Niestety, ta okazja już wygasła
Ładowarka samochodowa QC 3.0 4 porty USB
188° Zakończono

Ładowarka samochodowa QC 3.0 4 porty USB

6,72zł18,67zł-64% Darmowa dostawa DarmowaAliExpress Okazje
35
sie 19.

Ta okazja wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Cena to 1.70$
Kupon do pobrania - 11.95 zł

Ładowarka samochodowa QC 3.0 4x USB
3x port USB 12W 5v 2.4A
1x port USB 18W QC 3.0 technology
Aktualizacje społecznościowe

Grupy

Najlepsze komentarze
Odradzam zakupu niesprawdzonych ładowarek...
35 Komentarzy
opinie?
To działa?
Działać - pewnie działa, tylko po co mi kolejna ładowarka? Ruskie jak się rzuciły to 1800 sztuk poszło....
U mnie wypada z gniazda zapalniczki od razu po puszczeniu.
Aqu19/08/2019 18:15

U mnie wypada z gniazda zapalniczki od razu po puszczeniu.


Potwierdzam. Mam tak samo.
Ona nie ma QC. Wystarczy sprawdzić listę urządzeń na stronie Qualcomma
Osobiście polecam tą z wyświetlaczem (wskaźnik napięcia/natężenia) pepper.pl/pro…716
Działa nawet ładowanie Dash Charge z OnePlus przy zwykłym kablu nieoryginalnym. Ponad 4A przy 5V na gnieździe QC, ale to tylko na wersji CC4PQ.
A pewnie w radiu dzięki tej ładowarce będą piękne szumy!
Edytowane przez: "Kamellot" sie 19.
Aqu19/08/2019 18:15

U mnie wypada z gniazda zapalniczki od razu po puszczeniu.


Nie mogę prowadzić, trzymam zapalniczkę!
Nie boicie się że wam to instalacje w aucie za 30k skopci ? Serio ładowarka za 6 zł ...Ja mam ałdi za 6k i bym nie zrobił jej krzywdy wkładając to coś, no sorry
Grzegorz_198219/08/2019 20:06

Nie boicie się że wam to instalacje w aucie za 30k skopci ? Serio ł …Nie boicie się że wam to instalacje w aucie za 30k skopci ? Serio ładowarka za 6 zł ...Ja mam ałdi za 6k i bym nie zrobił jej krzywdy wkładając to coś, no sorry


Jak miałaby "instalację" skopcić?
Zamówiłem podobną jakiś czas temu. Podzielam opinie wyżej, że wypada z gniazda, dlatego leży gdzieś w aucie i nie używam.
Odradzam zakupu niesprawdzonych ładowarek...
W sumie mam takie okrojone AC i chyba jest tam coś o samozapłonie.
Aby spalić samochód potrzebujemy: samochód oraz ładowarka YKZ 30W z 4x USB za 6 zł
SneakySnake20/08/2019 21:05

Aby spalić samochód potrzebujemy: samochód oraz ładowarka YKZ 30W z 4x USB …Aby spalić samochód potrzebujemy: samochód oraz ładowarka YKZ 30W z 4x USB za 6 zł


Nie zauważyłem w opiniach sklepu na Ali (od 2016 roku) aby ktoś się chwalił spaleniem czegokolwiek
piskorpep20/08/2019 21:19

Nie zauważyłem w opiniach sklepu na Ali (od 2016 roku) aby ktoś się chw …Nie zauważyłem w opiniach sklepu na Ali (od 2016 roku) aby ktoś się chwalił spaleniem czegokolwiek


Komentarze na Ali są specyficzne. Szkoda, że nie zapisałem sobie prześmiewczego obrazka z jednego z portali, który porównywał kupujących z Ebay i Ali - Ci z Ali wstawiali 5 gwiazdek za to, że wgl cokolwiek z Internetu przyszło Ludzie zazwyczaj komentują do 2tyg po otrzymaniu przesyłki, a co później się dzieje kto to wie.
YKZ = blitzwolf = rock = floveme = choetech = olaf = cafele = usams = topk
Wszystko bite w tej samej fabryce, brane w hurcie i pakowane w swoje opakowania, ostatnio nawet wszyscy idą na łatwiznę i swoich nadruków nie dają, a co sprytniejsi pakują w woreczki zamiast tekturę. Więc jeśli ma spalić to dokładnie jak reszta nie 'noname' z Chin.
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst