Kosa spalinowa Oleo-Mac BC220T
198°

Kosa spalinowa Oleo-Mac BC220T

675zł979zł-31%
27
cze 13.
Pierwsza wrzutka. Jest sezon na koszenie to i kosa się przyda. Firma z tych lepszych jeśli ktoś nie zna i cena bardzo kusząca.
Aktualizacje społecznościowe

Grupy

27 Komentarzy
Cena przed promocją 775,52 zł 1,1 KM wystarczy na 10 arów koło domu ?
survivour13/06/2019 15:59

Cena przed promocją 775,52 zł 1,1 KM wystarczy na 10 arów ko …Cena przed promocją 775,52 zł 1,1 KM wystarczy na 10 arów koło domu ?


Być może było tyle wcześniej w tym sklepie, ale w innych sklepach najtaniej to prawie tysiak. Na 10 arów się jak najbardziej nada:) 1.1 KM to nie tak mało bo są takie 0.8 KM i też dają radę.
Edytowane przez: "raxon" cze 13.
Szkoda że kosy Hondy nie są w takiej cenie 😁
survivour13/06/2019 15:59

Cena przed promocją 775,52 zł 1,1 KM wystarczy na 10 arów ko …Cena przed promocją 775,52 zł 1,1 KM wystarczy na 10 arów koło domu ?


Starczy jeszcze na sąsiadów
Jeśli ktoś nie zna to firma naprawdę pro!! Lepiej kosiło mi się tylko dwa razy droższym sthilem
A co ta kosa ma wspólnego z kosmetykami
2440442-Vb6m8.jpg
Ja mam troche mocniejszego juz chyba 7 rok nie do zdarcia sprzet...
MamaMiKazała13/06/2019 16:25

A co ta kosa ma wspólnego z kosmetykami [Obrazek]


To już pytanie do programistów co tą stronę tworzyli. Dodałem tylko kategorie "dom i ogród" czy jakoś tak. Nie dodawałem innych żeby spamu niepotrzebnego nie robić. Wg mnie cena świetna. Do użytku domowego super sprzęt. Sam mam Oleo tylko kilkanaście lat starczy i troszkę mocniejszy i jestem zadowolonym użytkownikiem owego sprzętu.
tak sie tylko pytam, bo nie rozumiem: dlaczego moc kosy dobiera sie w zaleznosci od wielkosci areału
powiedzmy mam 10 arów ciężkiego gęstego zielska jakies trawy kępiaste vs 50 arów jakiegos puchu trawiastego
moim zdaniem w drugiej opcji wystarczy mi 1 KM, ale w pierwszej moze lepiej kupic cos mocniejszego?
solaris.x8013/06/2019 16:32

tak sie tylko pytam, bo nie rozumiem: dlaczego moc kosy dobiera sie w …tak sie tylko pytam, bo nie rozumiem: dlaczego moc kosy dobiera sie w zaleznosci od wielkosci areału powiedzmy mam 10 arów ciężkiego gęstego zielska jakies trawy kępiaste vs 50 arów jakiegos puchu trawiastegomoim zdaniem w drugiej opcji wystarczy mi 1 KM, ale w pierwszej moze lepiej kupic cos mocniejszego?


To taki bełkot marketingowców;) Mam kosiarkę z silnikiem B&S 500e i Briggs zaleca ten silnik zdaje się na max 600m2 a kosiarka jest zalecana do 1500 m2 i bądź tu mądry :E Sprzęt dobry/firmowy ale małej mocy też może pracować cały czas ale będzie się dusił pod dużym obciążeniem typu gęsta trawa/ tępy nóż itp Dużą trawę też można ciąć ale trochę wolniej niż sprzętem mocnym który idzie jak rekin
survivour13/06/2019 15:59

Cena przed promocją 775,52 zł 1,1 KM wystarczy na 10 arów ko …Cena przed promocją 775,52 zł 1,1 KM wystarczy na 10 arów koło domu ?

Wystarczyć wystarczy, tylko trochę słaba moc. Jak będziesz kosił chaszcze po pas, kup coś silniejszego.
raxon13/06/2019 16:08

Być może było tyle wcześniej w tym sklepie, ale w innych sklepach naj …Być może było tyle wcześniej w tym sklepie, ale w innych sklepach najtaniej to prawie tysiak. Na 10 arów się jak najbardziej nada:) 1.1 KM to nie tak mało bo są takie 0.8 KM i też dają radę.


Tylko że oznakowanie mocy w chińskich sprzętach jest dosyć dowolne. Nie ma kar w naszym bantustanie, za pisanie nieprawdy. Najwyżej powiedzą, że się tłumaczka pomyliła.
Te parametry które masz w instrukcji podane, nie zawsze odpowiada prawdzie. Zwykle są przekoloryzowane mające naciągnąć potencjalnych klientów na kupno. I potem się dziwią ludzie, że markowy sprzęt nawet o słabszej mocy daje lepiej sobie radę, niż nominalnie "mocniejszy" chińczyk.
Edytowane przez: "Markus" cze 13.
Cena na portalu aukcyjnym 720zł z wysyłką. To dwusów gdzie trzeba stosować mieszankę. Na plus waga. Generalnie zwykła kosa, żaden super sprzęt.
Markus13/06/2019 17:04

Tylko że oznakowanie mocy w chińskich sprzętach jest dosyć dobrowolne. Te p …Tylko że oznakowanie mocy w chińskich sprzętach jest dosyć dobrowolne. Te parametry które masz w instrukcji podane, nie zawsze odpowiada prawdzie. Zwykle są przekoloryzowane mające naciągnąć potencjalnych klientów na kupno. I potem się dziwią ludzie, że markowy sprzęt nawet o słabszej mocy daje lepiej sobie radę, niż nominalnie "mocniejszy" chińczyk.


Zgadza się i w Chińskich sprzętach po 3 czy 5 stówek tak jest. Kosa 6 koni xD ale tak z okazji to nie Chińska kosa bo jak się nie mylę to jest to firma włoska i w ciula nie walą. Sam mam kose tej firmy i polecam. Cena/jakość wypada na bardzo dobrym poziomie.
survivour13/06/2019 15:59

Cena przed promocją 775,52 zł 1,1 KM wystarczy na 10 arów ko …Cena przed promocją 775,52 zł 1,1 KM wystarczy na 10 arów koło domu ?


wystarczy w zupełności
survivour13/06/2019 15:59

Cena przed promocją 775,52 zł 1,1 KM wystarczy na 10 arów ko …Cena przed promocją 775,52 zł 1,1 KM wystarczy na 10 arów koło domu ?


Na 10 arów koło domu, to polecam kosę DEMON RQ580. Za niecałe 350 zł na allegro masz kosę z całą masą dodatków.
Mimo, że to chińczyk i te 5,2 KM, to pewnie wyssane z palca, to ma całkiem dobre opinie. Sam kupiłem eksperymentalnie,bo nie byłem w ogóle do kosy przekonany i nie chciałem wywalać kasy na droższy sprzęt, a tu zdziwko, bo kosa ogarnia całkiem mocno zarośnięte chaszcze, potrafi przeciąć metalową siatkę (jadę tylko na ostrzach, a nie żyłce), a po roku leżenia w zwykłej szopie odpaliła od kopa i działała pół dnia w słońcu bez stęknięcia.
Edytowane przez: "R_ade_K" cze 13.
Cena przed promocją 775,52 zł 1,1 KM wystarczy na 10 arów koło domu ?

Na 10 arów koło domu, to polecam kosę DEMON RQ580. Za niecałe 350 zł na allegro masz kosę z całą masą dodatków.
Mimo, że to chińczyk i te 5,2 KM, to pewnie wyssane z palca, to ma całkiem dobre opinie. Sam kupiłem eksperymentalnie,bo nie byłem w ogóle do kosy przekonany i nie chciałem wywalać kasy na droższy sprzęt, a tu zdziwko, bo kosa ogarnia całkiem mocno zarośnięte chaszcze, potrafi przeciąć metalową siatkę (jadę tylko na ostrzach, a nie żyłce), a po roku leżenia w zwykłej szopie odpaliła od kopa i działała pół dnia w słońcu bez stęknięcia.

Zajechałem demona takiego co to chyba z 4km miał w drugim roku użytkowania bo mi się spieszyło na średnio wysokiej/gestej trawie więc z chinczykami radzę się obchodzić delikatnie
Za 300zl na allegro kupilem z osprzetem kose john gardner czy jakos tak kosi jak wsciekla a koszenia mam duzo , oprócz tego kosze u znajomego wiec troche sie nakosi juz ktorys rok jest i jestem zadowolony. Tylko 1 sprawa o ktorej powoedzial mi znajomy co serwisuje takie sprzety , po zakupie nie żałuj oleju na mieszanke 50ml na 1l 95 do tej pory robie podobna mieszanke i smiga , jeszcze co wazne w zimie nalezy przepalic kosiarke co jakis czas bo gaźnik padnie.
R_ade_K13/06/2019 18:52

Na 10 arów koło domu, to polecam kosę DEMON RQ580. Za niecałe 350 zł na all …Na 10 arów koło domu, to polecam kosę DEMON RQ580. Za niecałe 350 zł na allegro masz kosę z całą masą dodatków.Mimo, że to chińczyk i te 5,2 KM, to pewnie wyssane z palca, to ma całkiem dobre opinie. Sam kupiłem eksperymentalnie,bo nie byłem w ogóle do kosy przekonany i nie chciałem wywalać kasy na droższy sprzęt, a tu zdziwko, bo kosa ogarnia całkiem mocno zarośnięte chaszcze, potrafi przeciąć metalową siatkę (jadę tylko na ostrzach, a nie żyłce), a po roku leżenia w zwykłej szopie odpaliła od kopa i działała pół dnia w słońcu bez stęknięcia.


Także polecam demona. Raz na trójzębie uderzyłem w kamień i rozwaliłem silnik ale kupiłem tanio nowe elementy i wymieniłem za 80zl i działa jak nowa. Po kilku latach trudniej odpalala więc oddałem do ustawienia za 20zl i do teraz rusza za pierwszym pociągnięciem sznura. Katuje ja ostro i daje rady cały czas
Prześlij Komentarz

Początkujący łowca okazji! To pierwsza okazja od raxon. Podziel się wskazówkami odnośnie publikowania lub po prostu podziękuj ;)

Avatar
@
    Tekst