Niestety, ta okazja już wygasła
Kierownica Thrustmaster FERRARI 458 SPIDER Xbox One
140° Zakończono

Kierownica Thrustmaster FERRARI 458 SPIDER Xbox One

385zł439zł-12%Mall.pl Okazje
20
140° Zakończono
Kierownica Thrustmaster FERRARI 458 SPIDER Xbox One
lip 27. 2020

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

W promocji Thrustmaster

FERRARI 458 SPIDER Xbox One na Mall.
Free - odbiór we Wrocławiu w ich punkcie lub dostawa za 13 zł.

Kierownica Thrustmaster FERRARI 458 SPIDER Xbox One

dedykowana na konsolę Xbox. To wierna replika kierownicy sportowego

modelu Ferrari 458 Spider, która pozwala poczuć się jak na prawdziwym

sportowym turnieju.

284563-Y9wdO.jpg

284563-iP7kt.jpg
Aktualizacje społecznościowe
Mall.pl OkazjeMall.pl kody rabatowe
Najlepsze komentarze
"modelu Ferrari 458 Spider, która pozwala poczuć się jak na prawdziwym sportowym turnieju."


Tymczasem 240 stopni skręt i brak force feedbacku sprawia, że kierownica nadaje się ewentualnie do śmietnika
20 Komentarzy
"modelu Ferrari 458 Spider, która pozwala poczuć się jak na prawdziwym sportowym turnieju."


Tymczasem 240 stopni skręt i brak force feedbacku sprawia, że kierownica nadaje się ewentualnie do śmietnika
daniel.zegar27/07/2020 10:42

"modelu Ferrari 458 Spider, która pozwala poczuć się jak na prawdziwym sp …"modelu Ferrari 458 Spider, która pozwala poczuć się jak na prawdziwym sportowym turnieju."Tymczasem 240 stopni skręt i brak force feedbacku sprawia, że kierownica nadaje się ewentualnie do śmietnika


A cena tak wygórowana z uwagi na licencje
daniel.zegar27/07/2020 10:42

"modelu Ferrari 458 Spider, która pozwala poczuć się jak na prawdziwym sp …"modelu Ferrari 458 Spider, która pozwala poczuć się jak na prawdziwym sportowym turnieju."Tymczasem 240 stopni skręt i brak force feedbacku sprawia, że kierownica nadaje się ewentualnie do śmietnika


Trafna uwaga. Ewentualnie nadaje się do piaskownicy z uwagi na "przesuwanie" łopatkami.
FF?
daniel.zegar27/07/2020 10:42

"modelu Ferrari 458 Spider, która pozwala poczuć się jak na prawdziwym sp …"modelu Ferrari 458 Spider, która pozwala poczuć się jak na prawdziwym sportowym turnieju."Tymczasem 240 stopni skręt i brak force feedbacku sprawia, że kierownica nadaje się ewentualnie do śmietnika


W takim razie jaki model jest warty uwagi w tej cenie +/- 400 zeta?
jakub.strycharczuk27/07/2020 10:57

W takim razie jaki model jest warty uwagi w tej cenie +/- 400 zeta?


Ja bym szukał używanej t150, można za ok 400 zł znaleźć
i znowu: kupa subiektywnego hejtu na przedmiot, a zero opinii na temat wstawki.
Jak dla mnie cena na mały - jednakowoż - plusik.
Dla zainteresowanych zakupem : faktycznie brakuje Force Feedback'u i kierownica nie oddaje takiej frajdy zbliżonej do jazdy prawdziwym autem. Mały kąt kierownicy powoduje, że nie można poszaleć kołem tak jak w prawdziwym aucie (chociaż nie zwróciłem uwagi czy na F1 kręcą tymi wolantami o więcej niż 135st w jedną stronę).
Dla kupujących - do przemyślenia czy ma to być zabawka na chwilę, czy koło, które może posłużyć całej rodzinie i wyszystkim pokoleniom (od prawnucząt do pradziadków).
Po drugie primo, warto zwrócić uwagę na fakt, że tej kierownicy nie podłączymy do PC.
Identyczna kierownica, tylko na ps3 - PC, czyli "Red legend" kosztuje 200 zł.
Z tego co pamiętam, ten model można wyrwać za niewiele ponad 300 zł. Jak dla mnie za drogi, za tak słaby sprzęt.
do pc zdecydowanie polecam logitech momo, cos kolo 250zl za uzywkę i ma wszystko (oprocz wiekszego obrotu)
daniel.zegar27/07/2020 10:42

240 stopni skręt i brak force feedbacku sprawia, że kierownica nadaje się e …240 stopni skręt i brak force feedbacku sprawia, że kierownica nadaje się ewentualnie do śmietnika


Zawsze mnie ogromnie brzydzą takie przepełnione cynizmem i pogardą komentarze. Kierownica z okazji ma swoją wartość i może stanowić fantastyczne źródło rozrywki. Nie każdy potrzebuje FF, nie każdy potrzebuje tysiąca stopni skrętu do udanej zabawy.
dropszot27/07/2020 12:10

Zawsze mnie ogromnie brzydzą takie przepełnione cynizmem i pogardą ko …Zawsze mnie ogromnie brzydzą takie przepełnione cynizmem i pogardą komentarze. Kierownica z okazji ma swoją wartość i może stanowić fantastyczne źródło rozrywki. Nie każdy potrzebuje FF, nie każdy potrzebuje tysiąca stopni skrętu do udanej zabawy.


nie, nie masz racji, kierownice dziela się na te z FF i na te bez. Z czego te bez FF są do niczego, nie oddają w żadnym stopniu frajdy z kierowania wirtualnego pojazdu. Kto chociaż raz używał kierownicy z FF nigdy nie kupi sprzętu bez FF. Osobiście nie wiem do jakiego tytułu ta kierownica się nadaje. W dodatku nie jest kompatybilna z PC. Taniej można kupic chociażby używanego Logitecha Driving Force GT, który ma już FF i 900 stopni. Chciałbym powiedzieć, że pogarda w komentarzu bierze się znikąd, ale niestety, przestrzegam - nie warto tego kupować.
To już lepiej grać na padzie, wibracje dają większy feedback niż ten elektrośmieć.
ksiadzproboszcz27/07/2020 11:03

i znowu: kupa subiektywnego hejtu na przedmiot, a zero opinii na temat …i znowu: kupa subiektywnego hejtu na przedmiot, a zero opinii na temat wstawki.Jak dla mnie cena na mały - jednakowoż - plusik.Dla zainteresowanych zakupem : faktycznie brakuje Force Feedback'u i kierownica nie oddaje takiej frajdy zbliżonej do jazdy prawdziwym autem. Mały kąt kierownicy powoduje, że nie można poszaleć kołem tak jak w prawdziwym aucie (chociaż nie zwróciłem uwagi czy na F1 kręcą tymi wolantami o więcej niż 135st w jedną stronę).Dla kupujących - do przemyślenia czy ma to być zabawka na chwilę, czy koło, które może posłużyć całej rodzinie i wyszystkim pokoleniom (od prawnucząt do pradziadków).Po drugie primo, warto zwrócić uwagę na fakt, że tej kierownicy nie podłączymy do PC.



Proszę, zwróć uwagę, że "wartość finansową wstawki" najlepiej oceniać przez "plusik" albo "minusik". Ja nie dałem żadnego z nich w tym przypadku, ale nie mam pretensji do Ciebie, że dałeś "plusa" (bo wierzę, że taka jest Twoja subiektywna ocena).
Z drugiej strony, komentarze są miejscem, gdzie można zwrócić uwagę innych Pepperowiczów na cechy samego produktu, jego zalety i wady (np. w porównaniu do innych produktów). Dzięki temu można pomóc podjąć decyzję osobom "mniej zorientowanym w merytoryce" przedmiotu wstawki. Wydaje mi się, że nie należy mieć pretensji o to, że komentarze są subiektywne, bo każdy pisze je na podstawie własnych przekonań i doświadczenia.
Edytowane przez: "Dok" lip 27.
mike33427/07/2020 11:18

do pc zdecydowanie polecam logitech momo, cos kolo 250zl za uzywkę i ma …do pc zdecydowanie polecam logitech momo, cos kolo 250zl za uzywkę i ma wszystko (oprocz wiekszego obrotu)


Co Ty ludziom wciskasz? Momo to chyba od 15 lat nie produkują.
Edytowane przez: "Tarec" lip 27.
Tarec27/07/2020 12:40

Co Ty ludziom wciskasz? Momo to chyba od 15 lat nie produkują.


Akurat ma jedną taką na sprzedaż. Dziadek do kościoła jeździł
daniel.zegar27/07/2020 12:15

te bez FF są do niczego, nie oddają w żadnym stopniu frajdy z kierowania wi …te bez FF są do niczego, nie oddają w żadnym stopniu frajdy z kierowania wirtualnego pojazdu. Kto chociaż raz używał kierownicy z FF nigdy nie kupi sprzętu bez FF. Osobiście nie wiem do jakiego tytułu ta kierownica się nadaje. W dodatku nie jest kompatybilna z PC. Taniej można kupic chociażby używanego Logitecha Driving Force GT, który ma już FF i 900 stopni.


Wykazujesz tutaj swoją potężną ignorancję. Kierownice bez FF mają swoją wartość, o czym świadczy spora liczba takich modeli dostępnych na rynku wraz z cechującą ich popularnością wśród klientów. Wbrew temu, co piszesz: jest wiele osób, które miały okazję spróbować FF i nie zrobił on na nich wrażenia, nie tego szukały, nie tego oczekiwały od kontrolera do gier.

Ciągłe proponowanie przez samozwańczych speców od kierownic "używanego LDFG" lub "jakiejkolwiek używki z FF" stało się już dawno temu męczące. Kupowanie używanej kierownicy to jest najczęściej loteria. Ja doskonale rozumiem osoby, które wolą przy niższym budżecie nabyć np. takiego Thrustmastera 458 w fabrycznie nowym opakowaniu zamiast ryzykować coś używanego z FF, który akurat wcale temu graczowi do szczęścia nie jest potrzebny. Poza tym nie każdy ma ochotę korzystać ze sprzętu używanego, z oczywistych względów.

Spróbuj to zrozumieć, a może nie będziesz w przyszłości kompromitował się takimi obraźliwymi wypowiedziami o "śmietniku".
Kierownice bez FF nie są bezużyteczne, ani tym bardziej nie są elektrośmieciami. Problem z kierownicą z okazji jest to, że za prawie 400zł nie oferuje absolutnie NIC ponad typową kierownicy z marketu za 100zł. Dla mnie dużo większą frajdę z rozgrywki dawał pad za połowę tej ceny (fakt, posiadam kierownicę FF, więc możliwe że dlatego), ale każdy gra jak mu się podoba, i wydaje pieniądze na co chce. Przy takiej cenie, według mnie jest to wyrzucenie pieniędzy w błoto, za niewiele więcej można już mieć nową, porządną kierownicę z FF i dużym kątem obrotu, a za niższą niż ta w ofercie jest pełno używek Driving Force GT czy nawet G25 i G27 przy znalezieniu dobrej okazji. Ostatnio widziałem Driving Force Pro za 80zł - sprzęt co prawda leciwy, ale na pewno dający więcej frajdy niż ten przerośnięty pad za 4x tyle.
Edytowane przez: "dcase" lip 27.
daniel.zegar27/07/2020 12:15

nie, nie masz racji, kierownice dziela się na te z FF i na te bez. Z czego …nie, nie masz racji, kierownice dziela się na te z FF i na te bez. Z czego te bez FF są do niczego, nie oddają w żadnym stopniu frajdy z kierowania wirtualnego pojazdu. Kto chociaż raz używał kierownicy z FF nigdy nie kupi sprzętu bez FF. Osobiście nie wiem do jakiego tytułu ta kierownica się nadaje. W dodatku nie jest kompatybilna z PC. Taniej można kupic chociażby używanego Logitecha Driving Force GT, który ma już FF i 900 stopni. Chciałbym powiedzieć, że pogarda w komentarzu bierze się znikąd, ale niestety, przestrzegam - nie warto tego kupować.


Rewelacyjne do symulacji jazdy Peżotem ;-)
Dok27/07/2020 12:29

Proszę, zwróć uwagę, że "wartość finansową wstawki" najlepiej oceniać przez …Proszę, zwróć uwagę, że "wartość finansową wstawki" najlepiej oceniać przez "plusik" albo "minusik". Ja nie dałem żadnego z nich w tym przypadku, ale nie mam pretensji do Ciebie, że dałeś "plusa" (bo wierzę, że taka jest Twoja subiektywna ocena).Z drugiej strony, komentarze są miejscem, gdzie można zwrócić uwagę innych Pepperowiczów na cechy samego produktu, jego zalety i wady (np. w porównaniu do innych produktów). Dzięki temu można pomóc podjąć decyzję osobom "mniej zorientowanym w merytoryce" przedmiotu wstawki. Wydaje mi się, że nie należy mieć pretensji o to, że komentarze są subiektywne, bo każdy pisze je na podstawie własnych przekonań i doświadczenia.


Dzięki, że nie masz do mnie pretensji, bo nie oceniłem okazji ani plusikiem ani minusikiem ;-).
Zostawiłem za to swój subiektywny komentarz dla osób, które mogą rozważać taki zakup dziś lub w przyszłości (wszystko jedno w jakiej cenie).
ksiadzproboszcz27/07/2020 11:03

i znowu: kupa subiektywnego hejtu na przedmiot, a zero opinii na temat …i znowu: kupa subiektywnego hejtu na przedmiot, a zero opinii na temat wstawki.Jak dla mnie cena na mały - jednakowoż - plusik.Dla zainteresowanych zakupem : faktycznie brakuje Force Feedback'u i kierownica nie oddaje takiej frajdy zbliżonej do jazdy prawdziwym autem. Mały kąt kierownicy powoduje, że nie można poszaleć kołem tak jak w prawdziwym aucie (chociaż nie zwróciłem uwagi czy na F1 kręcą tymi wolantami o więcej niż 135st w jedną stronę).Dla kupujących - do przemyślenia czy ma to być zabawka na chwilę, czy koło, które może posłużyć całej rodzinie i wyszystkim pokoleniom (od prawnucząt do pradziadków).Po drugie primo, warto zwrócić uwagę na fakt, że tej kierownicy nie podłączymy do PC.


Obniżka mała a kierownica badziewna. To tak w ramach podsumowania wstawki.(highfive)
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst