Niestety, ta okazja już wygasła
Lampka biurkowa Xiaomi Mijia MJGJD01YL Lite Desk Lamp (montowana na monitor) @Banggood
77° Zakończono

Lampka biurkowa Xiaomi Mijia MJGJD01YL Lite Desk Lamp (montowana na monitor) @Banggood

174zł 1,50zł Banggood Okazje
Edytor19
sie 3.Dostawa z: Chiny

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Montowana na monitorlampka biurkowa Xiaomi Mijia MJGJD01YL Lite Desk Lamp za $45,99 w Banggood. Dostawa EU Priority Line do Polski kosztuje $0.41, Łącznie zapłacimy $46,40 czyli około 175,50 zł.

Product Specification:
Product Model: MJGJD01YL
Rated Input: 5V 1A
Working Temperature: -10°C ~ 40°C
Lamp Body Size: Φ23 X 448mm
Remote Control Size: Φ66.5 x 34mm
Color Temperature: 2700-6500K
Rated Power: 5W (80x0.2W/LED module)


286581-rtwwB.jpg286581-vIEh8.jpg
Aktualizacje społecznościowe
$36.64 (139zł) z darmową wysyłką ASS

aliexpress.com/ite…ogD
Najlepsze komentarze
Bardzo ciekawa ale nie powinna kosztować więcej niż 50 zł.
Idea ciekawa, ale serio kawałek plastiku i taśmy Led za 170 zł?
kszyh03/08/2020 10:47

Cena słaba. Na ali od ~43USD: …Cena słaba. Na ali od ~43USD: https://www.aliexpress.com/af/Xiaomi-Mijia-Lite-Desk-Lamp-Foldable.html?d=y&origin=n&SearchText=Xiaomi+Mijia+Lite+Desk+Lamp+Foldable&catId=0&initiative_id=SB_20200803004722


No, ale to oferta sponsorowana więc co tu się dziwić...
19 Komentarzy
Idea ciekawa, ale serio kawałek plastiku i taśmy Led za 170 zł?
Bardzo ciekawa ale nie powinna kosztować więcej niż 50 zł.
na baterie a ma kebelek USB-C.... nie ogarniam.
kszyh03/08/2020 10:47

Cena słaba. Na ali od ~43USD: …Cena słaba. Na ali od ~43USD: https://www.aliexpress.com/af/Xiaomi-Mijia-Lite-Desk-Lamp-Foldable.html?d=y&origin=n&SearchText=Xiaomi+Mijia+Lite+Desk+Lamp+Foldable&catId=0&initiative_id=SB_20200803004722


No, ale to oferta sponsorowana więc co tu się dziwić...
kszyh03/08/2020 10:46

na baterie a ma kebelek USB-C.... nie ogarniam.


Czytaj do końca , kabel masz do podłączenia do kompa, jak włączysz komputer to lampa załączy się automatycznie.
Tańsza alternatywa od Baseusa i z PL:
Baseus I-wok series
Edytowane przez: "mkriso" sie 3.
Paradygmat03/08/2020 11:03

Czytaj do końca , kabel masz do podłączenia do kompa, jak włączysz komp …Czytaj do końca , kabel masz do podłączenia do kompa, jak włączysz komputer to lampa załączy się automatycznie.


No ma to sens
CebuFLOP03/08/2020 10:52

No, ale to oferta sponsorowana więc co tu się dziwić...


Dokładnie tak
mkriso03/08/2020 11:10

Tańsza alternatywaod baseusa i z PL:Baseus I-wok series



w Xiaomi masz wifi, "smart" robi cenę... nawet jeśli realny koszt to max kilka USD więcej.
Edytowane przez: "kszyh" sie 3.
mkriso03/08/2020 11:10

Tańsza alternatywa od Baseusa i z PL:Baseus I-wok series


Masz może taką? Widziałem komentarz, że świeci w ekran, ale widzę, że jest regulacja, więc może ktoś nie umiał jej ustawić. Jak dużo ekranu zasłania jej uchwyt?
kszyh03/08/2020 11:14

w Xiaomi masz wifi, "smart" robi cenę... nawet jeśli realny koszt to max k …w Xiaomi masz wifi, "smart" robi cenę... nawet jeśli realny koszt to max kilka USD więcej.


no pewnie tak, pytanie po co mi sterowanie przez wifi, jak lampka jest na wyciągnięcie ręki, bo zakładam, że nikt nie będzie nią sterować nie siedząc przy biurku...
lukasz__s03/08/2020 11:20

Masz może taką? Widziałem komentarz, że świeci w ekran, ale widzę, że jest …Masz może taką? Widziałem komentarz, że świeci w ekran, ale widzę, że jest regulacja, więc może ktoś nie umiał jej ustawić. Jak dużo ekranu zasłania jej uchwyt?


nie mam, ale zastanawiam się właśnie nad zakupem
Inny producent tanie

US $26.95 49% zniżki | Baseus lampa biurkowa Led regulowany ekran do czytania wisząca lampa komputerowa ochrona oczu lampa światełka USB na akumulator do domu biurowego

a.aliexpress.com/_dX…7eM
Edytowane przez: "B0rys" sie 3.
Baseus lampa taka sama 5 w tylko mniejsza skala zimnego świata. A tanie od srajomi. No sorry nie ma WI fi

a.aliexpress.com/_dX…7eM
Ksiajomi lepsze
Montaż na monitorze poprawia komfort czytania w nocy w przypadku gdy mamy ciemny monitor
Szkoda ze tylko 5W.
B0rys03/08/2020 10:33

Baseus lampa taka sama 5 w tylko mniejsza skala zimnego świata. A tanie …Baseus lampa taka sama 5 w tylko mniejsza skala zimnego świata. A tanie od srajomi. No sorry nie ma WI fi a.aliexpress.com/_dXJO7eM


ma ktoś może taki wynalazek - wygląda fajnie - 5W to chyba troche mało jak na lampke ? Bardziej ozdoba chyba przy 5W ...
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst