Niestety, ta okazja już wygasła
KOSZULKA NIKE POLSKA EURO 2016 H SUPPORTERS @ZGODAFC
326° Zakończono

KOSZULKA NIKE POLSKA EURO 2016 H SUPPORTERS @ZGODAFC

95,99zł133zł-28% 13zł ZgodaFC Okazje
Edytor18
paź 8. 2020

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Cena z kodem GRAMYRAZEM

Rozmiary: M-2XL

Możliwa dodatkowa personalizacja koszulki w cenie 25zł

"To replika najnowszej koszulki reprezentacji Polski stworzona specjalnie na Euro 2016 odbywające się we Francji. W tej wersji kolorystycznej również nasza kadra będzie podejmować rywali podczas spotkań rozgrywanych w Polsce. po zakończonych finałach Euro 2016. Wykonana z materiału wspartego technologią Dri-FIT idealnie odprowadza pot na zewnątrz, dzięki czemu znacznie dłużej będziesz mógł cieszyć się komfortem użytkowania. "

Aktualizacje społecznościowe
ZgodaFC Okazje
Najlepsze komentarze
Czteroletnia koszulka za stówkę
Kakugan08/10/2020 11:25

Jak bardzo straciła na aktualności?


Juz spieszę z pomocą. Jakoś 4 lata
Edytowane przez: "vWisnia" paź 8.
vWisnia08/10/2020 11:34

Juz spieszę z pomocą. Jakoś 4 lata


No tak ale czym się różni od innych białych koszulek reprezentacyjnych? Jak założę ja i pójdę na stadion to się jakoś wyroznie? Wygląda tak samo jak każda inna biała koszulka reprezentacji Polski - na pierwszy rzut oka.
vWisnia08/10/2020 11:41

To znaczy ze jak przecenia koszulke np sprzed 50 lat i puszcza za 100zl to …To znaczy ze jak przecenia koszulke np sprzed 50 lat i puszcza za 100zl to znaczy ze fajnie bo tez biala i aktualna? To rownie dobrze mozna kupic biala koszulke na wf i wyzszyc logo i tez bedzie reprezentacyjna. Kazda się różni mniej lub bardziej i niektórym zalezy na aktualnych akurat te z 2016 sa calkiem spoko i dobrze sie kojarza ale to wciaz nie zmienia faktu ze to stara juz koszulka


Koszulka z lat 70 nie byłaby przeceniona na 100, tylko chodzilaby po 300 albo lepiej. Ta koszulka po prostu nie straciła na aktualności, dalej jest spoko, jak ktoś zbiera poszczególne modele to jak najbardziej ma promke, również dla tych którzy żałują kasę na nową , ta też daje radę. Tyle.
18 Komentarzy
Po wczorajszej wygranej pewnie nie jeden skorzysta
Grosicki na plecy i jedziemy
Czteroletnia koszulka za stówkę
AmigaRulez08/10/2020 11:12

Czteroletnia koszulka za stówkę


Jak bardzo straciła na aktualności?
Kakugan08/10/2020 11:25

Jak bardzo straciła na aktualności?


Juz spieszę z pomocą. Jakoś 4 lata
Edytowane przez: "vWisnia" paź 8.
vWisnia08/10/2020 11:34

Juz spieszę z pomocą. Jakoś 4 lata


No tak ale czym się różni od innych białych koszulek reprezentacyjnych? Jak założę ja i pójdę na stadion to się jakoś wyroznie? Wygląda tak samo jak każda inna biała koszulka reprezentacji Polski - na pierwszy rzut oka.
Kakugan08/10/2020 11:36

No tak ale czym się różni od innych białych koszulek reprezentacyjnych? Jak …No tak ale czym się różni od innych białych koszulek reprezentacyjnych? Jak założę ja i pójdę na stadion to się jakoś wyroznie? Wygląda tak samo jak każda inna biała koszulka reprezentacji Polski - na pierwszy rzut oka.


To znaczy ze jak przecenia koszulke np sprzed 50 lat i puszcza za 100zl to znaczy ze fajnie bo tez biala i aktualna? To rownie dobrze mozna kupic biala koszulke na wf i wyzszyc logo i tez bedzie reprezentacyjna. Kazda się różni mniej lub bardziej i niektórym zalezy na aktualnych akurat te z 2016 sa calkiem spoko i dobrze sie kojarza ale to wciaz nie zmienia faktu ze to stara juz koszulka
Edytowane przez: "vWisnia" paź 8.
vWisnia08/10/2020 11:41

To znaczy ze jak przecenia koszulke np sprzed 50 lat i puszcza za 100zl to …To znaczy ze jak przecenia koszulke np sprzed 50 lat i puszcza za 100zl to znaczy ze fajnie bo tez biala i aktualna? To rownie dobrze mozna kupic biala koszulke na wf i wyzszyc logo i tez bedzie reprezentacyjna. Kazda się różni mniej lub bardziej i niektórym zalezy na aktualnych akurat te z 2016 sa calkiem spoko i dobrze sie kojarza ale to wciaz nie zmienia faktu ze to stara juz koszulka


Koszulka z lat 70 nie byłaby przeceniona na 100, tylko chodzilaby po 300 albo lepiej. Ta koszulka po prostu nie straciła na aktualności, dalej jest spoko, jak ktoś zbiera poszczególne modele to jak najbardziej ma promke, również dla tych którzy żałują kasę na nową , ta też daje radę. Tyle.
Przecena z 200 zł. Prawdziwy tani armani. Czy ja nadal jestem na pepperze, że tyle plusów widzę?
Kakugan08/10/2020 11:25

Jak bardzo straciła na aktualności?


Trochę straciła. Mi osobiście się ta nowa średnio podoba. Sam mam z MŚ 2018
5231541-HZYvc.jpg
.bb08/10/2020 11:07

Po wczorajszej wygranej pewnie nie jeden skorzysta


Oho powiedz to po ostatnim mundialu u ruskich.
Zero ambicji miernoty.
Gdy mecz z mężczyznami to porażka. Jak o pietruszkę to zwycięzcy.
brałem ją za 60 zl 3msc temu
Cena fajna, ale koszulka outdated
Mimo, że cena spora jak za 4 letnia koszulkę, to moim zdaniem jedna z najładniejszych jak nie najładniejsza w ostatnich latach. Te nowe jakoś mi się nie podobają.
e-Rick08/10/2020 13:00

Trochę straciła. Mi osobiście się ta nowa średnio podoba. Sam mam z MŚ 2018 …Trochę straciła. Mi osobiście się ta nowa średnio podoba. Sam mam z MŚ 2018[Obrazek]


Ta przynajmniej ma orła na środku a na e po boku z logiem Nike.
Krzychu12708/10/2020 23:41

Ta przynajmniej ma orła na środku a na e po boku z logiem Nike.


Wlasnie to mi sie najmniej podoba.
Kupiłem tą czerwona w promocji w czasie euro za 30zł widać jak wino cena z czasem rośnie
Jakby ktoś chciał mam nowe 5 szt rozmiar L po 75 zł
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst