Niestety, ta okazja wygasła 12 maja 2023.
495°
106
Opublikowano 12 kwietnia 2023

KROSS SOIL BOOST 2.0 630 WH - ROWER ELEKTRYCZNY

15.999zł19.999zł-20%
Awatar użytkownika psycho144
Opublikowane przez
psycho144
Dołączył w 2015
28
3.920

O tej okazji

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Więcej Rowery

Znajdź więcej okazji Rowery

Sprawdź więcej okazji

Odkryj więcej ofert na głównej stronie

Dostepny rozmiar L i XL -> na allgro raty 0%
Jakby nie moj niziutki wzrost (178cm) to bym juz kupowal M'ke - jednak brak

Niestety, zadnych alternatyw w tym przedziale nie znam - a nie chcialbym wiecej niz 15k wykladac na rower
_______________
KROSS SOIL BOOST 2.0 630
Rower elektryczny KROSS Soil Boost 2.0 630 to nasza propozycja dla osób poszukających nowych wyzwań i oczekujących od roweru czegoś „ekstra”. Zbudowany zgodnie ze wszystkimi standardami wymaganymi obecnie od rowerów górskich typu trail i w oparciu o wydajny oraz aktywnie wspomagający rowerzystę silnik Shimano STEPS. Dzięki temu na szczyt dotrzesz szybciej i mniej zmęczony, pozostawiając sobie więcej czasu na niczym nieskrępowaną jazdę w dół. KROSS Soil Boost to rower górski, w którym bateria jest w pełni zintegrowana z ramą. Zapewnia to dużo wyższą jej estetykę, a także ułatwia dbanie o czystość roweru po długich dniach spędzonych w nawet najbardziej wymagających warunkach.

KROSS Soil Boost 2.0 630 to kontynuacja myśli przyświecającej nam przy projektowaniu poprzednich generacji tego roweru. To nie tylko nowy lakier położony na ramie – poprawiliśmy wiele drobnych detali, które przekładają się na przyjemność oraz komfort płynące z jazdy.

Shimano STEPS DU-E8000STEPS to zaawansowane komponenty do rowerów typu ebike. Jest to nowoczesna konstrukcja ułatwiająca jazdę oraz wspierająca rowerzystę w każdej sytuacji. Dzięki temu każdy rowerzysta może poczuć niezwykłe uczucie wolności i swobody w dotarciu do każdej destynacji. Bateria o pojemności 630 Wh zapewnia moment obrotowy 70 Nm. Dzięki pojemności baterii maksymalny zasięg roweru na wspomaganiu elektrycznym to nawet 145 km. Na kierownicy znajduje się także wyświetlacz Shimano Steps SC-E8000 informujący o aktualnym stopniu naładowania baterii, zasięgu i innych informacjach związanych z napędem.

Niezwykłe uczucie wygodyKROSS Soil Boost 2.0 630 to także komponenty zapewniające wysoką precyzję zmiany przełożeń – odpowiada za to profesjonalna grupa Shimano XT. Nasz elektryczny rower jest także wyposażony w hamulce Shimano Zee oraz amortyzator przedni Rockshox Yari RC oraz tylny Rockshox Deluxe Select R. Żeby pomóc rowerzyście nawet w najtrudniejszym terenie na wyposażeniu znajduje się także opuszczana sztyca Kind Shock Lev. KROSS Soil Boost 2.0 630 posiada koła złożone na markowych obręczach WTB Scraper i40 o średnicy 27,5 cala, a na nie założyliśmy opony WTB Trail Boss o szerokości 2,6 cala. Taki zestaw zapewnia precyzyjną kontrolę nad rowerem nawet na najtrudniejszych zjazdach.

Rama KROSS Soil Boost 2.0 wykonana została z aluminium lite. To ulepszony stop aluminium 6061, będącym doskonałym kompromisem pomiędzy wysoką sztywnością oraz niską masą. Charakteryzuje go wysoka odporność na warunki zewnętrzne, złamania i uderzenia. By zapewnić mu możliwie najniższą wagę każdą rurkę w ramie poddajemy cieniowaniu. W ramie zastosowaliśmy wewnętrzne prowadzenie linek, dzięki czemu uzyskaliśmy estetyczną i elegancką ramę. Wewnętrzne prowadzenie linek pozwala także na łatwiejsze utrzymanie roweru w czystości oraz minimalizuje ryzyko zaczepienia linką o korzenie w terenie.
KROSS Więcej szczegółów na
Aktualizacje społecznościowe

106 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika Jerzy_Łom
    Jerzy_Łom
    Mam szczere pytanie - ten Kross jako marka to taka Dacia? Czy wyższa półka? Nie pytam o ten rower a o markę.
    Awatar użytkownika latinolover
    latinolover
    Powinieneś pytać o rower. Kross to taka "marka" zrodzona z dumy narodowej bo jakościowo nic specjalnego. Jak masz droższy osprzęt shimano lub sram to raczej się nie psuje. Jak wsadzają chińskie wynalazki to od razu w sieci są narzekania że się psuje. Niestety Kross czasami w tych najdroższych modelach zaczyna się cenić jak marki światowe jakby historię mieli min. GIANT'a. Nadal zarządzanie firmą i traktowanie pracowników rodem z lat '90 "wolnej" Polski. Dla mnie ta marka jak inny europejski noname, ale niektóre modele rowerów są spoko - dlatego Krossa należy rozpatrywać jako chłodny koszt/efekt.
  2. Awatar użytkownika Okielznany
    Okielznany
    Nie warto. Znajomy korzysta i był już na gwarancji. Porblemy z elektroniką, pęknięta rama, kupienie haku przerzutki graniczy z cudem
    Awatar użytkownika latinolover
    latinolover
    Pęknięta rama i uszkodzony hak przerzutki - niezła gleba musiała być ;-)
  3. Awatar użytkownika Kalcio
    Kalcio
    Rok temu stałem przed podobnym dylematem. Jaki rower, ile trzeba zapłacić, czy ten jest warty tyle kasy, itd. Okazało się że Bulls e-stream evo am4 2021 ma bardzo dobry stosunek ceny do osprzętu. Za 22k dostałem: silnik Brose 90nm (super cichy, bosch przy tym to wiertarka) bateria 750Wh (spokojnie 150km przy wycieczkowej jeździe), Amor Fox na 36mm goleniach (w tej cenie to rzadkość), damper też Fox, osprzęt Shimano XT, tarcze 203mm+zaciski czterotłoczkowe, koła 27.5, szerokie opony 2.8, sztyca myk myk. Po jednym sezonie mogę go szczerze polecić. W takiej kasie ciężko znaleźć coś podobnego u liczącej się konkurencji. Można też trochę go wytanić i zamówić zamiast AM4 np. AM3 lub AM2, w gorszym ale nie kiepskim osprzęcie.
    Awatar użytkownika betonos
    betonos
    Problemem Bullsa jest silnik, Brose. Na papierze wszystko cacy, niestety pryzjęty przez producenta napęd (paskowy) powoduje, że bardzo dużo tych silników ląduje na naprawie (zerwany pasek lub inne problemy), i to przy przebiegach typu 2-3kkm. Ten sam problem w specialized, który bazuje na silnikach Brose. NIe mówię, że każdemu padnie. Po prostu, jest dużo więcej problemów niż z innymi producentami (popytajcie w serwisach i poszukajcie na forach bo jest o tym mnóstwo wątków). Shimano na tym tle uważany jest za niemal bezawaryjny. Nie oceniam tego konkretnego roweru ani tego konkretnego Bullsa.
  4. Awatar użytkownika paszeko
    paszeko
    W tej cenie jeszcze rowera nie brałem, chyba się skuszę , widać że dobra promka szkoda tylko że nie tandem bo byłoby lżej na duszy kupując go.
  5. Awatar użytkownika Kamil_Wal
    Kamil_Wal
    Nie jest zły ale lepiej będzie dołożyć z 10k 💪
    Awatar użytkownika Piwakk
    Piwakk
    Boki zrywać. Prawdziwy mistrz humoru.
  6. Awatar użytkownika tajro
    tajro
    Jak masz budżet na tose to się nie zastanawiaj... tam wymienisz sobie silnik na nowszy jak będziesz w potrzebie zmiany, odblokujesz bez problemu ograniczenie do 25 km/h, zalożysz manetkę, baterie osobno kupisz (a i tak wsadzona jest.mega duża) i nie musisz patrzeć że musi być zgrana z silnikiem.... po prostu rower na lata. Jest też taki ktoś jak elektryczny Adi na fb to jak się zgłosisz dostaniesz kodzik na lekki upust. Ogólnie w tej cenie i z możliwościami ciężko znaleźć coś lepszego... chyba że dostaniesz gdzieś grubą zniżkę...tyle że zniżki bardzo często dot. już tych starszych wersji silników...w tosie masz świeży silnik (Edytowano)
  7. Awatar użytkownika ballOOON
    ballOOON
    Czemu wszyscy oszaleli na punkcie elektrycznych rowerów?
    Awatar użytkownika tajro
    tajro
    A jeździłeś kiedyś zwłaszcza po górach? Wypożycz i zobaczysz jaka zabawa
  8. Awatar użytkownika ZpupyGaz
    ZpupyGaz
    Lepiej zaoszczędzić 15 tysięcy i kupić zwykły rower.
    Awatar użytkownika cebulandro
    cebulandro
    Za 999zł kupisz rower gdzieś? To na bank będzie super maszyna
  9. Awatar użytkownika gozdziu
    gozdziu
    W tej cenie był ostatnio canyon na wyprzedaży. Krossa za darmo bym nie chciał.
  10. Awatar użytkownika Cwierctrup
    Cwierctrup
    Bardziej skomplikować tam w okolicy dampera to już się nie dało ?
  11. Awatar użytkownika RESPECT
    RESPECT
    Ja bym przygarnął z pełną chęcią, szkoda , że brak M. Mam Krossa Level Boost 3.0 - jest super już 3 lata bez awarii i wymiany czegokolwiek. Nabite około 3tys. km. Gdy kupowałem nie było lepszej alternatywy. Na ramę mam dożywotnią gwarancję.
  12. Awatar użytkownika Jack76
    Jack76
    W życiu bym za Kross-a nie dał więcej niż 1000 zł z przeznaczeniem na rodzinne, niedzielne przejażdżki.
    Krzywe ramy, spawy wizualnie jedna wielka tragedia no i lakier jak akwarela. Dalej ciągną ramy z Chińskich katalogów? czy już robią u siebie alu? Romet-a stać na swoje ramy, Kross dalej opiera się na badziewiach chyba.
  13. Awatar użytkownika RESPECT
    RESPECT
    Fakt też bym wolał koła 29 (takie mam w swoim). Jakoś u mnie lakier się trzyma, może dlatego że dałem więcej niż 1000 zł (cheeky).
    Wiadomo niebieski ładniejszy ale i ten ciekawy.
    Aha i do wszystkich co nie biorą tego Krossa nawet za darmo to ja ich chętnie uwolnię od tego "kłopotu" i nawet dobrą flaszkę postawię.
  14. Awatar użytkownika Mr.Prazona-Cebulka.NH
    Mr.Prazona-Cebulka.NH
    Za Kross zawsze +
  15. Awatar użytkownika Wojtek_L
    Wojtek_L
    Troche leciwa juz konstrukcja jeszcze na osprzecie X000, ale za ten pieniadz mozna rozwazyc.
  16. Awatar użytkownika xyz2a
    xyz2a
    W wersji analogowej użytkownicy narzekali na pękający link - to połączenie z damperem i ciężko było zapasowy dostać. Marke odpuscilem na rzecz giant. Pytanie jakie wady konstrukcyjne są w elektryku.
  17. Awatar użytkownika Cenozjad
    Cenozjad
    Hoold
  18. Awatar użytkownika JS_Studio
    JS_Studio
    Rok temu szukałem roweru do 16k i Kross nie ma w tej cenie konkurencji, tutaj szczególnie za 16k nie dostaniecie lepszego roweru

    Lepszy sprzęt zaczyna się dopiero od ~19k
    Awatar użytkownika Marcin_Makowski
    Marcin_Makowski
    Canyon miał promkę na neuronON 7 z w Niemczech wychodziło nawet poniżej 16k
  19. Awatar użytkownika K_Chy
    K_Chy
    Co się stało z nie-elektrycznymi moon i soil?? Nie widzę nowych w ofercie a jeszcze parę lat temu pełno ludzi na tym śmigało po lasach.
  20. Awatar użytkownika tomzaq30
    tomzaq30
    Nie wiem czy to dobry rower ale napewno dobrze wygląda.
Awatar użytkownika