Niestety, ta okazja wygasła 12 stycznia 2023.
O tej okazji
Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:
Specyfikacja techniczna roweru Kross Esker 2.0
MATERIAŁ RAMY: ALUMINIUM LITE
WIDELEC: ALUMINIUM
PRZERZUTKA PRZÓD: SHIMANO SORA R3000
PRZERZUTKA TYŁ: SHIMANO SORA R3000
MANETKI: SHIMANO SORA R3000
KORBA: SHIMANO SORA R3000
KORONKI: 50T-34T/175MM
KASETA / WOLNOBIEG: SHIMANO HG201
ZAKRES KASETY/WOLNOBIEGU: 11-34T
ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ: 18
SUPORT: SHIMANO BSA BB-RS500
ŁAŃCUCH: SHIMANO HG40
PIASTA PRZÓD: SHIMANO ACERA M3050
PIASTA TYŁ: SHIMANO ACERA M3050
OBRĘCZE: KROSS
OPONY: WTB RIDDLER 700x37 COMP TAN
SZPRYCHY: SAPIM
HAMULEC PRZÓD: TEKTRO MD C550
HAMULEC TYŁ: TEKTRO MD C550
DŹWIGNIE HAMULCA: SHIMANO SORA R3000
TARCZE HAMULCOWE: TEKTRO (160)
KIEROWNICA: ALUMINIUM 440 MM 31.8
WSPORNIK KIEROWNICY: ALUMINIUM 90MM/31,8
SIODŁO: WTB VOLT SPORT
WSPORNIK SIODŁA: ALUMINIUM 27,2x350
STERY: FSA NO.42/ACB 1-1/8"
CHWYTY: FIZIK TERRA MICROTEX
Edit. cena minimalnie spadła z 3685zł na 3679zł.
MATERIAŁ RAMY: ALUMINIUM LITE
WIDELEC: ALUMINIUM
PRZERZUTKA PRZÓD: SHIMANO SORA R3000
PRZERZUTKA TYŁ: SHIMANO SORA R3000
MANETKI: SHIMANO SORA R3000
KORBA: SHIMANO SORA R3000
KORONKI: 50T-34T/175MM
KASETA / WOLNOBIEG: SHIMANO HG201
ZAKRES KASETY/WOLNOBIEGU: 11-34T
ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ: 18
SUPORT: SHIMANO BSA BB-RS500
ŁAŃCUCH: SHIMANO HG40
PIASTA PRZÓD: SHIMANO ACERA M3050
PIASTA TYŁ: SHIMANO ACERA M3050
OBRĘCZE: KROSS
OPONY: WTB RIDDLER 700x37 COMP TAN
SZPRYCHY: SAPIM
HAMULEC PRZÓD: TEKTRO MD C550
HAMULEC TYŁ: TEKTRO MD C550
DŹWIGNIE HAMULCA: SHIMANO SORA R3000
TARCZE HAMULCOWE: TEKTRO (160)
KIEROWNICA: ALUMINIUM 440 MM 31.8
WSPORNIK KIEROWNICY: ALUMINIUM 90MM/31,8
SIODŁO: WTB VOLT SPORT
WSPORNIK SIODŁA: ALUMINIUM 27,2x350
STERY: FSA NO.42/ACB 1-1/8"
CHWYTY: FIZIK TERRA MICROTEX
Edit. cena minimalnie spadła z 3685zł na 3679zł.

Aktualizacje społecznościowe
55 Komentarzy
sortowanie:Na plus: ponieważ od około 150 lat większość produktów jest standaryzowana w produkcji masowej, możesz przymierzyć ten model w innym sklepie.
Obecnie jeżdżę na szosie i średnio mi się widzi brać gravlera w teren