Kostium kąpielowy za 19,99zł (cztery wzory) @ Kontri
532°

Kostium kąpielowy za 19,99zł (cztery wzory) @ Kontri

19,99zł120zł-83%Kontri Okazje
25
sie 13.
W Kontri jednoczęściowy, sportowy kostium kąpielowy za 19,99zł.
Darmowy odbiór w salonie (Białystok, Ełk), dostawa od 9,90zł.

Do wybory 4 wzory:

179497.jpg
179497.jpg
179497.jpg
179497.jpg
Aktualizacje społecznościowe
Kontri OkazjeKontri kod rabatowy

Grupy

Najlepsze komentarze
Anubis13/08/2019 17:05

Jednoczęściowy na takim ciele to grzech. To dla emerytki


niektóre kobiety szukają stroju na basen, a nie tylko na instagram
25 Komentarzy
Nie zachęca. Nawet jakby w go wcisnąć w Ninę Dobrev czy J.LO
Jednoczęściowy na takim ciele to grzech. To dla emerytki
Anubis13/08/2019 17:05

Jednoczęściowy na takim ciele to grzech. To dla emerytki


niektóre kobiety szukają stroju na basen, a nie tylko na instagram
Jak widać można bez 30 kg photoshopa robić akcje.
januszak13/08/2019 17:18

niektóre kobiety szukają stroju na basen, a nie tylko na instagram


Hmm racja
Super cena nic poza tym. Teraz i dwuczesciowe maja taki kroj, ze i panie rozmiar 40plus fajnie wygladaja.
Annadominika13/08/2019 18:55

Super cena nic poza tym. Teraz i dwuczesciowe maja taki kroj, ze i panie …Super cena nic poza tym. Teraz i dwuczesciowe maja taki kroj, ze i panie rozmiar 40plus fajnie wygladaja.


Jasne Chyba tylko kupujące w to wierzą.
Edytowane przez: "Blazej_P." sie 13.
Annadominika13/08/2019 18:55

Super cena nic poza tym. Teraz i dwuczesciowe maja taki kroj, ze i panie …Super cena nic poza tym. Teraz i dwuczesciowe maja taki kroj, ze i panie rozmiar 40plus fajnie wygladaja.


Dwuczesciowe nie są do konkretnego pływania
Blazej_P.13/08/2019 22:09

Jasne Chyba tylko kupujące w to wierzą.


Malo kostiumow widziales chyba (confused). Nie mowimy tu o takich co skladaja sie z kawalka materialu.
MagdalenaZaras13/08/2019 22:09

Dwuczesciowe nie są do konkretnego pływania


Moze i tak, ale najlepiej to miec i taki i taki w szafie.
Annadominika13/08/2019 23:49

Moze i tak, ale najlepiej to miec i taki i taki w szafie.


Dokładnie tak kazda kobieta wygląda super w bikini jak się dobrze czuje w swoim ciele i to czuć
MagdalenaZaras13/08/2019 23:51

Dokładnie tak kazda kobieta wygląda super w bikini jak się dobrze czuje …Dokładnie tak kazda kobieta wygląda super w bikini jak się dobrze czuje w swoim ciele i to czuć


Tez fakt. Wiadomo, ze niekazdy kostium bedzie dobrze pasowal na kazdego. Wszystko z umiarem. Nie popadajmy w skrajnosc.
MagdalenaZaras13/08/2019 23:51

Dokładnie tak kazda kobieta wygląda super w bikini jak się dobrze czuje …Dokładnie tak kazda kobieta wygląda super w bikini jak się dobrze czuje w swoim ciele i to czuć


Nie rozumiem. To że ktoś czuje się dobrze w bikini nie oznacza,że dobrze wyglada. Równie dobrze brzuchaty Janusz może się czuć dobrze w klapkach i skarpetach, lecz wyglada dalej źle.
Annadominika13/08/2019 18:55

Super cena nic poza tym. Teraz i dwuczesciowe maja taki kroj, ze i panie …Super cena nic poza tym. Teraz i dwuczesciowe maja taki kroj, ze i panie rozmiar 40plus fajnie wygladaja.


Jestem właśnie w hotelu obleganym przez niemieckich turystów i bardzo chciałbym potwierdzić to co piszesz, ale jakoś nie potrafię. Co druga Helga ma kostium jak z tej wstawki, a pod spodem 120 kg słoniny. Wolałbym, żeby jednak nie zakładały bikini...
I
Sniper1000014/08/2019 13:23

Jestem właśnie w hotelu obleganym przez niemieckich turystów i bardzo ch …Jestem właśnie w hotelu obleganym przez niemieckich turystów i bardzo chciałbym potwierdzić to co piszesz, ale jakoś nie potrafię. Co druga Helga ma kostium jak z tej wstawki, a pod spodem 120 kg słoniny. Wolałbym, żeby jednak nie zakładały bikini...


:/ Ale kto tu mowil o Paniach wazacych ponad 100 kilo. Mi chodzilo o takie co maja kilka lub kilkanascie kilo za duzo. Takie co nie wygladaja jak wieszaki na ubrania
Kilka kilo za dużo to rozmiar 38, a nie 40+ 😋
Sniper1000014/08/2019 15:37

Kilka kilo za dużo to rozmiar 38, a nie 40+ 😋


Nie zawsze hehe to zalezy od wzrostu i typu figury.
Sniper1000014/08/2019 15:37

Kilka kilo za dużo to rozmiar 38, a nie 40+ 😋


Powiedział wielbiciel wieszaków
Siajomi14/08/2019 19:54

Powiedział wielbiciel wieszaków


Nazywanie osoby z odpowiednia wagą w ten sposób jest łagodnie mówiąc głupie. Nie rozumiem tej zawiści.
Btw lepszy wieszak niż baleron.
Blazej_P.14/08/2019 20:57

Nazywanie osoby z odpowiednia wagą w ten sposób jest łagodnie mówiąc głup …Nazywanie osoby z odpowiednia wagą w ten sposób jest łagodnie mówiąc głupie. Nie rozumiem tej zawiści. Btw lepszy wieszak niż baleron.


Powiedział też co nie obraża... i po co Ci było to Btw? przecież Cię rozszyfrowałam już wcześniej.
Poza tym każdemu może się przytyć, Twojej wybrance również... znam takiego co twierdził że widzi same pasztety, a koniec końców jedna z dziewczyn została jego żoną, na dobre i na złe. Musiała mu zaimponować - głową.
Edytowane przez: "Siajomi" sie 14.
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst