888°
Zakończone
Komunikacja miejska we Wrocławiu za darmo!
Najlepsze komentarze
8 Komentarzy

Coś mi się wydaje, że niewiele osób skorzysta
pepper.pl/pro…383

Szkoda, ze gazeta sie nie liczy
Edytowane przez: "luque1" Wrz 4.

komunikacja miejsca powinna być darmo dla dzieci do 16 roku życia a do 21 lat za 30% a do 26 lat za 35-40% max ceny biletów normalnych.
Komunikacja miejsca nie powinna przynosić zysków, chyba że akurat komuś będzie chciało się myśleć i wraz z tymi zniżkami co napisałem ogarnie bałagan logistyczny itd, to jak najbardziej.
Nawet niech będzie obowiązek kontroli takich osób dla określenia zniżki na podstawie dowodu, legitymacji szkolnej itp ale nie żeby karać za jej brak, najwyżej jakaś niska kwota manipulacyjna 10zł.
Dobrze zgrana komunikacja ma odciążać ulice od aut i zachęcać do z niej skorzystania itp.
Komunikacja w Polsce to źle poprowadzone przedsiębiorstwo i oczywiście niedostosowane ulice, pojazdy oraz niejednorodny system biletowy.

DymekWrz 4.

komunikacja miejsca powinna być darmo dla dzieci do 16 roku życia a do 21 lat za 30% a do 26 lat za 35-40% max ceny biletów normalnych.Komunikacja miejsca nie powinna przynosić zysków, chyba że akurat komuś będzie chciało się myśleć i wraz z tymi zniżkami co napisałem ogarnie bałagan logistyczny itd, to jak najbardziej.Nawet niech będzie obowiązek kontroli takich osób dla określenia zniżki na podstawie dowodu, legitymacji szkolnej itp ale nie żeby karać za jej brak, najwyżej jakaś niska kwota manipulacyjna 10zł.Dobrze zgrana komunikacja ma odciążać ulice od aut i zachęcać do z niej skorzystania itp.Komunikacja w Polsce to źle poprowadzone przedsiębiorstwo i oczywiście niedostosowane ulice, pojazdy oraz niejednorodny system biletowy.

​Nic nie jest za darmo, nawet ten dzień walki z analfabetyzmem. Z budżetu miasta kasa zamiast na rozwój albo jakaś prawdziwą pomoc ubóstwu poszłaby na te lewackie wymysły.
A z resztą, szkoda mi to wam tłumaczyć, kiedyś czytałem że w zależności od preferencji politycznych mózg człowieka może inaczej funkcjonować, także ten tego... dobranoc.

DymekWrz 4.

komunikacja miejsca powinna być darmo dla dzieci do 16 roku życia a do 21 lat za 30% a do 26 lat za 35-40% max ceny biletów normalnych.Komunikacja miejsca nie powinna przynosić zysków, chyba że akurat komuś będzie chciało się myśleć i wraz z tymi zniżkami co napisałem ogarnie bałagan logistyczny itd, to jak najbardziej.Nawet niech będzie obowiązek kontroli takich osób dla określenia zniżki na podstawie dowodu, legitymacji szkolnej itp ale nie żeby karać za jej brak, najwyżej jakaś niska kwota manipulacyjna 10zł.Dobrze zgrana komunikacja ma odciążać ulice od aut i zachęcać do z niej skorzystania itp.Komunikacja w Polsce to źle poprowadzone przedsiębiorstwo i oczywiście niedostosowane ulice, pojazdy oraz niejednorodny system biletowy.


Czy ja dobrze czytam? Nie powinna przynosić zysków? To skąd weźmiesz na autobus, opłaty, kierowce, urzynanie>

interpunkcyjnyterroystaWrz 5.

Czy ja dobrze czytam? Nie powinna przynosić zysków? To skąd weźmiesz na autobus, opłaty, kierowce, urzynanie>



Nie wszystko musi przynosić zysku od razu ani tylko w tym okrojonym celu zostać stworzone.
To że są nolimity na usługi rozmów przez komorke nie oznacza ze wisi się nonstop na telefonie.
Gazetka w tesco jest dla klubowiczów po 1gr nie dlatego żeby z niej mieć zysk.
Nie dla zysku są posiłki za 1zł na stołówce w magazynie amazonu pod Wrocławiem.
Darmowe busy do marketów nie kosztują nic, nie dlatego że kierowcy tam nie "zarabiają" albo jeżdżą na powietrzu czy latającym dywanie.

Celem komunikacji miejskiej powinno być przede wszystkim odciążenie ulic i sprawny transport...a to że będzie ona przynosić zyski to już samo przez ssię w ostatecznym rozliczeniu. Biznes to będzie gdy będzie przemyślany a nie jest w większości miast w Polsce.
Edytowane przez: "Dymek" Wrz 8.

Jak to autobusy do marketów nie zarabiają? Gdyby taki autobus do auchana nie jeździł to mnóstwo ludzi nie robiłoby tam zakupów...

gdyby autobusy były darmowe to młodzież i dzieci (a dorośli pewnie też) w większości przestały by chodzić, bo można by było jechać za darmo. A tak to na jeden czy dwa przystanki szkoda im kasy więc idą na piechotę. Sama nie raz robiłam dziennie łącznie nawet 10 km na piechotę, bo byłam w kilku miejscach, a pomiędzy nimi mogłabym jechać 1 przystanek, tyle że mi było szkoda na bilet. gdybym mogła jechać za darmo to nie chciało by mi się iść. wiec płatne autobusy jednak poprawiają kondycję narodu ;-)
co nie zmienia faktu, że akcja fajna, szkoda że kzk GOP też takiej nie ma

Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst