Niestety, ta okazja już wygasła
Lodówka Samsung RB29FERNCSS, NoFrost, inwenter, A++
1358° Zakończono

Lodówka Samsung RB29FERNCSS, NoFrost, inwenter, A++

1.599zł Darmowa dostawa DarmowaRTV Euro AGD Okazje
51
Zaktualizowano sty 2. (Opublikowano lis 15. 2019)

Ta okazja wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Bardzo dobra chłodziarko zamrażarka w promocyjnej cenie.
Wymiary (wys.x szer.x gł.): 178 x 59,5 x 66,8cm
Pojemność chłodziarki / zamrażarki:188 l / 98
lBezszronowa (No Frost): tak pełny No Frost
Roczne zużycie energii: 252 kWh = 138,60 zł
Kolor urządzenia: stal nierdzewna + srebrny-malowany
Szybkie chłodzenie / zamrażanie: nie / tak
Funkcje dodatkowe: funkcja "wakacje", komora świeżości, system Multiflow

203054.jpg203054.jpg203054.jpg203054.jpg203054.jpg203054.jpg
Aktualizacje społecznościowe

Grupy

Najlepsze komentarze
Mam i jak dla mnie jest dość głośna. Front łatwo się rysuje i wgniata. Drugi raz bym nie kupił.
Sama lodówka pracuje bez problemów 5 lat.
Skyluker13/12/2019 10:41

Mam i do drugiego mieszkania kupiłem ją drugi raz. Wg mnie jest super. K …Mam i do drugiego mieszkania kupiłem ją drugi raz. Wg mnie jest super. Komora 0 nie jest dla warzyw tylko mięsa. Warzywa mają komorę wyżej ze zwiększoną wilgotnością.Ja mam ustawione 3 stopnie i produkty potrafią przez miesiąc leżeć bez problemu podczas gdy w starej psuły się po kilku dniach.W zero kurczak wytrzymuje bez problemu tydzień.Jeszcze gwarancja 10 lat.


Zobacz na co ta gwarancja 10 lat
Nigdy więcej Samsunga, 4 razy naprawili jedna rzecz w zamrazarce bo pojawiał się lód ❄ który uniemożliwial działanie wentylatora co skutkowało brakiem możliwości przenoszenia zimna do chłodziarki, po zgłoszeniu za 4 razem wystąpiłem o zwrot pieniędzy i kupiłem lodówkę lg za 2299 i nie żałuję
Samsung ? Miałem podobną, póki na gwarancji - chodziła.. Po wyprodukowaniu ponad 7 milionów telewizorów z kondensatorami o obniżonej żywotności,po wypuszczeniu promieniujących lub wybuchających smartfonów z powodu przegrzewających się akumulatorów, po aferach korupcyjnych, przypadkach montowania elementów wytrzymujących tylko czas gwarancji itd.. kto to kupuje ?? Odradzam... Są lepsze firmy, których nie będę tu reklamował... Samsung to był dobry kilka lat wstecz. Nie polecam.
51 Komentarzy
Mam i jak dla mnie jest dość głośna. Front łatwo się rysuje i wgniata. Drugi raz bym nie kupił.
Sama lodówka pracuje bez problemów 5 lat.
@Pepper proszę o podbitkę
Mam lodówkę Samsunga,model wyższy ale jak dla mnie to nic specjalnego. Wydaje z siebie takie dźwięki ze nigdy bym nie uwierzył gdybym sam nie słyszał. Komora zero nie specjalnie spełnia swoje zadanie, warzywa dość szybko tracą świeżość. W sumie nie polecam. Juz ba pewno żadnej lodówki Samsunga nie kupię
kude bywają jakieś promki na lodówki ale pod zabudowę?
Faral_Yrab13/12/2019 07:44

Mam lodówkę Samsunga,model wyższy ale jak dla mnie to nic specjalnego. Wy …Mam lodówkę Samsunga,model wyższy ale jak dla mnie to nic specjalnego. Wydaje z siebie takie dźwięki ze nigdy bym nie uwierzył gdybym sam nie słyszał. Komora zero nie specjalnie spełnia swoje zadanie, warzywa dość szybko tracą świeżość. W sumie nie polecam. Juz ba pewno żadnej lodówki Samsunga nie kupię


Też mam Samsunga podobnego i też wydaje dziwne dźwięki
Toż to moja lodówa;) Mam od 5 lat,mnie dźwięki nie przeszkadzają,ale front rysuje się dramatycznie mocno. Poza tym ma za dużą zamrażarkę. Reszta in plus
Wg mnie zamrażarka odpowiednio duża. 3 szuflady czasem są wypełnione prawie po brzegi. Szczególnie przed świetami.
Blazej_P.15/11/2019 07:53

Mam i jak dla mnie jest dość głośna. Front łatwo się rysuje i wgniata. Drug …Mam i jak dla mnie jest dość głośna. Front łatwo się rysuje i wgniata. Drugi raz bym nie kupił.Sama lodówka pracuje bez problemów 5 lat.


To samo, czasami strzela. Przy zasypianiu drażni ucho a jest na parterze. Poza tym bez zastrzeżeń.
Edytowane przez: "Analuk" gru 13. 2019
snoopski13/12/2019 07:59

kude bywają jakieś promki na lodówki ale pod zabudowę?


Z moich obserwacji ok 2 miesięcy to raczej rzadko. A jesli juz to jakieś symboliczne obnizenie ceny.
Inwerter !
Mam taką ale czarna. Rysuje się mocno i faktycznie wydaje dziwne dźwięki xD na prawdę dziwne xD ogólnie lodówka jak lodówka, chłodzi i tyle
Ja mam podobny model ale patrzac na komentarze innych chyba mam szczescie bo moja nie strzela. Ogólnie jestem bardzo zadowolony, pojemna, dobrze chlodzi, mam ja na razie rok wiec ciezko powiedziec jak z trwaloscia. Czasami tylko boczne sciany sie nagrzewaja ale to raczej normalne. Przynajmniej jest dodatkowe ogrzewanie na zime
Faral_Yrab13/12/2019 07:44

Mam lodówkę Samsunga,model wyższy ale jak dla mnie to nic specjalnego. Wy …Mam lodówkę Samsunga,model wyższy ale jak dla mnie to nic specjalnego. Wydaje z siebie takie dźwięki ze nigdy bym nie uwierzył gdybym sam nie słyszał. Komora zero nie specjalnie spełnia swoje zadanie, warzywa dość szybko tracą świeżość. W sumie nie polecam. Juz ba pewno żadnej lodówki Samsunga nie kupię


Mam i do drugiego mieszkania kupiłem ją drugi raz. Wg mnie jest super. Komora 0 nie jest dla warzyw tylko mięsa. Warzywa mają komorę wyżej ze zwiększoną wilgotnością.
Ja mam ustawione 3 stopnie i produkty potrafią przez miesiąc leżeć bez problemu podczas gdy w starej psuły się po kilku dniach.
W zero kurczak wytrzymuje bez problemu tydzień.
Jeszcze gwarancja 10 lat.
Odradzam euro i kupowanie lodówki u nich

BTW.
Polecicie jakąś lodówkę do 1500zł?
Edytowane przez: "drathir" gru 13. 2019
Nigdy więcej Samsunga, 4 razy naprawili jedna rzecz w zamrazarce bo pojawiał się lód ❄ który uniemożliwial działanie wentylatora co skutkowało brakiem możliwości przenoszenia zimna do chłodziarki, po zgłoszeniu za 4 razem wystąpiłem o zwrot pieniędzy i kupiłem lodówkę lg za 2299 i nie żałuję
Skyluker13/12/2019 10:41

Mam i do drugiego mieszkania kupiłem ją drugi raz. Wg mnie jest super. K …Mam i do drugiego mieszkania kupiłem ją drugi raz. Wg mnie jest super. Komora 0 nie jest dla warzyw tylko mięsa. Warzywa mają komorę wyżej ze zwiększoną wilgotnością.Ja mam ustawione 3 stopnie i produkty potrafią przez miesiąc leżeć bez problemu podczas gdy w starej psuły się po kilku dniach.W zero kurczak wytrzymuje bez problemu tydzień.Jeszcze gwarancja 10 lat.


Zobacz na co ta gwarancja 10 lat
Skyluker13/12/2019 10:41

Mam i do drugiego mieszkania kupiłem ją drugi raz. Wg mnie jest super. K …Mam i do drugiego mieszkania kupiłem ją drugi raz. Wg mnie jest super. Komora 0 nie jest dla warzyw tylko mięsa. Warzywa mają komorę wyżej ze zwiększoną wilgotnością.Ja mam ustawione 3 stopnie i produkty potrafią przez miesiąc leżeć bez problemu podczas gdy w starej psuły się po kilku dniach.W zero kurczak wytrzymuje bez problemu tydzień.Jeszcze gwarancja 10 lat.


Bzdury piszesz. Sorry ale nie ma opcji żebyś tak miał w tej lodowce. Sprawdzałem obie komory i różnica jest żadna. A 10 lat gwarancji to chwyt marketingowy. To tylko gwarancja na silnik. Akurat silnik elektryczne w zasadzie się nigdy nie psują.
Samsung ? Miałem podobną, póki na gwarancji - chodziła.. Po wyprodukowaniu ponad 7 milionów telewizorów z kondensatorami o obniżonej żywotności,po wypuszczeniu promieniujących lub wybuchających smartfonów z powodu przegrzewających się akumulatorów, po aferach korupcyjnych, przypadkach montowania elementów wytrzymujących tylko czas gwarancji itd.. kto to kupuje ?? Odradzam... Są lepsze firmy, których nie będę tu reklamował... Samsung to był dobry kilka lat wstecz. Nie polecam.
Faral_Yrab13/12/2019 12:34

Bzdury piszesz. Sorry ale nie ma opcji żebyś tak miał w tej lodowce. Sp …Bzdury piszesz. Sorry ale nie ma opcji żebyś tak miał w tej lodowce. Sprawdzałem obie komory i różnica jest żadna. A 10 lat gwarancji to chwyt marketingowy. To tylko gwarancja na silnik. Akurat silnik elektryczne w zasadzie się nigdy nie psują.


Może i dla ciebie bzdury ale fakt, że po pięciu latach używania pierwszej kupiłem identyczną o czymś świadczy.
Radoskór13/12/2019 08:10

Toż to moja lodówa;) Mam od 5 lat,mnie dźwięki nie przeszkadzają,ale front r …Toż to moja lodówa;) Mam od 5 lat,mnie dźwięki nie przeszkadzają,ale front rysuje się dramatycznie mocno. Poza tym ma za dużą zamrażarkę. Reszta in plus


Za duży zamrażalnik? A gdzie upchnąć wszystkie mięsne cebule z peppera?
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst