Niestety, ta okazja już wygasła
Kije trekkingowe - 40%
357° Zakończono

Kije trekkingowe - 40%

Darmowa dostawa DarmowaSkalnik Okazje
32
wrz 7.

Ta okazja wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Wszystkie kije trekkingowe - 40%. Dobre ceny, zwykle można je kupić w promocji - 25% lub mniej. W większości przypadków wychodzi darmowa wysyłka. Za zapis do newslettera dodatkowe - 10 zł.

Ja polecam kije Trail marki Black Diamond. Sam mam takie i sprawdzają się swietnie: skalnik.pl/kij…085

Jedna z tańszych opcji: skalnik.pl/kij…353

A kijki dla dzieci za około 80 zł, na przykład: skalnik.pl/kij…617
Aktualizacje społecznościowe
Skalnik OkazjeSkalnik promocje

Grupy

Najlepsze komentarze
dżejk07/09/2019 22:43

Ło matko panie! Z czego te kije, z platyny ? 200zl za kijki gdzie można k …Ło matko panie! Z czego te kije, z platyny ? 200zl za kijki gdzie można kupić identycznie funkcjonalne za 50zl. To jest czasanie ludzi na forsę.


Przez takich ignorantów jak Ty ludziom się odechciewa wrzucania sensownych promocji na produkty wysokiej jakości i Pepper zmienia się w portal z okazjami na marchewkę w Lidlu i chińskimi kabelkami za 0.99 USD. To, że ta promocja nie jest dla Ciebie i nie jesteś zainteresowany kijkami Black Diamond, nie znaczy że ktoś inny z niej nie skorzysta.
Następnym razem odpuść sobie idiotyczne komentarze dla podbudowania ego przez innych rechoczących Januszy "ło panie ale mu pedzioł, hehe".
dżejk07/09/2019 22:43

Ło matko panie! Z czego te kije, z platyny ? 200zl za kijki gdzie można k …Ło matko panie! Z czego te kije, z platyny ? 200zl za kijki gdzie można kupić identycznie funkcjonalne za 50zl. To jest czasanie ludzi na forsę.


Jeden kupi malucha, jeden kupi merca. Oba to samochody, oba jeżdżą na 4 kołach. Każdym z nich dotrzesz do miejsca przeznaczenia. I patrz pan panie, też kosztują różne pieniądze.
odezwali sie specjalisci od kijow, co pewnie nigdy w zyciu zadnej pary nie mieli...

prawda jest taka ze tez unikalem, bo po co, do czasu trekkingu w himalajach, gdzie trzeba bylo wlazic dzien po dniu kilka godzin w gore z kilkunastoma kilogramami na plecach. i wtedy to robi zasadnicza roznice, czy masz 2 punkty podparcia, czy 4...

roznice w cenie to material, alu czy karbon - karbon lepszy bo nie odbija, za to bardziej lamliwy. do tego waga i funkcjonalnosc, czyli czy mozna zlozyc do malych rozmiarow na bagaz do samolotu. dalej koncowka, ktora uderza o skaly - czy wytrzyma, czy sie nie wyrobi i nie zacznie slizgac... i ostatnia rzecz, czyli mocowanie, te tanie to wytrzymaja jeden sezon, bo zaciski/blokady sie zaraz wyrobia.

jak ktos nie widzi roznicy w funkcjonalnosci, to proponuje zrobic sobie kijki z sosny albo swierku, pelno galezi lezy w lesie, beda za darmo.
Połowa osób, które twierdzą, że nie ma sensu wydawać dużo na kije nawet nie odróżnia trekkingu od nordic walkingu, więc dyskusja jest raczej bezcelowa, ale wyjaśnię: kije trekkingowe powinny być regulowane bo ich długość zależy czy się idzie pod górę czy schodzi. Po drugie niska waga ma znaczenie bo czasem trzeba je nosić na plecaku, a trekking nie jest po to żeby schudnąć albo zrobić kondycję.
32 Komentarze
Ło matko panie! Z czego te kije, z platyny ? 200zl za kijki gdzie można kupić identycznie funkcjonalne za 50zl. To jest czasanie ludzi na forsę.
dżejk07/09/2019 22:43

Ło matko panie! Z czego te kije, z platyny ? 200zl za kijki gdzie można k …Ło matko panie! Z czego te kije, z platyny ? 200zl za kijki gdzie można kupić identycznie funkcjonalne za 50zl. To jest czasanie ludzi na forsę.


Jeden kupi malucha, jeden kupi merca. Oba to samochody, oba jeżdżą na 4 kołach. Każdym z nich dotrzesz do miejsca przeznaczenia. I patrz pan panie, też kosztują różne pieniądze.
Dzięki, kupione!
freyu07/09/2019 22:46

Jeden kupi malucha, jeden kupi merca. Oba to samochody, oba jeżdżą na 4 ko …Jeden kupi malucha, jeden kupi merca. Oba to samochody, oba jeżdżą na 4 kołach. Każdym z nich dotrzesz do miejsca przeznaczenia. I patrz pan panie, też kosztują różne pieniądze.


Ty serio używasz tak idiotycznego porównania w stosunku do kijków? Gdzie nie ma totalnie żadnej zauwqzalnej różnicy w funkcjonalności, jakości kijków za 50zl i tych za 200zl No ale ja wiem że jak ktoś jest snobem to on dla własnego poczucia wartości będzie upierał się przy tym że ten sam produkt jest lepszy... bo droższy
Prawdziwy facet chodzi po skałach i nie używa kijkow trekkingowych.
Edytowane przez: "stonkaziemniaczana" wrz 7.
dżejk07/09/2019 22:43

Ło matko panie! Z czego te kije, z platyny ? 200zl za kijki gdzie można k …Ło matko panie! Z czego te kije, z platyny ? 200zl za kijki gdzie można kupić identycznie funkcjonalne za 50zl. To jest czasanie ludzi na forsę.


Nie zgodzę się z Tobą. Funkcjonalność to nie wszystko, dla mnie liczy się jeszcze jakość produktu. Kije za 50 zł są dla mnie nic nie warte. Szkoda mi na nie nawet 50 zł. Ale cieszę się że mamy wybor i każdy może kupić to co odpowiada jego potrzebom.
dżejk07/09/2019 22:51

Ty serio używasz tak idiotycznego porównania w stosunku do kijków? Gd …Ty serio używasz tak idiotycznego porównania w stosunku do kijków? Gdzie nie ma totalnie żadnej zauwqzalnej różnicy w funkcjonalności, jakości kijków za 50zl i tych za 200zl No ale ja wiem że jak ktoś jest snobem to on dla własnego poczucia wartości będzie upierał się przy tym że ten sam produkt jest lepszy... bo droższy


Tak, serio takiego porównania używam, choć ono jest mocno przerysowane. Prawda jest taka, że możesz sobie wmawiać coś o snobizmie itp, ale praktycznie nie ma przypadku gdzie za coś wyraźnie lepszego trzeba zapłacić większą kasę. Tobie bez różnicy czy ciśnie z kijami za 50 pln i spoko. Innemu, bardzoiej w temacie ograniętemu, będą pasować te z promiki.
swierzop22207/09/2019 22:48

Nie zgodzę się z Tobą. Funkcjonalność to nie wszystko, dla mnie liczy się j …Nie zgodzę się z Tobą. Funkcjonalność to nie wszystko, dla mnie liczy się jeszcze jakość produktu. Kije za 50 zł są dla mnie nic nie warte. Szkoda mi na nie nawet 50 zł. Ale cieszę się że mamy wybor i każdy może kupić to co odpowiada jego potrzebom.


Każdy ma prawo do własnego zdania. W przypadku kijów trekingowych płacenie za nie więcej niż 120zl to głupota. Tutaj nie ma co być droższe, prócz sztucznego windowania ceny.
freyu07/09/2019 22:55

Tak, serio takiego porównania używam, choć ono jest mocno przerysowane. Pr …Tak, serio takiego porównania używam, choć ono jest mocno przerysowane. Prawda jest taka, że możesz sobie wmawiać coś o snobizmie itp, ale praktycznie nie ma przypadku gdzie za coś wyraźnie lepszego trzeba zapłacić większą kasę. Tobie bez różnicy czy ciśnie z kijami za 50 pln i spoko. Innemu, bardzoiej w temacie ograniętemu, będą pasować te z promiki.


Dzięki. Rozbawiles mnie swoim komentarzem
dżejk07/09/2019 22:57

Dzięki. Rozbawiles mnie swoim komentarzem


Nie dziękuj, do usług! Kiedyś też będziesz zarabiał nieco więcej to sobie kupisz coś ciut droższego, lepszego.
freyu07/09/2019 23:06

Nie dziękuj, do usług! Kiedyś też będziesz zarabiał nieco więcej to sobie k …Nie dziękuj, do usług! Kiedyś też będziesz zarabiał nieco więcej to sobie kupisz coś ciut droższego, lepszego.


Oj no nie irytuj się tak Po prostu mam już taki radar na snobów, którzy nieudolnie próbują kupić sobie pewność siebie rzeczami. Szkoda mojego czasu na Twoje marne zaczepki
odezwali sie specjalisci od kijow, co pewnie nigdy w zyciu zadnej pary nie mieli...

prawda jest taka ze tez unikalem, bo po co, do czasu trekkingu w himalajach, gdzie trzeba bylo wlazic dzien po dniu kilka godzin w gore z kilkunastoma kilogramami na plecach. i wtedy to robi zasadnicza roznice, czy masz 2 punkty podparcia, czy 4...

roznice w cenie to material, alu czy karbon - karbon lepszy bo nie odbija, za to bardziej lamliwy. do tego waga i funkcjonalnosc, czyli czy mozna zlozyc do malych rozmiarow na bagaz do samolotu. dalej koncowka, ktora uderza o skaly - czy wytrzyma, czy sie nie wyrobi i nie zacznie slizgac... i ostatnia rzecz, czyli mocowanie, te tanie to wytrzymaja jeden sezon, bo zaciski/blokady sie zaraz wyrobia.

jak ktos nie widzi roznicy w funkcjonalnosci, to proponuje zrobic sobie kijki z sosny albo swierku, pelno galezi lezy w lesie, beda za darmo.
Jak ktoś już trochę różnych rzeczy w życiu poużywał, to wie, że na świecie nie istnieje coś takiego, jak to, że przykładowe kijki za 50 zł to tak samo wartościowy produkt jak te za 200. Po prostu nie ma czegoś takiego. A gadanie o snobiźmie jest tylko leczeniem kompleksów związanych ze słabymi zarobkami lub przyzwyczajeniem do dziadowania. Pozdrawiam
Edytowane przez: "grzego" wrz 8.
leeloo08/09/2019 02:22

odezwali sie specjalisci od kijow, co pewnie nigdy w zyciu zadnej pary nie …odezwali sie specjalisci od kijow, co pewnie nigdy w zyciu zadnej pary nie mieli...prawda jest taka ze tez unikalem, bo po co, do czasu trekkingu w himalajach, gdzie trzeba bylo wlazic dzien po dniu kilka godzin w gore z kilkunastoma kilogramami na plecach. i wtedy to robi zasadnicza roznice, czy masz 2 punkty podparcia, czy 4...roznice w cenie to material, alu czy karbon - karbon lepszy bo nie odbija, za to bardziej lamliwy. do tego waga i funkcjonalnosc, czyli czy mozna zlozyc do malych rozmiarow na bagaz do samolotu. dalej koncowka, ktora uderza o skaly - czy wytrzyma, czy sie nie wyrobi i nie zacznie slizgac... i ostatnia rzecz, czyli mocowanie, te tanie to wytrzymaja jeden sezon, bo zaciski/blokady sie zaraz wyrobia. jak ktos nie widzi roznicy w funkcjonalnosci, to proponuje zrobic sobie kijki z sosny albo swierku, pelno galezi lezy w lesie, beda za darmo.


Ogolnie racja, ale w przypadku tych BD (za cene wyjsciową ponad 300 zł), material to aluminium, waga ok 0.5 kg. System skladania prawdopodobnie teleskopowy. Prawdziwe cuda na kiju.
Wypowiem się jako ponad roczny użytkownik dokładnie tego modelu. Wcześniej miałem jakieś pożyczone kijki z deca i jeszcze jedną parę (nie pamiętam nazwy) która komuś oddałem. Zasadniczo BD Trail różnią się wagą i ergonomia uchwytów oraz praktycznością zacisków, które są odporne na bród oraz nie zamarzają . Mają wymienialne końcówki (groty) oraz talerzyki, jak się zgubią albo zniszczą. Używam ich również przy rozstawianiu tarpa. Kupowałem w lepszej cenie, bliżej 200. Tak czy siak sprzęt na lata. I jeszcze raz podkreślę niską wagę i ergonomię.
dżejk07/09/2019 22:43

Ło matko panie! Z czego te kije, z platyny ? 200zl za kijki gdzie można k …Ło matko panie! Z czego te kije, z platyny ? 200zl za kijki gdzie można kupić identycznie funkcjonalne za 50zl. To jest czasanie ludzi na forsę.


Przez takich ignorantów jak Ty ludziom się odechciewa wrzucania sensownych promocji na produkty wysokiej jakości i Pepper zmienia się w portal z okazjami na marchewkę w Lidlu i chińskimi kabelkami za 0.99 USD. To, że ta promocja nie jest dla Ciebie i nie jesteś zainteresowany kijkami Black Diamond, nie znaczy że ktoś inny z niej nie skorzysta.
Następnym razem odpuść sobie idiotyczne komentarze dla podbudowania ego przez innych rechoczących Januszy "ło panie ale mu pedzioł, hehe".
Ja co prawda rzadziej uzywam ale bylem na kilku spotkaniach gzie ludzie ktorzy w nordic maja osiagniecia zachecali do cwiczen i prezentowali sprzet (nie chodzilo o spezedaz podkresle bo do cwiczen pozyczali nam wlasne stare kije). Z tych spotkan powiem tak. Dobre kije to kije nieskladane. Dobre kije mozba kupic do 250 zl bez zadnych obnizek z 400 na 300. Dobre kije w obnizce to 150 zl max. Kije zupelnie porzadne i lekkie mozna kupic juz za 70-80 zl niemarkowe. Dalej placi sie juz za marke i bajery. Mowimy oczywiscie o kijach rekreacyjnych i półwyczynowych. Takich z jakimi Ci ludzie startuja np podczas treningow do mistrzostw. No bo wiadomo ze na mistrzostwach to czesto kij zalezy od sponsora
Edytowane przez: "Selk" wrz 8.
Mnie zastanawia tylko jedno Po jaką cholerę dyskutujecie z trollem który ostatnie Czym jest zainteresowany to jakąkolwiek rzeczową argumentacją...
Edytowane przez: "fotoart" wrz 8.
Jak będziesz w górach z kijami za 50 zł i wchodząc pod górę wspierając się na nich któryś Ci się złoży bo zacisk nie wytrzyma i polecisz na ryj, wybijesz zęby to docenisz wartość i jakość tych droższych
Poza tym kijki z plastikowa rekojescia slizgaja sie nawet w rekawiczce. Wiec raczej korkowa lub piankowa. Nie uzywalem z piankowej ale widzialem kilka razy powykruszana wiec pewnie trzeba co roku wymieniac a w kichach za 400 to 10zl pewnie nie kosztuje. A dodatkowo czytajac te wypowiedzi to normalnie szkoda mi tych Himalajow. Tylu sie tam wybiera patrzac ze ludzie pod tym katem analizuja zakup kijkow. A kazdy zostawi smietnik z niebiodegradowalnych folii i torebek jak nie na wierzchu to zakopany bo przeciez kazdy kilogram jest w gorach wazny i nikt nie bedzie tachal smieci ze soba.
Edytowane przez: "Selk" wrz 8.
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst