Niestety, ta okazja wygasła 5 kwietnia 2023.
593°
Opublikowano 6 marca 2023
Lampka rowerowa Lumintop B01 z akumulatorem 21700
Darmowa dostawa ·
Opublikowane przez
Revan
Dołączył w 2018
7
530
O tej okazji
Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:
Cześć!
Jest promocja na znaną i lubianą lampkę rowerową - Lumintop B01. Sprzedaje oficjalny sklep na Ali - "Lumintop Official Store".
Jak uzyskać kwotę?
1. Odpalamy Aliexpres z linku, (ja robiłem to z aplikacji na smartfon).
2. Wybieramy opcję z ogniwem. Klikamy dalej.
3. Cena powinna zmienić się na 149,90
4. Przy dwóch zakupionych wychodzi jakoś 143zł za sztukę.
Promocja wchodzi na wskutek akcji "Odkrywaj trendy" - ..." na każde wydane 90,80 zniżka -13.62
Dla nieobeznanych w temacie, funkcje lampki:
- Zasilanie przez jedną baterię litowo-jonową 21700 lub 18650 (w zestawie 21700).
- Cztery tryby plus stroboskop i SOS z maksymalną mocą 850 lumenów.
- Certyfikowane odcięcie światła wskazane do jazdy po mieście (nie oślepiamy kierowców z naprzeciwka).
- Ładowanie USB C akumulator ze wskaźnikiem ładowania, maksymalny prąd ładowania do 2A.
- Przełącznik boczny.
- Funkcja blokady.
- Wykonanie ze stopu aluminium lotniczego z wykończeniem typu III HA
- Może posłużyć jako ręczna latarka.
- Rozmiar: 110.2*37*25.4mm, n.w. : 101g (bez baterii)
- Wodoszczelność: IP68 podwodny 2 metry
Akcesoria w zestawie: 1 * zaczep na lampę, 1 * smycz, 1 * kabel ładujący, 1 * instrukcja obsługi
Jest promocja na znaną i lubianą lampkę rowerową - Lumintop B01. Sprzedaje oficjalny sklep na Ali - "Lumintop Official Store".
Jak uzyskać kwotę?
1. Odpalamy Aliexpres z linku, (ja robiłem to z aplikacji na smartfon).
2. Wybieramy opcję z ogniwem. Klikamy dalej.
3. Cena powinna zmienić się na 149,90
4. Przy dwóch zakupionych wychodzi jakoś 143zł za sztukę.
Promocja wchodzi na wskutek akcji "Odkrywaj trendy" - ..." na każde wydane 90,80 zniżka -13.62
Dla nieobeznanych w temacie, funkcje lampki:
- Zasilanie przez jedną baterię litowo-jonową 21700 lub 18650 (w zestawie 21700).
- Cztery tryby plus stroboskop i SOS z maksymalną mocą 850 lumenów.
- Certyfikowane odcięcie światła wskazane do jazdy po mieście (nie oślepiamy kierowców z naprzeciwka).
- Ładowanie USB C akumulator ze wskaźnikiem ładowania, maksymalny prąd ładowania do 2A.
- Przełącznik boczny.
- Funkcja blokady.
- Wykonanie ze stopu aluminium lotniczego z wykończeniem typu III HA
- Może posłużyć jako ręczna latarka.
- Rozmiar: 110.2*37*25.4mm, n.w. : 101g (bez baterii)
- Wodoszczelność: IP68 podwodny 2 metry
Akcesoria w zestawie: 1 * zaczep na lampę, 1 * smycz, 1 * kabel ładujący, 1 * instrukcja obsługi
Więcej szczegółów na
Aktualizacje społecznościowe
136 Komentarzy
sortowanie:Po zastosowaniu kodu ANUP3 wchodzi za 134,01
Legenda:
linia przerywana - klik
linia ciągła - długi klik
linia podwójna - podwójny klik (Edytowano)
- tryb high to chyba 500 lumenów - słaba moc
- nie wiem czy z trybu turbo schodzi do high, czy utrzymuje coś pomiędzy turbo a high, patrzac na czas pracy to raczej utrzymuje
- uchwyt jest niewygodny w montażu i trzeba podłożyć dętkę pod niego
- brak wąskiej wiązki światła. Szeroka jest do kitu na rower. Po powrocie na sofirn sc31 pro jak ludzie mogą tego używać?
- sznurek nie pasuje
- przez to, że jest okrągła, a wiązka jest badziewnie szeroka trzeba ustawiać ją w uchwycie (może się obrócić lewo/prawo)
- tryb turbo trzeba włączać dwuklikiem
Z zalet:
- dobrze wykonana
- wymienny akumulator
- dobry stosunek ceny do jakości
- ładowanie USB
- w zestawie uchwyt
P.S. Niektórym pasuje możliwość doświetlenia boków.
Ja kiedyś miałem fajny uchwyt z demontażu jakiejś starej marketowej latarki za 30zł - latarka marna ale uchwyt był mega, a przynajmniej dopóki nie pękł, składał się z dwóch części dzięki czemu można było lampkę wyjąć i zabrać ze sobą - co by nikogo nie kusiła bądź by mieć przy sobie nieco światła schodząc z roweru :P
I o ile do lumintopa dostałem w zestawie jakieś mocowanko tak drugiej lampki (albo raczej latarki) nie mam jak zamontować, a czasem przydaje się mieć na kierownicy coś mocniejszego jak się śmiga przez las nocą
Jakby ktoś miał coś takiego uniwersalnego, co łatwo idzie zdemontować/rozłączyć, to chętnie przygarnę. Te na gumki mnie nie przekonują.
Mogą iść z Chin, byle trzymały parametry i nie był turbo drogie. :P
allegro.pl/oferta/nowy-akumulator-li-ion-lg-inr21700-m50lt-5000mah-12750892108 (Edytowano)
Nieporównywalnie większa moc.
Świeci równie mocno niezależnie od prędkości z jaką się poruszasz.
Świeci również wtedy, gdy się zatrzymasz.
Na niskich trybach (np. jeżdżąc po mieście, gdzie mamy stosunkowo doświetlone drogi czy chodniki) bateria starczy na kilkanaście czy kilkadziesiąt godzin.
Na najwyższym trybie może i czas pracy na baterii jest krótki (przy 800lm to pewnie do 3h), ale za to w miarę swobodnie można poruszać się po bezdrożach czy wjechać do lasu mając te kilka/kilkanaście metrów dobrze oświetlonej drogi przed sobą (chociaż do lasu to jednak bym polecił coś mocniejszego, ale kwestia przyzwyczajenia, kiedyś jeździłem na marketowej za 20zł i było dobrze, teraz 2000 lumenów mi mało).
Nie generuje dodatkowego oporu przy pedałowaniu - wiadomo, przy kilku kilometrach nie zrobi zauważalnej różnicy, ale jak ktoś planuje przejechać więcej lub kręcić jakieś wyniki no to takie rzeczy zaczynają mieć znaczenie.
No ale wiadomo, dynamo lepsze, kiedyś to było
Oczywiście porównanie względem lampki na dynamo, którą miałem 10-15 lat temu. Możliwe, że technologia poszła do przodu również i w tym segmencie
A co do ładowarki to ja od 2-3 lat mam budżetową liitokalę 500S, czy jak to tam leciało. Jak się ma na tle konkurencji - nie mam pojęcia, ale zadanie spełnia i problemów z nią nie miałem przez ten czas, wchodzą 4 ogniwa a dodatkowo ma pomiar pojemności więc spoko opcja. Chociaż teraz pewnie trzeba dać za nią dwa razy więcej, ja kupiłem za jakieś <60zł i to był całkiem przyjemny deal.
EDIT: Tak myślałem po przedstawionej argumentacji, że mamy do czynienia z jednym z nic nie wnoszących komentatorów, przedstawiających gatunek smerfa marudy, (Edytowano)
(Edytowano)
Na dzień jak i na noc jest fenomenalna, tryb auto działa dobrze i sam ustawia moc, dzięki czemu nie trzeba ręcznie nic przełączać, a na full cały czas jeździć sensu nie ma, bo w nocy to jest aż za wiele.
Widać ją z bardzo daleka i nie trzeba się martwić, że nie będzie się zauważonym.