Niestety, ta okazja już wygasła
Krew, pot i piksele. Chwalebne i niepokojące opowieści o tym, jak robi się gry[Książka]
103° Zakończono

Krew, pot i piksele. Chwalebne i niepokojące opowieści o tym, jak robi się gry[Książka]

26zł42zł-38% Darmowa dostawa DarmowaŚwiat Książki Okazje
13
wrz 2. 2018
Najtańsza oferta z darmową dostawą w wielu punktach w kraju.

Międzynarodowy bestseller! Jak powstają znane gry – Wiedźmin, Dragon Age, Stardew Valley, Destiny, Diablo?

Tworzenie gier komputerowych w dzisiejszych czasach jest często bardziej fascynujące niż efekt końcowy. Jason Schreier zabiera czytelników w niezwykłą podróż za kulisy przemysłu gier wideo, gdzie twórcą może być zespół 600 przepracowanych geeków lub jeden geniusz. Opisując artystyczne wyzwania stojące przed producentami, techniczne bariery, żądania graczy i pracę przypominającą robotę w korporacji, autor dochodzi do wniosku, że każda z gier jest swoistym cudem.
Aktualizacje społecznościowe

Grupy

13 Komentarzy
Wystarczy wejsc na ogloszenia pracy CD projekt red zeby zobaczyc jakich profesji wymagaja. Tworzenie gier to juz sztuka, wiec nalezy docenic, ze mamy u siebie taka perelke
na znanym portalu ze smartem taniej, a bez niewiele drożej...
Jakby nie pepper to bym nawet nie wiedział, że jest taka książka. Plus za wstawkę!
e-Rick02/09/2018 23:52

Wystarczy wejsc na ogloszenia pracy CD projekt red zeby zobaczyc jakich …Wystarczy wejsc na ogloszenia pracy CD projekt red zeby zobaczyc jakich profesji wymagaja. Tworzenie gier to juz sztuka, wiec nalezy docenic, ze mamy u siebie taka perelke


Tworzenie gier to zawsze była sztuka.
Na ceneo również taniej, z darmową wysyłką nawet - tu darmowo jedynie jeśli masz księgarnie w pobliżu.
cebuloid03/09/2018 00:19

Tworzenie gier to zawsze była sztuka.


Masz racje, choc z postepem technologii robi sie coraz wieksza sztuka zrobienie dobrej gry pod kazdym wzgledem. Kiedys postacie to bylo kilkadziesiat pikseli, a dzis ogladalem recenzje dema Cyberpunka i koles narzekal na slaba mimike twarzy postaci
Brak recenzji, więc jeszcze wstrzymam się z zakupem.

e-Rick03/09/2018 00:47

Masz racje, choc z postepem technologii robi sie coraz wieksza sztuka …Masz racje, choc z postepem technologii robi sie coraz wieksza sztuka zrobienie dobrej gry pod kazdym wzgledem. Kiedys postacie to bylo kilkadziesiat pikseli, a dzis ogladalem recenzje dema Cyberpunka i koles narzekal na slaba mimike twarzy postaci


Sztuka w rozumieniu artyzmu nie potrzebuje skomplikowania. Można przecież zrobić prostą grę z prostą grafiką, ale wyróżniającą się na tyle bądź poruszającą takie tematy, uczucia, zjawiska, że wielu zaliczy ją do kategorii dzieła. Zresztą samo pojęcie jest ruchome i pojemne. Trudno wskazać granicę.
Edytowane przez: "polimat" wrz 3. 2018
Ale wiecie że mimika, ruchy, gesty to wszystko mocap? (motion capture) Nikt tego nie rzeźbi w blenderze przecież.

A co do perełki z Jagiellońskiej to podobno duża rotacja i mało płacą. Ale taka specyfika branży.
No proszę, nie sądziłem, że przetłumaczą książkę Jasona, w dodatku tak szybko. A autora być może wielu z Was kojarzy - Schreier to jeden z redaktorów gamingowego bloga Kotaku.com.
pawel3wrz 3. 2018

Ale wiecie że mimika, ruchy, gesty to wszystko mocap? (motion capture) …Ale wiecie że mimika, ruchy, gesty to wszystko mocap? (motion capture) Nikt tego nie rzeźbi w blenderze przecież. A co do perełki z Jagiellońskiej to podobno duża rotacja i mało płacą. Ale taka specyfika branży.


Generalnie przeraża mnie, jak mało zarabiają najbardziej kreatywne osoby np. taki rysownik, grafik. Wena, kreatywność są bezcenne, a w wielu branżach są tak kiepsko płatne, że aż podwujnie szkoda się robi ludzkiego talentu.
Cena jeszcze bardziej spadła
Polecam książkę. Autorem jest redaktor Kotaku mający dużą wiedzę i znajomości w branży. Przemyca mnóstwo ciekawostek na temat największych gier, o pracy pod skrzydłami korporacji typu EA i wizjonerów a'la Naughty dog. WARTO!
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst