235°
Zakończone
Letv One X600 5.5-Inch 32GB ROM 3GB RAM @Banggood

Letv One X600 5.5-Inch 32GB ROM 3GB RAM @Banggood

Urządzenia mobilneOkazje Banggood

Letv One X600 5.5-Inch 32GB ROM 3GB RAM @Banggood

Telefon w promocyjnej cenie, dodatkowo używając 1950 pkt. cena spada do 454.89 zł, a jeszcze dokładając zwrot z GA i za rejestrację (5$ za rejestrację + 3% zwrot) cena może się jeszcze pomniejszyć o około 30 zł, co daje możliwe 425 zł...


Telefon o bardzo dobrych parametrach 5,5 cali ekran IPS FHD, 3 GB ramu, procesor Helio X10 (ten sam co w Xiaomi Redmi Note 2), 32 GB pamięci wewnętrznej, USB typu C, aparat Sony. Bez problemu można wgrać chociażby Miui.


Oczywiście istnieje ryzyko VATu.

25 Komentarzy

od kiedy w GA jest zwrot na telefony 7%?

PNEUMA4050 sek.

od kiedy w GA jest zwrot na telefony 7%?


A ile jest?

PNEUMA401 min

3%



Poprawione, sory za błąd, moje niedopatrzenie.

3% standard cash back
7% on Fashion
5% on Electronics
3% on Phones and Tablets

Ale przecież nie użyjesz pkt, bo to promo tag... Wiec to co w treści to nieprawda // DZIAŁA
Edytowane przez: "arthur.eryk" Lip 19.

76750-cGrlN.jpg
arthur.erykLip 19.

Ale przecież nie użyjesz pkt, bo to promo tag... Wiec to co w treści to nieprawda



Użyjesz.
Edytowane przez: "TomdeX" Wrz 8.

TomdeX2 min

Użyjesz.



DZIAŁA FAKTYCZNIE, PRZEPRASZAM!
Edytowane przez: "arthur.eryk" Lip 19.

Miałem tego fona i sprzedałem. Fakt, szybko, nawet bardzo szybko chodzi, aparat porównywalny do Huawei p8 lite (sony), ale huałeja można mieć za 620 zł z gwarancją dwuletnią....

Ostatnio z letv przesiadłem się na huaweia p9 lite i powiem, że do letv fona już nie wrócę.

Jest mega ciężki, o włożeniu do kieszeni zapomnijcie, jest ceglasty. Do tego gwarancja (na 1 rok).

cyzmenLip 19.

Miałem tego fona i sprzedałem. Fakt, szybko, nawet bardzo szybko chodzi, aparat porównywalny do Huawei p8 lite (sony), ale huałeja można mieć za 620 zł z gwarancją dwuletnią....Ostatnio z letv przesiadłem się na huaweia p9 lite i powiem, że do letv fona już nie wrócę.Jest mega ciężki, o włożeniu do kieszeni zapomnijcie, jest ceglasty. Do tego gwarancja (na 1 rok).




daj linka do tego hua w tej cenie i gw24

cyzmenLip 19.

Miałem tego fona i sprzedałem. Fakt, szybko, nawet bardzo szybko chodzi, aparat porównywalny do Huawei p8 lite (sony), ale huałeja można mieć za 620 zł z gwarancją dwuletnią....Ostatnio z letv przesiadłem się na huaweia p9 lite i powiem, że do letv fona już nie wrócę.Jest mega ciężki, o włożeniu do kieszeni zapomnijcie, jest ceglasty. Do tego gwarancja (na 1 rok).



Z czym mi tu wyjeżdżasz? Przecież wersja lite ma ekran 5 calowy to chyba jasne, że jest mniejszy... Zresztą ekran HD, a nie FHD, bateria taka sobie do tego procesor słabszy.

TomdeXLip 19.

Z czym mi tu wyjeżdżasz? Przecież wersja lite ma ekran 5 calowy to chyba jasne, że jest mniejszy... Zresztą ekran HD, a nie FHD, bateria taka sobie do tego procesor słabszy.



jesli ktos porownuje HD do FHD to serio chyba nie wie o czym pisze bo to bez sensu. Dla mnie 5" z HD to nieporozumienie

TomdeXLip 19.

Z czym mi tu wyjeżdżasz? Przecież wersja lite ma ekran 5 calowy to chyba jasne, że jest mniejszy... Zresztą ekran HD, a nie FHD, bateria taka sobie do tego procesor słabszy.



pomiędzy FHD, a HD nie odczujesz aż tak wielkiej różnicy na fonie - jasne im więcej tym lepiej, ale coś za coś - bateria, procek muszą być mocniejsze

anna666Lip 19.

daj linka do tego hua w tej cenie i gw24



allegro.pl/now…tml - za 620 z pewnością się zakupi - na pewno poza allegro




Haha, co on wygaduje? Ja jakoś od ponad pół roku noszę X600 w kieszeni nie mam z tych żadnych problemów. Co więcej, mam naklejone szkło i nałożony gumowy case. Do tego te porównanie ze słabym P8 Lite. Fakt, ten Letv nie jest jakoś specjalnie lekki czy malutki, ale spokojnie, bez problemów da się z niego komfortowo korzystać.

cyzmenLip 19.

pomiędzy FHD, a HD nie odczujesz aż tak wielkiej różnicy na fonie - jasne im więcej tym lepiej, ale coś za coś - bateria, procek muszą być mocniejsze http://allegro.pl/nowy-telefon-smartfon-huawei-l21-p8-lite-czarny-i6335865053.html - za 620 z pewnością się zakupi - na pewno poza allegro


Jest ogromna roznica w jakosci obrazu . Przynajmniej ja widze i nie wroce do HD

I do samochodu z nim tez wsiadasz majac go w kieszeni? Fon jest spoko ale jest mega klocowaty. Nie wroce juz do 5.5 cali, bo tego sie nie da nosic w kieszeni, a na pewno jest uciazliwe. 5 cali to max.

cyzmenLip 19.

I do samochodu z nim tez wsiadasz majac go w kieszeni? Fon jest spoko ale jest mega klocowaty. Nie wroce juz do 5.5 cali, bo tego sie nie da nosic w kieszeni, a na pewno jest uciazliwe. 5 cali to max.


Posiadasz p9 lite, który po pierwsze ma 5,2 cala, a po drugie jest o 1,6 mm węższy i 1 mm niższy od x600 Ekran w x600 zajmuje 75% powierzchni frontowej, natomiast w p9 lite 69%. Nie przesadzajmy bo ciężko znaleźć 5,5 cala o tak małych wymiarach, za to sporo jest takich 5 calowców
Edytowane przez: "PNEUMA40" Wrz 8.

cyzmenLip 19.

I do samochodu z nim tez wsiadasz majac go w kieszeni? Fon jest spoko ale jest mega klocowaty. Nie wroce juz do 5.5 cali, bo tego sie nie da nosic w kieszeni, a na pewno jest uciazliwe. 5 cali to max.




mylsz pojecia. Przkatna jest niewiele wieksza. Chodzi raczej o grubosc tej sluchawki ktora mala nie jest. Ale zastanow sie wpierw zanim cos napiszesz bo pewnie niedwano to o 4 calach pisales

PNEUMA40Lip 19.

Posiadasz p9 lite, który po pierwsze ma 5,2 cala, a po drugie jest o 1,6 mm węższy i 1 mm niższy od x600 Ekran w x600 zajmuje 75% powierzchni frontowej, natomiast w p9 lite 69%. Nie przesadzajmy bo ciężko znaleźć 5,5 cala o tak małych wymiarach, za to sporo jest takich 5 calowców



bo chodzi o grubosc a kolega nie wie o tym :P

pneuma ja mówię o własnych odczuciach

ja nie mogłem nosić x600 w kieszeni i prowadzić auto, ,bo mi to mega przeszkadzało i było niewygodne, p9 lite jest ciut lepiej (przednia kieszeń spodni), reszta jest subiektywna.

anna666 Tobie to wiecznie chodzi o grubość i wielkość ...

Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst