Niestety, ta okazja wygasła 31 maja 2023.
484°
Opublikowano 1 maja 2023

Rower KROSS ESKER 4.0 KRX

3.999zł
Darmowa z Polska ·
Awatar użytkownika Marcin_02
Opublikowane przez
Marcin_02
Dołączył w 2023
1
0

O tej okazji

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Więcej Rowery

Znajdź więcej okazji Rowery

Sprawdź więcej okazji

Odkryj więcej ofert na głównej stronie

Kross esker 4.0 KRX na oficjalnej stronie Kross w promocji za 3999zł. Dostępny rozmiar M. Stalowy gravel.
KROSS Więcej szczegółów na
Aktualizacje społecznościowe

84 Komentarze

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika MarekB91
    MarekB91
    Dodam istotna rzecz. Geometria tu jest taka, ze czubkami buta ociera się o koło przy wychylaniu kierownicy. Przesunąłem bloki w butach na max do przodu i da się tego uniknąć dając piętę w dół przy położeniu pedału najbliżej koła. Trochę irytujące ale można się przyzwyczaić.
  2. Awatar użytkownika lllgregorylll
    lllgregorylll
    - kurcze fajnie to wygląda - w sensie takie połączenie szosówki z góralem
    - ktoś się zna i może potwierdzić, czy taka kombinacja sprawdza się w praktyce?
    Awatar użytkownika uxs
    uxs
    Z gravelami jest tak, że europejczycy myślą, że odnaleźli grala, a amerykanie mają to od baaaardzo dawna i wyszło to ze sztywnego roweru xc do którego dołożono "baranka". Teraz historia zatacza koło i z gravela robi się powoli sztywny rower xc (amortyzacja, bardzo szerokie opony).

    Co do mody, ekhem... 2-3 lata temu pół warszawy jeździło na szosach, teraz głównie gravele.
    Co do użyteczności, zdania jak dupa, są podzielone. Jak ktoś już napisał, jest maja zwolenników i tyleż samo hejterów.
    Jeśli ktoś kupuje, by obecne łatwe trasy na rower XC stały się znacznie ciekawsze, to super pomysł.
    Jeśli ktoś kupuje bo szuka wygodnego uniwersalnego roweru, tutaj mogę się mocno nie zgodzić. Jego uniwersalność kończy się na pierwszym leśnym piachu, czy dłuższej sekcji korzeni, szczególnie, gdy go obciążymy pełnymi sakwami.
    Są tacy, którzy jeżdżą po flow trailach i lekkich trasach enduro na gravelach ale ilu takich użytkowników jest?
    Podsumowując, spoko rower jeśli miałbym jeździć po asfaltach i czasem szutrach (niestety tych drugich w miarę przyjemnych do jazdy jak na lekarstwo), jeśli szukałbym roweru uniwersalnego to wciąż uważam, że najlepszy jest sztywny rower xc.
  3. Awatar użytkownika m00min
    m00min
    Grupa KRX to taki GRX od Krossa?
    Awatar użytkownika marooo
    marooo
    china grx to krx
  4. Awatar użytkownika Emhyr
    Emhyr
    Poprzednia wersja na Tiagrze bylaby ok w tej cenie.
    Za tą, na tym chińskim osprzęcie nie dam nawet 2999.
    Awatar użytkownika Retro75
    Retro75
    A 2998?
  5. Awatar użytkownika Swietakrowa
    Swietakrowa
    Gravel jest genialnym rowerem jak niechcesz z niego na siłe zrobić MTB .
    Awatar użytkownika mylious
    mylious
    Niestety ale youtuberzy próbują nam wmówić że to nowe MTB ludzie się na to nabrali po wysokich cenach i jest tego sporo na aukcjach a mało już kto chce.
  6. Awatar użytkownika Arkadziej
    Arkadziej
    KRX to nieporozumienie, lepiej szukać Tiagry i wymienić tylnia przerzutkę na GRX400, zmienić linki i pancerze, może korbę z czasem i mieć super fajnego stalowego gravela.
  7. Awatar użytkownika MarekB91
    MarekB91
    Mam ten rower ale jeszcze na shimano. Dobra baza, jeśli jazda z sakwami albo w tereny z dużym nachyleniem, to pew części do wymiany. To rower dla kogoś świadomego potrzeb. Mam XC w Beskid, tego pod sakwy jako wyprawowca. Rama Cr-Mo to zaleta, taki rower (pod przeznaczenie turystyka i nie do ścigania) jako nieamortyzowany, na stali zauważalnie tłumi drgania, przez co brak amortyzacji nie jest tak mocno (ale nadal) odczuwalny. Wole to od trekkinga, który ma zbyt „toaletowa” pozycje jak dla mnie. Możliwość zmiany chwytu to tez plus. Jeśli jesteś świadomy ograniczeń, albo jako drugi rower, to ma sens
    Awatar użytkownika bboozzoo
    bboozzoo
    Mam Cube Nuroad, przesiadłem się z ftnessa, IMO największy game changer to baranek i w końcu normalna pozycja dłoni. 100km+ nie boli nic poza dupą i nogami. Kolejna sprawa, nie wiem czy stal vs aluminium będzie miało bardziej wymierny efekt w amortyzacji niż opony i odpowiednie ciśnienie, obstawiam że to drugie, więc nie do końca byłbym gotowy poświęcić niższą wagę. Koła i tak do zmiany

    Edit: jest już stalowy to wolałbym coś bardziej znanego ze stali, na Reynoldsie, re jakiś Marin? (Edytowano)
  8. Awatar użytkownika mmxv
    mmxv
    13699231_1.jpgRama Cr-Mo (Edytowano)
    Awatar użytkownika miscacy
    miscacy
    tragedii nie ma ale czemu nie alu?
  9. Awatar użytkownika Rafciooo
    Rafciooo
    Promocja już od dawna.
  10. Awatar użytkownika nalan
    nalan
    11²ąa1aa2a222²asS#1
  11. Awatar użytkownika Usunięty414083
    Anonymous User
    Jako naczelny expert rowerowy, osobiście nje polecam.
    Awatar użytkownika mateuszkt
    mateuszkt
    A może jakiś argumencik ku potomności?
  12. Awatar użytkownika Rafciooo
    Rafciooo
    Tak od Krossa
  13. Awatar użytkownika Rafal23456
    Rafal23456
    Ten Kross czy Triban 520 za 4300?
    Awatar użytkownika mateuszkt
    mateuszkt
    Inne zastosowania
  14. Awatar użytkownika Znaesh
    Znaesh
    Kupujcie, kupujcie. Będę miał kogo swoim crossem-składakiem łykać na asfalcie.
    Awatar użytkownika jan.kowalskikA6
    jan.kowalskikA6
    Taaaa
  15. Awatar użytkownika Regnar
    Regnar
    Co to w ogóle za osprzęt KRX?
    Awatar użytkownika cebulion95
    cebulion95
    Jakieś chińskie dziadostwo, z tego co udało mi się dowiedzieć to ltwoo z aliexpress brandowane na krossa. Rower wyglada ślicznie ale ten osprzęt, osobiście wolałbym dorzucić do wersji z shimano
  16. Awatar użytkownika Kushin
    Kushin
    Osprzet w tym modelu to straszny shit...
  17. Awatar użytkownika CliveCussler
    CliveCussler
    W salonach stacjonarnych taka sama cena?
Awatar użytkownika