-26°
Kuferek z kosmetykami - oszczedzamy ok 50%.

Kuferek z kosmetykami - oszczedzamy ok 50%.

Zdrowie i urodaOkazje Estee Lauder

Kuferek z kosmetykami - oszczedzamy ok 50%.

Pure Color Envy Sculpting EyeShadow 16 sztuk, 4g każdy
Pure Color Envy Sculpting Blush 3 sztuki, 2,6g każdy
Pure Color Envy Sculpting Gloss 5,8ml, w kolorze Reckless Bloom
Pure Color Envy Sculpting Lipstick 3,5g w kolorze Envious
Pure Color Envy Sculpting Lipstick 3,5g w kolorze Discreet
Sumptuous Extreme Lash Multiplying Volume Mascara 8ml
Advanced Night Repair Synchronized Recovery Complex II 30ml
Gentle Eye Make Up Remover 100ml - Płyn do demakijażu do każdego typu skóry
New Revitalizing Supreme + Global Anti-Aging Cell Power Creme 7ml
Podróżny kuferek

4 Komentarze

Super promocja! Bardzo dobrej jakości kosmetyki, sam błyszczyk kosztuje 100 zł

no proszę i to facet dodał taka promocje czyżbyś korzystał z tego kufertka?:)

sikora3011 min

no proszę i to facet dodał taka promocje czyżbyś korzystał z tego kufertka?



Żona korzysta :P

Estee lauder miewa dużo lepsze promocje.
Ten kuferek zwykle można kupić też w douglasie albo sephorze z rabatem 20%.
Poza tym bywają lepsze prezenty do zakupów- w zeszłym roku w grudniu była kosmetyczka z 9 mini-produktami gratis do zakupów za 350zł i 4 miniatury do każdych zakupów zamiast 2 jak teraz ( i to faktycznie były mini produkty a nie próbki jak teraz), na razie dają tylko 4, więc lepiej poczekać aż wrzucą lepszy gratis. Poza tym inne zestawy prezentowe i zestawy z minaturami wychodzą spooro taniej niż te kuferki za 500zł
Biorąc pod uwagę, że okresowo dostępne są zestawy za 39zł, mini produkty za 29-39zł i do tego gratis podwójne miniatury to ten kuferek d.. nie urywa i za 500zł można można mieć więcej kosmetyków nawet od estee lauder- ale znam dziewczyny które się bardzo jarają samym sposobem zapakowania tzn tym plastikowym kuferkiem z chin i że to wszystko razem tak ładnie wygląda.


Dość bełkotliwie to napisałam, dodam dla jasności, że najbardziej opłaca się brać mini zestawy za 29-39zł np taki tusz+kredka
esteelauder.pl/pro…taw

Dostawa jest gratis a do każdego zamówienia są 2 mini-produkty (teraz są same badziewne próbki ale bywają kremy pod oczy 5ml, sera do twarzy 7ml, mini tusze 3ml). Więc można nieraz za 29zł kupić mini tusz 3ml i dostać 2 mini tusze gratis= za 29zł właściwie mamy 9ml =pełnowymiarowy tusz. Mini zestawy się zmieniają, gratisy się zmieniają, czasem można fajne rzeczy wyrwać a cenowy wychodzi podobnie do kosmetyków z rossmana.
Więc taki kuferek fajnie wygląda jak się komuś chce zrobić drogi prezent, ale kupując dla siebie wybieram o wiele lepsze okazje
Edytowane przez: "malinu" Lis 10.

Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst