Niestety, ta okazja już wygasła
Nawilżacz powietrza ewaporacyjny Klarta Humea WiFi
97° Zakończono

Nawilżacz powietrza ewaporacyjny Klarta Humea WiFi

439zł539zł-19% Darmowa dostawa Darmowa
42
97° Zakończono
Nawilżacz powietrza ewaporacyjny Klarta Humea WiFi
lut 22. 2020

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Aktualizacja:
Zmienili cenę na 440 zł
"Przepraszamy, ale ten nawilżacz jest czasowo niedostępny. Zapraszamy na stronę nowego, bliźniaczego modelu Klarta Humea WiFi, który oferujemy w obniżonej cenie 439 zł. Model Humea WiFi umożliwia dodatkowo sterowanie nawilżaczem za pomocą aplikacji."

Cytując z klarta.pl/naw…ea/
"Przepraszamy, ale z przyczyn od nas niezależnych model Klarta Humea White nie dotarł do nas w oczekiwanej ilości. Wszystkim oczekującym proponujemy zakup nowego, bliźniaczego modelu Klarta Humea WiFi w obniżonej cenie do 399 zł do 24.02.2020 do godziny 12:00. Model Humea WiFi umożliwia dodatkowo sterowanie nawilżaczem za pomocą aplikacji."


Ja czekałem na ten model aź będzie dostępny, ale w ramach pocieszenia chętnie przygarne wersję wifi
Aktualizacje społecznościowe
Najlepsze komentarze
Nie do końca rozumiem krytyki. Ewaporacyjne kosztują więcej niż ultradźwiękowe. Ten ma higrostat i będzie nawilżał do zadanych wartości. Ma też spory zbiornik więc nie trzeba często dolewać i się tym zajmować. Ja to kupiłem żeby w sypialni był odpowiedni poziom wilgotności i żeby dziecko miało komfortowe warunki. Zbyt wilgotno też źle bo pleśń i grzyby. Jedyny sposób żeby kontrolować poziom wilgotności w mieszkaniu to takie urządzenie.
Edytowane przez: "suafulk" lut 22.
PeRsEcUtOr22/02/2020 15:44

Haha ale tekst No juz widze jak bardzo wiele osob kupilo nawilzacz …Haha ale tekst No juz widze jak bardzo wiele osob kupilo nawilzacz za tyle kasy i teraz z laski daja inny model i to WOW z WiFi 😳 Sorry ale wiekszosc znajomych co znam maja nawilzacze max do 100 zl i to wystarczajacy wydatek - bo to tylko ma nawilzyc powietrze, a nie jakies inne cuda


To po co nawilżacz za 100 zł. Powiedz znajomym, żeby zmoczyli ręcznik i powiesili na kaloryferze będzie znacznie zdrowiej. Do 100 zł można kupić tylko nawilżacze ultradźwiękowe. Dlaczego ich nie kupować można poczytać w internecie. To jest okazja na nawilżacz ewoporacyjny który ma zupełnie inną zasadę działania.
pilnik22/02/2020 16:19

ty tak na serio czy to jakiś kawał?



Zależy, jak narazie ze szklanką nie potrafię się połączyć po żadnej sieci. Więc widzę potencjał w tym droższym nawilżaczu
42 Komentarze
Haha ale tekst No juz widze jak bardzo wiele osob kupilo nawilzacz za tyle kasy i teraz z laski daja inny model i to WOW z WiFi 😳 Sorry ale wiekszosc znajomych co znam maja nawilzacze max do 100 zl i to wystarczajacy wydatek - bo to tylko ma nawilzyc powietrze, a nie jakies inne cuda
PeRsEcUtOr22/02/2020 15:44

Haha ale tekst No juz widze jak bardzo wiele osob kupilo nawilzacz …Haha ale tekst No juz widze jak bardzo wiele osob kupilo nawilzacz za tyle kasy i teraz z laski daja inny model i to WOW z WiFi 😳 Sorry ale wiekszosc znajomych co znam maja nawilzacze max do 100 zl i to wystarczajacy wydatek - bo to tylko ma nawilzyc powietrze, a nie jakies inne cuda


To po co nawilżacz za 100 zł. Powiedz znajomym, żeby zmoczyli ręcznik i powiesili na kaloryferze będzie znacznie zdrowiej. Do 100 zł można kupić tylko nawilżacze ultradźwiękowe. Dlaczego ich nie kupować można poczytać w internecie. To jest okazja na nawilżacz ewoporacyjny który ma zupełnie inną zasadę działania.
PeRsEcUtOr22/02/2020 15:44

Haha ale tekst No juz widze jak bardzo wiele osob kupilo nawilzacz …Haha ale tekst No juz widze jak bardzo wiele osob kupilo nawilzacz za tyle kasy i teraz z laski daja inny model i to WOW z WiFi 😳 Sorry ale wiekszosc znajomych co znam maja nawilzacze max do 100 zl i to wystarczajacy wydatek - bo to tylko ma nawilzyc powietrze, a nie jakies inne cuda


Ja na przykład nalewam wodę do szklanki, woda paruje i nawilża powietrze. Robiąc herbatę mam dwa w jednym. Nie rozumiem czemu wydawać 100zł .... Choć to wifi ....
xxdd22/02/2020 16:11

Ja na przykład nalewam wodę do szklanki, woda paruje i nawilża powietrze. R …Ja na przykład nalewam wodę do szklanki, woda paruje i nawilża powietrze. Robiąc herbatę mam dwa w jednym. Nie rozumiem czemu wydawać 100zł .... Choć to wifi ....


ty tak na serio czy to jakiś kawał?
pilnik22/02/2020 16:19

ty tak na serio czy to jakiś kawał?



Zależy, jak narazie ze szklanką nie potrafię się połączyć po żadnej sieci. Więc widzę potencjał w tym droższym nawilżaczu
xxdd22/02/2020 16:24

Zależy, jak narazie ze szklanką nie potrafię się połączyć po żadnej sieci. …Zależy, jak narazie ze szklanką nie potrafię się połączyć po żadnej sieci. Więc widzę potencjał w tym droższym nawilżaczu


Bardziej chodzi o wilgotność w mieszkaniu. Przy niskiej jest trochę niekomfortowo, nawilżacz się przydaje, nawet ręcznik na kaloryfer zrobi robotę, no ale WiFi...
allesgut22/02/2020 16:33

Bardziej chodzi o wilgotność w mieszkaniu. Przy niskiej jest trochę ni …Bardziej chodzi o wilgotność w mieszkaniu. Przy niskiej jest trochę niekomfortowo, nawilżacz się przydaje, nawet ręcznik na kaloryfer zrobi robotę, no ale WiFi...


Nie no luz, jak jest niekomfortowo i sucho to więcej szklanek z wodą załatwi sprawę. Zależy kto na ile sobie może pozwolić... No ale wifi.... Fakt...
Nie do końca rozumiem krytyki. Ewaporacyjne kosztują więcej niż ultradźwiękowe. Ten ma higrostat i będzie nawilżał do zadanych wartości. Ma też spory zbiornik więc nie trzeba często dolewać i się tym zajmować. Ja to kupiłem żeby w sypialni był odpowiedni poziom wilgotności i żeby dziecko miało komfortowe warunki. Zbyt wilgotno też źle bo pleśń i grzyby. Jedyny sposób żeby kontrolować poziom wilgotności w mieszkaniu to takie urządzenie.
Edytowane przez: "suafulk" lut 22.
suafulk22/02/2020 16:57

Nie do końca rozumiem krytyki. Ewaporacyjne kosztują więcej niż ult …Nie do końca rozumiem krytyki. Ewaporacyjne kosztują więcej niż ultradźwiękowe. Ten na higrostat i będzie nawilżał do zadanych wartości. Ma też spory zbiornik więc nie trzeba często dolewać i się tym zajmować. Ja to kupiłem żeby w sypialni był odpowiedni poziom wilgotności i żeby dziecko miało komfortowe warunki. Zbyt wilgotno też źle bo pleśń i grzyby. Jedyny sposób żeby kontrolować poziom wilgotności w mieszkaniu to takie urządzenie.


kciuk w górę dla kumatych
Ostatnio popełniłem błąd kupując nawilżacz ewaporacyjny. Przegadałem opinie i nie zwróciłem uwagi że model który kupuje nie ma higrostatu. Wprawdzie na minimalnych obrotach utrzymuje się cały czas 46% (wg oczyszczacza Xiaomi 3h). Można niby dokupić na aliexpress, ale nie jestem pewien czy będzie poprawnie działać.

W każdym razie zastanawiałbym się nad tym z tej okazji, cena jest bardzo dobra.
Edytowane przez: "marcinsu" lut 22.
Od razu mówię, że dużo minusów: głośny i nie bezobsługowy. Mam od 3 lat i nie chce się zepsuć, google: triada.
allesgut22/02/2020 22:16

Od razu mówię, że dużo minusów: głośny i nie bezobsługowy. Mam od 3 lat i n …Od razu mówię, że dużo minusów: głośny i nie bezobsługowy. Mam od 3 lat i nie chce się zepsuć, google: triada.


Nie do końca zrozumiałem, mówisz o tym tutaj z okazji czy o tym mediasklep24.pl/naw…tml ? Który jest głośny? I co oznacza że nie jest bezobsługowy? Ile dodatkowej roboty?
suafulk22/02/2020 22:21

Nie do końca zrozumiałem, mówisz o tym tutaj z okazji czy o tym ht …Nie do końca zrozumiałem, mówisz o tym tutaj z okazji czy o tym https://www.mediasklep24.pl/nawilzacz-oczyszczacz-powietrza-triada-premium.html?# ? Który jest głośny? I co oznacza że nie jest bezobsługowy? Ile dodatkowej roboty?


Wodę trzeba dolewać, więc nie jest bezobsługowy
suafulk22/02/2020 22:21

Nie do końca zrozumiałem, mówisz o tym tutaj z okazji czy o tym ht …Nie do końca zrozumiałem, mówisz o tym tutaj z okazji czy o tym https://www.mediasklep24.pl/nawilzacz-oczyszczacz-powietrza-triada-premium.html?# ? Który jest głośny? I co oznacza że nie jest bezobsługowy? Ile dodatkowej roboty?


Kupiłem w sumie przez przypadek, ale "cebula" więc szkoda mi było nie używać. Jak już mówiłem, nie chcę nic reklamować, dlatego wstawiłem słowo klucz i tyle. Na dzień dzisiejszy jednak nie zamieniłbym się na nic innego, ALE ja przyzwyczaiłem się do tego wodospadu
allesgut22/02/2020 23:34

Kupiłem w sumie przez przypadek, ale "cebula" więc szkoda mi było nie uż …Kupiłem w sumie przez przypadek, ale "cebula" więc szkoda mi było nie używać. Jak już mówiłem, nie chcę nic reklamować, dlatego wstawiłem słowo klucz i tyle. Na dzień dzisiejszy jednak nie zamieniłbym się na nic innego, ALE ja przyzwyczaiłem się do tego wodospadu


Spoko, warto poznać opinię na podobne produkty. Po prostu w pierwszej wiadomości wydawało mi się że opisujesz ten Klarta Humea
JAk to niebieskie coś to papierowy "fltr" to nie polecam. Ciężko to utrzymać w czystości. Trzeba raz na tydzień najmarniej urządzać kąpiele tego czegoś w kwasku. Inaczej zakamienia się i śmierdzi. Już lepsze te plastikowe talerze od xiaomi.
setuxri23/02/2020 09:37

JAk to niebieskie coś to papierowy "fltr" to nie polecam. Ciężko to ut …JAk to niebieskie coś to papierowy "fltr" to nie polecam. Ciężko to utrzymać w czystości. Trzeba raz na tydzień najmarniej urządzać kąpiele tego czegoś w kwasku. Inaczej zakamienia się i śmierdzi. Już lepsze te plastikowe talerze od xiaomi.


W opisie jest czyszczenie filtra raz na tydzień, więc możesz mieć rację.
suafulk23/02/2020 10:13

W opisie jest czyszczenie filtra raz na tydzień, więc możesz mieć rację.


Mam Sharpa i tam jest to samo rozwiązanie więc piszę z autopsji...
setuxri23/02/2020 11:44

Mam Sharpa i tam jest to samo rozwiązanie więc piszę z autopsji...


Nawilżacz już zakupiony, więc doświadczę na własnej skórze. Zobaczymy jak uciążliwe będzie.
suafulk23/02/2020 12:17

Nawilżacz już zakupiony, więc doświadczę na własnej skórze. Zobaczymy jak u …Nawilżacz już zakupiony, więc doświadczę na własnej skórze. Zobaczymy jak uciążliwe będzie.


Najważniejsze to czyścić regularnie by go nie zapuścić.
Prześlij Komentarz

Początkujący łowca okazji! To pierwsza okazja od suafulk. Podziel się wskazówkami odnośnie publikowania lub po prostu podziękuj ;)

Avatar
@
    Tekst