Niestety, ta okazja już wygasła
LG "55 55UM7050 z wysyłką
498° Zakończono

LG "55 55UM7050 z wysyłką

1.650,12zł Darmowa dostawa DarmowaNeo24 Okazje
35
498° Zakończono
LG "55 55UM7050 z wysyłką
wrz 6. 2020

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Fajny ipsowy LGik 55 cali. Jeden z najtańszych TV 55 cali z ładnymi kolorami, dobrym smartem, ramki slim. Prawdopodobnie tv ma RGBW ale sam jestem zwolennikiem IPS i w tanich samsungach może i jest RGB ale kolory jakie wypluwają są tak tandetne że jak postawi się na półce 2 tv to od razu po 10 sekundach widać który jest LG a który Samsung (dopiero PLS są OK ale sa duzo drozsze).

Specyfikacja:
displayspecifications.com/en/…ecd

296301.jpg
296301.jpg296301.jpg296301.jpg
Aktualizacje społecznościowe
15115-aPBx8.jpg
Neo24 OkazjeNeo24 kody rabatowe
35 Komentarzy
Ktoś coś na jego temat???
raf_krak06/09/2020 19:47

Ktoś coś na jego temat???


Mam go od czwartku, jedynie internet podłączony. Wszystko smiga ladnie, dzwiek ok, funkcje smart dzialaja sprawnie i plynnie. Jedyny minus to dwie nozki zamiast jednej
Nie ma bluetootha jakby ktoś potrzebował takiej informacji.
Podobno od 7450 zaczyna się RGB, ale nie mam pewności.
Widziałem ten model ostatnio w eurortv, stał obok starszej serii LG nano za ok. 3tysie i różnica kolosalna.
Kolory w miarę ok, ale leciała reklama euro na białym tle i w tym tv z okazji tło było nierównomierne i kontrast dużo słabszy. Cena kusi, ale jak na główny tv na który będzie się patrzyło kilka lat to warto dołożyć do czegoś lepszego.
Wystarczy włączyć film w ciemnym salonie i też od razu widać który to LG na IPS a który Samsung na VA.
Żałuję zakupu LG (4200 za 55 cali SK8500 i najgorszego obrazu jaki widziałem od czasów Rubina). Filmy wieczorem są nieoglądalne. Siedzę w pokoiku i oglądam na starym Samsungu. LG włączam oglądnąć wiadomości.
Edytowane przez: "Irokez_" wrz 6.
Najniższy model LG. Ma być tani i już. Wątpię aby tam była matryca od LG, choć i tak na pewno IPS. Nie musisz = nie kupuj.
Przy takich kwotach i tak z reguły te 200/300 zl nikogo nie zbawi a coś juz lepszego się kupi
Irokez_06/09/2020 22:09

Wystarczy włączyć film w ciemnym salonie i też od razu widać który to LG na …Wystarczy włączyć film w ciemnym salonie i też od razu widać który to LG na IPS a który Samsung na VA.Żałuję zakupu LG (4200 za 55 cali SK8500 i najgorszego obrazu jaki widziałem od czasów Rubina). Filmy wieczorem są nieoglądalne. Siedzę w pokoiku i oglądam na starym Samsungu. LG włączam oglądnąć wiadomości.


Skoro panoćek taki wyczulony że IPS to gócio a VA to takie hyper to dlaczego panoćek nie poszedł w OLED? Akurat VA jest znacznie gorsze i to widać - kolory zawsze są gorsze na VA. Jak znajomi przyjdą do mnie (co też mają hyper bieda-szmajsungiVA i zobaczą jakie kolory mam na starym LG IPS to im szczęka opada.

Ale nie wiem czy wiecie ale samsung do najtanszych tv daje VA a do lepszych PLS......... czyli IPS. Ale polok upi wszystko kupi (co ma napis odpowiedni)

Nie bez powodu to jest najlepiej sprzedajacy sie TV na alledrogo.

BTW. Samsung nigdy nie podaje rodzaju matrycy w specyfikacji. Te same telewizory mogą być VA lub.......... odsetek jest na PLS. Pomimo że ten sam typ. Takie pudełko czekoladek.
Edytowane przez: "Mauzer1910" wrz 6.
Usunięty11441606/09/2020 23:24

Skoro panoćek taki wyczulony że IPS to gócio a VA to takie hyper to dl …Skoro panoćek taki wyczulony że IPS to gócio a VA to takie hyper to dlaczego panoćek nie poszedł w OLED? Akurat VA jest znacznie gorsze i to widać - kolory zawsze są gorsze na VA. Jak znajomi przyjdą do mnie (co też mają hyper bieda-szmajsungiVA i zobaczą jakie kolory mam na starym LG IPS to im szczęka opada.Ale nie wiem czy wiecie ale samsung do najtanszych tv daje VA a do lepszych PLS......... czyli IPS. Ale polok upi wszystko kupi (co ma napis odpowiedni)Nie bez powodu to jest najlepiej sprzedajacy sie TV na alledrogo.BTW. Samsung nigdy nie podaje rodzaju matrycy w specyfikacji. Te same telewizory mogą być VA lub.......... odsetek jest na PLS. Pomimo że ten sam typ. Takie pudełko czekoladek.



Tak, kolory śliczne.
ale co z tego jeśli nie da się oglądać filmów ze względu na poprawiacze kontrastu:
LG 55SK9500 Full Array Local Dimming

Oczywiście można wyłączyć LocalDimming, ale czarny wtedy przestaje istnieć kompletnie w warunkach oglądania w przyciemnionym pomieszczeniu. TV tylko i wyłącznie do jasnych pomieszczeń i kolorowej przyrody z National Geographic.
Jak włączyłem film "SIsters Brothers" to po 5 minutach go wyłączyłem. No nie dałem rady patrzeć na to "coś" reprodukowane przez panel IPS (początkowe sceny są w nocy, pojedyncze punkty światła, tragedia dla IPS z wygasaniem lokalnym).
max14606/09/2020 20:23

Mam go od czwartku, jedynie internet podłączony. Wszystko smiga ladnie, d …Mam go od czwartku, jedynie internet podłączony. Wszystko smiga ladnie, dzwiek ok, funkcje smart dzialaja sprawnie i plynnie. Jedyny minus to dwie nozki zamiast jednej


Jak dwie nóżki zamiast jedynej to chyba plus
Mniesienalezy07/09/2020 00:04

Jak dwie nóżki zamiast jedynej to chyba plus


To zalezy Jak masz jedną centralną nóżkę, to teoretycznie możesz postawić na stoliku który jest mniejszy niż tv. Jak masz dwie to tak się nie da
Mauzer191006/09/2020 23:24

Skoro panoćek taki wyczulony że IPS to gócio a VA to takie hyper to dl …Skoro panoćek taki wyczulony że IPS to gócio a VA to takie hyper to dlaczego panoćek nie poszedł w OLED? Akurat VA jest znacznie gorsze i to widać - kolory zawsze są gorsze na VA. Jak znajomi przyjdą do mnie (co też mają hyper bieda-szmajsungiVA i zobaczą jakie kolory mam na starym LG IPS to im szczęka opada.Ale nie wiem czy wiecie ale samsung do najtanszych tv daje VA a do lepszych PLS......... czyli IPS. Ale polok upi wszystko kupi (co ma napis odpowiedni)Nie bez powodu to jest najlepiej sprzedajacy sie TV na alledrogo.BTW. Samsung nigdy nie podaje rodzaju matrycy w specyfikacji. Te same telewizory mogą być VA lub.......... odsetek jest na PLS. Pomimo że ten sam typ. Takie pudełko czekoladek.


Które z ich lepszych TV mają PLSa? No dawaj.

Wszystkie mid i highendowe lcd poza LG sa na VA.
Edytowane przez: "cebulazmlekiem" wrz 7.
Irokez_06/09/2020 23:58

Tak, kolory śliczne.ale co z tego jeśli nie da się oglądać filmów ze wzglę …Tak, kolory śliczne.ale co z tego jeśli nie da się oglądać filmów ze względu na poprawiacze kontrastu:LG 55SK9500 Full Array Local DimmingOczywiście można wyłączyć LocalDimming, ale czarny wtedy przestaje istnieć kompletnie w warunkach oglądania w przyciemnionym pomieszczeniu. TV tylko i wyłącznie do jasnych pomieszczeń i kolorowej przyrody z National Geographic.Jak włączyłem film "SIsters Brothers" to po 5 minutach go wyłączyłem. No nie dałem rady patrzeć na to "coś" reprodukowane przez panel IPS (początkowe sceny są w nocy, pojedyncze punkty światła, tragedia dla IPS z wygasaniem lokalnym).


Masz wirtualne problemy. dobrze ze nie wspomniales o rzutnikach (projektorach) bo tez byla taka moda u laikow..... Cale zycie mam ips i jestem zadowolony. W tv ips, w monitorze ips, w telefonie ips. Pewnie tego posta napisales na telefonie z ips.

Oczywiscie ze to co napisales to bzdury. Nigdy nie wylaczyylem zadnego filmu ze wzgledu na srbrzenie matrycy ips. I jeszczw podajesz nazwy fimow ktore zle wygladaja na ips....... Wlasnie powiem Ci kolego ze odrzucily mnie wiele razy trefne, wyblakle, nienasyconekolory samsungow va. Srebrzenie ips to jest naturalny efekt tych matryc ale nie przesadzaj ze to problem. Te ulepszone ips czyli QLED samsunga i NanoCell od LG sa pakowane do najwyzszych modeli. Nie zadne niedorobione va. Jak dla Ciebie kontrast jest taki wazny to dlaczego nie kupiles OLED?
cebulazmlekiem07/09/2020 01:33

Które z ich lepszych TV mają PLSa? No dawaj.Wszystkie mid i highendowe lcd …Które z ich lepszych TV mają PLSa? No dawaj.Wszystkie mid i highendowe lcd poza LG sa na VA.


QLED i NanoCell to najwyzsze modele nie oledowe. A to sa IPS a nie zadne VA.

tvtest.pl/sam…ce/

szymonadamus.pl/ten…li/
Edytowane przez: "Mauzer1910" wrz 7.
Mauzer191007/09/2020 07:29

QLED i NanoCell to najwyzsze modele nie oledowe. A to sa IPS a nie zadne …QLED i NanoCell to najwyzsze modele nie oledowe. A to sa IPS a nie zadne VA.http://www.tvtest.pl/samsung-55ru8002-jeden-model-dwie-matryce/http://szymonadamus.pl/ten-sam-telewizor-dwie-rozne-matryce-o-problemie-zamieniania-paneli/


O czym ty pieprzysz, wszystkie QLEDy to VA, poza ewentualnie rozmiarem 43".

To co zalinkowałeś już jest stare jak świat.
Edytowane przez: "cebulazmlekiem" wrz 7.
cebulazmlekiem07/09/2020 07:30

O czym ty pieprzysz, wszystkie QLEDy to VA, poza ewentualnie rozmiarem …O czym ty pieprzysz, wszystkie QLEDy to VA, poza ewentualnie rozmiarem 43".A żonglerka panelami w Samsungach to już nieaktualny temat.


No to przepraszam. Masz racje qled to va. Nanocell to ips. Czyli qled<nanocell.
Mauzer191007/09/2020 07:32

No to przepraszam. Masz racje qled to va. Nanocell to ips. Czyli …No to przepraszam. Masz racje qled to va. Nanocell to ips. Czyli qled<nanocell.


Opinie w necie nie zostawiają suchej nitki na nanocellach. Fajne może jak bardzo widno, ale wieczorem dramat.
Tak wiem, fetyszy kontrastu jest masa. Ja nie spuszczam się tak nad czarnym ekranem. TV nigdy nie będzie odpowiednikiem kina IMAX. Chyba nie pamiętasz pierwszych TV LCD.............

Zobacz ile ludzi splusowało ładny, duży, tani TV z IPS dający ładne kolory. A to że srebrzy? to jest tylko tv. Tym co srebrzenie przeszkadza jest 2. Ty i jeszcze jeden. Nie rozumiem dlaczego nie kupiłeś OLEDA skoro tak wysoce wielbisz kontrast.............. przecież każdy głupi wie że OLED ma dobry kontrast. Dlaczego nie chwalisz OLED? tylko lipne VA które przy OLED nie ma ani kolorów ani kontrastu. Ciekawe dlaczego wśród wielbicieli kontrastu VA nie pada skrót "OLED"........ Czyżby uwielbienie kontrastu nie było takie nieskończone?
Edytowane przez: "Mauzer1910" wrz 7.
Kochani co kupić pokroju 49sm8600 chce jakiś fajny tv ze smartem i 100hz. Możecie coś polecić oczywiście nie mam budżetu 15k
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst