262°
Zakończone
LETV Leeco One X600 3/32 GB LTE @Gearbest

LETV Leeco One X600 3/32 GB LTE @Gearbest

Urządzenia mobilneOkazje GearBest

LETV Leeco One X600 3/32 GB LTE @Gearbest

Fajna oferta na smartfon LeTV LeEco One X600. Swego czasu zebrał naprawdę dobre recenzje i dla wielu użytkowników okazał się strzałem w dziesiątkę. Posiada 3 GB RAM, 32 GB pamięci wewnętrznej, LTE oraz dual-SIM. Ekran 5,5 cala Full HD. Do tego USB typu C, cieniutka ramka wokół ekranu i 13-megapikselowy aparat.


Jak za lekko ponad 500 złotych to myślę, że warto. Zwłaszcza, że idealnie nada się do łapania Pokemonów


Aby obniżyć cenę, użyjcie kodu rabatowego: LEX600

Pamiętajcie o GA: wtedy cena obniża się do 480 złotych.
Dzięki @savi !

Wysyłka telefonów powinna nastąpić po 18 lipca

44 Komentarze

Do pokemonów to tylko coś z olbrzymią baterią

Gdybym nie podlegał pod WER Zabrze to brałbym w ciemno Jest jakaś szansa na ominięcie VATu?

Brak dobrego Romu przekreśla ten telefon

PNEUMA40Lip 11.

Gdybym nie podlegał pod WER Zabrze to brałbym w ciemno Jest jakaś szansa na ominięcie VATu?


Wiesz co... Tak naprawdę to loteria, raz celnicy puszcza, raz nie

może Wawa tak, Zabrze to niestety ~60~% na Vat

lechemik2 min

Wiesz co... Tak naprawdę to loteria, raz celnicy puszcza, raz nie


Nawet w Zabrzu? Czytałem, że oni vatują wszystko co wpadnie im w ręce... Do tej pory zamawiałem rzeczy tylko do kilkunastu dolarów.

ares4 min

Brak dobrego Romu przekreśla ten telefon



Ostatnio wyszła nowa aktualizacja 015S z androidem 6.0. Ta wersja działa naprawdę dobrze, jest dużo szybsza niż poprzednia, wifi nawet działa trochę lepiej.

Z givingassistant już 480zł. Na pewno warto.

savi1 min

Z givingassistant już 480zł. Na pewno warto.


dzieki, pozwolilem sobie dodac do wpisu

ares9 min

Brak dobrego Romu przekreśla ten telefon



Scena moderska jest spora. To nie I9000 albo Xiaomi aby powstało kilkaset ROMów.
letv.re/for…-1/
Jest co najmniej 6 dobrze działających ROMów, dla normalnego użytkownika wystarczy.
Xposed działa, Recovery jest.
Edytowane przez: "krzjna" Lip 11.

cena piekna
minus na pewno ze grubosc to prawie 1cm
Edytowane przez: "anna666" Lip 11.

anna66618 min

cena pieknaminus na pewno ze grubosc to prawie 1cm



Czemu miałby to być minus.
Co to za wydziwianie z tą wagą i grubością.
Przez chwilę używania łapa nie odpadnie, a grubość zapewnia lepszy uchwyt. Pewniej w dłoni trzymać grubą bryłę niż taflę cienkiego szkła.
Edytowane przez: "krzjna" Lip 11.

krzjnaLip 11.

Czemu miałby to być minus. Pewniej w dłoni trzymać grubą bryłę niż taflę cienkiego szkła.Co to za wydziwianie z tą wagą i grubością, telefon to nie część ubioru nie musi być dopasowany.Przez chwilę używania łapa nie odpadnie.




jak to czemu? Włóż to cos do kieszeni jansow ;P Daj spokój. Naprawde tak ciezko to zrozumiec? Jedni lubia cegle inni zgraby telefon :P Takie zycie

sama wielkosc wyswietlacza go dyskfalifikuje zeby nosic go w kieszeni jeansow??

Sami malkontenci.
Telefon zacny, świetnie wykonany.
Soft jest w porządku, telefon działa jak należy. Obecnie wyszedł na niego andek 6 W kieszeni się mieści i nie ma zakwasów od trzymania w ręce.
Jedyny minus to słaby zasięg wifi.

Tez bylem takim ze 4.5 cala maks. Dopoki nie przyszlo wymienic starego Samsunga a na tego X600 byla cebula. Wiec kupiłem i nigdy juz mniejszego nie kupie. Wszyscy tak sraja ze ekran za duzy a nawet nie po używali tygodnia.

BoBLip 11.

Sami malkontenci.Telefon zacny, świetnie wykonany.Soft jest w porządku, telefon działa jak należy. Obecnie wyszedł na niego andek 6 W kieszeni się mieści i nie ma zakwasów od trzymania w ręce.Jedyny minus to słaby zasięg wifi.



Sam marudzisz na zasieg wifi - wiec albo akceptuj wszytko niewazne czy dobre/fajne lub daj innym wyrazic opinie.

pkob86Lip 11.

sama wielkosc wyswietlacza go dyskfalifikuje zeby nosic go w kieszeni jeansow??




mi4c z 5 calami swietnie sie miesci wiec mysle ze 5,5" nie zmieni wiele, tylko ze mi4c ma zgrabne 7,8 a nie grubosc cegly. Jak nalozysz na to szklo i nawet delikatne etui .... fuj

anna666Lip 11.

mi4c z 5 calami swietnie sie miesci wiec mysle ze 5,5" nie zmieni wiele, tylko ze mi4c ma zgrabne 7,8 a nie grubosc cegly. Jak nalozysz na to szklo i nawet delikatne etui .... fuj


to nie kupuj

PNEUMA4013 min

to nie kupuj



nawet nie zamierzalam ;P zmieniac mojego xiaomi

Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst