Niestety, ta okazja już wygasła

Koła karbonowe pod hamulce szczękowe lub tarczowe +100 zł Berg PRO SL 50 mm + topowe piasty DT Swiss 180 EXP Ceramic

lip 1. 2022

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Berg 50mm – karbonowe koła szosowe zaprojektowane z myślą o płaskich i pagórkowatych trasach. Wersja pod oponkę, dostosowane także do systemów bezdętkowych. Topowy model PRO SL Aero. W promocji dostępny w dwóch wersjach obręczy: standardowej, o szerokości zewnętrznej 28mm, zaprojektowanej pod oponki 23-28mm lub NEW, poszerzonej do 30mm, specjalnie pod oponki o szerokości 28mm+, w każdej na topowych piastach DT Swiss 180 EXP Ceramic. Do wyboru w wersji pod hamulce szczękowe lub tarczowe (dopłata: 100 zł)



Promocja 'koła tygodnia’ trwa tylko do piątku 08.07.2022. Produkt na stanie, wysyłka w ciągu 3 dni. Ilość kół w promocji ograniczona.

Wersja

Pod hamulce szczękowe
Model obręczy

PRO SL Standard (28mm szerokości)
Piasty

DT Swiss 180 EXP Ceramic
Szprychy

Aero
Kolor napisów

Czarny mat
Bębenek pod kasetę

Shimano/Sram HG 10s, 11s lub 12s
Okładziny hamulcowe

Berg Black (brak w wersji pod tarcze)
Akcesoria

Brak
Wyczyść
ilość Koła tygodnia - Berg PRO SL 50mm + piasty DT Swiss 180 EXP Ceramic


W promocji „koła tygodnia’ oferujemy model Berg Pro SL Aero 50mm, na topowym modelu piast DT Swiss 180 EXP z ceramicznymi łożyskami, oraz do wyboru na obręczy o standardowej szerokości (28mm na zewnątrz) lub w poszerzonej do 30mm wersji NEW, zaprojektowanej z myślą o ogumieniu o szerokości około 28mm+. Do wyboru w wersji pod hamulce szczękowe lub tarczowe.

Wersja PRO SL Aero kół Berg to najlepsza dostępna konfiguracja. Obręcze PRO SL wykonane są z topowych włókien karbonowych, co umożliwiło dodatkową redukcję wagi względem standardowej wersji. Ponadto koła wyposażono w aerodynamiczne szprychy WING.



Berg Components to wyścigowe koła szosowe zbudowane w oparciu o obręcze Berg, których kształt opracowano w projekcie TECTM (Total Ellipse Concept).



TECTM to projekt, którego założeniem było stworzenie obręczy doskonale współpracującej z daną szerokością ogumienia, nie tylko pod względem ułożenia w obręczy, ale także pod względem aerodynamiki. Podstawowym celem było uzyskanie eliptycznego przekroju dla zestawu obręcz + oponka, który gwarantuje maksymalną aerodynamikę także przy bocznym wietrze. Profil obręczy jest bowiem łukowaty na całej jej wysokości, przez co obręcz jest odporna na boczne podmuchy wiatru, a eliptyczny kształt gwarantuje lepszą aerodynamikę aniżeli tożsama obręcz o profilu stożkowym U.



W tym stworzonym na płaskie i pagórkowate trasy modelu 50mm pod hamulce obręczowe, pod oponkę, dostosowanym także do systemów bezdętkowych, zastosowaliśmy wszystkie topowe rozwiązania, najwyższy model obręczy PRO SL oraz topowe szprychy Aero WINGTM



Szprychy Aero WINGTM to innowacyjne szprychy, które swoim deltoidalnym przekrojem doskonale wpisują się w koncepcję TECTM. Jak wykazały testy przekrój zbliżony do deltoidu jest nie tylko znacznie mniej podatny na boczne podmuchy wiatru, ale także wykazuje mniejszy opór niż tożsame, tradycyjne szprychy aero o profilu prostokątnym, także przy czołowym wietrze. To dowód, że filozofia TECTM i dążenie do eliptycznych przekrojów ma sens i sprawdza się w praktyce. Co więcej, szprychy te, dzięki grubszej środkowej sekcji gwarantują wyższą sztywność boczną koła, a więc lepszą dynamikę. Przyspieszenie kół Berg jest niesamowite!

Obręcze
Berg Components TEC™ 50mm, pod oponkę (także tubeless). Wersja PRO SL, NEW Berg Components TEC™ 50mm, pod oponkę (także tubeless). Wersja PRO SL

Piasty
DT Swiss 180 EXP Ceramic

Waga
Wersja pod hamulce szczękowe: 1460g, Wersja pod hamulce tarczowe: 1450g

Szprychy
Aero

Kolor napisów
Czarny mat

Bębenek pod kasetę
Shimano/Sram HG 10s, 11s lub 12s, Campagnolo 10s, 11s lub 12s

Wymiary obręczy
Szerokość obręczy 27,9mm, Wewnętrzna szerokość rantu 18,3mm, Wysokość stożka 50mm

Maksymalne ciśnienie
120 PSI

Maksymalne obciążenie
125 kg
Aktualizacje społecznościowe
renatagr
Dodali do wyboru opcjonalnie wersję pod hamulce tarczowe za dopłatą 100 zł

17212764461656757772.jpg

33 Komentarze