Niestety, ta okazja już wygasła
Manual Camera : DSLR Camera Professional (Android)
349° Zakończono

Manual Camera : DSLR Camera Professional (Android)

ZA DARMO17,99zł Darmowa dostawa DarmowaGoogle Play Okazje
50
paź 1.

Ta okazja wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Opis ze strony:
Ta ręczna aplikacja DSLR z kamerą zmieni Twój telefon w profesjonalny aparat, z pełną ręczną kontrolą aparatu na ISO, szybkością migawki, ekspozycją, ręcznym ustawianiem ostrości i innymi funkcjami, takimi jak profesjonalny aparat, który może przenieść Twoją mobilną fotografię na wyższy poziom. Zrób najlepsze zdjęcie swojego zdjęcia, a nawet nagraj wideo w rozdzielczości 4K UHD
190496.jpg
Aktualizacje społecznościowe

Grupy

Najlepsze komentarze
specjalistaJD01/10/2019 14:10

Nie, bo telefon nie będzie dobrym aparatem dopóki będzie mieć tak mik …Nie, bo telefon nie będzie dobrym aparatem dopóki będzie mieć tak mikroskopijną matrycę. Nawet ręczna zmiana parametrów nie sprawi, że zdjęcie będzie "WOW"


Dałbym Ci minusa ale niestety nie ma takiej możliwości.
specjalistaJD01/10/2019 14:10

Nie, bo telefon nie będzie dobrym aparatem dopóki będzie mieć tak mik …Nie, bo telefon nie będzie dobrym aparatem dopóki będzie mieć tak mikroskopijną matrycę. Nawet ręczna zmiana parametrów nie sprawi, że zdjęcie będzie "WOW"


Nawet najlepszym aparatem nie zrobisz żadnego zdjęcia jeśli go nie masz przy sobie... We flagowych telefonach aparaty są już na tyle dobre, że bez problemu można zrobić bardzo dobre ujęcie.
Edytowane przez: "seether666" paź 1.
specjalistaJD01/10/2019 14:22

Prosto z linka ich zdjęcie: …Prosto z linka ich zdjęcie: https://cdn.dxomark.com/wp-content/uploads/2018/08/Chaillot_SamsungGalaxyNote9_DxOMark_05-00.jpgPowiększ sobie i powiedz mi co widzisz dokładnie na środku (czyli tam gdzie ostrość obiektywu zawsze jest najlepsza)


serio, tacy "specjaliści" to rak.

takie zdjęcie jak najbardziej nada się na pamiątkę w formacie 10x15. jeśli zdjęcia robisz na wakacjach po to, żeby później ciąć je na małe kwadraciki i na 100% zoom sprawdzać czy gdzieś nie zamydliło to szczerze Tobie i towarzyszom wycieczki współczuję.

aparaty w nowych, średniopółkowych i wyżej telefonach są bardzo ok, dają fajny obrazek i z powodzeniem zastąpią kompakt przeciętnemu Kowalskiemu na wycieczce.

a te apki manualne dają całkiem ok możliwości jeśli się je ogarnie, zawsze to lepsze niż full auto jeśli ma się w głowie jakiś zamierzony efekt.

ps: zaraz będzie podbicie do sprzętu, bo tak się zawsze kończą takie pro sprzeczki z netu, więc od razu dodam, że wróciłem niedawno z wakacji. miałem przy sobie 6d, Lkę i małą stalkę, zestaw wakacyjny oraz Pixel 2xl. rozkład ilościowy fot to tak 70/30 na korzyść telefonu, bo nie chciało mi się za każdym razem wyciągać lustra żeby zrobić zdjęcie jakiejś pierdole, która trafi potem i tak tylko do albumu żeby wywołać uśmiech na twarzy a nie wielogodzinne przemyślenia na temat tego czy widać aberracje na krawędziach liści.
specjalistaJD01/10/2019 14:22

Prosto z linka ich zdjęcie: …Prosto z linka ich zdjęcie: https://cdn.dxomark.com/wp-content/uploads/2018/08/Chaillot_SamsungGalaxyNote9_DxOMark_05-00.jpgPowiększ sobie i powiedz mi co widzisz dokładnie na środku (czyli tam gdzie ostrość obiektywu zawsze jest najlepsza)


Gdybyś miał pojęcie o fotografii (a skoro czytasz np. Optyczne, to wypadałoby, abyś jakiekolwiek miał...), to wiedziałbyś, że ostrość AF wcale nie musi być ustawiona na środku obrazu, bowiem punkt ostrości można sobie prawie dowolnie wybrać. Tak, także w telefonach... Toteż ostrość w tym przypadku mogła zostać ustawiona w innym miejscu i na środku teoretycznie nie musi być nic widać.

A piję do tego, że skoro walczysz o wyższość normalnych aparatów nad tymi w telefonach, w czym masz oczywiście słuszność, to wypadałoby to robić choć trochę rozumnie... Bo zdjęcie z linka, który dałeś wcale źle nie wygląda i większości ludzi, czyli 99%, wystarczy taka jakość, aby mieć pamiątkę z miejsca, które odwiedzili. Nie każde zdjęcie musi być perfekcyjne i nadawać się do wielkoformatowego druku, aby je powiesić w ramce na ścianie...
50 Komentarzy
ta apka chyba co drugi miesiąc ma tą samą promkę
Ktoś poleca?
IIIIIIII01/10/2019 14:08

Ktoś poleca?


Nie, bo telefon nie będzie dobrym aparatem dopóki będzie mieć tak mikroskopijną matrycę. Nawet ręczna zmiana parametrów nie sprawi, że zdjęcie będzie "WOW"
specjalistaJD01/10/2019 14:10

Nie, bo telefon nie będzie dobrym aparatem dopóki będzie mieć tak mik …Nie, bo telefon nie będzie dobrym aparatem dopóki będzie mieć tak mikroskopijną matrycę. Nawet ręczna zmiana parametrów nie sprawi, że zdjęcie będzie "WOW"


Nawet najlepszym aparatem nie zrobisz żadnego zdjęcia jeśli go nie masz przy sobie... We flagowych telefonach aparaty są już na tyle dobre, że bez problemu można zrobić bardzo dobre ujęcie.
Edytowane przez: "seether666" paź 1.
specjalistaJD01/10/2019 14:10

Nie, bo telefon nie będzie dobrym aparatem dopóki będzie mieć tak mik …Nie, bo telefon nie będzie dobrym aparatem dopóki będzie mieć tak mikroskopijną matrycę. Nawet ręczna zmiana parametrów nie sprawi, że zdjęcie będzie "WOW"


Dałbym Ci minusa ale niestety nie ma takiej możliwości.
specjalistaJD01/10/2019 14:10

Nie, bo telefon nie będzie dobrym aparatem dopóki będzie mieć tak mik …Nie, bo telefon nie będzie dobrym aparatem dopóki będzie mieć tak mikroskopijną matrycę. Nawet ręczna zmiana parametrów nie sprawi, że zdjęcie będzie "WOW"


Nie robiles zdjęć Huawei P30.
specjalistaJD01/10/2019 14:10

Nie, bo telefon nie będzie dobrym aparatem dopóki będzie mieć tak mik …Nie, bo telefon nie będzie dobrym aparatem dopóki będzie mieć tak mikroskopijną matrycę. Nawet ręczna zmiana parametrów nie sprawi, że zdjęcie będzie "WOW"


Racja, aczkolwiek można się bawić i wyciągnąć trochę więcej ze smartfona trybem manualnym na statywie
SaintHunter01/10/2019 14:14

Nie robiles zdjęć Huawei P30.


Nie muszę - widziałem zdjęcia przykładowe z telepolis/optycznych i przy powiększeniu widzę jakość obrazka. Od biedy w formacie 9x13 można wywołać, już przy 10x15 będzie widać, że to zdjęcie z telefonu
Mogę polecić, daje bardzo fajne, naturalne zdjęcia w porównaniu ze standardową APP Xiaomi Redmi Note 4x
Testowałem właśnie aplikacje na telefonie LG G6. Od stockowego aparatu chyba wszystko jest lepsze, widać na tej apce większą szczegółowość, zdjęcie jest trochę bardziej rozświetlone. Natomiast darmowy GCAM jest zdecydowanie lepszy pod każdym względem. Zawsze byłem zawiedziony jakością zdjęć na G6, a jak zainstalowałem GCAM to różnica ogromna. Także apki raczej nie polecam, GCAM lepszy (jedyny minus gcama jest taki, że ta cholera odwraca zdjęcia na przedniej kamerce).
specjalistaJD01/10/2019 14:10

Nie, bo telefon nie będzie dobrym aparatem dopóki będzie mieć tak mik …Nie, bo telefon nie będzie dobrym aparatem dopóki będzie mieć tak mikroskopijną matrycę. Nawet ręczna zmiana parametrów nie sprawi, że zdjęcie będzie "WOW"


Polecam Note 9
Jeżew01/10/2019 14:19

Polecam Note 9


Prosto z linka ich zdjęcie: cdn.dxomark.com/wp-…jpg


Powiększ sobie i powiedz mi co widzisz dokładnie na środku (czyli tam gdzie ostrość obiektywu zawsze jest najlepsza)
specjalistaJD01/10/2019 14:22

Prosto z linka ich zdjęcie: …Prosto z linka ich zdjęcie: https://cdn.dxomark.com/wp-content/uploads/2018/08/Chaillot_SamsungGalaxyNote9_DxOMark_05-00.jpgPowiększ sobie i powiedz mi co widzisz dokładnie na środku (czyli tam gdzie ostrość obiektywu zawsze jest najlepsza)


Wszystko zależy od scenerii i umiejętności robiącego zdjęcie. Tutaj masz dużo "ruchu" i mimo wszystko, moim zdaniem, fota wygląda spoko. Nigdy nie zgodzę się ze stwierdzeniem, że telefonem nie można zrobić fajnej fotki - można
Jeżew01/10/2019 14:25

Wszystko zależy od scenerii i umiejętności robiącego zdjęcie. Tutaj masz du …Wszystko zależy od scenerii i umiejętności robiącego zdjęcie. Tutaj masz dużo "ruchu" i mimo wszystko, moim zdaniem, fota wygląda spoko. Nigdy nie zgodzę się ze stwierdzeniem, że telefonem nie można zrobić fajnej fotki - można


Nie chodzi mi o dynamikę sceny tylko o jedno wielkie mydło, pomijam kwestie dystorsji i aberracji (bo to cechy obiektywu - w telefonie nie ma czego się spodziewać). Na fb zdjęcie się nada, na pamiątkę na ścianie kompletnie nie.
Co do samej apki - ta z czystego androida jest bardziej user friendly, ma w zasadzie te same opcje. Niestety telefony z nakładką Xiaomi dostają g*wno apkę.
specjalistaJD01/10/2019 14:22

Prosto z linka ich zdjęcie: …Prosto z linka ich zdjęcie: https://cdn.dxomark.com/wp-content/uploads/2018/08/Chaillot_SamsungGalaxyNote9_DxOMark_05-00.jpgPowiększ sobie i powiedz mi co widzisz dokładnie na środku (czyli tam gdzie ostrość obiektywu zawsze jest najlepsza)


Gdybyś miał pojęcie o fotografii (a skoro czytasz np. Optyczne, to wypadałoby, abyś jakiekolwiek miał...), to wiedziałbyś, że ostrość AF wcale nie musi być ustawiona na środku obrazu, bowiem punkt ostrości można sobie prawie dowolnie wybrać. Tak, także w telefonach... Toteż ostrość w tym przypadku mogła zostać ustawiona w innym miejscu i na środku teoretycznie nie musi być nic widać.

A piję do tego, że skoro walczysz o wyższość normalnych aparatów nad tymi w telefonach, w czym masz oczywiście słuszność, to wypadałoby to robić choć trochę rozumnie... Bo zdjęcie z linka, który dałeś wcale źle nie wygląda i większości ludzi, czyli 99%, wystarczy taka jakość, aby mieć pamiątkę z miejsca, które odwiedzili. Nie każde zdjęcie musi być perfekcyjne i nadawać się do wielkoformatowego druku, aby je powiesić w ramce na ścianie...
Vendeur01/10/2019 14:35

Gdybyś miał pojęcie o fotografii (a skoro czytasz np. Optyczne, to wy …Gdybyś miał pojęcie o fotografii (a skoro czytasz np. Optyczne, to wypadałoby, abyś jakiekolwiek miał...), to wiedziałbyś, że ostrość AF wcale nie musi być ustawiona na środku obrazu, bowiem punkt ostrości można sobie prawie dowolnie wybrać. Tak, także w telefonach... Toteż ostrość w tym przypadku mogła zostać ustawiona w innym miejscu i na środku teoretycznie nie musi być nic widać.A piję do tego, że skoro walczysz o wyższość normalnych aparatów nad tymi w telefonach, w czym masz oczywiście słuszność, to wypadałoby to robić choć trochę rozumnie... Bo zdjęcie z linka, który dałeś wcale źle nie wygląda i większości ludzi, czyli 99%, wystarczy taka jakość, aby mieć pamiątkę z miejsca, które odwiedzili. Nie każde zdjęcie musi być perfekcyjne i nadawać się do wielkoformatowego druku, aby je powiesić w ramce na ścianie...


AF =/= ostrość, a rozmycie =/= mydło. Jestem fotografem amatorem, ale chyba nie potrafię zrozumieć tego co napisałeś, bo sam nie rozróżniasz punktu focusu od ostrości obiektywu. Jakby było tak jak mówisz, to chiński obiektyw noname o takich samych parametrach dawałby obrazek dokładnie taki sam jak np. Carl Zeiss, a jednak różnica jest ogromna. Pomijam już fakt, że podawanie w przykładzie telefonów za 4 tys. to już body i dwa dobre obiektywy w matrycy aps-c.

Co do wieszania na ścianie - to oczywiście masz rację. Tylko przy tym nie ma co liczyć, że taka apka zmieni cokolwiek w zdjęciu, bo już lepszy efekt osiągnie się wypuszczająć RAW z telefonu i obrabiając go delikatnie w jakimkolwiek darmowym programie a'la lightroom.
Edytowane przez: "specjalistaJD" paź 1.
specjalistaJD01/10/2019 14:17

Nie muszę - widziałem zdjęcia przykładowe z telepolis/optycznych i przy pow …Nie muszę - widziałem zdjęcia przykładowe z telepolis/optycznych i przy powiększeniu widzę jakość obrazka. Od biedy w formacie 9x13 można wywołać, już przy 10x15 będzie widać, że to zdjęcie z telefonu



Gruba przesada. U mnie na ścianie wiszą zdjęcia w formacie a4, wydrukowane ze zwykłego samsunga a3 i prezentują się całkiem nieźle.
Zgodzę się, że nie są super ostre itp., ale wcale nie muszą - nikt na nie patrzy z odległości 20cm.
specjalistaJD01/10/2019 14:40

AF =/= ostrość, a rozmycie =/= mydło. Jestem fotografem amatorem, ale ch …AF =/= ostrość, a rozmycie =/= mydło. Jestem fotografem amatorem, ale chyba nie potrafię zrozumieć tego co napisałeś, bo sam nie rozróżniasz punktu focusu od ostrości obiektywu. Jakby było tak jak mówisz, to chiński obiektyw noname o takich samych parametrach dawałby obrazek dokładnie taki sam jak np. Carl Zeiss, a jednak różnica jest ogromna. Pomijam już fakt, że podawanie w przykładzie telefonów za 4 tys. to już body i dwa dobre obiektywy w matrycy aps-c.Co do wieszania na ścianie - to oczywiście masz rację. Tylko przy tym nie ma co liczyć, że taka apka zmieni cokolwiek w zdjęciu, bo już lepszy efekt osiągnie się wypuszczająć RAW z telefonu i obrabiając go delikatnie w jakimkolwiek darmowym programie a'la lightroom.


Taaaa i schowasz ten aparat do kieszeni, zmontujesz i włączysz go i zrobisz zdjęcie w czasie takim samym jak zrobienie zdjęcia telefonem...
seether66601/10/2019 14:43

Taaaa i schowasz ten aparat do kieszeni, zmontujesz i włączysz go i z …Taaaa i schowasz ten aparat do kieszeni, zmontujesz i włączysz go i zrobisz zdjęcie w czasie takim samym jak zrobienie zdjęcia telefonem...


Moje zapasowe m4/3 jest jakieś 0,5cm większe od mojego telefonu, włącza się w sekundę a ze spacerową stałką ma 5cm grubości
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst