Niestety, ta okazja już wygasła
LPG 1.73zł , a przy tankowaniu 20L 1.70zł
535° Zakończono

LPG 1.73zł , a przy tankowaniu 20L 1.70zł

1,73zł
40
sie 29. 2019Dostępność Ogólnopolska

Ta okazja wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Lokalnie na Crabie w Ornontowicach na śląsku LPG za 1.73 przy tankowaniu powyżej 20L cena spada o 3 grosze wiec mamy LPG za 1.70zł . Możliwe, że na innych Crabach też taka cena Co do jakości gazu moze sie ktos wypowie
Aktualizacje społecznościowe

Grupy

Najlepsze komentarze
dj_janusz30/08/2019 07:46

Do dziś przeklinam dzień w którym kupiłem auto na benzyne..


Zawsze można zamontować LPG
Czemu ja znów kupiłem diesla?
40 Komentarzy
Cebuleusz30/08/2019 08:42

Montuj LPG na raty i już.


Klucz w tym żeby znaleźć kumatego gaziarza, który założy dobrze dobrana i wystrojona instalacje i żadnych problemów z LPG, jazda za pół kosztów w stosunku do PB. Oczywiście jeśli silnik jest "gazolubny", bo wszystko zależy od danego przypadku, czasem pewnie nie warto szarpać nerwów bo jednak koszt instalacji trzeba wyłożyć ekstra. W każdym razie max 20 tysięcy km i już instalacja na siebie zarabia
Edytowane przez: "kodiaq44" sie 30. 2019
dj_janusz30/08/2019 08:41

no kurde 5.20 a 1.80 chyba jest różnica...


Zamontuj gazolinę i po problemie. Cebuliony od razu wolniej płyną 16 zł na 100 km i aż chce się jezdzić
Zacna cena. Córka Picantem, tankując gaz w tej cenie, przejechałaby 100km za 10 pln (5,88 l) Oczywiście w trasie, nie przekraczając 100 km/h. Równowartość 2 litrów 95/ON.
Edytowane przez: "hazet" sie 30. 2019
hazet30/08/2019 09:22

Zacna cena. Córka Picantem, tankując gaz w tej cenie, przejechałaby 100km z …Zacna cena. Córka Picantem, tankując gaz w tej cenie, przejechałaby 100km za 10 pln (5,88 l) Oczywiście w trasie, nie przekraczając 100 km/h. Równowartość 2 litrów 95/ON.


Co ciekawe jadąc wczoraj na kujawy na autostradzie cena LPG 2.49 normalnie kosmos !!! Wiem, że autostrada ale bez przesady, ździerają z nas kase aż miło...
Pierwszy raz wiedzę miejscowość, ktróra na pierwszy rzut oka wygląda na onomatopejowice
Kolega tam tankował kiedyś diesla i miał potem śmieci w baku. Kiedyś często tam jeździłem tankować LPG do czasu, aż mi zatkało wtryski.
Jedyne co kupuję na Crabie to alkohol i napoje bo są tańsze niż w sklepach i co najważniejsze - otwarte całodobowo.
Edytowane przez: "asymetryczny" sie 30. 2019
Skullpig30/08/2019 10:22

Co ciekawe jadąc wczoraj na kujawy na autostradzie cena LPG 2.49 normalnie …Co ciekawe jadąc wczoraj na kujawy na autostradzie cena LPG 2.49 normalnie kosmos !!! Wiem, że autostrada ale bez przesady, ździerają z nas kase aż miło...


W Świecku, na Orlenie przy samej granicy, było przed kilkoma dniami 2,69. Ktoś musi za tę cenę tankować
Gaz jak gaz i tak do spalenia. Pytanie tylko jak licznik nalicza?Mam auto co spala każdy gaz i nie kaprysi jednak na niektórych stacjach tego gazu wchodzi więcej niż pojemność zbiornika. I na tym mogą zarabiać.
hazet30/08/2019 13:00

W Świecku, na Orlenie przy samej granicy, było przed kilkoma dniami 2,69. K …W Świecku, na Orlenie przy samej granicy, było przed kilkoma dniami 2,69. Ktoś musi za tę cenę tankować


Nieee... to już naprawde cena z kosmosu !!! Ja tankuje ponad 70 litrów na jedno tankowanie wiec 2.69zl za litr to rozbój...
jan.kowalYGL30/08/2019 13:25

Gaz jak gaz i tak do spalenia. Pytanie tylko jak licznik nalicza?Mam auto …Gaz jak gaz i tak do spalenia. Pytanie tylko jak licznik nalicza?Mam auto co spala każdy gaz i nie kaprysi jednak na niektórych stacjach tego gazu wchodzi więcej niż pojemność zbiornika. I na tym mogą zarabiać.


Chyba raz mi sie trafiło, że jakoś sporo zatankowalem ale to tylko raz...i to nie na Crabie
Edytowane przez: "Skullpig" sie 30. 2019
Tankuję już 5 lat na wspomnianym crabie 3-ema samochodami - benzyna i diesel, nigdy nie miałem problemów z tego tytulu. W porównaniu do chociażby Shell'a przejeżdzam 10% więcej kilometrów.
Cebuleusz30/08/2019 00:00

Czemu ja znów kupiłem diesla?


Bo się jeździ zajebiscie ale ja zmieniając 1,9tdi 130km ASZ na 1,6mpi 102km z lpg zaoszczędzone po roku na dobre wczasy
Robert_Cieslar30/08/2019 04:51

Niestety crab skoczow bylo wczoraj 1.89 a w Cieszynie chyba 1.83. Ale i …Niestety crab skoczow bylo wczoraj 1.89 a w Cieszynie chyba 1.83. Ale i tak dobrze ze sprzedalem swojego diesla;) jechalem wczoraj do Katowic i w okolicach Mikolowa stacje lotos i orlen mialy cene 1.75.


Dokładnie i -8 groszy
Grzegorz_PBEC30/08/2019 08:01

Diesel benzyna normalna spalina! Stop propagandzie LPG!


Jakiej propagandzie? LPG wychodzi taniej czy chcesz czy nie, przyjemność z jazdy jeszcze lepsza bo nie boisz się depnąć.
Edytowane przez: "djpimpek" sie 30. 2019
kodiaq4430/08/2019 08:48

Klucz w tym żeby znaleźć kumatego gaziarza, który założy dobrze dobrana i w …Klucz w tym żeby znaleźć kumatego gaziarza, który założy dobrze dobrana i wystrojona instalacje i żadnych problemów z LPG, jazda za pół kosztów w stosunku do PB. Oczywiście jeśli silnik jest "gazolubny", bo wszystko zależy od danego przypadku, czasem pewnie nie warto szarpać nerwów bo jednak koszt instalacji trzeba wyłożyć ekstra. W każdym razie max 20 tysięcy km i już instalacja na siebie zarabia


Dzisiejsze instalacje są tak świetne i debiloodporne że właściwie można ją założyć samemu i nawet jak się to zrobi 'średnio' to będzie jeździć bez problemów. Pomijam papiery i homologację czy co tam potrzebne. Chodzi o stronę techniczną.
Edytowane przez: "djpimpek" sie 30. 2019
djpimpek30/08/2019 21:56

Dzisiejsze instalacje są tak świetne i debiloodporne że właściwie można ją …Dzisiejsze instalacje są tak świetne i debiloodporne że właściwie można ją założyć samemu i nawet jak się to zrobi 'średnio' to będzie jeździć bez problemów. Pomijam papiery i homologację czy co tam potrzebne. Chodzi o stronę techniczną.


Trochę odpłynąłeś kolego...
Adas_necc30/08/2019 16:58

Bo się jeździ zajebiscie ale ja zmieniając 1,9tdi 130km ASZ na 1,6mpi 10 …Bo się jeździ zajebiscie ale ja zmieniając 1,9tdi 130km ASZ na 1,6mpi 102km z lpg zaoszczędzone po roku na dobre wczasy


Trochę zazdraszczam. U mnie 1.9 TDI ATD -> 1.9 JTDm -> 1.6 HDI
Cebuleusz30/08/2019 22:30

Trochę zazdraszczam. U mnie 1.9 TDI ATD -> 1.9 JTDm -> 1.6 HDI


Przy ww. Dieselkach chociaż na mechanika nie musisz wydawać na paliwo litrażowo też, zwłaszcza na 1,6 HDI który kulturalnie mruczy o kropelce to są dylematy na niejeden wątek, byle mechanika często nie odwiedzać i akcyza nie miała tendencji wzrostowej i można pokonywać kilometry
Cebuleusz30/08/2019 22:29

Trochę odpłynąłeś kolego...


Nie sądzę, w dzień idzie to zainstalować, komp do tego to też nie jest jakis drogi. Np. Stag się z automatu kalibruje nie trzeba się znać.
djpimpek31/08/2019 05:34

Nie sądzę, w dzień idzie to zainstalować, komp do tego to też nie jest jaki …Nie sądzę, w dzień idzie to zainstalować, komp do tego to też nie jest jakis drogi. Np. Stag się z automatu kalibruje nie trzeba się znać.


No to działaj. Powodzenia. Niech jeszcze to auto zrobi jakiś sensowny przebieg na tym LPG
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst