Niestety, ta okazja wygasła 9 stycznia 2023.
52°
54 Opublikowano 10 grudnia 2022
Kierownica Thrustmaster T-GT II PC/PS4/PS5
Opublikowane przez
Dołączył w 2019
34
72
O tej okazji
Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:
30 dniowy okres próbny 𝗔𝗺𝗮𝘇𝗼𝗻 𝗣𝗿𝗶𝗺𝗲 (darmowa dostawa, dostęp do VOD i inne) aktywujecie tutaj
Kierownica wyścigowa T-GT II to dopracowany w każdym calu rezultat ponad 23 tysięcy godzin intensywnych prac badawczo-rozwojowych, dzięki którym fantastyczne siłowe sprzężenie zwrotne dostępne w poprzednim modelu (T-GT) osiągnęło nowe wyżyny wydajności. T-GT II sprawia, że gracze korzystający z konsol PlayStation 5 i PlayStation 4 oraz komputerów PC mogą się cieszyć zupełnie nowym poziomem recyzji i trwałości. Kierownica T-GT II ma oficjalne licencje PlayStation i Gran Turismo oraz zapewnia dostęp do realistycznych wrażeń i największych atutów gry GT Sport dzięki zastosowaniu przełomowych technologii, takich jak T-LIN, T-DCC, a w szczególności T-DFB (trójwymiarowa percepcja efektów siłowego sprzężenia zwrotnego).
Thrustmaster Kierownica T-GT II
Przeznaczenie: PC; PlayStation 4; PlayStation 5
Zmiana biegów: Łopatki
Pedały: Gaz, hamulec, sprzęgło
Kąt obrotu: 1080°
Interfejs: Przewodowy
Rodzaj: Zestaw
Kolor: Czarny
Waga [kg]: 13.15
Obsługiwane systemy operacyjne: Windows 10
Liczba przycisków: 25
Długość kabla: Brak danych
Dualpad: 4-kierunkowy
Numer produktu: 5948096
Thrustmaster Kierownica T-GT II
Przeznaczenie: PC; PlayStation 4; PlayStation 5
Zmiana biegów: Łopatki
Pedały: Gaz, hamulec, sprzęgło
Kąt obrotu: 1080°
Interfejs: Przewodowy
Rodzaj: Zestaw
Kolor: Czarny
Waga [kg]: 13.15
Obsługiwane systemy operacyjne: Windows 10
Liczba przycisków: 25
Długość kabla: Brak danych
Dualpad: 4-kierunkowy
Numer produktu: 5948096
Więcej szczegółów na Amazon.pl
Poradnik zakupowy Amazon możecie znaleźć TUTAJ
Aktualizacje społecznościowe
54 Komentarze
sortowanie:@GwynbleiddPL
"lepiej dołożyć", "zupełnie inne doznania", "pasek to półśrodek, bezsensowny zakup", "DD jest o lata świetlne lepsza"
To wszystko są w ostatnich trzech latach frazesy bezrefleksyjnie powtarzane na niemal każdym forum simracingowym, oklepane aż do bólu. Szczególnie w powtarzaniu ich lubują się ludzie, którzy nigdy nie mieli okazji porównać w praktyce wrażeń z korzystania z tych dwóch technologii.
Technologia DD jest mocno przereklamowana.
Technologia paskowa, przeciwnie, jest obecnie wyraźnie niedoceniana.
Twarde realia i liczne doświadczenia użytkowników (takie opinie jednak giną w zalewie internetowej DD-propagandy) pokazują, że mocno wątpliwy jest sens jakiegokolwiek dopłacania na styku segmentów: napęd paskowy oraz napęd DD.
Tak samo dziwnie hołubione są magiczne cyferki stojące przy jednostce Nm.
Tu i ówdzie można przeczytać:
TYLKO DD! WIĘCEJ NIUTONOMETRÓW!
Jednak dla miażdżącej większości graczy języczek u wagi tkwi nie w ilościowej mocy, lecz w jakościowych wrażeniach.
Zastanawiać się można, czy ta narracja nie jest sztucznie napędzana przez naganiaczy z firm produkujących simracingowy sprzęt. Z punktu widzenia tych firm przecież niekorzystnym jest zastój, brak popytu. Graczom trzeba ciągle mówić, że to, co mają obecnie, jest już niedobre. Za słabe, za stara technologia. "Kupujcie mocniejsze, kupujcie nowsze, tylko wtedy będziecie szczęśliwi!"
Ja niczego nie czytam. Tylko grałem na nich. To moja prywatna opinia. (Edytowano)