Niestety, ta okazja już wygasła
Ładowarka samochodowa YKZ 30W, QC3, 4 porty USB
169° Zakończono

Ładowarka samochodowa YKZ 30W, QC3, 4 porty USB

6,70zł Darmowa dostawa DarmowaAliExpress Okazje
30
wrz 25.

Ta okazja wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

💵1.69$ (💵2.69$ z kuponem sprzedawcy -1$). Możliwa cena 0.01$ dla nowych kont

Chyba nie było ostatnio żadnej porządnej ładowarki wieloportowej na pepperze, szczególnie w tej cenie


189003.jpg
189003.jpg

189003.jpg

189003.jpg
Aktualizacje społecznościowe

Grupy

30 Komentarzy
Spalił mi tylko powerbank
wachowski.alan25/09/2019 13:03

Spalił mi tylko powerbank


Poważnie piszesz? Hehe wysyp marki się zaczyna chyba. PB też e ofercie na pepperku
wachowski.alan25/09/2019 13:03

Spalił mi tylko powerbank


Nie zostawiam powerbanka w aucie na noc, także nie wiem
5V i 2.4A, ale to jest na wszystkie USB lacznie.
W prtaktyce mialem problem z zasileniem nawigacji i kamerki jednoczesnie z tak slabego zasilacza. To, ze ma 4 porty usb nie znaczy, ze mozna 4 urzadzenia na raz podpiac.
stan3c25/09/2019 13:08

5V i 2.4A, ale to jest na wszystkie USB lacznie.W prtaktyce mialem problem …5V i 2.4A, ale to jest na wszystkie USB lacznie.W prtaktyce mialem problem z zasileniem nawigacji i kamerki jednoczesnie z tak slabego zasilacza. To, ze ma 4 porty usb nie znaczy, ze mozna 4 urzadzenia na raz podpiac.


No właśnie można.. Ale z ładowaniem na poziomie.. &&
stan3c25/09/2019 13:08

5V i 2.4A, ale to jest na wszystkie USB lacznie.W prtaktyce mialem problem …5V i 2.4A, ale to jest na wszystkie USB lacznie.W prtaktyce mialem problem z zasileniem nawigacji i kamerki jednoczesnie z tak slabego zasilacza. To, ze ma 4 porty usb nie znaczy, ze mozna 4 urzadzenia na raz podpiac.


Pomyliłeś z ładowarką 12W, Tutaj jest 30W czyli spokojnie pociągnie dwa urządzenia 5V/2.4A lub więcej gdy będą ciągneły 1A. Do utrzymania zasilania w urządzeniu w czasie jazdy wystarczy.
Edytowane przez: "ruphert" wrz 25.
stan3c25/09/2019 13:08

5V i 2.4A, ale to jest na wszystkie USB lacznie.W prtaktyce mialem problem …5V i 2.4A, ale to jest na wszystkie USB lacznie.W prtaktyce mialem problem z zasileniem nawigacji i kamerki jednoczesnie z tak slabego zasilacza. To, ze ma 4 porty usb nie znaczy, ze mozna 4 urzadzenia na raz podpiac.


Znaczy masz lub miałeś ten pro sprzęt??
maniak700025/09/2019 13:11

Znaczy masz lub miałeś ten pro sprzęt??



Mam jeszcze gdzies, inaczej sie nazywa, ale wyglada identycznie.
Ta ladowarka dziala, ale na jedno, moze dwa urzadzenia, ktore nie maja wielkiego apetytu.
Parametry sa chinskie/teoretyczne. U mnie wygladalo to tak, ze nawigacja i kamerka dzialaly na tej ladowarce pierwsze piec minut. Ladowarka sie grzala i potem pewnie jakies ograniczenie zaczyna dzialac i kamerka siadala.
stan3c25/09/2019 13:20

Mam jeszcze gdzies, inaczej sie nazywa, ale wyglada identycznie.Ta …Mam jeszcze gdzies, inaczej sie nazywa, ale wyglada identycznie.Ta ladowarka dziala, ale na jedno, moze dwa urzadzenia, ktore nie maja wielkiego apetytu.Parametry sa chinskie/teoretyczne. U mnie wygladalo to tak, ze nawigacja i kamerka dzialaly na tej ladowarce pierwsze piec minut. Ladowarka sie grzala i potem pewnie jakies ograniczenie zaczyna dzialac i kamerka siadala.



Ale masz wersje 30W?
ruphert25/09/2019 13:21

Ale masz wersje 30W?



Tak, 30W, wszystko identycznie.
Port QC, ten pomaranczowy ma wiecej woltow jak jest uzywany w trybie QC i wtedy to w teorii wyglada pieknie, bo jest malo amperow, duzo woltow, i wydaje sie, ze duzo mocy. Ale ani kamerka, ani nawigacja nie maja QC, wiec ten port jest wtedy zwyklym 5V i po prostu pradowo nie wyrabia. Nie rozni sie wtedy od pozostalych zwyklych portow usb.
Edytowane przez: "stan3c" wrz 25.
stan3c25/09/2019 13:24

Tak, 30W, wszystko identycznie.Port QC, ten pomaranczowy ma wiecej woltow …Tak, 30W, wszystko identycznie.Port QC, ten pomaranczowy ma wiecej woltow jak jest uzywany w trybie QC i wtedy to w teorii wyglada pieknie, bo jest malo amperow, duzo woltow, i wydaje sie, ze duzo mocy. Ale ani kamerka, ani nawigacja nie maja QC, wiec ten port jest wtedy zwyklym 5V i po prostu pradowo nie wyrabia. Nie rozni sie wtedy od pozostalych zwyklych portow usb.


No nic, już kupiłem. Oby była jednak lepsza niż piszesz Tablet, telefon i kamerkę z tyłu powinny bez problemu pociągnąć, nie muszą ładować na maksa.
Edytowane przez: "ruphert" wrz 25.
ruphert25/09/2019 13:26

No nic, już kupiłem. Oby była jednak lepsza niż piszesz



spoko, nie jest zla, o ile nie potrzebujesz choinki na swieta osietlic...
Teraz mam ladowarke Aukey model CC-T4 ,z QC2.
Ma juz pare lat, kopowalem na Amazonie, ale w Chinach tez jest.
Ta ma w parametrach 36W, ale prad 7.2A i ona daje rade. Fakt, ze kosztowala sporo wiecej.
Jak jest QC to nie patrzcie na waty, bo to jest mylace. QC ma wyzsze napiecie i przy malym pradzie robi sie duza moc.
Wazne jest by patrzec na prad na 5V. 2.4A to malo, piec powinno byc 5A conajmniej.
Edytowane przez: "stan3c" wrz 25.
Skąd ten wykres z ceną? Jakaś strona, appka? Ktoś coś takiego poleci do Ali?
stan3c25/09/2019 13:41

Teraz mam ladowarke Aukey model CC-T4 ,z QC2.Ma juz pare lat, kopowalem na …Teraz mam ladowarke Aukey model CC-T4 ,z QC2.Ma juz pare lat, kopowalem na Amazonie, ale w Chinach tez jest.Ta ma w parametrach 36W, ale prad 7.2A i ona daje rade. Fakt, ze kosztowala sporo wiecej.Jak jest QC to nie patrzcie na waty, bo to jest mylace. QC ma wyzsze napiecie i przy malym pradzie robi sie duza moc.Wazne jest by patrzec na prad na 5V. 2.4A to malo, piec powinno byc 5A conajmniej.


Właśnie waty tu są wyznacznikiem
4 porty, 7zł. Nie ma opcji że to ma jakiekolwiek sensowne zabezpieczenia.
wojtek_XXX25/09/2019 13:50

Właśnie waty tu są wyznacznikiem



Nie. Ampery.
QC masz 18W, to jest chyba 16V*1.1A=18W
Ale ten sam port pracujacy jako 5V moze dawac te same 1.1A i wtedy masz 5V*1.1A=6W.
Nigdy w zyciu nie da 3.5A i nie zasili urzadzenia pieciowoltowego o duzym poborze pradu.
@Pio_trek alitools, dodatek do przegladarki.
stan3c25/09/2019 14:02

Nie. Ampery.QC masz 18W, to jest chyba 16V*1.1A=18WAle ten sam port …Nie. Ampery.QC masz 18W, to jest chyba 16V*1.1A=18WAle ten sam port pracujacy jako 5V moze dawac te same 1.1A i wtedy masz 5V*1.1A=6W.Nigdy w zyciu nie da 3.5A i nie zasili urzadzenia pieciowoltowego o duzym poborze [email protected]_trek alitools, dodatek do przegladarki.


Zgadza się, ale to nie jest ładowarka do szybkiego ładowania (dużymi amperami) tylko do zapewnienia zasilania. Większość urządzeń nie potrzebuje nawet 2A. Jak ktoś liczy bardzo na QC to rzeczywiście ta się słabo nadaje.
Edytowane przez: "ruphert" wrz 25.
Pio_trek25/09/2019 13:48

Skąd ten wykres z ceną? Jakaś strona, appka? Ktoś coś takiego poleci do Ali …Skąd ten wykres z ceną? Jakaś strona, appka? Ktoś coś takiego poleci do Ali?



aliprice.com/


ale widzę że jest też alitools.io/pl
ruphert25/09/2019 14:08

Zgadza się, ale to nie jest ładowarka do szybkiego ładowania (dużymi amp …Zgadza się, ale to nie jest ładowarka do szybkiego ładowania (dużymi amperami) tylko do zapewnienia zasilania. Większość urządzeń nie potrzebuje nawet 2A.



Przeczytaj co napisalem.
Jedno urzadzenie nie. Ale zapomnij o zasilaniu dwoch urzadzen o poborze 1.3A kazde, chociaz przeliczajac na waty to jest jedyne 12W. Niby tylko 12W a trzydziestowatowa ladowarka nie da rady. Wiec nie waty a ampery.
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst