Niestety, ta okazja wygasła 8 stycznia 2023.
167°
Opublikowano 2 stycznia 2023

Kompresor manualny AIRSHOT BOOSTER TUBELESS 11 BAR 160 PSI

129zł219zł-41%
6,70zł ·
Awatar użytkownika pangabka
Opublikowane przez
pangabka
Dołączył w 2018
13
241

O tej okazji

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Dla niewtajemniczonych jest to butla dzięki, której uzyskamy wysokie ciśnienie (zwykłą stacjonarną pompką rowerową), którą następnie napompujemy samą oponę (bez dętki) nałożoną na obręcz.

UWAGA!!
Do prawidłowego działania należy wyposażyć się w pompkę

Allegro Więcej szczegółów na
Aktualizacje społecznościowe

79 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika martinwu
    Ostatnio spaliłem swój kompresor przy zakladaniu nowych pirelli. Już miałem kupować tą butelkę, ale miałem taki opryskiwcz ciśnieniowy z butlą 5L. Wystarczyło tylko zablokować zawór bezpieczeństwa. Nawet ta wbudowana pompka daje radę i nie trzeba było montować dodatkowego zaworka, żeby pompować zwykłą pompką. 12266322-iy50l.jpg
    Awatar użytkownika lepiejdrozejnizdwarazy
    Wystarczyło tylko zablokować zawór bezpieczeństwa
    Co zrobić?
  2. Awatar użytkownika Adicts
    12278470-0yOFO.jpgdotarła. wygląda bardzo solidnie, dzięki!
    Awatar użytkownika pangabka
    Autor
    Tez u mnie doszło, gra i buczy
  3. Awatar użytkownika websy
    *niewtajemniczonych
  4. Awatar użytkownika kuczaj
    Jak dobrze założysz oponę to i zwykłą pompką ogarniesz tubelessa
    Awatar użytkownika Krzysiek.Koszula
    Lżejsze opony z miękką ścianką boczną ciężko napompować.
  5. Awatar użytkownika Szuchov
    Bardzo przydatna rzecz dla osób, które same ogarniają tubeless w rowerach. Taniej wyjdzie tylko konstrukcja z butelki plastikowej i kilku wężyków
    Awatar użytkownika pangabka
    Autor
    Miałeś może akurat ten model w rękach?
  6. Awatar użytkownika widmo82
    to juz lepiej cos takiego:

    12265591-X1bwf.jpgXiaomi MJCQB02QJ
    Awatar użytkownika pangabka
    Autor
    nie koniecznie, bez butli nie uzyskasz nagłego "strzału"
  7. Awatar użytkownika artysta4u
    Zrobiłem sobie z opryskiwacza, który leżał nieużywany - trochę kleju na gorąco, wężyk, stara dętka z zaworem i.. działa. Z butelki PET też działało, ale trochę strach ;-)


    PS. Ten sam sprzedawca na sh0pee ma to samo 7zł taniej.
  8. Awatar użytkownika Apeperowicz
    wystepują takie z skalą ciśnienia ?
    w sumie fajne urządzenie gdyby miało większą pojemność oraz wskaznik ciśnienia - można by normalnie inne koła z dętka pompować szybko
    Awatar użytkownika pangabka
    Autor
    nie widziałem, ale to wtedy kupujesz pompkę z manometrem i masz w sumie to samo, ew. wymiana wężyka na taki z mamometrem
  9. Awatar użytkownika Adicts
    kupione , dzięki !!!
  10. Awatar użytkownika martinwu
    protip: w środu jest taki wężyk przeźroczysty- wywalić, większy przepływ powietrza wtedy jest.
    protip2: tą lancę ( rurkę) demontujemy w zamian zaraz za zaworem spustowym nałożyłe kawałek wężyka gumowego, takiej średnicy żeby wszedł na zawór presta bez rdzenia. Lepiej mi to działa od komresora, no i jest cisza.
    Awatar użytkownika Huskie
    Ten sam patent, opryskiwacz z obi za 40zł, ze strzykawki do mleka tubeless wziąłem rurkę gumową, idealnie wchodzi na końcówkę opryskiwacza a z drugiej strony na preste. Bez tego z uszczelnieniem vittori był dramat.
  11. Awatar użytkownika SytyShaker
    Dzięki, kupione.
  12. Awatar użytkownika tomwis
    Cena zadna okazja bo taka juz jest od dluzszego czasu na alledrogo
  13. Awatar użytkownika Gulo
    Ma ktoś? Sprawdza się?
    Awatar użytkownika axis85
    Mam to samo od Schwalbe.
    Robiłem u siebie 4 komplety kół, w kołach bezhaczykowych opony bez problemu napompowałem zwykłą pompką, w starszych z haczykami nie dało rady i booster sprawdził się bardzo dobrze.
  14. Awatar użytkownika Radoskór

    Crazy!(I know:P) But it works. Just saying… (Edytowano)
    Awatar użytkownika 2zz
    Strzałem bym tego nie nazwał
    100psi to niecałe 7 bar, butelka 2, 2,5 litra, ciekawe ile jest litrów w oponie, ktoś kojarzy ?
    Trudo uwierzyć, że dało by radę z oporną oponą na zmęczonej kilometrami ciężkich szlaków feldze.
    A dobrą oponę na nowej feldze, to przy dobrej paście wulkanizacyjnej założy się samą taką pompką z filmiku.
  15. Awatar użytkownika Wdhiz
    A co z techniką "na wybuch"?
    Awatar użytkownika 2zz
    dobre pytanie, zwlaszcza po sylwestrze
  16. Awatar użytkownika ukasz.yjak
    Z rok temu miałem kupować takie coś do tubless w szosie. Ale przypomniało mi się że kiedyś kupiłem do samochodu kompresor Black decker i przy 5bar idealnie opona wskakiwała. Oczywiście trwało to chwilę dłużej niż normalnym kompresorem z butla, ale ogólnie jak na użycie 2 po ub 3 razy w roku ok. Żeby z tubless ułatwić sobie życie :
    * Płyn do lepszego poślizgu - kiedyś stosowałem ogólnie dostępne, ale teraz z uwagi na wygodę kupiłem butelka z gąbką dla wygody
    * Strzykawka z długą cienka rurka - jak ma się dobrze zaopatrzona aptekę lub medyczny z cewnikami to za kilka zł można złożyć. Ja za 25zl kupiłem zestaw Giant i to było jedno z najlepiej wydanych 25zl - czystko szybko i przyjemnie
    * Na wyjazdy jak nie na się zapasowej opony , łatki do opon Rema tip top i klej do nich kosztuje grosze a można uratować nie jedna oponę i wyjazd. Po przebiciu tubless z reguły uszczelnia się i da radę wrócić, jednak w szosie nie zawsze trzyma potem ciśnienie i wywala ten czop. Po podklejeniu łaty od środka i zalaniu uszczelniacza nie ma problemu. Aplikacja bardzo prosta ważne żeby odczekac po nałożeniu kleju c.a 10 min i dopiero dać łatę do opony. Czarnym mazidlem jak w smaochodowych nie trzeba smarować, ono ma za zadanie w samochodowych naprawić warstwę uszczelniająca i tam nie ma płynu.
    Ja stosuję mleczko Giant/ Stans No tubes na świeżo bez problemu wyczyściłem po powrocie do domu. Z caffe LaTeX w MTB kiedys było gorzej i ten syf został na ramie i ciuchach, jak miałem wystrzał. Sporo mitów narosło wokół tubless ale po części wynika to chyba z braku swiadomosci zalet i wad Ja od siebie polecam, ale w sezonie ścigam się amatorsko i dzięki tubless mogłem kontynuować wyścig. Druga sprawa to jazda na niskim ciśnieniu i dużo lepsze trzymanie. Od biedy zawsze można wykręcic wentyl i włożyć dętkę jak jest dramat (Edytowano)
Awatar użytkownika