Niestety, ta okazja już wygasła
KUULAA PowerBank 20000 mAh usb C QC3 za 13$ z kuponem sklepu -5$
486° Zakończono

KUULAA PowerBank 20000 mAh usb C QC3 za 13$ z kuponem sklepu -5$

197
lis 11. 2019

Ta okazja wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

KUULAA PowerBank 20000 mAh usb C QC3 za 13$ z kuponem sklepu -5$ Biały kolor
201967.jpg
201967.jpg
Aktualizacje społecznościowe

Grupy

197 Komentarzy
32 zl dalem , sklepowy 5 i ali 5
kupilem tez

PZOZ 20000 z PD 17 - 5sklepowy i ali 5..

zastanawiam sie nad ugreen 20000 z PD , mam sklepowy 10/20 i ali 5
Edytowane przez: "normalny9999" lis 11. 2019
Opłaca się ?
Fajna opcja.. można taniej.. Ale to kwestia kuponów oczywiście... zdecydowałem się.. jedyne 40 zł. No może 44 zł teraz dokładnie nie pamiętam a na liście wywala mi ceny deklarowane hehe. Trudno nie brać.. zobaczymy.
gabriel.sosnowski11/11/2019 13:12

Opłaca się ?


Nawet w tej cenie tak.. jak będzie działał zgodnie z deklaracjami hehe.. A na normalnego nie patrz.. to pro hehe
maniak700011/11/2019 13:12

Fajna opcja.. można taniej.. Ale to kwestia kuponów oczywiście... zd …Fajna opcja.. można taniej.. Ale to kwestia kuponów oczywiście... zdecydowałem się.. jedyne 40 zł. No może 44 zł teraz dokładnie nie pamiętam a na liście wywala mi ceny deklarowane hehe. Trudno nie brać.. zobaczymy.


wejdz w zamowienie , bedzie koncowa i znizki
Miałem jużnioc nie kupować kupiłem za 44 zł hyh
Gdzie jest ten kupon sklepu ? U mnie wychodzi 60 zł
gabriel.sosnowski11/11/2019 13:19

Gdzie jest ten kupon sklepu ? U mnie wychodzi 60 zł


Bo to zależy jakie kto ma kupony. Każdy ma inne a tu gość rzucił bo miał i myśli że wszyscy mają takie same.
Edytowane przez: "Grey55" lis 11. 2019
Jakiś powerbank z indukcją ktoś poleci? Najlepiej z linkiem do zakupu :-)
Dzięki
Mariohyper11/11/2019 13:18

Miałem jużnioc nie kupować kupiłem za 44 zł hyh


Znam ten ból.
normalny999911/11/2019 13:15

wejdz w zamowienie , bedzie koncowa i znizki


Brednie. To zależy od tego jakie masz kupony - kazdy ma inne.
normalny999911/11/2019 13:12

32 zl dalem , sklepowy 5 i ali 5 kupilem tezPZOZ 20000 z PD 17 - …32 zl dalem , sklepowy 5 i ali 5 kupilem tezPZOZ 20000 z PD 17 - 5sklepowy i ali 5..zastanawiam sie nad ugreen 20000 z PD , mam sklepowy 10/20 i ali 5


Tez wzialem tego ugreena , wyszedl za 32 zeta
ma go ktoś tego PB ? za 44 żal nie wziąć, z drugiej strony dobrze byłoby żeby sprawdzony był
okupex11/11/2019 13:24

Tez wzialem tego ugreena , wyszedl za 32 zeta


daj linkę do ugreen-a i czy ten kupon jest jeszcze do wzięcia (5$) ?
U mnie wychodzi 57 zł. Jak zdobyć inne kupony aby obniżyć cenę?
Pojemność rzeczywista 12000
Mam kupon na 5$ ale nie mogę go użyć
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst