Niestety, ta okazja już wygasła
Logitech MX Master 2S (amazon.lt - używany: prawie jak nowy) [36,11E]
142° Zakończono

Logitech MX Master 2S (amazon.lt - używany: prawie jak nowy) [36,11E]

155,13złAmazon Okazje
29
lis 25. 2019Dostawa z: Francja

Ta okazja wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Logitech MX Master 2S (amazon.lt - używany: prawie jak nowy) [36,11E]

[CENA W PLN Z REVOLUTA]

Cena zbita jakimś rabatem 20%:
" Zaoszczędź 20% przy wymeldowaniu. 20% zniżki na wybrane przedmioty z Amazon Warehouse. Szczegóły (Z zastrzeżeniem warunków)"

Witam, moja pierwsza wstawka, no cóż do dzieła!

Sprawdzałem opinie, mysz jest super gdy pracujemy na np. dwóch komputerach, bo możemy płynnie przechodzić kursorem z jednego do drugiego. Stan niby "prawie jak nowy" jak to Amazon podaje, w razie czego można przecież towar zwrócić i ma gwarancję 24 miesięczną z tego co czytałem. Mysz już zakupiona przeze mnie i zobaczymy jak to będzie. Opis o myszce pod linikiem: logitech.com/pl-…ess







206157.jpg
Aktualizacje społecznościowe
Amazon OkazjeAmazon promocje

Grupy

Najlepsze komentarze
gizmo4225/11/2019 10:01

Kupowanie używanej myszki, to jak kupowanie używanych majtek


Nie każdy używa kompa tylko do pornhuba
29 Komentarzy
Dluga ta wstawka, ale na plus
Edycja:
Cos mi sie opis rozjechal przy 1. Zaladowaniu, ale juz jest OK 👌
Edytowane przez: "DrPepik" lis 25. 2019
DrPepik25/11/2019 09:31

Dluga ta wstawka, ale na plus



Zedytowane już
już po okazji, wywaliło mi przy płaceniu...
pitrro13125/11/2019 09:37

już po okazji, wywaliło mi przy płaceniu...


Chyba rzeczywiście, bo nawet do koszyka nie mogę dodać xD Wszyscy się rzucili jak po bułki w Biedronce.

Sprawdzi ktoś jeszcze czy jeszcze można?
kapiziak25/11/2019 09:40

Chyba rzeczywiście, bo nawet do koszyka nie mogę dodać xD Wszyscy się rzu …Chyba rzeczywiście, bo nawet do koszyka nie mogę dodać xD Wszyscy się rzucili jak po bułki w Biedronce. Sprawdzi ktoś jeszcze czy jeszcze można?


Minutę temu mi przeszło zamówienie. Dostałem potwierdzenie
Mi też przeszło, co ciekawe mogę do koszyka włożyć nawet 30szt
Poszło, dzięki
Cena kozak👌
U mnie też przeszło
Zamówiłem na fali Waszego entuzjazmu nie wiem, czy warto było, ale się przekonam.
faisan25/11/2019 09:47

Zamówiłem na fali Waszego entuzjazmu nie wiem, czy warto było, ale się p …Zamówiłem na fali Waszego entuzjazmu nie wiem, czy warto było, ale się przekonam.


Zdecydowanie warto, używam MX mastera od 3 lat i jest świetny. Zamówiłem tu czarnego bo mam białego który się zbyt szybko brudzi
Świetna cena, bierzcie póki jest dostępna jeszcze. Sam kupiłem z Amazona - like new i nie widać żadnych śladów użytkowania. Myszka przyszła w opakowaniu Logitecha. Przeważnie są to modele powystawowe lub ze zwrotów konsumenckich.
Już po nie można kupić.


Ci dispiace. Questo articolo non è più disponibile presso il venditore selezionato. L'articolo è stato spostato alla sezione Articoli salvati del tuo carrello. Clicca sull'articolo per tornare alla pagina delle informazioni prodotto e provare con un altro venditore.


We are sorry. This item is no longer available from the selected seller. The item has been moved to the Saved Items section of your shopping cart. Click on the article to return to the product information page and try another seller.
kapiziak25/11/2019 09:40

Chyba rzeczywiście, bo nawet do koszyka nie mogę dodać xD Wszyscy się rzu …Chyba rzeczywiście, bo nawet do koszyka nie mogę dodać xD Wszyscy się rzucili jak po bułki w Biedronce. Sprawdzi ktoś jeszcze czy jeszcze można?



Udało mi się z innej przeglądarki zamówić, nie wiem ocb
Niema już, dodałem do koszyka ale nie dało się przejść dalej tylko pojawiłsię komunikat że nie jest już dostępny u tego dostawcy Czy wersja 2S różni się czymś istotom od AMZ ? czyli wersji dla amazona produkowanej
faisan25/11/2019 09:47

Zamówiłem na fali Waszego entuzjazmu nie wiem, czy warto było, ale się p …Zamówiłem na fali Waszego entuzjazmu nie wiem, czy warto było, ale się przekonam.



Ja zamówiłem jak tylko zobaczyłem cenę ^^ Najwyżej się upchnie komuś na OLX czy Allegro.
Kupowanie używanej myszki, to jak kupowanie używanych majtek
gizmo4225/11/2019 10:01

Kupowanie używanej myszki, to jak kupowanie używanych majtek


Nie każdy używa kompa tylko do pornhuba
Jonnie25/11/2019 10:09

Nie każdy używa kompa tylko do pornhuba


Nie o pornhuba tylko chodzi. Gość wstaje od kompa, idzie do kibla i nie myje rąk bo mu się nie chce.

A potem na pepperze szał Januszy, o jaka fajna myszka. Pracujesz przy kompie, jesz kanapkę...
Łogiń!
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst