Niestety, ta okazja już wygasła
Klapki japonki Dublon - drogeria Natura (Kraków)
499° Zakończono

Klapki japonki Dublon - drogeria Natura (Kraków)

2,99zł19,99zł-85%Natura Okazje
14
kwi 29.Lokalnie
Pośród licznych promocji w drogerii Natura w Krakowie koło Poczty Głównej natrafiłam na bardzo fajne, letnie klapki w promocyjnej cenie 2.99 zł za parę

Cena wyjściowa rzekomo 19.99 zł.

Oferta z pewnością dostępna w powyższej drogerii. Być może lokalna - tego nie wiem

Klapki na nodze wyglądają fajnie. Może nie jest to jakoś najwyższych lotów, ale na lato będą jak znalazł..
Aktualizacje społecznościowe

Grupy

Najlepsze komentarze
2261840-NNt3w.jpg
Okazja i noga +
14 Komentarzy
2261775-BnZP7.jpg
Kelynn_9514 min

[Obrazek]


Pokaż na nodze jak wyglądają 🙈
2261840-NNt3w.jpg
Okazja i noga +
Dobra cebula! Szkoda, ze Natury nie mam w pobliżu to nie sprawdzę u siebie, ale plusik oczywiście leci.
Za taką cebulę jakby miały tylko 1 sezon wytrzymać +
Plusik, dobra cebula
Paradoks. Klapki japonki, zrobione pewnie w Chinach
znane sa takie
Mix5 g, 26 min

Paradoks. Klapki japonki, zrobione pewnie w Chinach



znane sa mi takie sytuacje, a nie jestem jakim fizjologiem fizjonomem ani filozofem... ot moja sasiadka Japonka zostala poczeta na terenie Chin baaa... nawet jej kupony tesco listonosz wrzucil do mojej skrzynki (bylo 3 zeta do uzycia, ale grzecznie oddalem i tak sie poznalismy
A jakaś numeracja, czy są męskie/damskie/unisex?
Anyway12330/04/2019 10:03

A jakaś numeracja, czy są męskie/damskie/unisex?


Raczej damskie, chociaż niewykluczone że jeżeli znajdziesz duże numery będą także pasowały na męską nogę. Powiem w ten sposób - na zdjęciu powyżej mam na nodze rozmiar 38, a zwykle noszę 37. Jestem kobietą żeby nie było wątpliwości
Kelynn_9551 min

Raczej damskie, chociaż niewykluczone że jeżeli znajdziesz duże numery będ …Raczej damskie, chociaż niewykluczone że jeżeli znajdziesz duże numery będą także pasowały na męską nogę. Powiem w ten sposób - na zdjęciu powyżej mam na nodze rozmiar 38, a zwykle noszę 37. Jestem kobietą żeby nie było wątpliwości


Haha, tych ostatnich wątpliwości nie miałem:)
Anyway12330/04/2019 10:03

A jakaś numeracja, czy są męskie/damskie/unisex?


Tylko rozmiar 38 niestety wygladaly na damskie
Edytowane przez: "TakCzyNie" kwi 30.
TakCzyNie18 min

Tylko rozmiar 38 niestety wygladaly na damskie


Dzięki za info, szkoda bo jako jednorazówki na weekend ok cena:)
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst