mm).

Przycinanie i stylizacja dzięki 12 nasadkom do twarzy, włosów i ciała. Ten uniwersalny trymer w wygodny sposób przycina i stylizuje zarost oraz strzyże włosy na głowie i na ciele.

Antypoślizgowy, gumowy uchwyt daje większy komfort i lepszą kontrolę. Wysokiej jakości gumowy uchwyt daje niesamowity komfort i pełną kontrolę podczas przycinania.
Amazon.pl Więcej szczegółów na Amazon.pl
Poradnik zakupowy Amazon możecie znaleźć TUTAJ
Aktualizacje społecznościowe
Okazje Prime Days 2023
Skomentuj

50 Komentarzy

sortowanie:
Avatar
  1. Avatar
    Ktoś zna różnice między ta a 7745, o 50zl droższa? Warto dołożyć?
    Avatar
    7745/15 pracuje do 180min, można używać pod prysznicem, ma więcej końcówek, np.do ciała i regulowaną, lepiej dopłacić.
  2. Avatar
    Mam od kilku miesięcy, z czystym sumieniem polecam.
    Avatar
    A tak, żeby stezyglo na 3mm przy cieniuśkich włosach, łapie i daje rade?
  3. Avatar
    Dzięki, akurat od dłuższego czasu się na nią czaiłem. Poprzedni model który mam po 2 latach odmówił posłuszeństwa. Wymieniłem akumulatorki, niestety znowu padły. Mam nadzieję, że w tym wytrzymają dłużej.
  4. Avatar
    Mam ta droższa. Polecam. Używam do całego ciała. Warto.
  5. Avatar
    Polecam. Dobrze goli jajka 😁
    Avatar
    Nie, nie goli dobrze, bo nie ma końcówki do ciała.
  6. Avatar
    to czy braun mgk 7220/7221/7321?
  7. Avatar
    Panowie co polecicie oprócz modelowania do włosów? Czy to cudo działa na kablu, czy tylko na aku? Da się tym ogarnąć włosy typu wygolone boki na 3mm do 9mm i góra z 2-2,5 cm, czy lepiej pójść w typową maszynkę?
    Wcześniej można było wydłużyć gwarancję do 5 lat teraz tylko do 3lata?
    Avatar
    Te na aku zazwyczaj mają jedno ogniwo, które po roku już jest praktycznie trupem.
  8. Avatar
    Cześć, może ktoś polecić dobrą maszynkę do strzyżenia włosów? Na krótko ale nie do końca na łyso, zależy mi aby była niezawodna, budżet tak do 300zl.
    Avatar
    mam taka i jest super. cena bardzo atrakcyjna, ja dalem za nia 220

    allegro.pl/ofe…448
  9. Avatar
    Do ogarniania dłuższej brody ktoś tego używa? Kupiłem one blade i to była pomyłka. Chyba warto dorzucić do tego modelu 7745? (Edytowano)
  10. Avatar
    Kurna, a kiedy przecena na MG7770
    Avatar
    Też czekam, jak coś to wołaj
  11. Avatar
    Ja za 220 ok rok temu kupilem wyższy model w metalowym body i z końcówką do jajek. Robi robote (maszynka jak i sama końcówka) wczesniej miałem tą ze wstawki i w porównaniu do tej metalowej była jakby zabawkowa. Strzygła dokładnie tak samo ale jesli chodzi o feeling użytkowania to na plus dla metalowej. Plastikowa padla po ok 2-3 latach. Wszystkie te modele multigroom różnią się tylko rodzajem akumulatora i ilością końcówek. No i te najwyzsze modele są metalowe. Jesli chodzi o modelowanie zarostu to nadaje sie idealnie. Natomiast do strzyżenia glowy to końcówki są dość wąskie i trzeba sie namachać. Zdecydowanie do wlosow (na glowie) wybrał bym tradycyjną maszynkę ale jak by co to tą też sie da (Edytowano)
    Avatar
    Mógłbyś podać jak model tej metalowej posiadasz.Dzieki.
  12. Avatar
    Gdzie przecena na amazon sticka ciule dawać mi tu -50% a nie jakieś maszynki, ten prime days to porażka
    Avatar
    Haha też poluje,
    Zaraz nie wytrzymie i zamówię z de przez pośrednika
  13. Avatar
    Polecam
  14. Avatar
    Świetna golarka, posiadam od grudnia. Gole głowę średnio raz w tygodniu i ładuje raz na 1.5miesiaca (ale posiadam model wersję z większą bateria)
    Avatar
    Możesz napisać, czy goli głowę dość krótko? Potrzebuję maszynkę do strzyżenia włosów jak najkrócej.
  15. Avatar
    Mam polecam broda i włosy goli top ! (Edytowano)
  16. Avatar
    W tej cenie nie lepiej kupić coś profesjonalnego?
    Avatar
    co polecasz??
  17. Avatar
    Ktoś wie jaki czas dostawy?
  18. Avatar
    U mnie się sprawdza. Kupiłem jak była bodajże za 139 w zeszłym roku do tego kupon na pierwsze zakupy i wyszło super tanio. (Edytowano)
  19. Avatar
    Hej mógłby mi ktoś podpowiedzieć wziąłem model 7745 ale wydaje mi się że mam zbyt mało końcówek
Avatar